Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Tak minimálně v prázdném voze je to přinejmenším tak trochu divné...


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Takze kdyz si k nekomu prisedu, su psychopat? Neni psychopat (sociopat) spis ten, komu to vadi? Netusil jsem, ze v MHD plati vystavbovy princip jako u elektronu.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
M píše:
Už jste si někdo na zem namaloval ten čtverec 1m x 1m ? a už jste to otestovali kolik se vás tam dospělích vleze tak aby nepřečuhovali?

Já ani neznám dostatek lidí z Brna na tohle. :D Neměl by to udělat DP? Přijde mi, že pokud koupím nový typ šaliny, tak vezmu lidi, ideálně z kanceláří, a narvu jich do toho co nejvíc, ať se taky protáhnou biggrin .
PvvS píše:
To oceněj všichni okolo, který tím báglem omlátíš Bágl patří na zem nebo do ruky.

Stejně tak jako všichni ostatní (včetně mě) ocení, když:
- bába (nejčastěji) sedí v uličce. Místo u okna volný, vůz nacpanej. Ona se nehne. Nebo tam ideálně má ještě svoje tašky. 3 a více.
- všichni stojí u dveří a nejde projít. V prostoru mezi dveřmi je místo.
- někdo, co má potřebu se drát přes celý, plný, vůz. Aby si stoupl/přisedl někam…jinam. Kde je stejná koncentrace lidí.
- důchodce, co v částečně NP voze nastupuje/vystupuje do/z VP části. A samozřejmě jako první.
- psychopati, co si k tobě přisednou, i když si mohou vybrat z volných míst (→ bez přisedávání).
- ženský (všech věků), co do mě mlátí svýma kabelkama.
- hulváti pouštějící svou „hudbu“ nahlas. Ať už sluchátky nebo rovnou repráky. Když to slyšíš přes motory 13T, je to jedno.
- lidi v nacpaný šalině trapně postávající u volných míst, protože každej má pocit, že by měl pustit někoho sednout, ale nikdo si nesedne a všichni se tam na sebe díky tomu lepí.

Když vlezu do MHD s batohem, tak si vždycky stoupnu tak, abych překážel co nejméně a pokud je to potřeba, uhýbám (i když neochotně :D ). → snažím se předejít tomu, abych překážel. Oproti tomu někteří se snaží překážet co nejvíc. Jinak si jejich chování nevysvětlím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Naxashi píše:
Pozor: velmi nepopulární názor: Batoh si beru, abych ho měl na zádech a ruce měl volné. Pokud bych chtěl něco držet v ruce, vezmu si tašku.
Ale o to ani nejde. Lidi budou přečuhovat i bez toho. A lidi prostě…mají věci, co berou sebou.


To oceněj všichni okolo, který tím báglem omlátíš.. Bágl patří na zem., nebo do ruky.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Už jste si někdo na zem namaloval ten čtverec 1m x 1m ? a už jste to otestovali kolik se vás tam dospělích vleze tak aby nepřečuhovali?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Zdeněk píše:
Jsem jedinej komu uniká to proč chcete jezdit do Řečkovic co 2,5 minuty? Vždyť i v největší špičce je od Semilassa nahoru kapacita dostatečná... Možná tak úsek Pionýrská - Mendlák, ale proč až do Řečkovic....

Já to explicitně napíšu, ale ono to stejně pochopeno není. Tak nevím, co mám dělat. Říkám úsek NS ↔ VM. Ne (až) Řečkovice. A beru to spíš jako návrh. U kterého nečekám, že by se někdy realizoval.

Fantomas píše:
Tak když má každý z nich na zádech bágl a ještě je tam maník s nějakým plochým balíkem, tak není divu…

Pozor: velmi nepopulární názor: Batoh si beru, abych ho měl na zádech a ruce měl volné. Pokud bych chtěl něco držet v ruce, vezmu si tašku.
Ale o to ani nejde. Lidi budou přečuhovat i bez toho. A lidi prostě…mají věci, co berou sebou.
Fantomas píše:
Nikdo netvrdí, že je to ideální hustota osob …

No to jsem rád.
Fantomas píše:
…ale ty zase netvrď, že je to něco nereálného (= nemožného v realitě dosáhnout), když všichni vidíme, že se to naprosto běžně děje.

Ale budu. :-) Nemyslím si, že se to děje. Tak 3 lidi možná, když se všichni mačkají u dveří, ale 4 nebo 5 už prostě ne. To by je někdo musel zkomprimovat a svázat. Což by taky nemuselo pomoct.

Ale tohle všechno je jedno. Shodneme se na tom, že spoje jezdí přecpaný, že to není cestování na úrovni a proto bychom měli postavit další vozovnu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Zdeněk píše:
Jsem jedinej komu uniká to proč chcete jezdit do Řečkovic co 2,5 minuty?

Protože zrovna tam jezdí Naxashi a vyžaduje, aby ve vozech bylo maximálně 0,1 osob na m²? A protože je posedlý zavedením linky s číslem 0? :mrgreen:

Naxashi píše:
A těch 5 lidí: jeden nemusí být zrovna bystrý na to, aby si všiml, že přečuhují ven. Takže…

Tak když má každý z nich na zádech bágl a ještě je tam maník s nějakým plochým balíkem, tak není divu... Nikdo netvrdí, že je to ideální hustota osob, ale ty zase netvrď, že je to něco nereálného (= nemožného v realitě dosáhnout), když všichni vidíme, že se to naprosto běžně děje.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To už budeme tři :-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ne, jsme minimálně dva.


Online
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Jsem jedinej komu uniká to proč chcete jezdit do Řečkovic co 2,5 minuty? Vždyť i v největší špičce je od Semilassa nahoru kapacita dostatečná... Možná tak úsek Pionýrská - Mendlák, ale proč až do Řečkovic....

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
ds píše:
Kromě bodu 3 je všechno řešitelné.


I to vidím jao řešitelné - ale .....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kromě bodu 3 je všechno řešitelné.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
1) Nejsou na to peníze (vzkm)
2) Nejsou na to vozy
3) Nejsou na to řidiči
4) Není na to kapacita zastávek
5) Není kapacita tratě


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Problém Semilassa je nejednotná zastávka pro směr do centra. Všichni si stoupnou na zastávku jedničky a do P6 nikdo nenastoupí.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A čo si predstavujete pod takým slovom apsurdný, Kefalín (PVVS)?
Oddělená osmička bude asi těžko na celé trase bez zakopání pod zem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Ondra K. píše:
Posila v relaci Nové sady - Královo Pole tady byla naposledy loni pod názvem p6. Podle mých zkušeností vozila vzduch a akorát zbytečně přetěžovala už tak přetíženou Nádražní a Benešovu.

Ach jo.
Ne! Žádný KPN. Tam jezdí všechno. Ten klíčový rozdíl je, že to od Semilassa jede ROVNĚ. P6 je paskvil k ničemu, ano, to všichni víme. Důležitý je jet ROVNĚ na Tylovu a de facto Hudcovu. Protože co se děje na Semilasse? Všichni přestupují do 1. Protože potřebují jet jak? Rovně, dál! O to jde.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Dokud to nebude oddělený od IGK, tak to bude furt jenom občasná doprava.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS: radiála se 2 linkami v intervalu 5 minut není žádné drama, to je 24 vlaků za hodinu, např. v Praze v úseku Anděl-Kotlářka je to dvojnásobek a mezi Karlovým náměstím a I.P.Pavlova ještě víc.

taky by se mi líbil diametr nebo nějaký vyšší level dopravy, ale je potřeba žít v realitě. V Brně by podle mě plynulosti tramvají obecně pomohlo:
- lepší preference na semaforech
- delší nástupiště
- lépe umístěné zastávky (zdržení při stání před semafory)
- v důsledku toho klidně delší soupravy
- rozpletení gordického uzlu před Hlavním nádražím (plnohodnotná čtyřkolejka do všech směrů)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Při těch intervalech na d-1 je na čase řešit jinej způsob dopravy a ne posily .


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ondra K. píše:
Posila v relaci Nové sady - Královo Pole tady byla naposledy loni pod názvem p6. Podle mých zkušeností vozila vzduch a akorát zbytečně přetěžovala už tak přetíženou Nádražní a Benešovu.

100% souhlas.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Problém s vloženou linkou na Řečkovickou radiálu spočívá v tom, že dnes se ve špičce d1 a d6 rovnoměrně půlí na špičkový interval mezi Husitskou a Moravákem 2 min. a třetí linka do toho vnese ne-řád.
Přetížení 1. a 2. koleje u HBf. je dost závažný protiargument. Posilovou linku by bylo možné ukončit na Maliňáku, bo smyčka na Zvonařce byla zrušená a náhrada nět. Protažení k Technologickému parku není špatný nápad, ale asi by narazil na vnitřní předpisy ve vozovně, kudy se dá projíždět jen při mimořádnostech.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Posila v relaci Nové sady - Královo Pole tady byla naposledy loni pod názvem p6. Podle mých zkušeností vozila vzduch a akorát zbytečně přetěžovala už tak přetíženou Nádražní a Benešovu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Když už, tak by mohla projet až do technoparku!


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
TMB píše:
… Ovšem uvědomte si, že pokud by někdo chtěl udělat dvacet souprav EVO2 místo 40 K2, tak budou chybět soupravy na obsazení dvaceti vypravovaných kurzů. A to bez dalšího navýšení vozového parku a kapacity vozoven nejde. …

Vidím, že se tu opět dostáváme k tomu, že je potřeba postavit novou vozovnu pro dlouhé vozy. Je zajímavé, jak se k tomu pokaždé dostaneme. A jak se to stále neděje.

Robert píše:
Nikde jsem se nedočetl, ze by podmínkou pro jízdu bylo naplnění vozu na stanovenou minimální hodnotu. :wink:

To proto, že to nikde nikdo nepsal.

luda_612 píše:
Pro představu 5os./m² vs 8os/m² v minutě 9:17 tohoto videa: https://www.youtube.com/watch?v=SmtBSxReRws
Třeba na d-1 ve špičce jezdí minimálně v nízkopodlažní části víc lidí než 5os/m² mezi Hlavním nádraží a Pionýrskou

Na video jsem koukal jen v rychlosti bez zvuku, přijde mi, že autor má silnou nenávist vůči 15T. A těch 5 lidí: jeden nemusí být zrovna bystrý na to, aby si všiml, že přečuhují ven. Takže… :-)
A ano. Linka 1 je narvaná k prasknutí. Všichni víme a proto se jí vyhýbám. A proto bych stále rád, aby tu byla linka 0 (jako posila k 1), co by jezdila Nové sady ↔ Vozovna Medlánky.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
34
12 pro 2010 09:50
Tak samozřejmě, že nízkopodlažní tramvaj 20 +20 metrů existuje a dokonce škodovka jich bude 37 kusů dodávat v uzkorozchodné verzi do Německa. Základem jsou dva finské dvaceti metrové dvoučlánky spojené průchozím měchem. Tedy přesně koncepce Evo2, jen spojené čtyřnápravovými články k sobě. Němci to požadují právě kvůli snadné rozpojitelnosti při údržbě, ale hlavně ty jednotlivé dvoučlánky mají být plně autonomní, aby se dala po nehodě jednoduše složit funkční tramvaj z provozních dvou článků. U obousmerne tramvaje jednoduše geniální nebo geniálně jednoduché řešení. Asi i spřahlo pro spojení nízkopodlažních tramvají v měchu rovněž existuje. Jen v Brně se pro jistotu uvažuje na 8 opět s třiceti metrem...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 14:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]