Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 41 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Tramvaje v Praze zrychlily. Dopravní podnik zkouší odebrání časové rezervy z jízdních řádů


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Jeden na nákupu sarcastic druhý bonzák ](*,)


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
https://kladensky.denik.cz/nehody/ve-sl ... 00609.html


Offline
157
08 črc 2017 23:44
https://seznam-autobusu.cz/vuz/39972
https://www.facebook.com/CT24.cz/posts/10158863685459009

_________________________________
MHD Znojmo: http://mhdznojmo.wz.cz/


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Robert píše:
Pokud máš zadělané i druhé řady, což jsem už taky někde viděl, tak je to docela velká plocha + možná až 8 sedadel. To pak třetinu toho, co zbývá, pomalu dá.

Přesně tak, není v tom logika vůbec, někde jsou skutečně dvě řady a tam to ta třetina je. Nicméně chápu snahu DPMB chránit zaměstnance, ale cestující by měli taky chránit (čili zkrátit intervaly)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Nevím jak to mají jinde, u nás je jen první řada, což jsou 2-4 sedadla jak u kterého typu vozu a asi 6-8 stojících. Pokud bereš nějaký linkáč a říkáš, že dvě řady sedadel, tak to je 8 sedadel a u linkáče 6-8 lidí stojících. Stojící nepočítám na místě, kde nemají co dělat pro bezpečný výhled řidiče. Každopádně 16 lidí, není třetina obsazenosti autobusu ani v případě sóla. Neni třeba to nějak dramatizovat.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Pokud máš zadělané i druhé řady, což jsem už taky někde viděl, tak je to docela velká plocha + možná až 8 sedadel. To pak třetinu toho, co zbývá, pomalu dá.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Richie:
opravdu? Mezi přední sedačky a kabinu řidiče se vejde celá třetina cestujících? To snad nemyslíš vážně.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
caco píše:
Divím se, že u nás to ještě neobnovili, jako region jsme na tom celkem dobře. Nemá někdo bližší info, kdy bychom se mohli znovu dočkat nástupu prvními dveřmi?


K čemu je potřeba nástup předními dveřmi? Většinou akorát jimi nastupovali staří lidi a sedali si na první sedačky.[/quote]

Třeba i k tmu, aby v případě sól se zvětšila kapacita někdy až o třetinu? ;-) Jezdímě pořád podle prázdnin, ale lidí je všude plno v MHD.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
29
17 led 2006 20:05
Co jde postavit z T3:

https://zen.yandex.ru/media/id/5e105a473d008800afe26d51/vodoplavaiuscie-tramvai-5eda836a29de45204ee7883e?fbclid=IwAR1OKDaX2oL3Ja3on9sfqjYNaIekZWp59kThhW3NBH-K6v6u7SQPzvz2OfA


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Bylo to o víkendu ráno, takže žádná špička. Ale lidí tam jelo dost, prostě extrémní nárazový nárůst cestujících v určitým úseku trasy, kterej může DP jenom těžko předvídat. Ale dalo by se tomu nyní výjimečně celkem dobře předejít. Nechci být moc konkrétní, aby si to někdo důležitej nepřečetl a nedělal z toho problém... Těžko říct, kdo všechno to tady čte.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Aha, tak zřejmě už se lidi do MHD vrací. Holt nikam nejezdím ve špičce.


Offline
597
25 říj 2019 10:12
Tak z doslechu vím, že při výjimečně plném vozidle pustil řidič lidi i prvními dveřmi dopředu do "zakázaného" prostoru, takže asi tak...


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
K urychlení výměny cestujících? Jasně, zdraví řidiče je na prvním místě, protože jinak by s tím neměl kdo jezdit, navíc cestujících teď výrazně ubylo, takže nějaké zdržování v přestupních uzlech teď asi nehrozí, ale s takovýma názorama typu "přední dveře jsou jenom pro řidiče, ať si to ta havěť obchází zadem" jdi pracovat k DPMP. S tamními kolegy si budeš rozumět.


Offline
44
18 led 2019 19:22
Citace:
Divím se, že u nás to ještě neobnovili, jako region jsme na tom celkem dobře. Nemá někdo bližší info, kdy bychom se mohli znovu dočkat nástupu prvními dveřmi?


K čemu je potřeba nástup předními dveřmi? Většinou akorát jimi nastupovali staří lidi a sedali si na první sedačky.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Jezour píše:
V Praze dnes naposledy zavřeny první dveře a první sedadla. Od zítřka nástupy i výstupy všemi dveřmi a znovuobnovena první sedadla. Navíc taktéž od zítřka i povinnost užít tlačítek poptávkového otevírání dveří jak řidičem, tak cestujícím.

Divím se, že u nás to ještě neobnovili, jako region jsme na tom celkem dobře. Nemá někdo bližší info, kdy bychom se mohli znovu dočkat nástupu prvními dveřmi?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
V Praze dnes naposledy zavřeny první dveře a první sedadla. Od zítřka nástupy i výstupy všemi dveřmi a znovuobnovena první sedadla. Navíc taktéž od zítřka i povinnost užít tlačítek poptávkového otevírání dveří jak řidičem, tak cestujícím.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pozdrav z Prahy:

Kolečko se polámalo.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Od Pardubic:
Dvoukolejka může vzniknout, ale stěně u trati se nesmí říkat protihluková

100 bodů: biggrin
Protihluková stěna není protihluková.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Jo, a tomu pražskému schématu chybí stínování. Na tom si eframmcbeth potrpí. Že jo? :D


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Máš to dokonalé. :-)


Offline
800
12 zář 2014 23:38
To byla právě jedna z velkých změn mezi mým brněnským schématem 1.0 a 2.0.
Všechny souběžné linky kromě tramvajových se tak spojily dohromady: 25+26+27, 31+33, 32+34+36, 40+61, 41+70 atd.. atd... atd...

U některých je to jasné a logické (25+26+27), u některých to bylo čistě funkční (40+61 se sbíhají jen částečně ale obě jedou z centra do kampusu a v centru se na schématu musí místem šetřit. Tím se počet jednotlivých čar snížil skoro na polovinu, což bylo víc než užitečné. Víc souběhů ale už slučovat nechci, protože pak je v tom doooost bordel.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Úplně si to nedokážu v tom našem brněnském rybníčku u většiny souběhů představit. Současná situace je taková, že skoro každá linka má souběhů s prokladem hned několik a určit v mapě ten "správný" není možné. Nevidím tedy prostor pro kdovíjaké rozšíření oproti současnému stavu.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Rozhodně. I pokud v prokladu nejedou. Jako třeba 37 a 52. Podstatné je, že mají velkou část trasy společnou a někde ke konci se rozvětvují, což je jasně číselně označeno. Těch čar a barev tam pak není tolik. Všeho moc škodí.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Pokud linky jedou značnou část trasy v prokladu, přijde mi logické to tímto způsobit znázornit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8078 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 14:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]