Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
No jo. DPMB a jeho obsese s krátkými spoji. Ohledně toho nemám slov. Leda tak stížnosti na DPMB.
Vypravovat sóla na okružky, to by mělo být trestný.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Takže ta sólo T6A5, co jsem dnes zahlídl na d-4, se mi nezdála? :D

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Jojo, souhlas. A třeba d-4, kde se zavedením prázdninového intervalu začly vypravovat Medlánky sóla, nechápu. Jasně, nejsou plná, ale v současné situaci, kdy lidé by od sebe měly být dál, to není správné. Prodloužení intervalu je ok, v tuhle chvíli je nejcennější personál, který je třeba ušetřit, ale snížit kapacitu k tomu mi nepřijde logické.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Super, takže namačkáme lidi na menší prostor aby se jich nakazilo a pochcípalo víc... :evil:

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1475
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
http://www.novinky.cz/domaci/clanek/spo ... a-40318670

To su zvědavej, jestli to padne na úrodnou půdu. Už toho vození pytlovanýho vzduchu bylo dost.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
euro.cz:
Troleje pro kamiony vyjdou levněji než umělá zelená paliva


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Cestující bez roušek si udělali večírek v trolejbusu MHD


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
nebál bych se klidně tunu navíc.. A ještě měnič se záskokem..


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Taky je potřeba vzít v úvahu hmotnost nutného zesílení skeletu vozové skříně, neb střecha nebyla na takové zatížení konstruována.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Na nápravový tlak by klima neměla mít zásadní dopad, komponenty jsou lehčí, než vypadají. Držel jsem v rukách kompresor domácí splitovky 1+1 a víc než 15 kg neměl. Vnitřní jednotka je hmotnostně úplně zanedbatelná, když se odečte hmotnost vyříznutého stropu.


Offline
Uživatelský avatar

9289
10 čer 2004 11:19
By mě zajímalo, jaký nápravový tlaky teď budou vzadu.. Ta klima s agregatama nebude moc lehká.


Offline
123
23 čer 2014 12:31
I jedna klimatizační jednotka by byla lepší než nic.
Jsem rád, že Ostrava ukazuje, že když se chce, tak to jde.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ostravská snaha o doklimatizování Várií je sice zajímavá, ale přenositelná do Brna asi moc nebude. LF2 by zřejmě vyžadovala instalací dvou klimatizačních jednotek a pro tu druhou není na střeše místo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
Liší se v tomto ohledu v něčem ostravské a brněnské Vario?


Offline
Uživatelský avatar

535
28 črc 2013 14:13
M píše:
na K-reportu v diskuzi Ostrava-tramvaje jsou fotky prvního předělaného Vario LF1 s klimou pro cestující.
https://www.k-report.net/discus/message ... 1584351096


No a pak že do šalin nelze dodatečně dosadit klimatizace. Chápu, že u některých to je těžké, či možná i nemožné, ale jak se říká: všechno jde, když se chce :-k


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
na K-reportu v diskuzi Ostrava-tramvaje jsou fotky prvního předělaného Vario LF1 s klimou pro cestující.
https://www.k-report.net/discus/message ... 1584351096


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
O ostravskou Ekovu má zájem Škoda Transportation a Strnadova Czechoslovak Group

Nejlepší by bylo začlenit ji zpět do DPO.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Germany: Passengers avert disaster after halting runaway tram

Ve stručnosti šlo o to, že řidič zkolaboval a stál na pedálu "mrtvého muže", takže tramvaj stále pokračovala v jízdě. Záchranná brzda v prostoru pro cestující není, resp. jedná se jen o nouzovou signalizaci k řidiči. Cestující rozbili sklo do kabiny řidiče, zavolali na dopravní podnik a podle pokynů v telefonu tramvaj zastavili. Zkolabovaný řidič byl následně odvezen do nemocnice. Cestující, kteří rozbili sklo, měli lehké poranění na rukou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Hm, desetiletý Tráboše a co tak domontovat klimu na stejně starý Solárka v Brně, to by nešlo? Myslím, že by to bylo fajn.

Varšavská solárka klimu mají.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, desetiletý Tráboše a co tak domontovat klimu na stejně starý Solárka v Brně, to by nešlo? Myslím, že by to bylo fajn.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Řeč byla o busech. Z debaty vyplynulo, že na autobus SOR klimu těžko dostanu. Takže je otázkou, jestli je překážkou CNG nádrž nebo ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
117
26 čer 2014 22:31
Není náhodou problém v tom, že kastle pro CNG a pro trolejbus mají jinou konstrukci střechy? Tuším, že by měla být nějak zesílená, aby unesla všechno, co je na ní umístěno. Teď jenom nevím, jestli strop kastle pro trolejbus vychází z CNG verze nebo naopak :-D


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Jj to se tu psalo. Jsou tam jinak příčky a je jich tam víc než třeba u Urbanu, takže asi to bude větší úprava než jen díra mezi příčkama jako u nás u Urbanů, ale když se chce, jde vše. U nás se dala klima do všech Urbanů, ale do stejně starých Sorek se nedala ani do jedné. Taky spousta lidí říkala že Sory jako kraksny nic nevydrží a za chvíli se rozpadnou. Což se taky neděje, naopak v článku se píše: Spolu by mala prebehnúť montáž klimatizácií do 68 autobusov SOR NB 18 City z rokov 2010 a 2012. To znamená že do vozidel 8-10 let starých, pokud by to byly vraky na vyhození, asi by do toho nešly, naopak se asi počítá s tím, že tam ještě nějakej ten rok jezdit budou. Každopádně každá klima je plus. Léta jsou čím dál teplejší.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
Nebyla ta debata o trolejbusech?


Offline
Uživatelský avatar

3737
08 čer 2005 23:12
https://imhd.sk/ba/doc/sk/19353/Zacala- ... -autobusov

Nevysvětloval tady někdo před časem docela podrobně, proč do sorů klimatizace dodatečně namontovat nejde?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8077 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2024 06:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]