Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 46 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Husovicích byly deponovány naposledy dvounápraváky s tím, že už pro T2/T3 byla ta vozovna shledána jako prostorově nevhodná. Chtít tam deponovat dnešní 20/30m dlouhé tramvaje s širším průjezdním profilem je blbost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
U Zetoru by vozovna žádná výhra nebyla. Za lepší lokalitu vidím obnovit Husovice pro šaliny a pro Trajfy zmodernizovat a rozšířit Slatinu. Z Husovic by byl rovnoměrnější nájezd na tratě (d2, 3, 4, 5, 9, ubyloby jalových km a v neposlední řadě by se zlepšila obsluha území vyjíždějícími/zatahovacími vozy. Nezapomeňme, že přes vodu bude za pár let bydlet docela hafo lidu.


Offline
Uživatelský avatar

1910
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Radši bych viděl novou vozovnu někde u Stránské skály, v areálu Zetoru. Nějak se znemožní průjezd po Křence a ta část Brna je bez obsluhy, viz. výbuch plynu před cca 15 lety.
Předpokládám, že Zetor již nevyužívá celý areál, takže by se tam místo mohlo najít. Vzhledem k tomu, že by se to dalo klasifikovat jako brownfield, tak by se daly využít i dotace na životní prostředí.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Chjo.... Tohle bylo planovaný za komára.. Jedna z několika vozoven navíc. Ale i dneska by se hodila.


Offline
157
30 říj 2019 16:42
Nevím no ale nedávám mi smysl aby 40m+ by měli být hlavně pro d-1 a d-12 byly deponované na druhém konci města spíš bych přesunul současná vozidla z Medlánek aby uvolnila místo dlouhým vozům.
Stejně tato investice je v nedohlednu protože jak už se tady dříve psalo přichází doba útlumu investic DP obecně leda by klapl ten požadavek na EU o dotační program na podporu veřejné dopravy.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Zaujalo mě to slovo „plánované“.
Jaký je harmonogram? Kdy se začne kopat, kdy se tam budou stěhovat vozy?
Zvládne to jednodílné 45m?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Při zkoumání archlívu na CD jsem narazil na nákres plánované vozovny v Bosonohách...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Alanis píše:
YouTube: Tramvají na Viniční nebo až na Vinohrady?

Záznam veřejné diskuze z 11. 6. 2020 v Dělnickém domě.


Paráda, díky! Jdu se na to hned mrknout biggrin


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
YouTube: Tramvají na Viniční nebo až na Vinohrady?

Záznam veřejné diskuze z 11. 6. 2020 v Dělnickém domě.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: Díky, konečně nějaká rozumná odpověď. Na druhou stranu je třeba taky říct, že ani po dojetí všech T3G a dalšícch podtypů, nijak zásadně nepřibude místa ve vozovnách, takže bude potřeba navzájem nakombinovat stání pro krátká i dlouhá sóla (rozuměj kloubáky) a proto se obávám, že pár kachen postupně taky půjde pryč. Jinak se osobně vůbec nebráním počtům 40 ks Škoda 40T (pravděpodobný výtěz) a 38 kachen, jen se mi osobně líp jezdí s enkovou verzí, nevím, jestli je tišší, nebo jsou pohodlnější sedačky, přijdou mi celkově lépe tvarované, ty v klasické kachně jsou prakticky beztvaré skoro jako v tehdejších Karosách C700...
Můj původní dotaz o vázanosti na linky totiž vycházel z pocitu, že předřečníci mají na mysli další linky jako např. D-12, D-6, ne výluky jako letošní letní D-x3/x12.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Jak vázaný na několik linek, osmička je snad furt jen jedna, i po dostavbě Kampusu.

Kampus by vypravení KT8 navýšit nijak zásadně neměl, ale díky dvěma úvratím už nebude možné osmičku zkrátit a případně část obousměrných vozů použít jinde, takže navýšení počtu obousměrných tramvají je rozhodně na místě.

Další věc je, že nákup obousměrných tramvají nutně neznamená vyřazování KT8. V době případných dodávek obousměrných vozů a dojíždění KT8 do další GO dojde životnost taky T3P a všem šlapacím T3G. Celkem se dá očekávat, že na náhradu všeho prostředky nebudou a bude se muset rozhodnout co zachovat. O tom, že KT8 je výrazně perspektivnější tramvaj, než T3 netřeba ani debatovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
157
30 říj 2019 16:42
MHD Brno píše:
Mohu se zeptat, na co se budou kupovat další obousměrné tramvaje? To je nedostatek KT8? confused


Ikdyž to tak nevypadá tak KT jsou už prostě zastaralá technika a jako další faktor bych viděl zvýšit komfort cestování i když o cestující ani tak nejde spíš srovnat krok s ostatními DP které už klimatizované tramvaje mají


Offline
Uživatelský avatar

1910
01 srp 2006 14:13
Bezkov
MHD Brno píše:
Tak když budou postupně všechny procházet VP a GO, nemusí být jejich stav nejhorší. e_smile

Pamatujte taky na únavu materiálu. Nedávno jedné pražské KT8 upalo kolo.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak vázaný na několik linek, osmička je snad furt jen jedna, i po dostavbě Kampusu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
MHD Brno píše:
Tak když budou postupně všechny procházet VP a GO, nemusí být jejich stav nejhorší. e_smile

A budou se donekonečna měnit čelníky.. Navíc výzbroj už to taky má za sebou a ND na ni nejsou nekonečný. Navíc budou vázaný na několik linek..


Offline
3103
29 srp 2009 19:30
Popravdě, vzhledem k aktuální ekonomické situaci bych si žádnými novými vozy nebyl jistý (mimo již vysoutěžené a uzavřené smlouvy).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Tak když budou postupně všechny procházet VP a GO, nemusí být jejich stav nejhorší. e_smile


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak první KT8 jsou v Brně od roku 1986 a je logické, že tu nebudou nafurt.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Mohu se zeptat, na co se budou kupovat další obousměrné tramvaje? To je nedostatek KT8? confused


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ty další dva pruhy se tam logicky asi nenarvou hned, takže čekáme zápchu. A doufám, že to vypukne dřív, než za dva roky, když to Rafaj shodil do kytek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Bude. Bude. I pro přihlížející.


Offline
Uživatelský avatar

1416
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Robert píše:
Dočkej času. Výluka bude, neboj.

A jestli tam teda bude po dobu stavby 1+1 pruh, tak to bude rozhodně radost pro všechny zúčastněné.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
157
30 říj 2019 16:42
To že trat změní polohu za tím valem je mi jasné ale když si vezmu že by tam měl být 2. cca stejně široký pruh silnice a mezi nimi pilíř a další pilíř mezi kolejemi a silnicí tak mi přijde že tam na to není dost místa


Offline
3103
29 srp 2009 19:30
Dle nových sloupů by měly zůstat +/- ve stejné poloze. Lze ale očekávat, že budou nově položeny níž - podobně jako VMO. Nová trať by měla odbočovat z původní trasy až za garážemi.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
157
30 říj 2019 16:42
Koleje v zastávce Bráfova a pod budovaným mostem pro pěší zůstanou v současné poloze nebo se budou o kousek posouvat k ulici Bráfova?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2025 12:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]