Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 51 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Na současné trati z Vozovny Komín na Rosického náměstí má být tunelový portál - vjezd do SJKD, proto ta nová spojka ulicí Sochorovou.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit píše:
Vypadá to, že mají v té tiskové zprávě z ČTK chybu, přece proč by propojovala něco trať ulicí Sochorovou, když už od Rosického nám. existuje šalina ke Komínu a spojuje se s tou od Pisárek, nedává to smysl.


Jestli to není míněno tak, že je záměr přehodit trať zpoza zahrádek právě do ulice Sochorova. Lepší oblužnost ulice plus těch IT kanclů, nebo co to je, při ulici Kníničská.

Záměr propojky Stará Osada - Táborská moc nechápu, dobře, pokud se něco stane na Křence, lze to objet, ale přepravní potenciál? Spíš jestli by nebylo výhodnější se vrátit k původní myšlence vést šalinu od Staré Osady na Vinohrady.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vypadá to, že mají v té tiskové zprávě z ČTK chybu, přece proč by propojovala něco trať ulicí Sochorovou, když už od Rosického nám. existuje šalina ke Komínu a spojuje se s tou od Pisárek, nedává to smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

279
31 led 2010 23:09
Z DOPRAVY.CZ - Územní plán Brna počítá s řadou nových tramvajových tratí


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to říkal táta o nočním rozjezdu pod okny, že si zvykneš taky, protože babička s dědou pracovali ve Frutě a měli služební byt v prvním patře přímo vedle hlavní brány, takže noční 49 do Modřic co hodina, nebo podle řádů prostě a vůbec to nevnímal, zatímco návštěvy si při občas stěžovaly, že jak se dá spát v tom hluku. :mrgreen: Prostě pohoda, přitom v zadní části bytu, kde byla kuchyně a koupelka, nešlo slyšet skoro nic, protože do areálu byl dvůr se zelení a zeď s vratama, aby bylo kudy odvážet popelnice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Bydlím na Moldavské a dálnic je slyšet jak hrom od večera až do raních hodin, přes den většinou ne. Nejhorší jsou noci v létě, občas se nedá vůbec spát, proto hledáme domek někde pryč a jak to půjde mizíme a stěhujeme se pryč od dálnice. Těch 9 let stačí.


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
Ona je slyset ve vetsine krajnich casti Bohunic i Liskovce, predevsim v noci. Ale je to o zvyku..


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jsem to probral s tátou, který pracuje jako geodet a má řadu oblastí prochozenou a říkal, že ulice Družstevní je od dálnice dál v pohodě, že je tam průchod/průjezd pod tratí a že nejspíš směrem k Brnu bude ta zastávka Ostopovice, dál říkal, že ulice Družstevní prakticky nemá moc paneláků a že ten jeden v cípu sídliště je min. sto metrů od samotné dálnice, nicméně to nepopírá mou zkušenost, že ta dálnice je tam zatraceně dobře slyšet.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3772
08 čer 2005 23:12
xcav8 píše:
Odkaz na mapový podklad z roku 1976: https://gis.brno.cz/mapa/historicka-ort ... ly=&lbp=95

Děkujeme.

Je tam taky krásně vidět "obchvat" prvního úseku ulice Točné


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
Ano, nenapadlo mě zkontrolovat katastr, myslel jsem, že cesta patří k areálu. A ona je kupodivu obecní.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Od prasečáku (či co to je) vede cesta do Ostopovic, je tam průchod pod tratí. Tam bude i železniční zastávka Ostopovice (průchod pod tratí bude využit pro přístup k nástupišti). Nicméně lávka asi ne, jelikož hned za dálnicí vede vysoké napětí.


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
Ojin píše:
V těch místech u Kyjevské by se dost hodila lávka přes D1, do Ostopovic je to pár set metrů, ale nedá se tam rozumně dostat - to bude ještě výraznější až vznikne v Ostopovicích železniční zastávka.

Ta lávka by ale momentálně vedla max. do prasečáku. Není tam nikde ani náznak jakékoli cesty k Ostopkám, pokud vím.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Odkaz na mapový podklad z roku 1976: https://gis.brno.cz/mapa/historicka-ort ... ly=&lbp=95

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
V těch místech u Kyjevské by se dost hodila lávka přes D1, do Ostopovic je to pár set metrů, ale nedá se tam rozumně dostat - to bude ještě výraznější až vznikne v Ostopovicích železniční zastávka.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že to bylo asi takhle: Západní přivaděč se snad otevíral v půlce sedmdesátek (ta první půlka po ul. Kamenice), úsek Velká Bíteš - Brno se otevírala snad 1974, co jsem se někde dočetl, zbytek D1 po sjezd na Bratislavu se snad otevíral 1980, no a ty paneláky tam asi vznikly v mezidobí, možná ještě před přivaděčem. Nevím to jistě, ale myslím si to podle toho, co jsem se dočetl o dálnici.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3772
08 čer 2005 23:12
A na té Kyjevské byly dřív paneláky nebo dálniční přivaděč?


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Tak on ten barák je taky nejlíp dostupnej regionálkou, která u něj končí, na štěstí stále v zóně 101.

Bych se nedivil, kdyby ten člověk pracoval jak na sviňu v Troubsku. :-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě k tomu Východnímu půloblouku, kdyby neexistoval, tak pojede hlavní severojižní zátěž dopravy Kolištěm a Lidickou násobně víc, případně Jaroškou a Sportovní, kdyby Jaroška navazovala na ten směr a kdyby neexistovala ulice Milady Horákové. Radši si to nepředstavuju, jak moc by to devastovalo centrum města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak on ten barák je taky nejlíp dostupnej regionálkou, která u něj končí, na štěstí stále v zóně 101.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
79
29 lis 2017 11:29
To je tedy opravdu velká zajímavost, v posledních dnech koukám do map dost často právě za účelem hledání podobných kuriozit. Hned mám typ na výlet biggrin. Ale lukrativní adresa ta Družstevní vskutku není, barák nalepený na dálnici, který leží fakticky v Brně, ale když by jeho obyvatel chtěl roční šalinkartu, tak žádnou slevu za odpady nedostane, protože je platí Ostopovicím. To se vskutku vyplatí


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Takže kus dálnice prochází katastrem Ostopovic? To mě vůbec nenapadlo, ten barák na Družstevní bude adresou docela rarita. :mrgreen: Občas jdu mezi baráky od Jemelkovy (zastávka Dunajská na Bosonohy) do obchodu a stačí jít kousek po Jemelkové, aby byl slyšet přivaděč a za větrných dnů klidně i dálnice a to už na ní není na Západě žádné ducducduc, beton i asfalt po generálce.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Cracatit: k prvnímu úseku ulice Točné (tomu nejdelšímu) se dostaneš od zastávky Točná, k tomu prostřednímu od zastávky Pod dálnicí (linky 403/404) a k poslednímu se dá dostat ze silnice mezi zastávkami Pod dálnicí a Ostopovice, Branky. Ten prostřední úsek, tam jsou normálně baráky se zahrádkama s číslem orientačním s označením ulice Točná (nic velkého pár domů), v tom posledním úseku u Ostopovic už spíš jen zahrádky. První úsek je normální zástavba.
Existuje ještě jedna zajímavost, když tu padla Kyjevská, barák úplně na konci sídliště u Kyjevské, prakticky nalepený na dálnici (Jihozápadní roh sídliště), patří Ostopovicím :-) Jedna půlka baráku je neobydlená, druhá těžko říct (je to Družstevní 85/17)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Už jsem to nestihl doeditovat. Tak se omlouvám za pokračování. Točná mi připomněla ještě Kyjevskou, tam zas paneláky stojí skoro u dálnice a minimálně v horních patrech to musí být hodně slyšet.
Ve staré Líšni mi to tak nevadí, přecejen ty paneláky navazují postupně a není tak vedle pididomečku pro dva lidi panelák s osmi patrama.
Bosonohy se snad nedočkají paneláků, spíš bych čekal nějaké viladomy o pár bytech a spíš přízemní zástavbu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Pár domů tam je, i u dálnice... což musí být hrozně fajn. :)
Bohunice jsou mazec, no. Jinak zajimavý kontrast panelák vs. zástavba mi přijde to, co udělali v Praze na Žižkově.

Abych se trochu vrátil k tématu, trať do polí u Bosonoh dává smysl, vzhledem k tomu že z těch polí má být zástavba. Ostatně, tenhle plán tu už je desítky let, jenom se asi z panelového sídliště změnil na něco méně brutálního.



Ale toho se patrně nedožiju. :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha, o takovém členěnní Točné jsem nevěděl a co je za tratí směrem k Ostopovicím, tam stojí nějaký baráky? Předpokládám, že mezi tratí a dálnicí je jen pole. Trochu mě mate zastávka Točná busů na Ostopovice od Jemelkovy/Osové.
Havelkova, to je někde na dolním konci Bohunic? V tomhle mě vždycky fascinovalo, že na Bohunické/Lánech jsou rodinné domky a člověk se jen podívá přes silnici a skoro už vidí vysoké paneláky sídliště.
Východní půloblouk, to souhlasí, taky jsem tenhle název slyšel, co se týká Staré osady, tak snad trochu pomůže výstavba Zbrojovky, aby to dostalo návaznou zástavbu a pak asi nejvíc pomůže VMO Tomkovo náměstí+Rokytova, škoda, že se pak bude x let zase čekat na návazné tunely, do té doby to dost odnese sídliště Vinohrady.
Jak říkám, asi největší brutál je na můj vkus ten kus Komárova, co jsem tu popsal.
Třeba v Líšni sice kus staré zástavby kolem radnice chybí, ale když už jsou třeba paneláky hned vedle starých pididomečků, tak to není takový brutál, rotože jsou to většinou čtyřpatrové kostky a žádná monstra o osmi patrech a pěti vchodech.
Co si tak matně pamatuju, tak větší paneláky začínaly až za radnicí v Líšni u toho většího parkoviště u zastávky Rotreklova.
Uvnitř Židenic to zas tak neznám, abych mohl soudit, jak moc došla újmy původní zástavba.
Co se týká třeba Lesné navazující na starou zástavbu v okolí Zemědělské, tam mi to připadá docela v pohodě, takový největší předěl tam dělá Drobného - Provazníkova. Docela jsem zvědavý, jak to dopadne se zástavbou v arboretu Mendlovky na té náhorní plošině. Něco jsem sice k tomu četl, že by to mohlo vypadat dost dobře, ale přecejen to zatím nestojí a nedá se srovnávat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 pro 2024 09:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]