Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 37 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ale padlo... První linkou měla být současná a/t35. Při návrhu konkrétních oběhů a z toho plynoucí vyšší potřebě vozů + řidičů oproti autobusům od toho bylo odstoupeno.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Aha, to mně ušlo. Tak jsem zvědavý jak to dopadne, ale ta či tak o nějaké konkrétní vizi parciální linky zatím nikde nic nepadlo, je to tak?


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ne všechny trolejbusy z VŘ na 60 sól musí mít baterky, snad 20/30 jich může být objednáno v rámci opce bez baterek.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Aha, tušil jsem něco podobného, ale ve výběrku je pro toto použití docela velký dosah. Pro nějaký malý vyrovnávky proudu nebo když spadnou faje...dokážu si představit menší baterku (nebo snad nějaký superkondenzátor) pro měnší dojezd. Ale mám pocit, že při nějakých konzultacích před výběrkem snad poptávali ještě větší dojezd, ale i tak...nevím jestli na vyrovnávání sítě apod. je potřeba mít všech 60 trajfů s baterkama na ...kolik, že to má zvládnout 12? 15km? Faktor Grétshamingu ohledně lithiových akumulátorů ani nepřipomínám. A btw v těch solárkách do vzadu docela zabírá místo, podobný je to i v jiných parciálech? Parcály mám rád, vidím jako budoucnost (oproti elektrobusům, který někde tlačej bez promyšlení..), ale musí mít využití a těmto účelů odpovídat.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Obávám se, že parciály se primárně nekupují z důvodu vedení mimo trolejové vedení, ale z naprosto jiného důvodu.

Parciál objede překážku, jde odklonit, kdekoliv po trase otočit, když mu v křižovatce spadnou fáje, tak dojede do zastávky a navíc při rozjíždění mu pomáhají baterie, takže ve špičce neshodí měnírnu sarcastic

Parciál bere to nejlepší z trolejbusu a zároveň to není takový ekologický nesmysl jako elektrobus. Nemyslím si, že se v Brně ještě někdy dočkáme výběrka na normální trolejbus.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Bylo by to super, a mezi Provazníkovou a Pisárkama by nezaškodilo mít kratší interval o chlup (do jisté míry kompenzuje ). Ale ty nebudou parciální a u konečné Haškovy byl myslím nějakej problém s trakcí i u tramvají...snad kvůli metrologickému institutu..je to možný?
Uvažuje se ale někdy i o kloubácích na slatinu třeba, kolikrát tam vidím kloubovej bus. Mě přijde, že poměr uvažovaných sól a kloubů je dost blbej.
Btw zajímalo by mě, 60 parciálů, to je hodně. Tolik výluk nebude, ta linka na lesná-kohoutovice určitě v kloubu dle mě...na co budou - je nějaký konkrétní nástin úprav linek pro pravidelné využití parciálů (na baterky)? V souvislosti s těmi 60 kusy jsem žádnou informaci ani náznak konkrétního využití moc nezaznamenal.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondra K. píše:
Kdo ví jestli záměr s provozem parciálních trolejbusů na Lesnou je vůbec ještě aktuální. Za účelem provozu na Lesnou bylo vypsáno výběrové řízení na klouby kde byl přímo popsán i provozní režim, které bylo ovšem zrušeno. U současného výběrového řízení na parciální sóla se uvádí, že mají sloužit výhradně pro obnovu vozového parku, což se s nějakým rozšířením provozu neslučuje.


Je v plánu vypsat nové výběrové řízení na dvacet kloubáků, takže případné spojení Kohoutek s Lesnou trolejbusy se nevylučuje.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdo ví jestli záměr s provozem parciálních trolejbusů na Lesnou je vůbec ještě aktuální. Za účelem provozu na Lesnou bylo vypsáno výběrové řízení na klouby kde byl přímo popsán i provozní režim, které bylo ovšem zrušeno. U současného výběrového řízení na parciální sóla se uvádí, že mají sloužit výhradně pro obnovu vozového parku, což se s nějakým rozšířením provozu neslučuje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Tím ale nedostaneš nikoho z úseku H. Malířové - Brechtova na ŠČ.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Rád bych tento optimismus sdílel, ale jedno výběrko už skončilo neúspěchem. V případě pořízení kloubových parciálů si dovedu představit okružní vedení přes Lesnou bez konečné z Provazníkovy do ŠC, po Seifertově na Haškovu a z Halasáku na gen. Píky a k zimáku.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak vzhledem k vypsanému výběrku na parciální trolejbusy to bude určitě dříve, než se prodlouží tramvajová trať ze ŠČ.

Navíc pokud vím, tak se mluví o nějaké "trolejbusové" lince z Mendláku na Lesnou.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Antirez píše:
Já ne. Část spojů stále do smyčky ŠČ by znamenala nutnost ponechání a-46 v podstatě v současné podobě.
S prodloužením tramvajové tratě do Čertovy rokle se nabízí jako ideální řešení okruh jen kolem Lesné, přes Halasovo náměstí a kolem polikliniky. Obnovení okružek a-46/66 a konec paskvilní a-57.

Toto v zásadě správné řešení má jeden háček - z Lesné by nebylo možné se dostat bez dalšího přestupu na páteřní linky t25/26. Zčásti by to mohla řešit změna trasování pomocí parciálních trolejbusů, ale za stávajícího vozového parku to je neuskutečnitelné.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
I kdyz budou KT8 pryc, neznamena to, ze tam v budoucnu nebude mit problem nejaky jiny typ... reko smycky jsem taky nekde zaznamenal ze bude, bojim se ale ze se jenom vymeni koleje a nechaji ve stavajici stope, proto se ptam... v minulosti se Komarov upravoval, ale jenom obrubnik u prave koleje, aby aspon na pravou kolej mohly KT8 bez omezeni...
Predpokladam, ze do Komarova povedou vzdycky tram v intervalu aspon 5 min a smycka u noveho nadrazi buhvijak velka nebude (podle vizualizaci pri vyuziti obou koleji 3 KT8), tak mi prijde skoda nemit v Komarove moznost poslat na levou kolej cokoliv bez omezeni...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V médiích někde proběhlo, že reko smyčky v Komárově se plánuje na letošek.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Něco mi říká, že dřív než bude nádraží, budou Kačeny v pánu.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Kdyz uz se tu resi polohy kolejnic ve smyckach, je nejaka sance ze by nekoho napadlo upravit levou kolej v Komarove tak, aby na ni mohly KT8 bez omezeni (ted nemuzou predjet tram na prave koleji)? Po odsunu nadrazi bude smycka Komarov asi hodne pouzivana a strategicka (moznost ukonceni posil), tato uprava by se mohla hodit...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Smyčka Štefánikova čtvrť je nedávno po kompletní výměně kolejnic a výhybek, takže bych v ní nějaké změny neočekával. Pokud mě paměť neklame, tak vnitřní kolej ve smyčce Červinkova se rušila v situaci kdy byla celá smyčka ve stavu před výměnou kolejnic a výhybek.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Já ne. Část spojů stále do smyčky ŠČ by znamenala nutnost ponechání a-46 v podstatě v současné podobě.
S prodloužením tramvajové tratě do Čertovy rokle se nabízí jako ideální řešení okruh jen kolem Lesné, přes Halasovo náměstí a kolem polikliniky. Obnovení okružek a-46/66 a konec paskvilní a-57.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Smycku tam predpokladam nechaji, ale divil bych se kdyby obe koleje... podle me nechaji jenom pravou a s tou problemy nejsou... pasmo kazdou druhou tram si tam predstavit dovedu

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Zachování a využívání smyčky mohou být dvě různé věci. Ausgerechnet ve ŠČ nevidím moc důvodů tuto smyčku po prodloužení TT na Lesnou využívat jinak než při výlukách a MU.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
ŠČ snad do deseti let nebude aktuální po vytouženém prodloužení aspoň do Čertovy rokle. Tam je vnitřní kolej blízko a ještě v oblouku, na centrálce je přímá a osová vzdálenost kolejí více než dostatečná. V Řečkovicích se taky z vnitřní koleje nedá při nástupu vysunout plošina.

Smyčka Štefánikova čtvrť zůstane zachována i po prodloužení TT na Halasovo náměstí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Je pořád aktuální snaha nahradit výsuvné plošiny mechanickými výklopnými plošinami? Protože jestli ano nebude to do jisté míry řešení problému vnitřního kolejiště? Protože vyklopka má daleko větší rozsah


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V Řečkovicích se dá na štěstí bezbariérově přestoupit na autobusy ještě na kopci u vozovny, navíc tam celá ta smyčka je trochu na prd, např. schody, co končí tak trochu bokem, neoznačený prostor, kde bývají první dveře, ostatně něco podobného bylo i na náměstí Míru, že ani se psem jsem neměl jistotu, že stojím u správných dveří.
Jo aha, tak Šč za deset let nebude, tak určitěěě! sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
ŠČ snad do deseti let nebude aktuální po vytouženém prodloužení aspoň do Čertovy rokle. Tam je vnitřní kolej blízko a ještě v oblouku, na centrálce je přímá a osová vzdálenost kolejí více než dostatečná.

V Řečkovicích se taky z vnitřní koleje nedá při nástupu vysunout plošina.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Za 4,5 rokz prace jsem se nesetkal s vozíčkářem, který by nevěděl, že by se dožadoval vstupu nebo nástupu tam, kdento není možné.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 20:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]