Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 75 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
No, jsem rád, že nejen já to vidím takhle. Pravda, na blokování d-11 na Jugoslávské jsem ve svém popisu zapomněl. No nic, jdu zkusit štěstí, zda dnes přestup d-3/a-52 na ZOO vyjde...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
A do toho to zkoušej s "raketou" T3R... :D Zrovna já se považoval za ten "silnější kus", ale na d-3 se to prostě tehdy nedalo. Preference, intervaly křižovatek i grafikon byly proti. Michal to popsal naprosto přesně. Navíc na křižovatce Vranovská x Jugoslávská bylo marně žádáno rušení čoček, kdy jednak d-3 blokuje d-4 za sebou a navíc díky nim sama nestíhala pak světla za Jugoslávskou. Tam bych jen dodal, že nechápu, proč se při reko splítka neprodloužila na délku jedné soupravy, aby projeli oba. No a jako vtip bylo jednu dobu pravidelné sjíždění na Jugošce s d-11 na Lesnou. Večer, to byla taky kapitola sama pro sebe. Věčné čekání s d-1 v Komíně na trojku od Veveří.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Zajímavý přístup.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jízdní řády se dělají vždy podle nejrychlejšího závodníka na startovním poli. Pokud to jeden z tisíce lidí "za kniplem" stíhá, není důvod, aby to nestíhalo o zbylých 999 kusů, a to i v případě, že tyto kusy budou slabší.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Nemyslím si. Zrovna d-3 mi přijde jako největší peklo z hlediska dodržování JŘ u tramvají v Brně. Proklad d-3/11 směrem do Bystrce je jen na papíře už několik let. d-3 je totálně bez jakékoli vaty. Ve čtyřech z pěti případů přijíždím na ZOO s d-3 těsně před d-11 se zpožděním 3 minuty a více (běžným provozem bez stání v kolonách se dá i 8 minut), ačkoli jsme na Českou přijížděli načas (d-12 je téměř jistě před námi a pokud nás nezaseká hned na odjezdu z České, tak Konečného náměstí to jistí, dále se zpravidla čeká na zelenou celý interval na zast. Tábor). Pokud je zpoždění už na České (d-2 odbočuje před námi doleva na křižovatce Cejl x Vranovská -> čekání na další cyklus, nemožnost projetí bez čekání křižovatku Vranovská x Jugoslávská, následně zastavit na Jugoslávské a pokračovat dál-> čekání na další cyklus na křižovatce Merhautova x Jugoslávská, totální nechytání intervalů na křižovatce u nám. 28. října, kde si taky pravidelně postojíme celý interval), je šance na dojetí téměř stoprocentní. Chytání čtyřminutového přípoje na ZOO (d-3/a-52) je reálné při cestě z práce tak jednou do týdne a to ještě zpravidla jen když řidič vidí první dobíhající a chvíli počká. Pokud by měl odjíždět přesně, tak ani to ne. Ani d-1 na tom není tak tragicky. Když jsem jezdil d-1, tak se mi na Ečerově podařilo téměř vždycky přestoupit při dvouminutové přestupní době.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tak snad bude fungovat proklad s d-3/9 8-6-6-8 a ne jak posledně, kdy jezdila d-11 do Komína 3 minuty za d-3 na Rakovec. D-3 se díky okolnostem dala tehdy ze SO stíhat jen na papíře, takže často skoro za sebou a pak reálně 10 minut nic... ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Jízdní řády k 15.12 jsou konečně venku, mimo známého jsem objevil linku 11 v provozu opět i o prázdninách, v intervalu 20 minut

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jenda píše:
xcav8: To určitě neměl, ten tu je pod jiným nickem.
Myslím, že záleží, kdy název zastávky U tunýlku vznikl. Pokud před rokem 1993, tak se psalo s malým písmenem, pokud to nebyl místní název (např. Na Rybníčku (podle zaniklé osady Rybníček). U názvů vzniklých od roku 1993 se píše po předložce velké písmeno, díval jsem se do pravidel: Důvodem zavedení způsobu psaní v PČP z r. 1993 K Rybníku, V Zálesí… bylo to, že ne vždy byl pisatel schopen poznat, zda po předložce následuje původem jméno obecné, nebo vlastní.. geek
Zastávku mohli nazvat "Třískalova". sarcastic


Za komunistů měla ta zastávka poetický nazev "Chepos, výzkum" :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
xcav8: To určitě neměl, ten tu je pod jiným nickem.
Myslím, že záleží, kdy název zastávky U tunýlku vznikl. Pokud před rokem 1993, tak se psalo s malým písmenem, pokud to nebyl místní název (např. Na Rybníčku (podle zaniklé osady Rybníček). U názvů vzniklých od roku 1993 se píše po předložce velké písmeno, díval jsem se do pravidel: Důvodem zavedení způsobu psaní v PČP z r. 1993 K Rybníku, V Zálesí… bylo to, že ne vždy byl pisatel schopen poznat, zda po předložce následuje původem jméno obecné, nebo vlastní.. geek
Zastávku mohli nazvat "Třískalova". sarcastic

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
Neměla by se zastávka U tunýlku jmenovat U Tunýlku?

44/84 už zase jezdí po 10 minutách, jo? :dancing:


A možná hloupá otázka, neměl by se XXX jmenovat Anarchia99? :mrgreen:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Neměla by se zastávka U tunýlku jmenovat U Tunýlku?

44/84 už zase jezdí po 10 minutách, jo? :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Německý vyhledávač už má data od ČD (jiní dopravci tam nejsou) a dokáže hledat spojení v novém GVD.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ad JŘ SŽDC:
Stále jen návrh, který tam visí už cca měsíc... Konečnou verzi očekávám zhruba za měsíc.
A pokud bych si mohl rýpnout, není to návrh jízdních řádů ČD, alespoň tady bychom to mohli umět rozlišovat.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Tady jsou nové jízdní řády ČD od 15.12.2019

https://provoz.szdc.cz/Portal/ViewArtic ... id=1727499


Offline
1591
18 led 2009 10:06
O víkendu říkám... Do Rosic je o víkendu 405 po DVOU hodinách a S4 po cca hodině, ale ta má jenom jednu zastávku u lesa, takže je užitečná jenom pro malou část města.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jenom letos kvůli výluce hlaváku. Příští rok zase hodina. Nicméně ve výhledu tam ta půhodina je, stejně jako do Rosic ;-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
No, ti zas z nějakýho zvláštního důvodu mají o víkendu vlak po půl hodině... Tomu říkám nadstandard!

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vzhledem k tomu, že není protažený trolejbus skrz Leskavu k trati, stejně chvíli potrvá, než dojde ke zrušení 405/406, navíc i po elektrifikaci bude pořád dost krkolomné spojení na Ivančice/Oslavany, takže 406 určitě zůstane, byť možná s horším intervalem.
Blansko je na tom hůř, protože nemá blízko jakoukoli dálnici, naopak těží z blízkosti jedné z hlavních tratí v regionu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
No jo, bohužel ta fixace Kordisu na vlaky takhle končí... Tam kde vlaky nejsou,tam se holt mají líp :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Z mého pohledu odjinud lze jen konstatovat, že současný interval autobusů je značný (byť nutný) nadstandard a je v případě vlaku se srovnatelnou jízdní dobou dlouhodobě neudržitelný a neobhajitelný. Srovnej např. s mnohem větším Blanskem v podobné vzdálenosti, které má také jen 4 vlaky za hodinu v intervalu podobně nepravidelném. Zastávka a Rosice mají mít 3 vlaky za hodinu (byť zatím v intervalu ne úplně dokonalém, ale v budoucnosti se ŽUB 4 vlaky v celkem pravidelném), to je myslím dostatečné spojení.
Chápu, že si místní na tento luxus zvykli a bude to pro ně těžké si odvyknout, ale nic jiného jim asi nezbyde...


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tak to je síla, takže místo 405 po 15 a 406 po 15 (čili pro třetinu Rosic interval 7-8 minut). Se bude jezdit po půl hodině? To snad nemůžou myslet vážně?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Mezitím, co jsem tady prezentoval současné plány, objevil se definitivní projekt na modernizaci a elektrifikaci tratě do Zastávky, vč. dopravní technologie. Jen ve zkratce: Jsou plánovány nové zastávky Brno-Starý Lískovec a Ostopovice, zdvoukolejnění a elektrifikace v současné trase až do Zastávky. Výsledné zrychlení cca 5-7 minut. Plánovaný stav je tedy následující (intervaly opět špička/sedlo):

Střednědobý výhled (elektrifikace jen do Zastávky, bez ŽUB, bez ETCS - Vmax=100 km/h):
- R11 (R/Sp) Třebíč - Jihlava a dál, interval 60/120 (interval 60 minut pouze ve směru ráno do Brna, odpoledne zpět), staví na nové zastávce Brno-Starý Lískovec a dále až Náměšť
- S4 Brno - Zastávka, interval 60 minut celodenně, staví všude, jízdní doba 31 minut
- S4 Brno - Zastávka, interval 30/60 minut celodenně, zrychlený, staví Starý Lískovec, Tetčice a Rosice, jízdní doba 24 minut, dle návrhu GVD bude ve špičce interval cca 25-35, v sedle proklad rychlého a zastávkového subsystému nebude, v Brně je to cca 45-15, v Zastávce cca 50-10 (celkový interval ve špičce v Brně je 25-15-20, v Zastávce 30-10-20), s propojením s S2 se nepočítá
- S41 Brno - Ivančice/Bohutice/Hrušovany, interval 30/60, staví všude (špičkový interval cca 30 minut je zajištěn vloženými Sp vlaky s menším počtem zastávek, na dotčeném úseku pouze St. Lískovec, Střelice dolní a Střelice)
- V Zastávce přestup(!) od zrychlené S4 dále směr Náměšť, v intervalu 60 minut
- linka má být stále označena jako S4, je zde tedy rozpor se SP na ŽUB, kde je označena jako S2, patrně k propojení tedy nedojde (současná konfigurace ŽUB to pravděpodobně neumožní)
- interval do zastávek Ostopovice a Troubsko je 20-40, Střelice a Střelice dolní v sedle 20-40, ve špičce 20-35-5 (vložený Sp na S41), Omice 60

Dlouhodobý výhled (elektrifikace do Náměšti, příp. dále, hotový ŽUB, s ETCS - Vmax=120 km/h):
- S4 zastávkový doplněn na interval 30/60
- S4 zrychlený bez přestupu až do Náměšti, příp. dále dle elektrifikace, proklad těchto subsystémů ve špičce vychází lépe (Brno téměř přesných 15 minut, Zastávka 20-10), v sedle bude stejný (Brno 45-15 a Zastávka 50-10)
- ostatní beze změn
- časová úspora při zavedení ETCS je 0,5 minut (ano, půl minuty) oproti variantě bez něj
- linka má být stále označena jako S4, je zde tedy rozpor se SP na ŽUB, kde je označena jako S2, zde bych se přikláněl k názoru, že jde o chybu (budoucí konfigurace ŽUB toto propojení vyžaduje)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Peno: Ano i ne. S51 je sice oficiálně psaná jen Šakvice - Břeclav, nicméně oběhově by měla být propojena s vloženými vlaky do Hodonína, které zůstanou na lince S9. Takže 810 by měla skončit.

Ale hlavně je to celé výhledový rozsah, takže klidně se může stát, že po následujících krajských volbách bude vše jinak...

Richie: Ano, až natáhnou dráty až do Náměště (Jihlavy), je v plánu S2 až do Náměště přímo ze Skalice nebo Boskovic, podle toho, jak to vyjde a zda bude hotova Boskovická spojka. Takový je požadavek na cílový stav. V mezistavu bude patrně S4 nějak existovat, ale není zatím definitivně jasno. Předpokládám, že jeden vlak v hodině nahradí v úseku Brno - Zastávka linku S2 a bude pokračovat dál do Náměště, ale klidně může dojít i na přestup v Zastávce z S2(elektro) na S4(motor), zvláště když ve špičce má jezdit R11 v nějaké podobě do Třebíče každou hodinu.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tak jednou odboci tam a pak zas tam... :-)

Jinak doporučuju zhlédnout síť metra v Oslu - linka 5 tam jede z hlavasu (Jerbanetorget) čtyřma trasama - buďto východní trasou s cílem Ringen via Tøyen (v překladu okruh přes Tøyen), nebo západní trasou s cílem Ringen via Majorstuen, nebo do Vestli a nebo do Songsvann. Nejel jsem nikdy celou trasu, ale podle mapy to jede z Songsvann přes Majorstuen - Jerbanetorget - Tøyen - Storo - Majorstuen - Jerbanetorget - Tøyen - Vestli....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Richie píše:
Ta S3 - vždyť už teď má tahle linka různý konečný na obou stranách, takže se až tak nelisi ten budoucí plán, ne?

Jo? Mimo trasu?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 20:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]