Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 36 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Protože většina 26 končí v Husovicích ? 25 a 27 mají rozdílný intervaly. Naslibovaný zkrácení intervalů nevyšlo, tak se to flikuje kloubama.


Offline
81
04 říj 2011 22:53
PvvS píše:
Díky vybudování nové trolejbusové trati bude zajištěno
přímé spojení linkami MHD z této části líšeňského sídliště
do významného přestupního uzlu MHD Stará Osada a dále
pak po trase stávajících polookružních trolejbusových linek
do celé oblasti severně od centra města Brna.

To spojení už tam bylo jako autobusová linka a aktuálně se žádné takové nekoná.


Na toto konkrétně (tedy bez odkazu na dotační protokol, to je dobrá perlička, že i tam je to dokonce obsaženo) jsem se ptal DPMB přes jejich připomínkový formulář dnes již potřetí - jak je možné nechat Rotreklovu a Bartákovu - spádové zastávky pro potenciálně x tisíc lidí - bez přímého spojení aspoň na SO, když už nikam jinam. Odpovědí zodpovědného pracovníka, kterého mj. podezřívám z toho, že je jedním z místních adminů, je zatím pokaždé irelevantní copy-paste text, který očividně zasílá ke každé aktuální připomínce, která obsahuje slovo "Líšeň". Obsah mých konkrétních, slušně psaných a subjektivně hodnoceno snad i konstruktivních připomínek a dotazů tak okázale ignoruje, že jsem jen tak tak schopný odpovědět civilizovanou zprávou (na něž pak již neodpovídá vůbec, přičemž se silou vůle stále držím v mezích slušného vychování).

Zeptám se tedy i místních přispěvatelů - vidíte někdo nějaké logické zdůvodnění toho, proč nemůže polovinu frekvence t-25/26 na Jírovu (v PD 6-19) převzít prodloužená t-27, jejíž vybrané spoje by Jírovu začaly obsluhovat výměnou za točení adekvátně větší části t-25/26 na Pálavském nám.? Nevím, jestli tam přehlížím něco tak očividného, že to nestojí ani za odpověď, ale mně to připadá jako řešení, které lze provést víceméně zdarma (tedy se stejnou dotací spojů a řidičů), velmi rychle (jen překopáním služeb a JŘ) a umožní to tak nějak umlčet aspoň tu část Líšně, které se dopravní obslužnost zhoršila objektivně nejvíc. Po této změně by se dala s přivřenýma očima TT považovat za přece jen jakýsi přínos aspoň pro ty, kolem jejichž domu vede (spojení s SO zachováno, i když s delší jízdní dobou + rozšíření přímé nabídky o Brno-sever). Dejte prosím vědět, jestli něco přehlížím, protože mně to fakt není jasné, v čem je problém a z odpovědných míst dostávám místo odpovědi na jednoduchý dotaz jen jakési propagační newslettery, které dost manipulativně popisují obecná fakta ohledně reorganizace dopravy v Líšni a konkrétním dotazům se nijak nevěnují.


Offline
444
24 lis 2017 11:40
"Dílčí cíle projektu jsou následující:
- Zrychlení veřejné hromadné dopravy v elektrické trakci
(trolejbusy) na území města Brna"


Které trolejbusy teď jedou rychleji? :)


Offline
Uživatelský avatar

9272
10 čer 2004 11:19
Aladin píše:
Poměry na lince č. 8 beze změn. U busů (budu srovnávat jen špičku prac. dnů) severní větev - posílena ze stavu sólo 78 po 10 min na kloub 78 po 15 min + sólo 55 po 15 min; střed ze stavu sólo 55 po 10 min posíleno na kloub 25+26 v průměru po 7,5 min; jižní větev - sólo 58 po 10 min posíleno na sólo 58 po 7,5 min. Celkem tedy zcela jasné zadotováni přepravní kapacity po Líšni. Nevím co na tom není zřetelné.

Hmm asi bych se hodně rychle zamyslel, kolik těch 26 vlastně na Jírovu dojede... Takže žádných 7,5 minuty, ale většinou 10 minut. Ona podstatná část 26 končí v Hnusovicích... Takže na severu žádná změna, kromě obsluhy na .......... . A na druhé straně si nemůžu pomoct, ale 55+78 mají odjezdy po 20 minutách, a 78 zůstala tak jak jezdila do Slatiny. Teda až na pár ořezaných spojů. Takže zas interval 10 minut. Navíc s rozdílnou trasou. Takže Houbalova a dolů mají 20 minut a navíc nemají spojení s poliklinikou Židenice . Sice je krásný, že se obsluhuje Strnadova, ale vážně by mě zajímalo její vytížení.


Asi bych se i zeptal, jak DPMB plní část smlouvy.
SCHVALOVACÍ PROTOKOL
Č.J.: 86/2017-430-PPR/3
Díky vybudování nové trolejbusové trati bude zajištěno
přímé spojení linkami MHD z této části líšeňského sídliště
do významného přestupního uzlu MHD Stará Osada a dále
pak po trase stávajících polookružních trolejbusových linek
do celé oblasti severně od centra města Brna.



To spojení už tam bylo jako autobusová linka a aktuálně se žádné takové nekoná.

https://kz.sfdi.cz/application/download ... moIo1x4M1U


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Takže sóla na a-44 a 84 jako trvalý stav? No tak to tedy děkuji pěkně. Tím pádem mám ještě o důvod víc proč tuto nesmyslnou a nesystémovou změnu kritizovat. Díky obyvatelům Vinohrad za rozbourání systému MHD v celém městě. Doufám, že oni jsou spokojení, protože já ne!

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1634
10 čer 2006 20:45
Brno
Peno: špatný předpoklad, klouby po, svátcích z 78 nezmizí

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Prodlužovat jízdní dobu a-78 kvůli požadavku Vinohrad na zachování výlukové linky je nesmysl. Klouby, předpokládám, jsou jen dočasná posila Olympie a po vánocích zmizí, protože jsou linky, kde jsou mnohem více potřeba, jako a-44 a 84, kde teď kvůli tomu na některých kurzech jezdí sóla, což je dlouhodobě neudržitelný stav. Takže reálně lidé ve Vinohradech stejně tu linku využívat nebudou, protože se do ní nedostanou. Na a-78 se sahat prostě nemělo, alespoň dokud nebude prodloužena d-10 k muzeu. Tečka. Požadavek Vinohradských se měl řešit spíše a-55, což by ale zase prodloužilo jízdní dobu do Mariánského údolí, nebo zachováním vnitroměstských spojů a-202 a jejich vedením v současné trase a-78. Rozhodně by obojí bylo systémovějším řešením, než ten paskvil, který vznikl teď.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
200
27 pro 2004 12:45
komedie... takže logický závěr - všechno co se hodí či líbí mě je smysluplné, zatímco to, co má význam pro někoho jiného
je komedie. Tak si požádejte, ať se vrátí a-58 na 10 min, zruší se zdvojení obsluhy severní větve z 55+78 zpět jen na 1 linku s intervalem 10 min., nahoru středem na Jírovu ať jezdí kloubák v intervalu 15 min (odpovídá předtím sólu 55 po 10 min) a pak pochopím, že bude v Líšni ta 78 v původní trase, protože z těch ušetřených řidičů se pak vyřeší doprava v lokalitě Juliánov-Vinohrady i jiným způsobem, než tím "šíleným" 4 minutovým zdržením linky 78.
Se divím, že podobně nenapadáte "zdržování" 55 jízdou kolem spalovny, když by se přeci hodilo, aby také jezdila přímo přes Klajdu a byla na Starce co nejdříve. Kolik tam ztratí, typuji podobně, tak 2-3 min, ne?
Jak jsem říkal, chápu, že změny mají vždy své příznivce a odpůrce, ale nechal bych to na DPmB, ať si po 2-3 měsících udělají vyhodnocení rozložení vytížení v této lokalitě v přetrasovaných polohách a uvidíme jak to dopadne 8-) .


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Po každé výluce stejná komedie.


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Nejsou. Primárně šlo o právě požadavek na zachování spojení Vinohrady - Juliánov.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Ale tohle jsou důsledky této změny.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
tím, co jsem slovy "viz. níže" myslel, byl odkaz na včerejší příspěvek johnnyho 05: Vedeni linky zavlekem pres Vinohrady je jedna z velice dobrych zmen, ktera navazala na linku x27 a hned si nasla vytizenost. Par prikladu. Zastavka u balikove posty v Lisni, kde se ukladaji zasilky jak pro Lisen, Vinohrady a Julianov. Prime spojeni ke zdravotnimu stredisku na Vinohradech, kam jezdi maminy jak z Lisne, tak z Julcu. Je tam spousta detskych doktoru. Prime spojeni z Vinohrad na polikliniku v Julianove.
Smyl té linky pro ně není v tom "z které strany" jim to na Staré osadě přijede, ale právě to, co psal johnny05.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
A není nesystémové, že Vinohradští jedoucí na Starou osadu musí váhat, z které strany to přijede dřív?


Offline
200
27 pro 2004 12:45
xxx: dle tebe zbytečné a obtěžující, ale pro lidi z Vinohrad, viz. dřívější příspěvky, užitečný a jimi vítaný spoj. Je to těžké, každá změna má většinou jak své plusy tak své mínusy. DPmB prostě ty 4 min v délce jízdní doby navíc na lince 78 udělal a lidem z Líšně to vynahradil větší přepravní kapacitou pro jejich městskou část.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Poměry na lince č. 8 beze změn. U busů (budu srovnávat jen špičku prac. dnů) severní větev - posílena ze stavu sólo 78 po 10 min na kloub 78 po 15 min + sólo 55 po 15 min; střed ze stavu sólo 55 po 10 min posíleno na kloub 25+26 v průměru po 7,5 min; jižní větev - sólo 58 po 10 min posíleno na sólo 58 po 7,5 min. Celkem tedy zcela jasné zadotováni přepravní kapacity po Líšni. Nevím co na tom není zřetelné.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Líšeň jako jedna z mála městských částí byla od 15.12 zadotována zvýšenou přepravní kapacitou tak, jako v jiných městských částech určitě ne.

To si úplně nemyslím. To, že spoje jezdí v kapacitnějším vozidle, ještě neznamená, že je stejný či snad vyšší počet spojů, abych mohl tvrdit, že byla zvýšena přepravní kapacita.


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
O posílení mně nejde. Jde mi o zbytečný nárůst jízdní doby linky 78.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Pokud potřebuješ z Líšně do severní části města, což z odkazu na linky 3 a 9 lze dovozovat, tak dostala Líšeň nové výrazné kapacitní posílení její obsluhy v podobě linek 25 a 26 z Jírovy a z těchto lze na jejich trase přestoupit jak na 9 tak i na 3. A jak bylo níže zmíněno máme v Brně přestupní tarif. Kde je problém ?
A byť to s uvedeným přímo nesouvisí, tak byla posílena v Líšni i 58 ve špičce z 10 na 7,5 min a 78 po prvních dnech provozu v prac. dnech překlopena do kloubů... Líšeň jako jedna z mála městských částí byla od 15.12 zadotována zvýšenou přepravní kapacitou tak, jako v jiných městských částech určitě ne.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Máme přestupní tarif, takže v čem je problém?


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
Osmička nejede všude. Někteří potřebují na devítku nebo na trojku.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
xxx:
Jedna z páteřních tramvajových linek snad pro tento účel nestačí?


Offline
Uživatelský avatar

2586
13 črc 2009 13:42
A co Líšeňští jedoucí do centra?


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Vedeni linky zavlekem pres Vinohrady je jedna z velice dobrych zmen, ktera navazala na linku x27 a hned si nasla vytizenost. Par prikladu. Zastavka u balikove posty v Lisni, kde se ukladaji zasilky jak pro Lisen, Vinohrady a Julianov. Prime spojeni ke zdravotnimu stredisku na Vinohradech, kam jezdi maminy jak z Lisne, tak z Julcu. Je tam spousta detskych doktoru. Prime spojeni z Vinohrad na polikliniku v Julianove.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
Ježdění do nové točny Rakovec se zatím nekoná?


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
ds píše:
Největší překvapení je pro mě linka 43.

Ještě jedno doplnění ke změně orzganizace na a43. Dle prosincového královopolského obecního plátku změnu požadovali na říjnové schůzce s představiteli MČ Krpole také lidé ze Sadové kvůli údajně nedostačující kapacitě spojů (můj osobní pohled je, že reálně mohlo jít pouze o několik spojů mezi 7. a 8. ranní). Ve výsledku si ale myslím, že rozhodující bylo převedení spousty autobusových linek ze základního intervalu 10' na 15' a zachování návaznosti se spoji do/z Útěchova.
Nejvíce se ale divím vloženým spojům v sedle. To jsou naprosto vyhozené peníze a ta sanitka, co to jezdí mohla být klidně trhačková.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2318 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 čer 2024 05:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]