Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 25 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
Čekal jsem, kdy se to objeví i tady :roll: Kdyby stavební úřad dělal své věci tak, jak má, tak se nemusí čekat 10 (ne-li více) let. Takže jen ve zkratce citace s námitek, které, světe div se, DÚ nějak pozapomněl vyvěsit, byť má zákonnou povinnost, a sám na ně odkazuje ve veřejné vyhlášce, která je k disozici například v níže odkazovaném článku na jakési pofidérním deníku.

...odvolání.
Rozhodnutí, jímž stavební úřad vydal stavební povolení, shledávám nezákonným, neboť
1) stavební úřad nedostál své povinnosti vymezit řádně okruh stavbou dráhy přímo dotčených účastníků, čímž došlo k poškození práv odvolatele
2) stavební úřad porušil právo na spravedlivý proces, když svým postupem v době mimořádných opatření neumožnil odvolateli realizovat jeho právo na seznámení se s podklady před jeho vydáním,
3) stavební úřad nesprávně právně posoudil naplnění podmínek ustanovení § 184a odst. 3 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řadu, ve zněni pozdějších předpisů (dále jen „stavební zákon“), příslušná část odůvodnění rozhodnutí je stižena nepřezkoumatelností pro nedostatek důvodů.


Pokud toto smete stavební úřad ze stolu, pak nezbývá jiné možnosti, než "správní žaloba" - a pak se do země nekopne dalších 10 let. Příspěvky lidí, kteří o situaci nic neví, nebudu je jmenovat, mne už celkem nebaví. Za poslední tři dny jsem jich viděl už tolik, že už ani nemám chuť nějak na celou situaci reagovat, vede mě k tomu jen určitá morální šotopovinnost.

Modernizace dráhy ano, ale ne takto arogantním, hanebným a protizákonným způsobem, který stavební úřad vědomě předvádí. Nechat si s**t na hlavu státním orgánem a snášet nespravedlnost a bezpráví s potřením vlastních práv, to snad nemá za potřebí nikdo. Problémem je neschopnost stavebního úřadu vykonat svoji práci pořádně, nikoliv naše snaha bránit vlastní práva.

Na závěr jedna citace - král český a císař římský v nejlepším české filmu od nejlepšího českého režiséra pravil vévodovi bavorskému: "Ale děje se tak vždy po cestách pravých, pane vévodo, cizím statkem jsem se neobohacoval nikdy, násilím jsem nezískal ničeho…"

Dále se nebudu vyjadřovat. Bylo již napsáno dost, na odkazu níže se vede vášnivá diskuze a píše tam i jeden z "námitkářů", takže se tam můžete podívat a třeba se i něčeho přiučíte. Myslím, že netřeba pořád všude opakovat již řečené.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
Robert píše:
Vzhledem k tomu, oč tam jde, tak doufám, že to dopadne přesně naopak.


??! To jako že se má nechat železnice (veřejná doprava) chátrat ve stávajícím stavu a postupně díky tomu zaniknout... ? V tomto století v motorové trakci? Stavědla, signalisti, zabezpečení po telefonu? Jste alespoň částečně obeznámen s projektovou dokumentací této stavby?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Podle veřejně dostupných informací se jedná o čtyři osoby, které měly oprávněný nárok být účastníky stavebního řízení, ale drážní úřad je do seznamu účastníků řízení nezahrnul. Tohle drážní úřad nemůže vyřešit jinak než zrušením nepravomocného SP a zahájením nového stavebního řízení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7193
27 úno 2010 07:40
Vzhledem k tomu, oč tam jde, tak doufám, že to dopadne přesně naopak.


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zatím prý jen čtyři fyzické osoby a navíc až do stavebního povolení, tak snad to stavební úřad smete ze stolu s pořádnou argumentací, už jsme se načekali celkem dost.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Nekonečný příběh: Proti povolení pro trať Brno – Střelice přišla čtyři odvolání


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Deset let čekání končí. Drážní úřad vydal stavební povolení na elektrizaci trati Brno – Střelice


Offline
2730
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Já bych se moc nevzrušoval. Kordis je pošle někam na lampárnu a stav se nezmění, max. nějaká minuta sem nebo tam.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
V článku je docela solidně pomotáno páté přes deváté. Ve špičce se vůbec nic nezměnilo, vranovičtí přišli o celých pět párů spojů v dopoledním sedle (redukce z 34 na 29 párů v pracovní den). Jestli je kvůli tomu nutný takový srdcervoucí článek, nechť si přebere každý po svém.
Pravidelný takt 30 minut do Vranovic byl ve špičkách už od roku 2003, nějaký skorotakt (téměř přesný hodinový interval ve špičce doplněný dalším vlakem, jak se zrovna vlezl) však už minimálně od roku 1995. Ale to se můžem bavit opravdu jen o špičkách pracovních dní (5-7 do Brna a 14-17 z Brna). Celodenní interval 30 minut (v PD) je, jak jak už bylo zmíněno, od roku 2009. Rok předtím byl jen do Hrušovan, tedy něco, co aspoň trochu připomíná dnešní stav.


Offline
7193
27 úno 2010 07:40
Ten článek si nezasluhuje komentář, to je úplný nesmysl.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Richie píše:
Ve Vranovicích a okolí bojují za zachování spojů. Petici podepsalo šest set lidí
Zase totálně amatérská novinařina - až do 9:18 to jezdí po půl hodině...

Navíc 30 minutový takt je na S3 po Vranovice od r. 2009 tj. 11 let, nikoliv uváděných 20.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ve Vranovicích a okolí bojují za zachování spojů. Petici podepsalo šest set lidí
Zase totálně amatérská novinařina - až do 9:18 to jezdí po půl hodině...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Poplach na hlavním nádraží: žena spadla pod vlak, utrpěla středně těžká zranění


Offline
28
08 črc 2008 16:49
peno píše:
Pánové, Robert zmínil, že fíra návěst volno vůbec neviděl, tudíž tato obhajoba pochybením výpravčího, která tu byla a za kterou snad ten výpravčí také bude potrestán, v případě fíry neobstojí.


Peno, když už si chcés hrát sa soudce Lynche, měl bys alespoň čerpat informace z oficiálních zdrojů a ne od agentury JPP. Citace ze závěrečné zprávy DI: "...O skutečnosti, že by věděl o tom, že na návěstidle Lc4 svítila jistou dobu návěst „Volno“, se strojvedoucí vlaku Os 4708 nezmínil ve svých podáních vysvětlení pro PČR dne 5. 3. 2019, ani v zápisu se zaměstnancem dne 7. 3. 2019 (zde přímo uvedl, že „na návěstidlo se sem tam podíval… ale návěst si nevybavuje, pouze si podvědomě myslel, že měl postaveno na volno“). Ani v podání vysvětlení pro DI dne 17. 5. 2019 nepotvrdil, že by změnu návěstního znaku zaznamenal..."

Fíra prostě po pravdě řekl, že si myslel, že viděl volno (které tam opravdu cca půl minuty bylo) a ty tady z toho dovozuješ, že "fíra volno vůbec neviděl". Kdyby tehdy asertivně vypověděl, že si je 100% jistý, že viděl volno, tak to na něj nejspíš nikdo nehodí. Fakt nechápu tu Tvoji touhu za každou cenu někoho pranýřovat.


Offline
7193
27 úno 2010 07:40
Pardon, nějak mi nedošlo, že myslíš řidiče silničního vozidla.
Tak jinak. Opravdu si myslíš, že by řidiči (fírové) z povolání měli být za každou hovadinu sundáváni z mašiny? Pominu-li, že se žádná katastrofa nestala.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ehm… cože? Asi nechápu tvé myšlenkové pochody. Ale pokud to myslíš tak, že by měl být po nehodě na přejezdu, kterou zjevně způsobil řidič motorového vozidla, sundán fíra z mašiny, tak k tomu tedy nevidím žádný důvod, ale bohužel bývá smutným pravidlem, že pak ten fíra sám v mnoha případech na mašinu nevleze, někdy jen dočasně, ale jsou i případy, kdy fíra po takové nehodě skončil úplně :cry:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7193
27 úno 2010 07:40
A ti z prvniho tveho odstavce zpusobili katastrofu z odstavce druheho?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Jak jsem už napsal, ano, upřímně doufám, že fírové, kteří někdy projeli návěst, byli sundáni z mašiny až do vyšetření případu a následně posláni na přezkoušení. Že to není úplně fér k fírům, co nedobrzdili, nepopírám. Ale život prostě není fér.

A k tomu tvému podsuvu, pokud by nějaký řidič nedal přednost vlaku a způsobil katastrofu podobných rozměrů, jako ten fíra na hlaváku, vsadím se, že mnozí zdejší diskutéři budou požadovat málem jeho exemplární popravu. Nebo se snad mýlím?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7193
27 úno 2010 07:40
A myslis si, ze ti firove, co nekdy projeli navest, pricemz se hovno stalo, byli taky hned stazeni z masiny?
Pozaduj, at vsichni ridici MHD Hodonin, ktere mas po ruce, jsou po kazdem nedani prednosti stazeni z prace. Uvidime, jak uspejes.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pánové, Robert zmínil, že fíra návěst volno vůbec neviděl, tudíž tato obhajoba pochybením výpravčího, která tu byla a za kterou snad ten výpravčí také bude potrestán, v případě fíry neobstojí. Fíra sám přiznal, že udělal chybu, ale chce dál jezdit. Já si myslím, že by právě kvůli této chybě dál jezdit neměl. Vy si myslíte opak. Budiž, je to vaše právo. Ale já si myslím, že bezpečnost cestujících by měla být nadřazena právu toho fíry na zachování současného zaměstnání, které očividně nezvládl.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Ještě bych k tomuto dodal, že jsem chodil na železniční učiliště, kde jsme probírali mimo jiné i stavění vlakové cesty, volno na návěstidle už tenkrát šlo dat jen v případě, že je vlaková cesta dobře postavená. to znamená, všechny výhybky ve správném směru se nesměly křížit s jinou vlakovou cestou, jinak ta zelená návěst nešla dát, to proto, aby si výpravčí uvědomil, že něco je špatně. Toto nám v praxi ukazovali na hlavním nádraží v Brně, v Maloměřicích na nákladním nádraží a pak ve Střelicích u Brna jsme si to mohli i vyzkoušet a otestovat si všechny možné špatné i dobré možnosti abysme věděli, že skutečně nelze postavit vlakovou cestu špatně do kolize. Nikdy a nikde nás ale nikdo neučil, že když se postaví vlaková cesta a padne zelená, že to může výpravčí nebo někdo jen tak nečekaně zrušit před tím, než vlak opustí tento kolejový úsek. Třeba ve zprávách na Primě řekli, že jel strojvůdce na červenou a už se vůbec nezmínili o tom, že tam napřed byla zelená, to už by nebyla taková senzace prop média a lidi by se možná mohli zamyslet nad tím, proč se tak stalo. Toto byla hodně nestandardní situace a ten výpravčí, když se rozhodl takto činit, měl nějak strojvůdce více upozornit. Celé to bylo špatně. Konec konců jako vždy když se stane takový nějaký průser.

Mouka mě teď předběhl, nebudu mou zprávu už mazat, ale má pravdu, výpravčí musí strojvůdce upozornit o změně.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
M píše:
Tak on nikdo nepočítá s tím, že když dostane zelenou na návěstidle na železnici, že mu ji za chvíli někdo zruší


Předpis D1, článek 2960 píše:
Pokud je z jakéhokoliv důvodu nutné, aby výpravčí daný rozkaz k odjezdu odvolal, musí
jeho odvolání nejprve strojvedoucímu oznámit
; až poté může vlakovou cestu zrušit. Hrozí-li nebezpečí
z prodlení, smí, ale výpravčí přestavit hlavní návěstidlo do polohy Stůj ihned, závěr vlakové
cesty smí však zrušit až po odvolání rozkazu. Pokud na některém typu zabezpečovacího zařízení
po změně návěsti hlavního návěstidla nastane automaticky rušení závěru vlakové cesty, musí výpravčí
(výhybkář) až do odvolání rozkazu zajistit upamatovávací pomůckou, aby nemohlo dojít
k přestavení příslušných výhybek.
Byl-li rozkaz k odjezdu dán písemným rozkazem, je třeba postupovat stejně jako při zneplatnění
vydaného písemného rozkazu.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
Tak on nikdo nepočítá s tím, že když dostane zelenou na návěstidle na železnici, že mu ji za chvíli někdo zruší, to je hodně nestandardní postup. Bohužel se nepodíval znovu, což u železnice asi snad ani neni potřeba, ale po této události asi už bude třeba se na ten semafor koukat do okamžiku než odjede, pokud množno mít i nahrávku na videu aby mu tam někdo nedal červenou těsně za kabinou. Každopádně ten druhý strojvůdce musel vidět kam jede, divný že nedobrzdil, když v tom místě jedou hodně pomalu.
Bohužel jsem jen lidi a člověk chybuje, tak to bohužel je.

Peno: podle tebe by musel každej řidič co někdy projel na červenou přijít o papíry a profesionálové o práci, no to by tu byly uplně prázdné silnice. A že jich spousta zavinilo horší nehody než zde, kde se v podstatě nic nestalo. Motat do tohoto pedofilii je hodně mimo, to je úlet jak hrom.


Offline
7193
27 úno 2010 07:40
Na to brzdeni jsou ovsem dva.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To je možné. Ale takový je holt život, že ten kdo to ubrzdil může dostat papíry zpět dřív, než ten, kdo to neubrzdil. Život prostě není fér.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3613 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 čer 2024 05:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]