Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 44 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Asi se shodneme na tom, že lidi jsou z většiny debilové.
A na tom, že všechny tyhle problémy* může vyřešit systém automatického řízení aut. Řídí stroj, ne člověk. Stroj, co reaguje rychle, má k dispozici informace, co člověk neví a nedělá chyby**.
Vypadá to, že dneska ráno to bylo/je/bude to samé.
*: řekl jsem může. Vím, že to jistě představí další problémy, ale spoustu jich to taky vyřeší. Ty, co to představí, budou taky jistě řešitelné.
**: fyzické poškození nebo lidská chyba naprogramování je něco jiného.
(Přál bych si, abych mohl napsat něco takového, bez hvězdiček, aniž by se někdo hádal.)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
OndraS : Plně souhlasím, nechápu, když stojím na červené a čekám na zelenou, jak je možný, když jsem desátý v řadě a na oranžovou zařadím a na zelenou se chci rozjet,tak nemohu, protože jak píšeš, ten první nevím co dělá, rozjede se až několik vteřin po zeleném signálu, pak ten za ním si drží 10m rozestup než se rozjede, ten třetí zaspí a to i ti další a další a rozestupy tak velké, že bych mezi ně nacpal kloubák a já čekám a stále stojím a zelenou neprojedu, stihnu následnou červenou - zbytečně, přitom kdyby se všichni věnovali řízení a byly nachystaní jak já a na oranžovou, si v klidu zařadili a na zelenou se rozjeli, tak se rozjedem všichni pěkně plynule a na jednu zelenou nás projede 5x tolik, ale hold lidi toto nechápou, že si ty kolony dělají sami. Někde o tom byla ilustrace, video a bylo to nazváno stylem hada, natýhne se, smrskne se... prostě na palicu a vjíždění do křožovatek, kde se nedá pokračovat to je taky kapitola sama o sobě, když tam zůstanu stát já před křiřžovatkou v podstatě na zelenou a vím, že neprojedu, běžně na mě ti za mnou troubí, je to marné, nepomáhají ani ty značky pro blbečky jak tomu říkám. Kde to mají namalované. Je to marné.


Offline
1492
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jezdil jsem dneska 30. Od Skácelovy po Štursovu jsem nabral 17 minut. A to tři kola po sobě.

Jmenujme si hlavní problémy. Najíždění do křižovatek, když zjevně nejde pokračovat. Laxní rozjezdy v kolonách, auto před nima se už rozjíždí a oni teprv hledají, kde ten jejich vergl má jedničku a spojku. Neschopnost lidí vyhodnotit, že někdy je dobrý vzdát se přednosti, například aby odjely dvě auta a za nima nebyl blokovanej autobus, kterej blokuje křižovatku a proto nemůžou jet ti prvně jmenovaní. Mezi další problémy bych jmenoval Renaulty Thalia, Dacie a jedničkový Fabie.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nejspíš to bylo kvůli nehodě s chodcem na Žabovřeské. Stálo úplně všechno.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Měl jsem to štěstí „tamtudy“ jet. 34+36, od Jindřichové až po nejspíš Přívrat beznadějné. Průměrná rychlost ~ 1 dm/s. Chodím 20× rychleji.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Vypadá to, že situace na trychtýři mezi Žabinami a Pisárkami je dnes značně výživná (změna organizace provozu?), jedna E56 právě kolem mě projela přes Jundrov.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Takže dnes v provozu 3 Eva.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
1824 DN Komenskeho náměstí

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

2081
03 zář 2009 13:18
Robert:
Asi zkopírovali starý text z dřívějška. Protože teď tam jezdila linka X místo x8.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
https://www.idsjmk.cz/#lock33629

Proč x8, když to pojede po trase linky 12?


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zolex: na to Naxashi tak úplně nereagoval, mrkni o pár příspěvků níž.

Na druhou stranu u 1824 člověk nikdy neví :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Prečo by bolo ilegálne, aby 1824 išla po Palackého do centra? :wink:

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Úžasné, prostě úžasné.
Jak je tohle legální, to fakt nepochopím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Evička 1824 se právě řítí po Palackého do centra (aktuálně je někde u Husitské).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1492
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Deštrukprojekt dostál svému názvu.
Něco na tom všem smrdí.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Přijde mi smutné, co jedna bezvýznamná slovenská firma v českém státě zmůže a jak dokáže negativně ovlivnit životy stovek tisíc lidí.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Výběrové řízení na stavební práce v projektu VMO Žabovřeská II. etapa bylo definitivně zrušeno.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K: Myslím, že semtam nějaké kloubové nebo krátké Vario zasáhne, zvlášť dokud nejsou k dispozici Draci v dostatečném počtu. Jednička i dvanáctka jsou redukované, takže pohoda.
Zdeněk.: Díky za upřesnění.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Na čtyřce budou Anitry a 13T z Medlánek.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Cracatit píše:
Jasně, takže se do Obřan pošle pár Várií, dokud nebudou další Draci. Paráda, určitě minimálně jedno z nich bude krásnej "dupající slon." :smile: Takže problém vyřešen prostým přesunem, paráda. sarcastic Vidím to na přesun káček na jedenáctku, protože je doplňková a o víkendech na trojku, něco se dá zpátky na pětku, jen se asi začne malinko přicpávat, když si lidi zvykli na dvojičky i na téhle lince. (jen můj názor)

Vzhledem k tomu, že Varia jsou potřeba do souprav na 1 a 12, tak na 4 určitě nebudou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
830
25 led 2006 09:46
Myslel jsem, že menší provoz K2 je dán spíš šetřením km dojíždějících vozu díky prázdninovým JŘ. Navíc tedy z pohledu hluku a vibrací se mi K2 zdají jako ty méně problematické tramvaje (zkušenost z domečku na Obřanské).
Takže to znamená, že se čtverka bude kompletně vypravovat z Pisárek? Též jsem zvědavý, jak to nakonec dopadne s přidělením EVO2 do vozoven. K2 jsou v obou, a pokud EVO2 půjdou jen do Pisárek, tak je něco v Medlánkách musí nahradit. Že by Anitry? Ono vracet do Medlánek dvojčata, když do Pisárek nedáte 30 m vozy taky není asi moc prozřetelné. Spíš čekám, že časem v Pisárkách skončí všechny T6.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně, takže se do Obřan pošle pár Várií, dokud nebudou další Draci. Paráda, určitě minimálně jedno z nich bude krásnej "dupající slon." :smile: Takže problém vyřešen prostým přesunem, paráda. sarcastic Vidím to na přesun káček na jedenáctku, protože je doplňková a o víkendech na trojku, něco se dá zpátky na pětku, jen se asi začne malinko přicpávat, když si lidi zvykli na dvojičky i na téhle lince. (jen můj názor)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A předpokládám tedy přesun problému na jiné linky? 11 není příliš nízkopodlažní, či tam budou vícevozové soupravy?

Poznámka na okraj: JŘ mohly být nazvány jinak, než prázdniny; byť na to navazuje letní provoz ve stejném rozsahu. Ale teď prázdniny nejsou..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mimochodem, na webu DP už jsou některé jízdní řády platné od 11. 5. a čtyřka je v PZ i NEPD nově plně nízkopodlažní, takže problém K2 na obřanské trati je pasé.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Rem píše:
Dle JPP při reko trati od Valchařské do Obřan nedali dostatek tlumícího matroše vibrací kolejnic. Někdo říká, že ho tam nedali vůbec. Takže ve výsledku jim tam praskají baráky díky otřesům od tratě.


Co jsem si všiml, po křižovatku Valchařská-Selská, kde byla kompletní rekosntrukce, byly antivibrační rohože včetně omotání šachet a tlumící bokovnice. Dál po konečnou byla jen oprava povrchu, koleje se měnily jen v obloucích, ale dostali (a ty staré rezavé v přímé taky) tlumící bokovnice před pokládkou asfaltu. Nové pryžové pásy pod kolejnice jsou samozřejmostí.

Něco to asi zmůže s běžným provozem, ale takovou obutou tramvaj (K2 nebo takový těžší vario taky jede krásně..jak slon v porcelánu) sice lehce utlumí, ale naprosto nedostatečně.
Pro boj s hlukem je třeba 1. řešit stav svršku a tramvají a až další level (pro pokročilé) jsou pak všechny vibrace (a s nimi související hluk) tlumící prvky.

Co se týče stížnosti na K2, jak už tu někdo řekl, jezdí i jinde. Někde (zatím) jezdit musí. A rozhodovat o tom na základě, kdo zrovna křičí nejvíc není asi úplně ok..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 pro 2024 08:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]