Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 320 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pepola píše:
Nevíte někdo,pod jakým číslem jezdila v Praze naše původní 1657??Díky za info :!: :-D

Evidence...


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Nevíte někdo,pod jakým číslem jezdila v Praze naše původní 1657??Díky za info :!: :-D


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Asi myslime toho stejnyho :) ty jeho maluvky jsou znamy :)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Jeden nadšenec svého času vymyslel patrovou šalinu, která by projela i pod viaduktem na Křenovou, v pá jsem ho potkal u Caroline, až ho uvidím, pokusím se tu malůvku od něho vymámit a hodit na web.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
imho kdyz DP tak elegantne v podobe 1,5 sedacek "snizil" napravove tlaky jak je na tom asi 05T kdyz ma jeste klasicke dlouhe clanky? To ma zivotnost jen tak 3 roky a pak se stredni clanek zborti? :lol:


Clanek to vydrzi, pouze ta tramvaj bude mit devastujici ucinky na koleje a vsechno co je pod nima (inzenyrsky site. kanalizace) V Cr je norma na 10 tun na napravu. 05T ma na strednim clanku prekroceny tlaky ,tusim 11-12 tun a krajni sou zase odlehceny.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Verusha píše:
Sedátka "1,5" šířky musel vymyslet asi někdo, kdo v MHD v životě nejel a sedí u počítače v kanclu. Máme snad někde 1,5 člověka?

Dva lidi normální postavy se na ty sedátka vlezou, akorát že se navzájem dotýkaj, ale pokud je to moje přítelkyně, tak mě to vůbec nevadí :-D
A taky to je sedátko pro plnotučné lidi :-D


Sedátka "1,5" šířky musel vymyslet asi někdo, kdo v MHD v životě nejel a sedí u počítače v kanclu. Máme snad někde 1,5 člověka?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Podelne sezeni by se dalo tolerovat ve strednim clanku ale krajni jednoznacne mely byt se dvema schody...co se nesenych clanku tyce na 1,5 sedacky si vetsinou sedaji dva lidi kdy jeden visi pulkou zadku do ulicky a ta je pak absolutne nepruchozi takze to DP spis nekde videl a chtel to mermomoci taky...jinak pokud by lrajni clanky byly klasicke/dvouschodove, nesene clanky v usporadani 2+1 a stredni clanek klidne s podelnym sezenim a jednim schodem je to vybornej vuz...ale prave tyhle drobnosti jej degraduji o dost niz...
imho kdyz DP tak elegantne v podobe 1,5 sedacek "snizil" napravove tlaky jak je na tom asi 05T kdyz ma jeste klasicke dlouhe clanky? To ma zivotnost jen tak 3 roky a pak se stredni clanek zborti? :lol:


Verusha: no z koncepce PCC toho na waně moc nezůstalo, snad jenom dvounápravové podvozky s hnacími všemi nápravami, což myslím až tak zavrženíhodné ještě není. Jinak nic jiného mě už nenapadá. A nebo stejně tak můžu říkat, že všechny tramvaje vycházejí z koncepce první el. tramvaje z roku 1881 (mmch, letos slaví 125 narozeniny ;-)) a všechno ostatní už jsou jenom více nebo méně zdařilé reinkarnace...

Adam_r & 1,5 sedačky: nápravové zatížení šlo vyřešit elegantněj se standardníma sedačkama - mezi dvojsedačkama naproti mohla být tak 15 cm mezera a nemusely být na sobě tak nalepené, pak by na druhou stranu stačily normální sedačky. Spíš mám dojem, že ty široké sedačky tam DPP jednoduše chtěl (buď pro 1,5x širší zadky svého managementu nebo proto, že to tak viděli i jinde..) a ten jenom hledají důvod...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Morální životnost toho vozu tak dlouhá určitě nebude, ale díky aspoň za toto. Kdyby to aspoň nemělo ty ohyzdné skládací dveře....


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
rovy píše:
Po svezení Wanou v Ostravě si taktéž myslím, že VarioLF je ideální cestou (částečné) obnovy vozového parku. Jedná se prakticky o tramvaj v rámci finančních možností ideálně vyřešenou, elegantní a cestující téměř nepozná, že se jedná o pův. koncepci T3. Samozřejmě by vozpark měl být doplňován také kapacitními článkovými NP vozidly...každopádně, Vario LF je v našich podmínkách sqělé řešení :wink:

Hlavně jde o prakticky novou tramvaj s robustní skříní s životností okolo 30ti let a v případě Brna a Ostravy i moderním designem.


Offline
68
23 čer 2004 22:21
Brno-Vinohrady
Po svezení Wanou v Ostravě si taktéž myslím, že VarioLF je ideální cestou (částečné) obnovy vozového parku. Jedná se prakticky o tramvaj v rámci finančních možností ideálně vyřešenou, elegantní a cestující téměř nepozná, že se jedná o pův. koncepci T3. Samozřejmě by vozpark měl být doplňován také kapacitními článkovými NP vozidly...každopádně, Vario LF je v našich podmínkách sqělé řešení :wink:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
Ta Wana vypadá super,našel jsem to na ostravských stránkách.Myslím,že vůbec nevadí,že vychází z T3,protože to byl asi nejpovedenější typ vozu v ČR(ČSSR)! :-P


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ja sem si dneska delal mensi pruzkum v rodine komu se libi jaky celo a podobne...

a nikdo ze mnou dotazovanych lidi nerekl ze wana je jakoby T3!
jinak plzenskou K3R.NT oznacili za "starou" a K3R.N za novou, to je kruty kolik toho udela blby celo :-)
(dotazovani 4 respondetni :-) )


To bych zrovna netvrdil, bratr, který se o MHD nijak zvlášť nezajímá, se mi podivil, cože je to zase za modernizaci, a když jsem mu vysvětlil, že základ tramvaje čpí ve voze T3, tak se rozesmál.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mira píše:
Bohužel máš pravdu ,opravdu nechápu smysl těchto rekonstrukcí .kdyby takhle rekonstruovali tak před patnácti lety ,to by byl hit ,ale dnes to je spíš ostuda.Místo toho ,aby šetřili peníze na nový vozy.Kolik vůbec stojí tento nesmisl?

mno, wana ve verzi Ostrava nebo Brno je prakticky nové vozidlo, běžný cestující nemá nejmenší šanci poznat, že jde o T3.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
manil píše:
T3 s novou skříní VarCB3LF, která je prodloužena o jedno okno a okolo prostředních dveří je nízkopodlažní, viz Ostrava v příloze...
Naše wana bude vypadat jako Ostravská, akorát bude v brněnském nátěru, bude mít skládací dveře a elektricky ovládanou výsubnou plošinu.


Díky za vysvětlení.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
goldfinger píše:
Měl jsem tu čest se v cajzlově svézt porsche 14 a říkám zlatá K3. V první řadě ty dementní dveře do tanečního sálu u šoféra (neříkám, že má být v nějaké stísněné kukani), pak to podélné sezení, kde už není žádné místo na stání. V každé zatáčce sebou škube jak Dubček na řetězu, za ty love bych to fakt nechtěl. Anitra sice taky žádný zázrak (škubání stejné a navíc velké opotřebení kolejí), ale z hlediska vnitřního prostoru (ne samozřejmě kapacity) pořád lepší.

Usporadani vozu je dano tim, ze
* Praha chtela jen jeden schod mezi nizkopodlazni a vysokopodlazni cast => nekam se musi vejit kola, ktera jsou v kratke anitre pod podlahou. (jdou pod temi sedackami).
* Praha chtela vrata primo do kabiny ridice. Dvere nemohou byt nad podvozkem + nemohou byt ve zuzujicim se cumaku (misto na dalsi dvere uz nezbylo).
* Pozadovane napravove zatizeni max XXX T na napravu => nutnost 1,5 sedacek v NP casti.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Měl jsem tu čest se v cajzlově svézt porsche 14 a říkám zlatá K3. V první řadě ty dementní dveře do tanečního sálu u šoféra (neříkám, že má být v nějaké stísněné kukani), pak to podélné sezení, kde už není žádné místo na stání. V každé zatáčce sebou škube jak Dubček na řetězu, za ty love bych to fakt nechtěl. Anitra sice taky žádný zázrak (škubání stejné a navíc velké opotřebení kolejí), ale z hlediska vnitřního prostoru (ne samozřejmě kapacity) pořád lepší.


Offline
Uživatelský avatar

61
10 kvě 2006 23:43
Brno Slatina
Verusha píše:
No zkráceně řečeno už asi dvacátý pokus o reinkarnaci 40 let staré tramvaje mající základ v 80 let staré koncepci PCC. Tak?
Bohužel máš pravdu ,opravdu nechápu smysl těchto rekonstrukcí .kdyby takhle rekonstruovali tak před patnácti lety ,to by byl hit ,ale dnes to je spíš ostuda.Místo toho ,aby šetřili peníze na nový vozy.Kolik vůbec stojí tento nesmisl?


No zkráceneně řečeno už asi dvacátý pokus o reinkarnaci 40 let staré tramvaje mající základ v 80 let staré koncepci PCC. Tak?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Martan píše:
Co se, prosím, nazývá T3vana?

T3 s novou skříní VarCB3LF, která je prodloužena o jedno okno a okolo prostředních dveří je nízkopodlažní, viz Ostrava v příloze...
Naše wana bude vypadat jako Ostravská, akorát bude v brněnském nátěru, bude mít skládací dveře a elektricky ovládanou výsubnou plošinu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
M píše:
dnes 15,40 viden kamion jak veze na navesu na Gajdosove smer medlanky skrin vozu T3vana v zakladnim laku...


Co se, prosím, nazývá T3vana?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
M píše:
dnes 15,40 viden kamion jak veze na navesu na Gajdosove smer medlanky skrin vozu T3vana v zakladnim laku...

Výborná zpráva, včera jsem dostal info, že dnes přijede, ale moc jsem tomu nevěřil... :) Ale to už ji museli rychle vyložit uklidit do dílen, před nima stojí jen 1661 a 1662. :-)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MartinK píše:
Nevíte, co vše se zachovává ze starých tramvají pro novostavby T3R.PV? Okem neznalého se dají odpozorovat snad jen plechové skříňky (či jak se tomu říká) kryjící otevírací systém nad dveřmi.

No ty plechové skříňky se zacovaly snad jen u prvních čtyřech T3R.PV, u ostatních (1603, 1561, 1657 a 1658) už jsou vyměněné.
Jinak původní zůstavají podvozky, motory, sedadla + plno dalších drobných komponentů


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 317, 318, 319, 320, 321, 322, 323 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 12:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]