Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ta "nová" zelená se dá ztlumit.
Mně třeba bílá tabla lepší nepřijdou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ohledně tabel na vozech, ty novější více zelené (nevím co je to za typ) mají to nové busy, jedna nebo dvě 21Tr, a papamobily... tak tato tabla mne přijdou až moc rušivá a výrazná, zvlášť v noci.
Ohledně tabel resp. zastávkových panelů, jak víme umějí i bílou barvu, ač je to bráno jako chyba. Ta se mi zas zdá lépe čitelná než červená, pravda večer to zas řve. Bylo by průchodné kdyby to přes den svítilo bíle a za tmy červeně?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Řešíte tu oranžovou a zelenou. Ale třeba ve F-M mají autobusy bílá tabla a je to mnohem čitelnější. Úplně ten požadavek na zelenou nechápu. Připadá mi to, že zrovna v tomto případě se řeší kraviny.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hmm, tak takto jsem úplně neuvažoval, že by každá linka měla jinou barvu. Smysl to dává. Já jsem spíše uvažoval o odlišení různých typů linek, což by dávalo smysl právě spíš u těch autobusů, ale mít každou tramvajovou, případně trolejbusovou linku jinou barvou, je velice dobrý nápad. To mě nějak nenapadlo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Různé barvy by se mně líbily právě u šalin. Mám dobrou zkušenost ze Salzburgu, kde každá trolejbusová linka má svoji barvu, takže není nutné luštit z dálky číslo a pravidelný cestující už ví, co mu přijede. Jenže vzhledem k počtu linek a omezené barevné škále by to dávalo smysl víceméně jen u šalin, příp. trolejbusů.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hlavně je ale zelená mnohem lépe čitelná, než oranžová. Proto zrovna s tímto požadavkem Kordisu zcela souhlasím. Kéž by však Kordis požadoval zelenou barvu na panelech i u vlaků. Zrovna tady u nás na Hodonínsku mám srovnání u Regionov, kdy některé mají zelené panely a jiné oranžové a je to neskutečný rozdíl v čitelnosti. Alespoň tedy pro mě.
Na druhou stranu si říkám, že barevné panely, jako třeba ten na tom testovacím Crosswayi 14,5, by také nemusel být od věci. Mít třeba jinou barvou E linky, jinou X linky, ještě jinou N linky atd. Nicméně toto by dávalo smysl spíš u autobusů, než u tramvají.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

278
31 led 2010 23:09
Zelená na panelech navíc vypadá tak 3215648x líp než oranžová :D


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ano, jiná barva je možná jen u zapůjčených strojů.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
PvvS píše:
Mno pár drobností. Škoda, že se zas požadují jen zelený panely. A asi by si mohli přečíst smlouvu :) prodávající si sám sobě přebírá a platí

Tak zelený panely musí být protože to říkají TPS IDS JMK, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2845
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aby to nakonec nebylo upravené Tango pro Ostravu. :smile: Nebo Evo 2/o...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Zajímavej je i seznam výrobců z předběžné konzultace. Škoda, Siemens, Štadler a Pragoimex.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Mno pár drobností. Škoda, že se zas požadují jen zelený panely. A asi by si mohli přečíst smlouvu :) prodávající si sám sobě přebírá a platí

Citace:
I. Předmět rámcové dohody
Prodávající se na základě této dohody zavazuje
.
d) tramvaje převzít a zaplatit prodávajícímu uvedenou kupní cenu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stejnou podmínku měl v zadaní třeba i DP Plzeň. Osobně, bych to chápal jako jakousi pojistku proti tomu co se stalo v Praze s 15T, které mají i díky individuálnímu uložení kol a nedořešené nahradě mechanické vazby mezi koly bídné chodové vlastnosti.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
K čemu je dobrá pevná náprava, že je to nepřekročitelná podmínka v ZD?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ondra K.:
JJ s tou 15T máš vlastně pravdu
Já jsem si nevšiml, že to schválení je pro celé EU sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
V podmínkách je, že výrobce musí mít homologované a schválené alespoň obdobné vozidlo pro provoz v ČR. A takové vozidlo provozovat v určitém počtu. Přímo čtyřpodvozkové 29-31m dlouhé obousměrné nízkopodlažní vozidlo nemá schválené žádný výrobce. Podobné by mohla být jednosměrná 15T pokud by bylo možné ji dodat obousměrnou. To je Škoda. Obdobné, ale krátké by mohlo být TWT Evo1 a Evo2, pokud by to TWT vyrobilo jako Evo3 obousměrné, splnily by šířku, počet dveří, podvozky, podesty i místa bez podest, vše. To samé Stadler. Siemens pokud vím zde nemá schválené a homologované žádné tramvajové vozidlo. Ty parametry by teoreticky splnila i nová tramvaj pro Plzeň od Škody, ta ale ještě není ani hotová, natož schválená a provozovaná.


Škoda 15T naštěstí nesplní požadavky na pevné nápravy. Tramvaje splňující požadavky nabízí třeba Škoda, Stadler, Caf, TWT... V zadání se připouští i tramvaj typu Siemens Avenio, nebo Solaris Tramino Jena/Olštýn. Otázkou ovšem je jestli by se dala čtyřčlánková verze zkrátit na požadovanou délku max 31 metrů.

Technická kvalifikace píše:
Pro splnění technické kvalifikace zadavatel požaduje, aby ze seznamu vyplývalo, že za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení dodavatel realizoval dodávku minimálně 5 ks nových nízkopodlažních tramvají shodného nebo obdobného charakteru jako je tramvaj specifikovaná v čl. 2.1 této zadávací dokumentace. Tramvají shodného nebo obdobného charakteru se rozumí tramvaj se 100% nízkopodlažní plochy pro stojící cestující a délky minimálně 20 m. Vždy se musí jednat o tramvaje, které byly schváleny k provozu v kterémkoli členském státu
Evropské unie nebo Evropského hospodářského prostoru nebo Švýcarské konfederace nebo v Norském království.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Myslím jsem spíš EVO3/2 než /0 a to že neexistuje neznamená že nemůže vzniknout dokonce by to mohlo mít výhodu v unifikaci dílů s EVO2

Podle letáku EVO2 ma TWT minimálně nějaký projekt na tříčlánkové i na čtyřčlánkové jednosměrné vozidlo a když do Olomouce upravili EVO1 na verzi PX EVO1/0 tak bych v tom úplně problém nevidel otázkou je jestli to vidí stejně i výrobce


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
V podmínkách je, že výrobce musí mít homologované a schválené alespoň obdobné vozidlo pro provoz v ČR. A takové vozidlo provozovat v určitém počtu. Přímo čtyřpodvozkové 29-31m dlouhé obousměrné nízkopodlažní vozidlo nemá schválené žádný výrobce. Podobné by mohla být jednosměrná 15T pokud by bylo možné ji dodat obousměrnou. To je Škoda. Obdobné, ale krátké by mohlo být TWT Evo1 a Evo2, pokud by to TWT vyrobilo jako Evo3 obousměrné, splnily by šířku, počet dveří, podvozky, podesty i místa bez podest, vše. To samé Stadler. Siemens pokud vím zde nemá schválené a homologované žádné tramvajové vozidlo. Ty parametry by teoreticky splnila i nová tramvaj pro Plzeň od Škody, ta ale ještě není ani hotová, natož schválená a provozovaná.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
A co by TWT dodalo? EVO 3/o, které (zatím) neexistuje?


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Tak co myslíte budou to nové tramvaje od Škody, TWT nebo od někoho úplně jiného?
https://profily.proebiz.com/verejne-zakazky/1815


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
1722 :arrow: EOC. Prvni vlastovka z Medlanecke staje. Zatim zkusebni provoz, bez plateb kartou..


Offline
456
24 lis 2017 11:40
No dyť, proto ten smajl.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dokonce ∞ - x, kde x je libovolné přirozené číslo, je stále ∞. :mrgreen:


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
mnadenicek ∞ - 5 je stále ∞.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Jsem optimista, 5 let v předstihu před novým hlavním:)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10309 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 15:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]