Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: Díky, konečně nějaká rozumná odpověď. Na druhou stranu je třeba taky říct, že ani po dojetí všech T3G a dalšícch podtypů, nijak zásadně nepřibude místa ve vozovnách, takže bude potřeba navzájem nakombinovat stání pro krátká i dlouhá sóla (rozuměj kloubáky) a proto se obávám, že pár kachen postupně taky půjde pryč. Jinak se osobně vůbec nebráním počtům 40 ks Škoda 40T (pravděpodobný výtěz) a 38 kachen, jen se mi osobně líp jezdí s enkovou verzí, nevím, jestli je tišší, nebo jsou pohodlnější sedačky, přijdou mi celkově lépe tvarované, ty v klasické kachně jsou prakticky beztvaré skoro jako v tehdejších Karosách C700...
Můj původní dotaz o vázanosti na linky totiž vycházel z pocitu, že předřečníci mají na mysli další linky jako např. D-12, D-6, ne výluky jako letošní letní D-x3/x12.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Jak vázaný na několik linek, osmička je snad furt jen jedna, i po dostavbě Kampusu.

Kampus by vypravení KT8 navýšit nijak zásadně neměl, ale díky dvěma úvratím už nebude možné osmičku zkrátit a případně část obousměrných vozů použít jinde, takže navýšení počtu obousměrných tramvají je rozhodně na místě.

Další věc je, že nákup obousměrných tramvají nutně neznamená vyřazování KT8. V době případných dodávek obousměrných vozů a dojíždění KT8 do další GO dojde životnost taky T3P a všem šlapacím T3G. Celkem se dá očekávat, že na náhradu všeho prostředky nebudou a bude se muset rozhodnout co zachovat. O tom, že KT8 je výrazně perspektivnější tramvaj, než T3 netřeba ani debatovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
153
30 říj 2019 16:42
MHD Brno píše:
Mohu se zeptat, na co se budou kupovat další obousměrné tramvaje? To je nedostatek KT8? confused


Ikdyž to tak nevypadá tak KT jsou už prostě zastaralá technika a jako další faktor bych viděl zvýšit komfort cestování i když o cestující ani tak nejde spíš srovnat krok s ostatními DP které už klimatizované tramvaje mají


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
MHD Brno píše:
Tak když budou postupně všechny procházet VP a GO, nemusí být jejich stav nejhorší. e_smile

Pamatujte taky na únavu materiálu. Nedávno jedné pražské KT8 upalo kolo.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak vázaný na několik linek, osmička je snad furt jen jedna, i po dostavbě Kampusu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
MHD Brno píše:
Tak když budou postupně všechny procházet VP a GO, nemusí být jejich stav nejhorší. e_smile

A budou se donekonečna měnit čelníky.. Navíc výzbroj už to taky má za sebou a ND na ni nejsou nekonečný. Navíc budou vázaný na několik linek..


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Popravdě, vzhledem k aktuální ekonomické situaci bych si žádnými novými vozy nebyl jistý (mimo již vysoutěžené a uzavřené smlouvy).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Tak když budou postupně všechny procházet VP a GO, nemusí být jejich stav nejhorší. e_smile


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak první KT8 jsou v Brně od roku 1986 a je logické, že tu nebudou nafurt.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Mohu se zeptat, na co se budou kupovat další obousměrné tramvaje? To je nedostatek KT8? confused


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ty další dva pruhy se tam logicky asi nenarvou hned, takže čekáme zápchu. A doufám, že to vypukne dřív, než za dva roky, když to Rafaj shodil do kytek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Bude. Bude. I pro přihlížející.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Robert píše:
Dočkej času. Výluka bude, neboj.

A jestli tam teda bude po dobu stavby 1+1 pruh, tak to bude rozhodně radost pro všechny zúčastněné.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
To že trat změní polohu za tím valem je mi jasné ale když si vezmu že by tam měl být 2. cca stejně široký pruh silnice a mezi nimi pilíř a další pilíř mezi kolejemi a silnicí tak mi přijde že tam na to není dost místa


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Dle nových sloupů by měly zůstat +/- ve stejné poloze. Lze ale očekávat, že budou nově položeny níž - podobně jako VMO. Nová trať by měla odbočovat z původní trasy až za garážemi.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Koleje v zastávce Bráfova a pod budovaným mostem pro pěší zůstanou v současné poloze nebo se budou o kousek posouvat k ulici Bráfova?


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
@miropiro
https://issuu.com/brnenskymetropolitan/ ... 06_webdata
str. 12.
Start výluky 27. června, do konce srpna.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Dočkej času. Výluka bude, neboj.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jak to vypadá s opravou tratě Nové Sady - Křídlovická? Stará zeleň je vytrhaná, na webu i v Šalině zatím nic o plánu na léto, kdy se to mělo dělat.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Kdybychom jen mohli sjednotit ty zastávky, aby se dalo přestupovat…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

28
24 srp 2019 11:15
Cracatit píše:
PavelS: Osmec je co? Já nerozumjet šéski.


Předpokládám Náměstí 28. října, kde jsou zastávky autobusu a tramvají opravdu daleko (zvlášť A-67 od Králova pole)


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PavelS: Osmec je co? Já nerozumjet šéski.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak říkám, záleží, co potřebuju, není to jediný velký nákupák ve městě. Pokud bych táhl něco extra těžkého, tak je možná lepší si domluvit auto, přecejen do takového nákupáku nechodím každý den, když teda nemůžu z nějakého důvodu absolvovat takovýhle přestup. Myslím, že by se jinak nic nestalo, až se bude opravovat jednoho krásného dne Štefánikova, kdyby se přiblížila Šumavská křižovatce. Případně bych se nebránil přetrasování autobusu, aby třeba Kartouzská byla společná, nevím, co tomu brání.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Cracatit píše:
PavelS: Cože? Jet jen kvůli přestupu z A-67 od nákupáku Královo pole na Maliňák? To je :lol: Pro směr Řečkovice je to fakt úlet. Pro směr Pisárky mimochodem taky, protože stačí popojet na 28. 10. a přejít na pětku, nebo vystoupit už na Schodové a kus se vrátit na bývalý Zimák na trajfl.

Já bych tak v životě nejel, já problém v přestupech u zastávky Štefánikova ul. nevidím. Ale je možné, že pro někoho je těch 200 metrů moc (třeba osoba s omezenou schopností pohybu), tak jsem jen nabízel, že i takový člověk má tuto, byť časově nevýhodnou, variantu.

Jinak teda přestupovat z 67 na cokoliv na Osmecu je taky pěknej vopruz, ten Zimní stadion zní opravdu lákavěji, byť i tam než člověk přejde všechny ty semafory, tak to chvíli zabere.

Cracatit píše:
Pokud bych jel třeba od hlavního nádraží, tak už bych možná spíš uvažoval jiný velký nákupák, třeba Vaňkovku, Kampus nebo Olympii (extrém na druhou stranu města), pokud nejedu vyloženě pro něco už objednaného.

Pokud bych jel od hlaváku, tak bych prostě do té 67 vlezl na hlaváku.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Tak mně šlo principiálně o to, že když někdo jede z Tesca, je dost pravděpodobné, že bude mít nákup a tudíž bude rád za každý ušetřený pěší metr. A ten přestup na Štefánikově je na prd, přitom jediný možný pro cesty směr za Semilasso, pokud nechci přestupovat na Slovaňáku a pak ještě jednou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 19:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]