Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 82    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 82  Další
Autor Zpráva
Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
OndraS: to chce zkoušet venku a pokud možno v situaci, kdy stojíš buď čelem k prvním dveřímm, nebo u druhých dveří, příp někde mezi. Zkoušet to uvnitř vozu je už pozdě, protože je to v praxi situace, kdys už nastoupil a máš o to míň času zjišťovat technikou, kams to vlez. :smile: Uvnitř se už můžu zeptat, ale to je tak nějak mimo pravidla, protože bych pak tu vysílačku nemusel mít u sebe vůbec. Taky mám tu krabičkovou s pogumováním na stranách. Právě u šalin se mi to stávalo a stává, že hlášení směru reaguje až po nástupu, když si sednu někde u předních dveří, jenže to je už pozdě, má to reagovat, když stojím třeba metr až dva u prvních dveří, protože právě tam mě navádí signální dlažba na zastávkách u označníku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
peno píše:
luda_612: Hlavně aby to správnou zónu označovalo na jízdenky. Nebyla by moc sranda mít při nástupu v zóně 101 na jízdence označenou zónu 310, pokud do ní zrovna nejedu.

Dnes ráno jsem i já viděl v jednom Solarisu na a-40, že na validátoru svítí zastávka Sokolnická ještě v zóně 610, i když je ve 101. 101 tam skočila až na zastávce Tuřany, smyčka. Co to tiskne ovšem nevím.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

3346
13 lis 2004 11:58
Cracatit píše:
Ještě bych tu měl jednu věc hlavně pro Mechoš, Ondras, Janatak a spol: jaká je praxe kontroly palubáků a hlášení ve voze? Pořád to může kontrolovat a nastavovat jen externí firma, jak to bývalo v dobách RIS I? Ptám se, protože se nám nevidomým s vysílačkou (VPN) stává často u jedenadvacítek, u Várií, Aniter (tyhle dva typy šalin to dělají často), některých káček a dalších modelů, že vůz nehlásí cíl na povel, nereaguje na povel vysílačky, příp. ojediněle hlásí moc nahlas/potichu.
Existuje nějaký pravidelný režim pro tyhle součástky?


Ani za dob RISI nic takovyho nebylo, vse se delalo v DP.. nevim, kde jsi k tomu prisel.. jinak kontroly a opravy probihaji, ale venku se to stejne chova jinak, jak psal OndraS.. ruseni dela sve i venku. Pokud je neco zasadniho, je nejlepsi dat podnet ridici k zapsani zavady..


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
OndraS: tohle není urážení, to je jen konstatování, že někdo odvedl špatnou práci.

Téma 21/22Tr jsem nečetl a když jsem si to teď zpětně pročetl, tak stejně furt nevím, co je v tom madle tak zázračného, že to tlačítko poptávky nejde navrtat v prostoru zeleného obdélníku.

Chápu že co kus, to originál, ale aby v jednom vozidle to šlo a v druhém ne? Tady se nebavíme o změně výzbroje, ale o navrtání duté tyče o 30cm výš...

Jinak argument o tom, že na to musí dosáhnout děcko... a co budou ty děcka dělat ve vozech, kde je to tlačítko poptávky nad označovačem? Nechci strašit, ale asi se vám tam na konečné budou hromadit děcka sarcastic


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1491
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dřív se na tu pravidelnou kontrolu celkem nedbalo, vlastně se to ustálilo na nějaké funkční rovině a řešilo se to až po nahlášení. I tak se ale zkoušela funkce venkovního repráku, a to na KP.
V současné době to na základě plošného požadavku o zvýšení funkčnosti na každém KP zkoušíme i s vyvoláním hlášky pomocí vysílače, máme ten krabičkový. Bohužel, je dost téžké odhalit, jak moc dobře to funguje. V hale vozovny, snad díky rušení, je vyvolaní hlášení dost zavislé na tom, kde stojím. Někdy stojím na druhé straně vozu, a bere to, někdy stojím u předních dveří a nic, u toho samého vozu. Podezřívali jsme ten náš vysílač, ale ten je asi OK. Venku reaguje daleko spolehlivěji. Momentálně by všechny vozy z Komína měly být opravdu funkční.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě bych tu měl jednu věc hlavně pro Mechoš, Ondras, Janatak a spol: jaká je praxe kontroly palubáků a hlášení ve voze? Pořád to může kontrolovat a nastavovat jen externí firma, jak to bývalo v dobách RIS I? Ptám se, protože se nám nevidomým s vysílačkou (VPN) stává často u jedenadvacítek, u Várií, Aniter (tyhle dva typy šalin to dělají často), některých káček a dalších modelů, že vůz nehlásí cíl na povel, nereaguje na povel vysílačky, příp. ojediněle hlásí moc nahlas/potichu.
Existuje nějaký pravidelný režim pro tyhle součástky?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mě spíš napadla jiná věc u těch 21/22Tr, když je nad předním kolem za dveřma místo, nebylo by řešením ten validátor pootočit, aby tlačítko POD bylo víc vidět? Zatím jsem to moc nezkoumal, ale je validátor u každých dveří? Pokud je, pak snad jedině řešení mít na jedné tyči validátor a na protilehlé u dveří tlačítka POD, jiné řešení to asi nemá, pokud nechceme tato tlačítka mít různě po interiéru, jak je to třeba u některých starších 13T v prvním a možná i posledním článku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak dejme tomu, že validátor a poptávka musí mít svoje daný místo...ptám se, dají se potom někam uklidit ta nouzová tlačítka? Ať to není u sebe a lidi to zbytečně nemate...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

145
09 kvě 2014 17:24
Nowy Dwór Mazowiecki
Ondra: A byl by problém krytku té poptávky vyměnit/stříknout na žluto? Bylo to rozhodně mnohem výraznější a přijde mi to jako takový nejideálnější kompromis v rámci možností, navíc žlutý už ty zázraky jsou třeba v Urbanech, takže by to ani nebyl žádný výstřelek :)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Řešení: jedno tlačítko pod pro děcka, a jedno tlačítko nad pro ostatní. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1491
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Alanisi, mlčeti zlato a neuražej laskavě moje kolegy co to maji na starosti. Byl jsi doufám v diskusi 21/22Tr, kde jsem to cely vysvětloval. Zjednodušeně - je nekolik sérii vozů, např jenom 22Tr jsou tři verze. Validátor je požadován ve vyšce od-do, ne v ka6dym voze jde madlo vrtat kam je libo atd. Tlačítko poptávky musí být současně tak, aby na něho dosáhlo děcko, ktery už jezdi samo do školy.
Je to proste debilně umistěný, protože pred dvaceti rokama nikdo nepředpokládal, že bude značkovač obsahovat tiskárnu, tablet a bude větší než automat na kafe.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Já si myslím, že to má každá 21Tr/22Tr jinak podle toho, z jaké je série. Starší to mají níž, novější výš. Alespoň tak jsem to vypozoroval.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jel jsem minimálně dvěma vozy 21Tr, kde tlačítko potpávky bylo nad označovačem, takže to jde... jen to musí zrovna montovat svéprávna myslící bytost.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Jojo, taky jsem onekdá marně hledal tlačítko. Až dole (mimo zorné pole dvoumetrového člověka) by mě ho nenapadlo hledat.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Alanis píše:
Ach jo, to zase někdo nepřemýšlel ](*,)

1) nikdo si toho tlačítka za celou dobu nevšiml, všichni otevírali dveře tlačítkem na pravém madle
2) to tlačítko nejde vidět pod "masou" toho označovače, nikoho nenapadne šmátrat poslepu pod označovač a někde ve výšce 70cm nad podlahou hledat tlačítko... to už je pravděpodobnější že to někdo zmáčkne omylem při erekci...
3) proč v jiném vozidle stejného typu to může být normálně nad označovačem? Proč to nemůže být ve všech vozech stejně? To je nějaká brněnská speciálka, že ta stejná věc musí být v každém voze jinak?

Fakt kocourkov ](*,)


Řešíme to i my šofci. Přesně, jak píšeš, lidi mačkají prvně to, co mají po ruce a to zcela logicky. Takže nám to v kabině pípá ostošest a dveře se neotvírají :mrgreen: #-o . Napsal jsem ohledně toho připomínku na podnikové Závady a připomínky a čekám na odpověď. Vzhledem ale k tomu, že vozů 21Tr/22Tr přibývá a poptávka je dál stejně blbě umísťována pod validátory, můžeš si domyslet, jaká ta případná odpověď asi bude.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
luda_612: Hlavně aby to správnou zónu označovalo na jízdenky. Nebyla by moc sranda mít při nástupu v zóně 101 na jízdence označenou zónu 310, pokud do ní zrovna nejedu.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Ach jo, to zase někdo nepřemýšlel ](*,)

1) nikdo si toho tlačítka za celou dobu nevšiml, všichni otevírali dveře tlačítkem na pravém madle
2) to tlačítko nejde vidět pod "masou" toho označovače, nikoho nenapadne šmátrat poslepu pod označovač a někde ve výšce 70cm nad podlahou hledat tlačítko... to už je pravděpodobnější že to někdo zmáčkne omylem při erekci...
3) proč v jiném vozidle stejného typu to může být normálně nad označovačem? Proč to nemůže být ve všech vozech stejně? To je nějaká brněnská speciálka, že ta stejná věc musí být v každém voze jinak?

Fakt kocourkov ](*,)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Při včerejší jízdě s 7678 jsem zaznamenal chybu na Validátorech kdy ukazují první první zastavku a jejich zónu (Lelekovice, u kříže; 310) i když je vozidlo na opačné konečné (informační panely fungovaly správně).
Tak by mě zajímalo jestli náhodou nevíte jestli tato chyba je napříč vozovým parkem nebo je jen u jednotlivých vozidel, po případě to způsobuje něco jiného?


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nejinak se to řešilo i v minulosti.


Offline
2884
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A pak zas vymontovat. sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud se má nový odbavovací systém spustit dřív, než se stará vozidla vyřadí tak není jiná možnost, než do nich terminály namontovat.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Dalo se čekat, že se nové označovače dostanou i do „historickych“ vozidel typu K2, T3... ale teď když to vidím naživo v 15Tr 3504, tak to ve mně evokuje jeden vtip...

Víte, jak zdvojnásobit hodnotu své škodovky? Natankujte plnou nádrž... A nebo pořiďte 4 platební terminály sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Mexa píše:
1116 má také nové označovače.


myslím že nemá cenu sem psát každej novej vůz ...
Budou přibejvat.

jinak 1116 je má už aspoň týden ....


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Označovače nahrazují validátory, které umožňují nejenom označení jízdenky, ale také odbavení cestujících prostřednictvím bezkontaktní bankovní karty. Toto bude možné, až budou těmito zařízení vybavena všechna vozidla. Předpokládá se zprovoznění ve druhém kvartále tohoto roku.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
1116 má také nové označovače.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2038 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 82  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 10:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]