Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 101    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 101  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
3055 zpět ze Slatiny opět pod Komínem (údajně zdechla),
3015 po lehké správce zpátky ve Slatině.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Kanibalizaci drobných komponent se snažíme vyhýbat. Spěje to k tomu, že pak bude odstavený vůz potřeba a bude na n3m chybět 15 věcí.

Bude se to muset nějak zbastlit. Mam domluveno, že mi to ze Slatiny přivezou a tady to za použití různých zbytků snad spravim. Ona má 3014 ale stejně km do SO.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ale vyjede. Odstavených vozů, kde se dá kanibalizovat, je dost :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
9
09 lis 2019 10:00
OndraS píše:
Závadu, myslím že nefunkční motórek automatického vypínače, který již jako ND neexistuje.

Takže to už nevyjede? Nebo čeká až si to bude moct ,,půjčit" od nějakého jiného vozu?


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Závadu, myslím že nefunkční motórek automatického vypínače, který již jako ND neexistuje.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Nějakou dobu nevyjel ve Slatině 3014. Má najeté km nebo závadu?


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ona 3027 je pouze pokusný králík resp etalon pro á 500 km kontrolu šteftů na přední nápravě. Vzhledem k technickému vybavení provozoven jezdí právě proto pod Komínem.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Těžko říct. 3027 už pod Komínem jezdí téměř rok, evidentně se natolik nevychytala, že se s vrácením nespěchá. Ono se to ale určitě bude měnit podle toho, která 21Tr klekne příště. Holt ty roky provozu dělají svoje.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Díky za info a ještě, jestli se vrátí do Slatiny 3027, kde naopak jezdí 3046 a nově i 3055.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
3037 bych se hodně divil, kdyby ještě vyjela, i když se o ní mluví jako o budoucí muzeální 21Tr. 3038 vyjede, 3005, 3036, 3041, 3043, 3057 a 3060 se uvidí, jak moc bude potřeba jezdit a v jakém stavu ty vozy budou, aby podstoupily případnou SO+. Odstavená 3050 na rozsypanej difec by se měla opravit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Chtěl bych se zeptat na odstavené vozy 3037, 3038, 3041, zda ještě po nějaké VP vyjedou, pokud ne, zda už
se s nimi počítá pro TM nebo retro vůz.


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Přechod na plné řády, 3031 v prohlídce, atp, nic dramatického - do té doby, než na plné řády přejdou i zbylé dvě vozovny.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Nejspíš zápůjčka. Kdo ví, co tam zas kleklo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Komínská 3055 jezdí už druhým dnem pod Slatinou. Nějaká zápůjčka, či přesun??


Offline
115
01 črc 2016 11:20
Vďaka za potvrdenie. Snažil som sa totiž hľadať aj cez ich staré weby, ale podrobnejší obsah výrobného programu som našiel až pod neskoršiou značkou Tanax, kde to už má úplne iné značenie*, tak som mal pochybnosti, či to je dobrá stopa.

(* viď http://web.archive.org/web/20030727095937/http://www.tanax.sk:80/napravy.shtml, ak niekoho zaujíma)


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, náprava HNT (hnací náprava trolejbusová, tipuju) je opravdu výrobek z Bánovců nad Bebravou. Moc o tom známého není, nicméně bude to asi tak, že se zde (na netu se píše, že v dobách slávy tam dělalo 5.500 lidi) vyráběly nápravy i pro těžké důlní mechanismy azd, takže volba "kde v roce 1993 vezmeme nápravu pro nízkopodlažní trolejbus" byla dána asi tím. Logo VAB je ostatně vyraženo i na víčku venkovních poloos u "dvojkové" série těchto náprav (jedničková deklík nemá, čumí tam šrouby podobně jako u prototypové nápravy na 3054). Existuje to i ve verzi pro autobus 21Ab, kde je jediný rozdíl v tom, že kardan do nápravy jde samosebou zezadu. Po čase začaly byt problémy s praskaním poloos u trolejbusů, krouťák to prostě udolá. To už existovaly bezproblémové portalové Ráby, předpokladam ale, že nebyly vyvinuty pro 21Tr, ale pouze převzaty, protože obdobná náprava jezdí například na Ikarusu 412.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
115
01 črc 2016 11:20
OndraS: Je prosím pravda, že nápravy HNT sú pôvodom od Majského (Vab Bánovce/Sipox)? Nedarí sa mi k nim zohnať žiadne bližšie info... Ak by to bola pravda, zaujímavo totiž vyznie informàcia, že WUSAM Zvolen dostal okolo r.2000 štátnu dotáciu na vývoj NP nápravy pre Detvu, keď na domácom trhu už jedna bola...


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No dá se tam Rába. Buď ze skladu, opravená, nebo z 3037, nebo z 3005. To se v tydnu rozhodne.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondro, s tou 3050 to bude jak? Jak dlouho bude asi tak odstavena?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Mě to tak vyznělo.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, tak to nevim, podle mě je teda AC daleko víc upískaný. A nápravu moc poznat nejde. Když se posadím do vozu, a nevěděl bych v jakým jedu a co má za nápravu, podle zvuku bych to teda nepoznal. Na první "čuch" jde neomylně poznat jenom ta 3054.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Třeba AC výzbroj + ZF náprava, a ten vůz zní jak trajfy s kastlí Solaris

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, jak píšeš, HNT/Rába AU/ ZF nejde vlastně zvukově rozpoznat. S jednou výjimkou a to právě 3054, která jde naopak poznat zcela neomylně.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Tu nultou nápravu bych rád natočil, škoda že je nevhodná situace... Ale vykoumal jsem, že zvuky vozů s těmi nápravami HNTx/Rába/ZF se zas tolik neliší jako u 14/15Tr Rába vs HN2 vs Rába 518.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
1484
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Včéra se nám ztenčila flotila vozidel, jezdících na původní nápravě HNT, opustila nás původní hnací náprava na 3050. Tedy na staré nápravě už máme pouze dva vozy, přičem pouze jeden, 3047, má nápravu opravdu původní. 3054 ma stále atypickou nápravu nulté varianty, dosazenou ovšem až v Brně.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2522 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 101  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 23:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]