Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 32 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Prosím o vysvětlení:

Při stavbě VMO Tomkovo nám. nebude úsek Tomkovo náměstí - Křižovatka Provazníkova/ Merhautova pro trolejbusy průjezdný. Linky 25 a 26 budou rozděleny na dvě části :
(Jírova) Novolíšeňská - Stará osada a osová/Kamenný vrch - Kohoutova.
Nová trasa má délku cca 600 m. Návrh nové trasy začíná levým odbočením z Provazníkové do Merhautovy ve směru od města. Součástí řešení je pravé odbočení z Provazníkovy do Merhautovy ve směru od vozovny Husovice pro nájezd trolejbusů na trať.


Takže to průjezdné bude? Nebo jde o omezení, přičemž těch pár vozů z vozovny bude pouštěno?


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
tohan píše:
V rámci VŘ na výstavbu VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je dostupná projektová dokumentace trolejbusové smyčky Kohoutova, kde se mají během stavby vozy otáčet.
Pro ty, které to zajímá, je to soubor Projekt TB smyčka Kohoutova.zip


Jo, takže přece jen nakonec obnova smyčky původní linky 146... :applause:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

80
31 pro 2014 16:57
Brno-Slatina, naproti gS
V rámci VŘ na výstavbu VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je dostupná projektová dokumentace trolejbusové smyčky Kohoutova, kde se mají během stavby vozy otáčet.
Pro ty, které to zajímá, je to soubor Projekt TB smyčka Kohoutova.zip


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
No právě. Krátké úseky. A při omezení odběru, kvůli troleji, stihne se nabít ? S rekuperací bych nepočítal. Ta půjde tak na pokrytí klimy a vlastní spotřeby.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Tak jsou to relativně krátké úseky, nahoru trochu zápřah a dolů dobíjí. Dyť dojezd má ohromné rezervy. Nebo výkově je to omezené na baterky?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ds píše:
no už aby to bylo.

Hlavně čím víc bude parciálních trolejbusů, tím lepší a použitelnější linkové vedení půjde dělat. Jen namátkou, co by si zasloužily stávající linky bez větších úprav:
25,26 - prodloužení k nádraží Starý Lískovec / plánovaný parciál na Haškovu / v Líšni Mariánské údolí nebo i hřbitov?
27 - přes Růženin dvůr na Jírovu
31 - prodloužení do terminálu Šlapanice, Riegrova
32 - prodloužení přes Technické muzeum do Technologického parku
33 - možná časem elektrické přejezdy na 77?
35 - konečně nasadit trolejbusy :)
38, 39 - z Komenského náměstí protáhnout do uzlu Česká

...a dalo by to se toho samozřejmě vymyslet mnohem víc... :)

Ještě by to chtělo vzít v úvahu převýšení jednotlivých tras. Jezdit na baterie do kopců typu Seifertova, nebo Ondráčkova/Mifkova mi přijde jako blbost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
450
24 lis 2017 11:40
a aby do dětské nemocnice jela 9 z nádraží a taky spojení česká - cejl...

kdyby to pak jelo přes triangl u nádraží dál, tak se uvolní místo ve smyšce na nádru pro nějaké busy. Akorát problém by tam byl s natrolejováním.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Oklika d11 je primárně proto, že šimičáci považují zastávky na 5. a 6. koleji u role za prašivé.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
Za mne 38/39 prodloužit přes Českou na Maliňák a případně upravit trasování linek 9/11, kdy obklika jedenáctky je i kvůli spojení Maliňáku a České.


Offline
450
24 lis 2017 11:40
goldfinger píše:
Propojení terminálů Komenského nám. a Brandlovy by šlo s minimálními stavebními úpravami - akorát by zařval parkplatz za Ústavním soudem. Ve směru z Komenského nám. by trolejbus odbočil doleva k červenýmu kirchu a pak zahnul doprava za rok Ústavního soudu na Brandlovu. V opačným směru by se musela postavit krátká propojka do Marešovy, která je jednosměrná, proto tudy nemůžou oba směry a jedno SSZ pro trolejbusy křížící trasu MMO.


Tohle nikdo překopávat kvůli takovému spojení nebude bojím se. Ještě když jsem u těch propojení, už jsem zaslechl myšlenku ty trolejbusy ze severu propojit s těmi na Slatinu/Šlapanice, přece jen oboje vysypou lidi na kraji centra a takto by se dostali i na "odvrácenou" část nebo i dál. Po Rooseveltce přes Maliňák je navíc dopravní klid relativní, až se opraví komunikace (hlavně odstraní dlažba)...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To protažení t-32 k technoparku se mi líbí, když už pro nic jiného, tak minimálně proto, že by tak tato část Brna dostala přímé spojení na d-12. Můžete namítnout, že je to zbytečné, když jedou obě linky na Českou, ale těch míst, které lépe obslouží buď jedna nebo druhá linka není zrovna málo, takže podle mě by to smysl dávalo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Propojení terminálů Komenského nám. a Brandlovy by šlo s minimálními stavebními úpravami - akorát by zařval parkplatz za Ústavním soudem. Ve směru z Komenského nám. by trolejbus odbočil doleva k červenýmu kirchu a pak zahnul doprava za rok Ústavního soudu na Brandlovu. V opačným směru by se musela postavit krátká propojka do Marešovy, která je jednosměrná, proto tudy nemůžou oba směry a jedno SSZ pro trolejbusy křížící trasu MMO.


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Sice jich má být až 60 ale teď s jistotou přijde půlka a na zbytek je opce. Tak mě spíš zajímá pokud se využije opce musí to být taky ve skladbě ½ 26Tr a ½ 32Tr nebo třeba jen 26Tr?

V současné době kdy hoří koudel u zadku s 21 je celkem zbytečný spekulovat o nějakém rozvoji linek trolejbusů


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Né že bych se bál, že se nevytočí, drobné úpravy taky jdou, ale při tom provozu tramvají a trolejbusů (a spousty lidí všude) mi to přijde, že už to tam bude krapet přetížené. To už bych fakt propojil se směrem na žabiny a krpole...ale i tak mě vždycky (dřív jsem nad tím přemýšlel), že už další vozidla projíždějící křižovatku joštova x česká, a vůbec celý ten prostor, budou nežádoucí. Ale kdyby, tak bradlova by se musela přestavět - středový ostrůvek by zmizel a zobousměrnilo by se, 38 a 39 by odjížděli ze strany 36, byla by tam předjízdná trolej a na opačné straně nástupiště pro 38 a 39 mění cí se na ...34, 32? to by na sebe uplně nesedělo...


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Motání 38/39 v příloze. A nebo to rovnou provozně spojit s linkami 32/34/36.

Edit: U Moravského náměstí je ještě záliv pro 81/82, kde by mohl trolejbus pauzírovat, aby nepřekážel na Brendlově. Stačilo by dobudovat nabíjecí stopu (kdyby byla potřeba) a změnit vodorovné značení pro odbočení na Brandlovu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
450
24 lis 2017 11:40
32 je docela daleko od zástavby přiblížení by bodlo, ale kdo by tím jezil do technoparku? Jo, kdyby jela až na koleje, ale i tak
38,39 - na české se budou motat jak? Kdyby tam bylo místo, už bych je sloučil s 32 a 34, ale nedokážu si představit, kudy by se to přes českou motalo
35 - s tou Úzkou souhlasím, případně kolem Zvonařky ještě s nějakým pokračováním směr Slatina...?
46 - Lesnou ano, ale přemýšlel bych o kloubu

po dotrolejování nějakých úseků a změnu trasování (do avionu asi ne) by měla možná potík 67


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ale tak ta 31 do přestupního terminálu Šlapanice, Riegrova by dávala smysl z hlediska přestupních vazeb mezi 151/710/31 (sjednocení přestupního místa). Nicméně pak je ale otázka, jestli by byl prostor pro zastávku 31 Šlapanice, Kalvodova směr Slatina...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
prototyp401 píše:
Např. 32 - na prodlouženém úseku by vznikla pravděpodobně jen jedna zastávka (ZŠ Herčíkova) - myslím si, že daná oblast je dostupná z několika stran luxusně.
38,39 - ztráta času prodloužením na Českou - obě linky využívám pravidelně a ten kousek je lepší dojít pěšky nebo navazující d-4. Obě linky by zřejmě musely jet do trolejbusového terminálu v Brandlově ulici a to se časově nevyplatí.
...

Za mě oba návrhy jednoznačně ano. Spojení technoparku se Slovaňákem se mi velmi líbí. A 38+39 také ano. Vzhledem ke skladbě cestujících každý krok ušetřený je dobrý, navíc čtyřka často jezdí Husovou a spojení na Českou není žádné.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Troufnu si tvrdit, že jakékoliv prodloužení aktuálních trolejbusových linek mimo trolejové vedení je jen šoutoušské snění.

Max. ta linka na Lesnou.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
ds - To by mě zajímalo, co z toho seznamu dává smysl a proč by si to dané linky zasloužily...
Např. 32 - na prodlouženém úseku by vznikla pravděpodobně jen jedna zastávka (ZŠ Herčíkova) - myslím si, že daná oblast je dustupná z několika stran luxusně.
38,39 - ztráta času prodloužením na Českou - obě linky využívám pravidelně a ten kousek je lepší dojít pěšky nebo navazující d-4. Obě linky by zřejmě musely jet do trolejbusového terminálu v Brandlově ulici a to se časově nevyplatí.
25/26 - jde o sóla, takže nic.
35 - rozhodně, nebo zrušit prodloužení na Kamenný vrch :-) raději protáhnout na Úzkou jako dřív.
...


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Chtěl jsi ovšem napsat "do přestavěného terminálu Riegrova," že? Za současného stavu se tam nevejde ani koloběžka.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
no už aby to bylo.

Hlavně čím víc bude parciálních trolejbusů, tím lepší a použitelnější linkové vedení půjde dělat. Jen namátkou, co by si zasloužily stávající linky bez větších úprav:
25,26 - prodloužení k nádraží Starý Lískovec / plánovaný parciál na Haškovu / v Líšni Mariánské údolí nebo i hřbitov?
27 - přes Růženin dvůr na Jírovu
31 - prodloužení do terminálu Šlapanice, Riegrova
32 - prodloužení přes Technické muzeum do Technologického parku
33 - možná časem elektrické přejezdy na 77?
35 - konečně nasadit trolejbusy :)
38, 39 - z Komenského náměstí protáhnout do uzlu Česká

...a dalo by to se toho samozřejmě vymyslet mnohem víc... :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
809
25 led 2006 09:46
Tak ono by to byla stejná kombinace, jako u dodávek autobusů, takže údržba mechanické části a díly budou stejné. Navíc už dnes máme 26Tr i 31Tr, výsledkem tak bude prakticky 40 solarisů a 60 sorek - nevím, do jaké míry bude shoda dílů mechanické části (vzduch, brzdy, nápravy). Předpokládám, že elektrická výzbroj se lišit nebude. Zajímavé bude srovnání obou typů během provozu a údržby, takže při následném VŘ by už DPMB mohl mít jasno, co chtít.
Škodovka už dokázala namíchat dodávku trolejbusů třeba do Zlína, kam přišly zároveň 25Tr i 27Tr. Důvodem brněnského mixu může být třeba to, že žádný z výrobců nedodá v požadovaném termínu naráz 60 busů. Nebo jen potřeba uspokojit Solaris i SOR, aby neblokovaly VŘ.


Offline
125
18 srp 2019 17:01
Janatak píše:
Začínají prosakovat informace o výsledku VŘ na sólo trolejbusy...údajně to bude půl na půl 26Tr 4. generace a 32Tr.


Zajímavé. Čekal bych jen jeden typ vozidel, když mají mít stejné požadavky (doufám, že mi nic neuniklo). Nevíte co k tomu vedlo? Přijde mi to trochu nešťastné, hlavně kvůli údržbě a náhradním dílům. Ale možná to jsou trochu předběžně obavy...


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Začínají prosakovat informace o výsledku VŘ na sólo trolejbusy...údajně to bude půl na půl 26Tr 4. generace a 32Tr.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5802 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 01:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]