Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 68 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Na zkrácených spojích linky 8 jezdí K2. Ještěže na trase této linky nebydlí Naxashi.


Offline
136
02 bře 2012 14:57
Bylo by to super


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
b1 píše:
Též jsem pro přesun dlouhých souprav na linku 10. Na Stránské skále mnohdy člověk není sám ve voze, a na Podstránské už bývá problém najít místo, které by bylo ze všech stran obklopeno volnými sedačkami. :mrgreen:


offtopic No nevím ale na 10 aby bylo splněno co chceš by byla třeba aspoň 2xEVO2 nebo 2xLF2 ........


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
Když se „dlouhé“ soupravy dostaly na linku 12, mohou se z ní taky dostat.
Souhlas. Též jsem pro přesun dlouhých souprav na linku 10. Na Stránské skále mnohdy člověk není sám ve voze, a na Podstránské už bývá problém najít místo, které by bylo ze všech stran obklopeno volnými sedačkami. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Chápu že teď jsou prázdniny a není úplně normální situace, tak nechci strovnávat d-12 a d-1 teď, ale za normálního stavu by si d-12 ty LF2+1 zasloužila... pokud by bylo víc vozů, přijde mi logičtější udělat d-12 v 5 min intervalu s LF2+1 místo stavu kdy jsou tam 2xT3 (13T,...), ale musí se to posilovat ve špičkách na 3 spoje za 10 min aby se do toho dalo vlézt (interval 4-3-3)...
Každopádně, byť nechci tvrdit opak, to že d-12 je míň přetížená než d-1 za objektivně prokázaný fakt (přinejmenším od hlaváku směrem k technoparku) nepovažuju ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
136
02 bře 2012 14:57
Přesně tak


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Když se „dlouhé“ soupravy dostaly na linku 12, mohou se z ní taky dostat.
Myslím, že je vcelku objektivní fakt, že 1 je víc vytížená.
Spojování aniter zní fajn, ale to úsilí bych věnoval spíš spojování T6 do trojic.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
455
24 lis 2017 11:40
no v rámci VP nebo GO spíš, ale jak sem říkal, asi to není perspektivní, ale prostě škoda, nic víc..


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak gratis by to určitě nebylo a pochybuju, že by někdo předělával v rámci SP silovou kabeláž.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
To už jsem slyšel od někoho, nemají, ale mohly mít (a mohly by mít..?). Proto píšu, škoda, že se u nás nespřahují (a nejdou protože se ani neměli spřahovat). Možná kdyby se upravily v rámci nedávných oprav, ale asi teď už to není prespektivní, otázka, co by to stálo.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mnadenicek: Anitry nemají spřáhla ani elektriku nachystanou na trvalé ovládané spojení ve dvojici, takže je asi těžko bude někdo spojovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Izmaill píše:
Ale hlavně tady přestaň brečet, kdo to má furt číst.


na to je jednoduché řešení, které mi docela funguje :-)

Příloha:
screen (Malé).png


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
455
24 lis 2017 11:40
že to sem zase tahám, ale škoda, že v Brně nespojujeme Anitry. Nedostatek řidičů by neřešily, ale počet velkokapacitních souprav ano.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Dlouhé soupravy se na linku 12 dostaly už dost dávno celkem logickým způsobem. V prázdninovém režimu delších intervalů není potřeba tolik souprav na linku 1 a tak se zbytek využívá na 12 k zajištění nizkopodlažnosti a navýšení kapacity při prodloužených prázdninových intervalech.

Ještě je třeba znovu připomenout, že o nastavení jízdních řádů a přepravní kapacitě rozhoduje město. DP je pouze dopravce, který plní zadání.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
30
02 črc 2014 21:29
A já se vsadím, že kdyby Naxashi bydlel na trase linky 12, bude požadovat LF2+LF1 výhradně na lince 12 stejně, jako teď tady řve po tom samém na lince 1.

Jestli tě tak strašně štve, že na trhackach linky 1 mají jezdit jen 2x T3, kup si auto, nebo začni ty tramvaje řídit - obojí ti zařídí tunu prostoru kolem sebe. Ale hlavně tady přestaň brečet, kdo to má furt číst.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Bylo toho tu řečeno mnoho, zejména ten typ reakcí, který jsem čekal a který budu ignorovat.
Proč je na 12 LF2+LF1? Je to tam doopravdy kapacitně nutné? Vím, že ta linka je plná, ale zároveň doufám, že všichni víme, že na 1 tohle udělá víc dobra. Nehledě na to, že vidím 1 trojici T6. OK. Kde je zbývajících 5?
Nejsou řidiči? Tak delší vozy. Primárně na nejobsazenější linky. Protože mi je vcelku jedno, že „dlouhý“ vůz jel na předchozím kurzu a pojede na následujícím, když mi přijede dvojice starých, rozvrzaných verglů, ještě ke všemu přecpaných. Stejně tak mi bude jedno, že to je posila na zkráceném úseku. Prostě to nefunguje tak, jak si někteří myslí.
Jasně, já tu mohu chápat, že nejsou řidiči a zejména není vozovna pro pořádné vozy, aby pak ty pořádně vozy mohly být. Tohle je ale obyčejnému cestujícímu zcela jedno.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
44
18 led 2019 19:22
Citace:
Vzhledem k tomu, že díky prodlouženým intervalům je část LF2+LF1 na dvanáctce, nic jiného, než 2*T na posílení jedničky nezbývá.

Proč jezdí na 12?
A co takhle 3*T3


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
To si snad dělají …
Na linku 1, která je přeplněná už teď, chtějí nasadit dvojice T3? To tam jsou doopravdy tak moc mimo realitu?
Jasně, proč ne, že jo. Nebo tam rovnou dát K2, že… Proč by ne. A vůbec, dlouhé soupravy jsou přeceňované, na 1 nasaďme starý T3, ve dvojicích nebo sóla, jak se komu bude chtít.
Neuvěřitelný, tohle, fakt.
Tohle! Tady, tohle, to je přesně to, proč lidi raději jezdí autem. Mít já auto, taky to udělám. Tohle je doopravdy nejlepší motivace, co jsem kdy měl, pořídit si…no, auto ne, ale kolo. A pokud by se někdo obtěžoval (z DPMB) zeptat se na důvody, tohle by byl důvod. Příliš krátké spoje, vypravenost je zcela mimo realitu, a nyní, když už by bylo velmi vhodné mít normální provoz, tak máme stále ten prázdninový.

Vzhledem k tomu, že díky prodlouženým intervalům je část LF2+LF1 na dvanáctce, nic jiného, než 2*T na posílení jedničky nezbývá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Přejezdy na linku č. 5 zůstávají (v podobě kurzů 01001, 01003, 01004, 01005). Kurz 01003 večer ještě točí i tu zmíněnou trojku.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je změna na desítce s tím stálým kurzem 01004, býval 01002 a teď jsou asi 4 přejezdové na pětku a jeden, tusím, na trojku večer. Bude to pokračovat, nebo budou ty přejezdy nějak jinak?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: asi jezdíš člověče jinou jedničkou, než já. Já jezdím i v době špičky a přeplněné spoje si sice zaslouží posílení, ale myslím, že ten JŘ od pondělí se dostatečně blíží reálné poptávce. Obecně: stále řada zaměstnanců má možnost homeoffice, nejsou tu studenti. Takže úbytek cestujících stále platí.
Navíc, jak tu psali jiní, zaměstnanci s malými dětmi čerpají OČR. Kde má DP zajistit výpadek těchto řidičů? To je pro jakéhokoliv zaměstnavatele fakt problém. Přihlaš se jim jako řidič. Tím navíc budeš mít rezervované sedadlo ve voze s luxusním výhledem na trať. :wink:


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Jakub S. píše:
Pokud k tomu ježdění autem přidáš i to, že na tady na fóru přestaneš brečet, určitě ti nepoděkuju jenom já. Naprosto zásadní důvody, proč musí být udržován stále prázdninový jízdní řád, tu už několikrát byly představeny. Buďme rádi, že krom OČR neskončilo větší množství řidičů v karanténě atp., to by jezdilo spojů ještě méně.

Největší problémy jsou ty "OČR", stejně jako třeba u nás ve firmě. Naprosto nesmyslné bylo to posunutí hranice z 10 let na 13. Dříve to bylo hodně přísné, např. děcka s horečkami v 11 letech... a měl jsi smůlu, poraď si jak umíš. Teď naopak zdravá děcka ve věku 13, která rodiče k skoro k ničemu nepotřebují a najednou se musí o ně rodiče nezbytně nutně starat. Nechápu v čem u toho hodnocení samostatnosti těchto děcek nastala změna. A to chtěli lidovci posunout OČR, aby to platilo snad i pro "18 leté děti"... uff! Ale to je bohužel politika. Zpět k intervalům. Taky bych se již raději vozil v jedničce do Bystrca v intervalu 5-5, zvlášť nyní od pondělka, ale pokud jsou ti zaměstnanci DPmB doma a využívají toho, co jim stát nabídl, tak prostě dopravnímu podniku nic jiného nezbývá a musí jezdit s tím, co má k dispozici.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Vypadá to, že budou. Ironií ovšem je, že na pětiminutový interval d-1 v celé trase chybí 1 (slovy jedna!) souprava. Ale ne, my přidáme jen 6 souprav místo 7, které rozbijou interval a návaznosti v Bystrci a zajistí posílení jen na polovině trasy. Mimochodem, pokud by se chtělo, tak by se dal pětiminutový interval vyjezdit i s tímto počtem souprav, časy na obrat by vycházely 15 a 5 minut, což by v období špičky bylo snesitelné. Ach jo.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No a nebudou ty tétrojky tak náhodou jenom na těch zkrácených spojích? Tzn., že na spojích Řečkovice - Bystrc budou nadále jezdit Varia nebo trojice?


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Pokud k tomu ježdění autem přidáš i to, že na tady na fóru přestaneš brečet, určitě ti nepoděkuju jenom já. Naprosto zásadní důvody, proč musí být udržován stále prázdninový jízdní řád, tu už několikrát byly představeny. Buďme rádi, že krom OČR neskončilo větší množství řidičů v karanténě atp., to by jezdilo spojů ještě méně.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 lis 2024 20:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]