Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud to chápu správně, tak nikdo nebojuje obecně proti tramvajím, ale pouze konkrétně proti K2, jejichž hlučnost je objektivní fakt. a tím pádem se reakce těch lidí dají celkem pochopit. Vzhledem k tomu, že došlo k omezení provozu K2 na čtyřce, zjevně to chápe i DP a snaží se celou situaci nějak řešit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Ondra K. píše:
Já bych to tak striktně nesoudil. Denodenně poslouchat obutý kloubáky by nebavilo asi nikoho. Kloubáky jsou na obutí středního podvozku náchylné víc, než dost a za plnýho PD provozu tvořily většinu vypravení čtyřky. Nemluvě o tom, že to není jenom o zvuku, ale ty neustálý rázy můžou mít dost negativní vliv i na trať a přeneseně na okolní domy.

Jo, ale zase mají každých 10 minut spojení do centra. S takovou bys mohl zrušit tramvaje po celém po Brně a nechat akorát rychlodráhu do Starého Lískovce, do Líšně a do Bystrce. A i tam by si mohl někdo stěžovat na hluk. Tramvaje holt jezdí převážně mezi domy.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
OndraK.: A jinde po městě to nevadí, třeba v Bystrci vůbec? Tam to musí být z otevřené trati slyšet taky solidně, zvlášť při rychlé jízdě na ZOO a Kamenolom... a pak, kdo říká, že ty klouby na čtyřce musí být nudně Káčka? Aniter je dost, potřebuješ navíc tři kusy, co jinak rotují na jedenáctce, kde může rotovat zas nějaký jiný železo.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
"Aby ses nepos*ral!" Řekla by jim slavná režisérka Věra Chytilová, která byla mimo jiné křtěná dráhou. :smile: Stačí, aby jim tam zatůroval nějakej plynovej bus na A-75 a hned uvidí, co je to randál, oproti tomu je starý káčko úplně v pohodě. A mimochodem tu rychlost má nařídit magistrát, dokud ji nesníží, tak by měli řidiči využívat přiměřeně vyšší rychlosti. Co mají říkat v Husovicích nebo na Cejlu, taky hluk?
Jinak jsou proklady na Maloměřický most, můžou se točit už na Mostecké nebo rovnou na Maliňáku, jedině tak se dá vyhovět všem pindálistům s hlukem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych to tak striktně nesoudil. Denodenně poslouchat obutý kloubáky by nebavilo asi nikoho. Kloubáky jsou na obutí středního podvozku náchylné víc, než dost a za plnýho PD provozu tvořily většinu vypravení čtyřky. Nemluvě o tom, že to není jenom o zvuku, ale ty neustálý rázy můžou mít dost negativní vliv i na trať a přeneseně na okolní domy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
69
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Za ten ich egoizmus by som just na d-4 dal najhlučnejšie električky.

Ale teraz vážne. D-4 využíva mnoho, premnoho návštevníkov a jej sústavná preplnosť v centre nevytvára u nich dobrý dojem miestnej MHD. Pritom relevantnosť dlhých (dlhších) súprav na d-4 je podporená o to viac, že narozdiel od iných relácií necítiť tak rozdiel špička versus sedlo, teda využili by sa po celý, minimálne pracovný, deň.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Co takhle zrušit MHD do Obřan? Pak už si třeba stěžovat nebudou.

Jel někdo ve špičce čtverkou mezi hlavním nádražím a Českou? I ten kloubák tam bývá narvanej.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Je snahou na linku 4 kloubáky nedávat. Kvůli jejich větší hlučnosti a stěžování si lidí v Obřanech, co bydlí u silnice. Kvůli tomu je tam i nařízena rychlost do 30 km/h.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že A-67 by jezdila narvaná i po pěti minutách 7-18 celotýdenně. :smile: Jinak jsem si všiml i dneska vypravenost 3x T3R.EV na 4, pak celkem dost Aniter a jeden ze dvou Draků, trochu by to chtělo vyrovnat tu kapacitu, buď na všem kloubák, nebo aspoň na těch pořadích, kde je teď T3 syčivka dát o chlup větší T6.
Dneska jezdila překvapivě T6 na pětce, to je nějaká mimořádnost, nebo T6 zbyly navíc? Kurz si nepamatuju, díval jsem se na to na DPMBinfo někdy okolo 13:00.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Co se týče posilování linek, tak já bych určitě vrátil 10-min. interval na 67. Jako poslední 2 týdny jezdí solidně naplněná, včera se tam mísilo +-45 lidí + 2 kočárky v úseku Konopná - Hlavas. Od Moraváku znovu podobnej počet. Určitě by jí pomohly ty posilové spoje z Mariánského nám.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Na d-4 v tuto chvíli občas jezdí sóla, včera v podvečer naopak 13T (náhrada za 1821) a v závěsu LF2 na d-3, trochu paradoxní situace.


Offline
69
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Jezour:
iste, súhlasím, z článku som sa odvolával len na režim prevázdky.
Teší ma, že sa operatívne takto na to reaguje. No myslím, že vypravenie kapacitnejších spojov bolo na mieste po celý tento čas, hlavne v prípade d-4, kde sa to tak na nákladoch neprejaví.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Prosím, být opatrný při studiu médií platí i nadále! Plný provoz se sice (zatím) předpokládá až od 1. září, do té doby ale bude reagováno na konkrétní podněty. Průzkumy si občas dělají i řidiči sami (na pokyn vedoucích) tím, že zapisují do JV ke každé jízdě obsazenost vozidla v nejvytíženějším úseku. Od 11.5. se například výrazně posílí 12, 31 a 33, upraví oběhy 56 a 77; zrovnoměrní proklady 8 a 10 a další maličkosti (i na lince 4, kde budete příjemně překvapen)... Opětovně prosím o mimořádnou obezřetnost a velký nadhled při čtení novinářských výtvorů!


Offline
69
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Ako sme si mohli prečítať z Brnenského denníku, tak na plný režim sa tak skoro nepôjde. To znamená, že na vybraných poriadiach d-4 naďalej budú jazdiť sóla.
Síce to nemalo opodstatnenie po celý čas ale teraz je to hotový alibizmus. Dnes po 9. spoj z Cejlu do Obřan (!) išiel beznádejne plný, v smere špičky ani nehovorím... Pritom, predpokladám, že DPMB má k dispozícii kapacitnejšie vozidlá (súpravy), a-44 + a-84 detto.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Kéžby... Požár rodinného domu.

https://twitter.com/hzsjmk/status/1251129807305347074

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Co se stalo, zase nějaká havárie vodovodu na Mokré Hoře?

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
70 odkloněna přes Lelekovice, máte šanci na fotku na nezvyklém místě :-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Upřesním: zrušeny 0:30, 1:30 a 4:30 a místo 5:20 a 5:40 je nově 5:30. Teda aspoň tak to píšete na webu. :mrgreen:


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Od zítřka se ruší víkendové rozjezdy DPmB 0:30, 1:30, 5:20 a 5:40 a všechny rozjezdy ostatních dopravců.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Což je dobrá známka i toho, že jsme konečně omezili i ten pohyb. Ten pohyb, který tolik nahrává šíření.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Vzhledem k vývoji situace nastalo pochopitelné - nejpozději od úterý i tramvaje přechází do prázdninového provozu. I tak děkuji všem lidem v podniku, že byli schopni tak dlouho držet plný provoz, dnešní pokles přepravených už je teda enormní.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit - Ondra psal v případě trolejbusu o průjezdní zastávce. Výstupní a nástupní jsou pouze u busů (50, 52, 54).

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když je Zoo průjezdní, tak proč rozlišuješ výstup/nástup u trolejbusu? Jaký další zastávky mají podobnej problém, když už jsme to téma tak nakousli? Já tu Vrázovu myslel původně jako příklad. Bydlel jsem u té zastávky v době výluky Královopolské kvůli stavbě mostů na Hradecké. Často jsem tam potkával zaparkovanej bus náhradní dopravy.
Na trajfl jsem chodil právě sem, nebo na Přívrat, když jsem chtěl okružkama do Pisárek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, Zoo myšlena smyčka, tzn výstup 50 (a jiných linek) a nástup těchto linek, resp průjezdní zastavka 30.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondras: děkuju za popis. Zajímavý, asi by to chtělo úpravu těch obrubníků. Na Zoo mluvíš o smyčce, odkud odjíždí padesátka? Tady jsem trajflem nikdy nejel, vždycky busem, 50 nebo 52 podle toho, kam jsem zrovna potřeboval.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 19:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]