Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 69 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
To si snad dělají …
Na linku 1, která je přeplněná už teď, chtějí nasadit dvojice T3? To tam jsou doopravdy tak moc mimo realitu?
Jasně, proč ne, že jo. Nebo tam rovnou dát K2, že… Proč by ne. A vůbec, dlouhé soupravy jsou přeceňované, na 1 nasaďme starý T3, ve dvojicích nebo sóla, jak se komu bude chtít.
Neuvěřitelný, tohle, fakt.
Tohle! Tady, tohle, to je přesně to, proč lidi raději jezdí autem. Mít já auto, taky to udělám. Tohle je doopravdy nejlepší motivace, co jsem kdy měl, pořídit si…no, auto ne, ale kolo. A pokud by se někdo obtěžoval (z DPMB) zeptat se na důvody, tohle by byl důvod. Příliš krátké spoje, vypravenost je zcela mimo realitu, a nyní, když už by bylo velmi vhodné mít normální provoz, tak máme stále ten prázdninový.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
9
09 lis 2019 10:00
Naxashi píše:
Ty intervaly jsou otřesný. Nebylo by jednodušší prostě 5 minut, plošně, všude? Nedělat tyhle složité věci?
Protože už vidím, jak mi ujede před nosem něco, co by normálně jelo za minutu, a já tam budu tvrdnout dalších alespoň 7, protože na čas to samozřejmě nepojede. Aneb…to samý. Stále.
Fakt nemám rád tyhle nesystematičnosti a PJŘ. Prostě intervaly 5, 10, 15 a 20…jednoduché, použitelné…

Myslím si že momentálně dát 1ku do intervalu 5-5-5 by byla blbost, protože by potom byly nesmyslné proklady (s 6 nebo s 3/11)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A ty kurzy 010xx jsou v takovém počtu proto, že budou posilovat d-8 na Novolíšeňskou.


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
butter píše:
ms222:
- 1 se vrací 2xT3, na kurzech
- 10 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) K2,
- 55 se vrací o výkendech klouby, x55 (05552 mini)

Po "na kurzech" končí sdělení k 1? První řádek končí prázdnem, druhý čárkou, proč?
Na 10 bude deset kurzů (pořadí) nebo co znamená číselná řada v závorce? Na 10 bude všude K2 nebo jen možnost a lze potkat nízkopodlažní.
Více laicky, prosím.

Na 1 budou T3 na trhačkách 37., 39., 41./1 a
T6 na trhačkách 42., 44., 46./1.

Na 10 není předepsaný žádný garantovaný vůz.
A všechny uvedené kurzy 10 kromě 4./10, jsou trhačky.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Ono totiž aby ten cyklobus byl k něčemu, tak by byl ideální systémový takt - například vždy 1 za hodinu po celý den ve stejnou minutu, ideálně ještě s návaznostmi v Židenicích na vlaky S2/S3 a opačně. Pokud není zaveden systémový takt, je víceméně lepší kloub po 20 minutách v celé trase...


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže už nebudou na A-55 cyklonosiče? Na kloubech nejsou... ještě nějaká větší změna?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, já koukal na víkendy. :mrgreen:


Offline
333
21 dub 2009 20:30
P. Haluza píše:
Minibus bude jezdit okružní trasu Jírova -- Velatická -- Jírova v intervalu 30 minut.


Ve špičkách (4 hodiny v PD) po čtvrthodině.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
U té 55 je zajímavé, že mezi nám. Karla IV. a Podolskou pojede objížďkou přes Podolí. Minibus bude jezdit okružní trasu Jírova -- Velatická -- Jírova v intervalu 30 minut.


Offline
7332
27 úno 2010 07:40
Tatara česky (nebo aspoň srozumitelně) psát nenaučíš.


Offline
Uživatelský avatar

43
20 srp 2006 10:50
Brno
ms222 píše:
- 1 se vrací 2xT3, na kurzech
- 10 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) K2,
- 55 se vrací o výkendech klouby, x55 (05552 mini)


Po "na kurzech" končí sdělení k 1? První řádek končí prázdnem, druhý čárkou, proč?
Na 10 bude deset kurzů (pořadí) nebo co znamená číselná řada v závorce? Na 10 bude všude K2 nebo jen možnost a lze potkat nízkopodlažní.
Více laicky, prosím.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
- 1 se vrací 2xT3, na kurzech
- 10 (1,2,3,4,5,6,7,8,9,10) K2,
- 55 se vrací o výkendech klouby, x55 (05552 mini)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
michalk píše:
Jo, proškrtejme se k efektivnímu nulovému provozu. Mám za to, že peníze pro letošek byly zajištěny a zasmluvněny, tak nevím, proč by mělo tohle dušení pokračovat, když se situace již téměř vrátila do normálu.

Situace se sice do normálu vrátila, ale primátorka kdesi říkala, že město díky karanténě přišlo asi o miliardu. Nemluvě o tom, že vláda rozhodla, že města budou ze třetiny platit podporu podnikatelům. To taky bude spousta peněz, které se budou muset někde najít. Třeba Praha díky tomu prý přijde asi o 3 miliardy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Někde to bylo i zmiňováno, že je stále hodně řidičů na OČR. Dokud nepojedou školy nějak normálně, tak se jim ani nedivím..


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Osobně se domnívám, že nedostatek financí za tím není. Pokud už důvodem by byly finance, tak spíš horlivá snaha šetřit na nesprávném místě ("Hele Franto, šaliny nejezdí plné na 100%, jen tak na 80%, tak voni to kaštani ještě chvíli zvládnou."). Opět se ve špičkových spojích začíná stát ve dvou řadách, což si myslím, že v současnosti není úplně dobře a rozhodně to lidi nepřiláká. Spíš bych za tímhle paskvilem viděl nedostatek řidičů.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Já neříkám, že je to takhle dobře. Jenom říkám, jak to je.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jo, proškrtejme se k efektivnímu nulovému provozu. Mám za to, že peníze pro letošek byly zajištěny a zasmluvněny, tak nevím, proč by mělo tohle dušení pokračovat, když se situace již téměř vrátila do normálu.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
A současný bude mít za efekt to, že vyžene lidi do aut. Míň lidí si pak bude kupovat libovolné jízdné.
Myslí se příliš v krátkodobém měřítku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
Ty intervaly jsou otřesný. Nebylo by jednodušší prostě 5 minut, plošně, všude?

Jednodušší ano, lepší taky, ale zároveň také dražší. :D


Offline
598
25 říj 2019 10:12
9-6 je taky pěkný no... Chápu, že to je kvůli určité mimořádné situaci, ale je to absolutně nesystémový. Jako dobře, že se posiluje, ale mohlo by to dávat smysl aspoň trochu.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ty intervaly jsou otřesný. Nebylo by jednodušší prostě 5 minut, plošně, všude? Nedělat tyhle složité věci?
Protože už vidím, jak mi ujede před nosem něco, co by normálně jelo za minutu, a já tam budu tvrdnout dalších alespoň 7, protože na čas to samozřejmě nepojede. Aneb…to samý. Stále.
Fakt nemám rád tyhle nesystematičnosti a PJŘ. Prostě intervaly 5, 10, 15 a 20…jednoduché, použitelné…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Interval 7-8 inteligentní podniky posilují na 5-5-5 (v celé trase samozřejmě).
A já blbec doufal, že aspoň ve špičkách se vrátí klasický 5 minutový základní interval u všech tramvají...
Jo, přesně tak. 9-6 na d-1 z Bystrce bude super, zvlášť když se z Kamech půjde dostat jen na jednu z nich, druhá bude odjíždět minutu před a-54. Jako fakt super... Není už konečně na čase se vrátit zpět ke klasickým jízdním řádům, kde aspoň fungují návaznosti? Když se k tomu přidá klasický prázninový základní interval na d-3 (2x za 20 minut) a a-52/54 (2x za 15 minut), takže na přestup je náhodný čas od 0 do 8 minut, tak se vůbec divím, že tím jezdí tolik lidí.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
No tak jak jinak chceš posílit interval 7-8, že jo... Na jedničce bude 6-5-4, ale zase vznikne dost nerovnoměrný interval 9-6 do Bystrce. Čili Bystrčtí budou ve špičce čekat na jedničku až 9 minut.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Tak různý posily ve špičkách (hlavně ráno) z/na Novolíšeňské/ou jezdily i normálně (jeden rok mimo špičku končila každá druhá na Novolíšeňské a nahoru po 10 minutách), takže něco jinýho než KT8 na d-8 není zas tak vzácný. Ale zajímavý nepochybně jo. Mě spíš zaráží ty intervaly 4-4-7...


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Zajímavé bude nasazení jednosměrných vozů na osmičce. Teda předpokládám, že tam budou jednosměrné.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 14 lis 2024 04:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]