Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 39 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
56
31 bře 2019 10:53
KT8 a T6 mají odlišné motory, T6 Brno a T6 Pha mají odlišné regulátory, jinak je to stejné. Ale že by DSÚ vadila výzbroj TV3, to jsem si nevšiml, že by někde bylo


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Když T6 a KT8 mají stejnou výzbroj, co způsobuje rozdílné zvuky po rozjezdu? Podvozky?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Můžu se zeptat, kde jsi přišel na spojitost že DÚ vadí výzbroj TV3 v T6 a připadně Kačenách?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A na T6 stejná elektrovýzbroj DÚ nevadí? Zase nejspíš snaha být papežštější než papež. DÚ si holt na DPMB zasedl a dělá mu potíže. A DPMB, místo aby s tím úředním molochem bojoval, mu to tiše toleruje.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ohledně kačen, bylo nám na jaře na drážním školení provozním ředitelem řečeno, že se buď půjde cestou další generálky KT8 ve stylu Praha, tedy včetně nové el. výzbroje, anebo právě nákupem adekvátně kapacitních šalin nových. Což je si myslím ta lepší varianta.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
colt274 píše:
Ještě jsem neviděl nikde potvrzeno, že opravdu mají jít pryč KT8, je tu i možnost novými šalinami nahradit KT8 na současných výkonech, ty KT8 by nahradily T3 a naopak KT8 by se časem mohly nahradit jednosměrnými šalinami - prostě dočasně zvýšit stav obousměrných vozů, dokud se i KT8 nerozpadnou...

Největší tuzemská tramvajová zakázka za posledních deset let. Brno shání až 40 velkokapacitních vozidel
Citace:
„Novými tramvajemi budeme primárně nahrazovat starší vozy typu KT8 z 80. a 90. let minulého století,“ řekla mluvčí DPMB Hana Tomaštíková.

Tím je myslím řečeno vše. Na druhou stranu, plány DPMB ohledně obnovy vozového parku se mění tak rychle, že co platí dnes, už za měsíc platit nemusí. Třeba ještě před cca. dvěma lety tuším pan Prýgl řekl v souvislosti s adopcí sedaček v tzv. „zlaté“ tramvají, že s kačenama se počítá ještě minimálně dalších dvacet let. Tak to jen jako příklad, jak rychle DPMB mění názory. Ono, zase objektivně, jezdit dalších dvacet let v kačenách bych taky nechtěl. Tož tak.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Když se tady mluví o ústředních dílnách a nové vozovně. Tak je v plánu rozšiřovat stávající ústřední dílny nebo stavět úplně nové? A nová vozovna je myšlena ta Bosnohy/Starý Lískovec nebo úplně někde jinde?


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Hlavní problém je v nedostatečné kapacitě dílen, pro aktuálně nasmlouvanou práci = SO, VP, kompletace EVO2. 1701 Dojela do GO, ale kdy do ní nastoupí je ve hvězdách. Prostě je toho moc, jsem zvědavý zda-li někdo v kanclu nerozhodne, že ty "velkokapacitní" vozy budou taky dávat dohromady dílny DP.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
colt274 píše:
...... dokud se i KT8 nerozpadnou...

KT8 už se rozpadaj jen to někteří místní prostě ještě nechápou...


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Ještě jsem neviděl nikde potvrzeno, že opravdu mají jít pryč KT8, je tu i možnost novými šalinami nahradit KT8 na současných výkonech, ty KT8 by nahradily T3 a naopak KT8 by se časem mohly nahradit jednosměrnými šalinami - prostě dočasně zvýšit stav obousměrných vozů, dokud se i KT8 nerozpadnou...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Doufám že se DP projeví jako dobrý hospodář a místo novým obousměrkám uvolní T3 když je snaha o co nejvyšší podíl nízkopodlažnosti.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Myslím, že je důležité si povšimnout, jestli správně vidím, že se poptává sic 40 vozů, ale garantovaný odběr je 5 vozů + na zbytek opce...
Takže to vidím tak, že na 5 má DPMB vlastní financování, ale zbytek bude jen, když se povede sehnat nějaký grant/dotaci.
Takže vyřazování KT8 je velkým otazník v tuto chvíli. Když to zaplatí "někdo jiný", tak co by se nevyřazovalo, když se svého, ještě tu s náma budou dost dlouho :-)


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
To už jako kačeny půjdou do šrotu?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Bohužel, než budeme mít kapacitnější tramvaje, musíme mít novou vozovnu, která si s nimi poradí.
Druhá věc ale je, že nechápu, proč se nahrazují kačeny, když nám tu pořád jezdí hromada mnohem starších T3, jejichž nahrazení by snad mělo být prioritou.

Zlaťák píše:
Na vozech mi bílá přijde čitelnější. Ale teď jsem o Vánocích kdesi v Jeseníkách viděl venkovní odjezdovou tabuli, ale ta mi pro změnu přišla na slunci nečitelná.

Pro to není třeba jezdit do Jeseníků. Prakticky všechny nové brněnské ELPy jsou na slunci naprosto nečitelné. A stále to nikdo neřeší nebo nechce řešit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
O nových vozech v Brněnském deníku.
Přijde mi, že se plánuje pořídit vozy s obdobnou kapacitou, jako mají KT8. Což je škoda.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Na vozech mi bílá přijde čitelnější. Ale teď jsem o Vánocích kdesi v Jeseníkách viděl venkovní odjezdovou tabuli, ale ta mi pro změnu přišla na slunci nečitelná.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Já nevím, mě ta bílá docela vyhovuje. Myslel jsem, že to bude zbytečně přesvětlené, ale není tomu tak. Čte se to dobře ve dne i v noci. Samozřejmě za předpokladu, že to řidič nezapomene ztlumit. Ale to platí i pro ty LEDkové zelené a konec konců i pro ty oranžové. Nicméně nejlíp se mi stejně čtou klasické DOT-LED, na které nedám dopustit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ta "nová" zelená se dá ztlumit.
Mně třeba bílá tabla lepší nepřijdou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ohledně tabel na vozech, ty novější více zelené (nevím co je to za typ) mají to nové busy, jedna nebo dvě 21Tr, a papamobily... tak tato tabla mne přijdou až moc rušivá a výrazná, zvlášť v noci.
Ohledně tabel resp. zastávkových panelů, jak víme umějí i bílou barvu, ač je to bráno jako chyba. Ta se mi zas zdá lépe čitelná než červená, pravda večer to zas řve. Bylo by průchodné kdyby to přes den svítilo bíle a za tmy červeně?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Řešíte tu oranžovou a zelenou. Ale třeba ve F-M mají autobusy bílá tabla a je to mnohem čitelnější. Úplně ten požadavek na zelenou nechápu. Připadá mi to, že zrovna v tomto případě se řeší kraviny.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hmm, tak takto jsem úplně neuvažoval, že by každá linka měla jinou barvu. Smysl to dává. Já jsem spíše uvažoval o odlišení různých typů linek, což by dávalo smysl právě spíš u těch autobusů, ale mít každou tramvajovou, případně trolejbusovou linku jinou barvou, je velice dobrý nápad. To mě nějak nenapadlo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Různé barvy by se mně líbily právě u šalin. Mám dobrou zkušenost ze Salzburgu, kde každá trolejbusová linka má svoji barvu, takže není nutné luštit z dálky číslo a pravidelný cestující už ví, co mu přijede. Jenže vzhledem k počtu linek a omezené barevné škále by to dávalo smysl víceméně jen u šalin, příp. trolejbusů.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hlavně je ale zelená mnohem lépe čitelná, než oranžová. Proto zrovna s tímto požadavkem Kordisu zcela souhlasím. Kéž by však Kordis požadoval zelenou barvu na panelech i u vlaků. Zrovna tady u nás na Hodonínsku mám srovnání u Regionov, kdy některé mají zelené panely a jiné oranžové a je to neskutečný rozdíl v čitelnosti. Alespoň tedy pro mě.
Na druhou stranu si říkám, že barevné panely, jako třeba ten na tom testovacím Crosswayi 14,5, by také nemusel být od věci. Mít třeba jinou barvou E linky, jinou X linky, ještě jinou N linky atd. Nicméně toto by dávalo smysl spíš u autobusů, než u tramvají.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Zelená na panelech navíc vypadá tak 3215648x líp než oranžová :D


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ano, jiná barva je možná jen u zapůjčených strojů.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 20:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]