Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 230    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 230  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Motání 38/39 v příloze. A nebo to rovnou provozně spojit s linkami 32/34/36.

Edit: U Moravského náměstí je ještě záliv pro 81/82, kde by mohl trolejbus pauzírovat, aby nepřekážel na Brendlově. Stačilo by dobudovat nabíjecí stopu (kdyby byla potřeba) a změnit vodorovné značení pro odbočení na Brandlovu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
444
24 lis 2017 11:40
32 je docela daleko od zástavby přiblížení by bodlo, ale kdo by tím jezil do technoparku? Jo, kdyby jela až na koleje, ale i tak
38,39 - na české se budou motat jak? Kdyby tam bylo místo, už bych je sloučil s 32 a 34, ale nedokážu si představit, kudy by se to přes českou motalo
35 - s tou Úzkou souhlasím, případně kolem Zvonařky ještě s nějakým pokračováním směr Slatina...?
46 - Lesnou ano, ale přemýšlel bych o kloubu

po dotrolejování nějakých úseků a změnu trasování (do avionu asi ne) by měla možná potík 67


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ale tak ta 31 do přestupního terminálu Šlapanice, Riegrova by dávala smysl z hlediska přestupních vazeb mezi 151/710/31 (sjednocení přestupního místa). Nicméně pak je ale otázka, jestli by byl prostor pro zastávku 31 Šlapanice, Kalvodova směr Slatina...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
prototyp401 píše:
Např. 32 - na prodlouženém úseku by vznikla pravděpodobně jen jedna zastávka (ZŠ Herčíkova) - myslím si, že daná oblast je dostupná z několika stran luxusně.
38,39 - ztráta času prodloužením na Českou - obě linky využívám pravidelně a ten kousek je lepší dojít pěšky nebo navazující d-4. Obě linky by zřejmě musely jet do trolejbusového terminálu v Brandlově ulici a to se časově nevyplatí.
...

Za mě oba návrhy jednoznačně ano. Spojení technoparku se Slovaňákem se mi velmi líbí. A 38+39 také ano. Vzhledem ke skladbě cestujících každý krok ušetřený je dobrý, navíc čtyřka často jezdí Husovou a spojení na Českou není žádné.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Troufnu si tvrdit, že jakékoliv prodloužení aktuálních trolejbusových linek mimo trolejové vedení je jen šoutoušské snění.

Max. ta linka na Lesnou.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
ds - To by mě zajímalo, co z toho seznamu dává smysl a proč by si to dané linky zasloužily...
Např. 32 - na prodlouženém úseku by vznikla pravděpodobně jen jedna zastávka (ZŠ Herčíkova) - myslím si, že daná oblast je dustupná z několika stran luxusně.
38,39 - ztráta času prodloužením na Českou - obě linky využívám pravidelně a ten kousek je lepší dojít pěšky nebo navazující d-4. Obě linky by zřejmě musely jet do trolejbusového terminálu v Brandlově ulici a to se časově nevyplatí.
25/26 - jde o sóla, takže nic.
35 - rozhodně, nebo zrušit prodloužení na Kamenný vrch :-) raději protáhnout na Úzkou jako dřív.
...


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Chtěl jsi ovšem napsat "do přestavěného terminálu Riegrova," že? Za současného stavu se tam nevejde ani koloběžka.


Offline
Uživatelský avatar

3213
14 čer 2004 18:56
blekfild
no už aby to bylo.

Hlavně čím víc bude parciálních trolejbusů, tím lepší a použitelnější linkové vedení půjde dělat. Jen namátkou, co by si zasloužily stávající linky bez větších úprav:
25,26 - prodloužení k nádraží Starý Lískovec / plánovaný parciál na Haškovu / v Líšni Mariánské údolí nebo i hřbitov?
27 - přes Růženin dvůr na Jírovu
31 - prodloužení do terminálu Šlapanice, Riegrova
32 - prodloužení přes Technické muzeum do Technologického parku
33 - možná časem elektrické přejezdy na 77?
35 - konečně nasadit trolejbusy :)
38, 39 - z Komenského náměstí protáhnout do uzlu Česká

...a dalo by to se toho samozřejmě vymyslet mnohem víc... :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
796
25 led 2006 09:46
Tak ono by to byla stejná kombinace, jako u dodávek autobusů, takže údržba mechanické části a díly budou stejné. Navíc už dnes máme 26Tr i 31Tr, výsledkem tak bude prakticky 40 solarisů a 60 sorek - nevím, do jaké míry bude shoda dílů mechanické části (vzduch, brzdy, nápravy). Předpokládám, že elektrická výzbroj se lišit nebude. Zajímavé bude srovnání obou typů během provozu a údržby, takže při následném VŘ by už DPMB mohl mít jasno, co chtít.
Škodovka už dokázala namíchat dodávku trolejbusů třeba do Zlína, kam přišly zároveň 25Tr i 27Tr. Důvodem brněnského mixu může být třeba to, že žádný z výrobců nedodá v požadovaném termínu naráz 60 busů. Nebo jen potřeba uspokojit Solaris i SOR, aby neblokovaly VŘ.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Janatak píše:
Začínají prosakovat informace o výsledku VŘ na sólo trolejbusy...údajně to bude půl na půl 26Tr 4. generace a 32Tr.


Zajímavé. Čekal bych jen jeden typ vozidel, když mají mít stejné požadavky (doufám, že mi nic neuniklo). Nevíte co k tomu vedlo? Přijde mi to trochu nešťastné, hlavně kvůli údržbě a náhradním dílům. Ale možná to jsou trochu předběžně obavy...


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Začínají prosakovat informace o výsledku VŘ na sólo trolejbusy...údajně to bude půl na půl 26Tr 4. generace a 32Tr.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3074
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Smog píše:
Chtěl jsem se zeptat jak je to se záznamem palubní kamery RIS II. Kam je záznam nahráván a jak je dostupný..?

Kamera je součástí nového RISu. Záznam se nahrává na flash disk, který je, alespoň u šalin, u tachografu. Mají k němu přístup dispečeři, kteří po nehodě vymění disk za disk.


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mě to zrušení GO přijde jako unáhlené rozhodnutí od stolu. Spíš bych po odstrojení každého kusu zhodnotil, zda má cenu to spravovat nebo zrušit.


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Nemůžu si pomoci, ale čím dál více se utvrzuji, že bez prodloužení programu GO 21/22Tr po nějakou omezenou dobu nepůjde vyjezdit bez autobusů pod trolejemi.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Zprávy z mírně zoufalého údolí:

Do kolonky vozů, které se o dost přiblížily vyřazení, přibyly: 3057, 3005 a 3060. Definitivní to není, ale moc nadějné také ne. Tyto tři vozy by si zasloužily GO; 3057 a 3060 z toho titulu, že jako jediné ji nikdy neměly, a 3005 by byla vhodny kandidát na retrovůz.....
Naopak zachraňuje se 3038 a budou i 3042 a 3040, a to podobným stylem jako nyní 3605 tj. Komplet vyvářka.
Stále nerozhodnuty jsou 3037, 3041, čerstvě odstavena a hodně špatná je 3036.
Do Komina dnes přijela 3276, která se po prohlídce vrátí do provozu, což čeká nakonec i 3275.
Pozitivního nic nemám, kromě toho že se zde objevila patrně definitivně poslední kastle GO - 3030 po laku, ke kompletaci.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1
03 pro 2019 23:13
Chtěl jsem se zeptat jak je to se záznamem palubní kamery RIS II. Kam je záznam nahráván a jak je dostupný..?


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Dobrý den, kdy proběhnou zkušební jízdy na Jírovu?


Offline
4
23 čer 2019 21:01
Trolejbus 221 z Teplic už byl zařazen do provozu. Už jezdí dva dny


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Nejde o souhrnou délku, ale o počet natrolejení, když jsem vymýšlel ty noční rozjezdy, myslel jsem, že je to rychlejší operace. A tady je stejný počet, ale na ještě kratší trase navíc.

Co si vybavuji párkrát jízdu přes Botanickou, tak to zas také velké zdržení nebylo. Navíc na Staré osadě obecně je delší zastavení, takže čas by byl. Otázkou je vhodné umístění stříšky pro natrolejení, to by pak znamenalo, že by parciál byl vázaný na jedno místo a nemohl by stanicovat někde jinde, jako je to běžné na Staré osadě. Zatrolejování úseku k nádraží by tento problém eliminovalo.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Nejde o souhrnou délku, ale o počet natrolejení, když jsem vymýšlel ty noční rozjezdy, myslel jsem, že je to rychlejší operace. A tady je stejný počet, ale na ještě kratší trase navíc.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:
Né, že si dokážu představit, že by se Jedovnická a (možná i) cesta k nádraží zatrolejovala. Pak by jediný baterkový úsek byl z Jírovy do údolí, o trakci do kopce nemám starost. Tuhle část na baterky jsem kdysi navrhoval pro trolejbusový pojetí nočních rozjezdů.

Za mne by to ale vycházelo asi pořád v pohodě. Délka trasy takové linky je 8,2 km dle map.cz. Jírova - Novolíšeňská je drátově 1,7 km, dále od Prušánecké na Starou osadu 2,5 km, tedy pod dráty by jel parciál přibližně polovinu trasy. Pokud dodělám nabíjení na obou konečných, tak bych problém neviděl.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
444
24 lis 2017 11:40
Né, že si dokážu představit, že by se Jedovnická a (možná i) cesta k nádraží zatrolejovala. Pak by jediný baterkový úsek byl z Jírovy do údolí, o trakci do kopce nemám starost. Tuhle část na baterky jsem kdysi navrhoval pro trolejbusový pojetí nočních rozjezdů.


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
mnadenicek píše:

Koukám na to:

Nápad rychle spojit Novolíšeňskou a Prušáneckou přes Jedovnickou je dobrý (já navrhoval podobně pro rychlé spojení 25 nebo 26). Každopádně, pokuď se nedostaví troleje, jsou tu 3 úseky na baterie (Mariánské, Jedovnická, nádraží). Kromě toho údolí si to ale dokážu představit.

Jako že by to ten parciální trolejbus nedokázal vyjet nahoru? A kdyby byly dráty aspoň z náměstí Karla IV. na Jírovu nahoru?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
75
29 lis 2017 11:29
PvvS píše:
Pod Hádama to bude napojený z maloměřic.. .

No co jsem četl, tak z Jarní bude přístup pouze pro pěší, silnice povede pouze od Jedovnické, ale samozřejmě detailní info, jak to tam bude vypadat nemám.
Goldfinger má pravdu, že VMO s celou situací dost zamává, takže dnes nesmyslná řešení budou časem možná ta nejlepší a naopak třeba ono rychlé propojení Novolíšeňská-Prušánecká, které se mi teď velmi líbí, se po zprovoznění VMO stane popojížděním v kolonách. Kdoví


Offline
444
24 lis 2017 11:40
miropiro píše:
Tak já svou troškou k návrhům taky přispěji, jen jsem to dával na blog.


Koukám na to:

"Zcela nová linka spojující Mariánské údolí a Židenice, pracovně by se mohlo jednat o trolejbusovou linku 28. V úseku Mariánské údolí – Novolíšeňská stejně jako dříve bez vložených spojů v úseku Jírova – Zetor. Od Novolíšeňské pojede nově doprava na Jedovnickou a dále na Žarošickou do Vinohrad. Vytvoří tak zajímavé rychlé (a dnes chybějící) propojení části Líšně se severovýchodní částí Vinohrad. Díky trolejovému vedení v úseku Novolíšeňská – Jírova a Prušánecká – Stará osada se nabízí tuto linku pokrýt parciálními trolejbusy. Na konečné u vlaku a samozřejmě také v Mariánském údolí by samozřejmě bylo nutné zbudovat nabíjecí trolej."

Nápad rychle spojit Novolíšeňskou a Prušáneckou přes Jedovnickou je dobrý (já navrhoval podobně pro rychlé spojení 25 nebo 26). Každopádně, pokuď se nedostaví troleje, jsou tu 3 úseky na baterie (Mariánské, Jedovnická, nádraží). Kromě toho údolí si to ale dokážu představit.



"O víkendu by linka 28 však nejezdila již až na Starou osadu, ale končila by už na Vinohradech"

Já bych byl pro to, ale se trasy linek, závleky x nezávleky nebo snad čísla linek neměnily podle dnů nebo špičky x nešpičky nebo měnily co nejmíň.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5738 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 230  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: KarelKovar95 a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 čer 2024 15:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]