Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Ono i u Regiopanterů by byly vhodnější oddělené nástupní prostory od salónů. V zimě tam táhne. Takhle jsou to spíš takové vlakové šaliny.

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Z velké části ano.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A není to zase o tom, že interiér je výsledkem zadavatele a to dopravce všech národů Času Dost?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Rychlík BM-BV-HO-PR-OL je využívaný spíš pro kratší každodenní cesty, tam mi to nijak nevadí. Na dálkových spojích taky preferuji pohodlnější vysoké.

Na tom se asi shodneme. Přesto bych však na R13, R19 apod. raději viděl něco takovéhoto.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Já vím a proto říkám že pohoda :) Mimochodem, od prosince bude tento spoj vedenej logičtěji jako R19.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Richie píše:
Přesně tak, v létě jezdívám pravidelně InterPanterem na S2 (přejezd z R19, doufám, že to tak zůstane i příští rok) ze Skalice na hlavas a je to vždycky nádherný tichý svezení, ani vystupovat se mně nechce. Ale to platí pro Pantery obecně. Mám pocit, že pro šotouše a vlakofily prostě jsou Pantery špatný (nechápu proč, doufám že ne jenom proto, že nejsou hlučný, nesmrdí a nepískají při brždění a jsou čístý?), ale běžnej cestující je miluje :)


Zrovna tam jsi vyzkoušel jízdní vlastnosti při rychlosti 160 km/h...


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Rychlík BM-BV-HO-PR-OL je využívaný spíš pro kratší každodenní cesty, tam mi to nijak nevadí. Na dálkových spojích taky preferuji pohodlnější vysoké.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Ale myslím si, že na delší vzdálenosti jsou naopak vhodnější vysokopodlažní vozy.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Lepší možná, ale k dokonalosti to má hodně daleko.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Jet v tom z Brna do Prahy je opravdu za trest, to mě potkalo jednou a už to nechci opakovat. Ale na rychlík do BV (-HO-OL) to je určitě lepší jak VP vagóny za plecháčem.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Reagoval jsem na interpantera. To je prostě naprosto nevhodná rychlíková souprava. Regiopanter je v pohodě.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
U RegioPantera to snad tolik nevadí. A o něm je tu řeč.


Offline
Uživatelský avatar

2584
13 črc 2009 13:42
Nevhodně uspořádaný interiér, strohý design působící nemocničním dojmem, průchozí jednička, nevhodně umístěný automat, nedostatek toalet, nevhodně umístěné zavazadlové police, nevhodně rozmístěné dveře a jejich nedostatečný počet... Našlo by se toho víc.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Já bych třeba u rychlíků ocenil pohodlnější sedadla, ale pro regionální dopravu, kde většina lidí jede do půl hodiny, mi přijdou i tato v pohodě.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Přesně tak, v létě jezdívám pravidelně InterPanterem na S2 (přejezd z R19, doufám, že to tak zůstane i příští rok) ze Skalice na hlavas a je to vždycky nádherný tichý svezení, ani vystupovat se mně nechce. Ale to platí pro Pantery obecně. Mám pocit, že pro šotouše a vlakofily prostě jsou Pantery špatný (nechápu proč, doufám že ne jenom proto, že nejsou hlučný, nesmrdí a nepískají při brždění a jsou čístý?), ale běžnej cestující je miluje :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Ano, mnohokrát. Naprosto v pohodě.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Už jste někdy jeli Interpanterem na rychlíku rychlostí 160 km/h? To je jízdní "komfort", co?


Offline
Uživatelský avatar

398
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pozor na jednu věc: Pod obchodním názvem CityJet ÖBB se skrývá Bombardier Talent i Siemens Desiro ML.

V zadávacích podmínkách byl požadavek na jednotku s minimálním počtem 310-ti sedadel. Vyhovuje tomu čtyřvozový Panter od Škodovky, který bude mít v provedení pro JMK 333 míst k sezení a tady podle mě platí čím více, tím lépe. Pak by tomu určitě vyhovovalo Desiro ML ve čtyřvozové variantě, ale takové pokud vím neexistuje - jsou jen třívozové. A šestivozový Bombardier Talent má výrobní obsaditelnost 300-340 míst, s požadovaným počtem multifunkčních prostorů, WC a jízdenkových automatů spíš méně.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Ano, výrobní.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Jakou kapacitu neměl Bombardier - výrobní? Protože jestli je City jet Talent dobrý pro Vídeň a okolí, tak by měl vyhovovat i tady.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
Tak upřímně řečeno v tom nevidím rozdíl. Svezl jsem se s RegioSpiderem, Desirem a dalšími, a rozdíl oproti Panterovi tam z pozice kaštana moc nevnímám.


Offline
101
13 zář 2007 19:58
Jaksi subjektivně objektivní biggrin. Nechce se mi dohledávat statistiky a objektivitu tvrzení dokazovat např. z hlediska poruchovosti. Z hlediska referencí se asi nemáme moc o čem bavit https://www.stadlerrail.com/en/referenc ... eferences/. Ryze subjektivní je pak asi jízdní komfort. A taky si zkus upřímně odpovědět sám, jakej vlak by sis za svoje peníze pořídil.

Těch "5" sedaček to fakt nevytrhne.


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
abcde píše:
Kapacitu neměl Bombardier, Siemens neměl sedačky. https://zdopravy.cz/jihomoravsti-zastup ... aji-37633/

Jo, pardon. Pro mě cigán jak černoch, slovy Bohuša.

Mimochodem, ten "objektivně horší dodavatel" je posouzen kým? Ale líbí se mi, že zatímco na jiných diskuzích se řeši, že 310 je málo, tak zde se bavíme o tom, že kapacita mohla být klidně nižší.


Offline
101
13 zář 2007 19:58
Ne, nepřicházeli. Tolik výrobců jednak není, jednak vzhledem k požadovanému uspořádání a běžné velikosti vozu nemůže být rozptyl počtu sedaček nekonečný. Pokud by Škoda nabízela o půl miliardy výhodnější cenu, mohl bych se utěšovat alespoň vyšší kvalitou jednotek. Takto se nemůžu utěšovat ničím.

Kapacitu neměl Bombardier, Siemens neměl sedačky. https://zdopravy.cz/jihomoravsti-zastup ... aji-37633/


Offline
7192
27 úno 2010 07:40
A nepřicházeli by? A kdyby tomu bylo naopak, že by vypadla Škoda a vyhrál Stadler, taky by ses takto vztekal?
Mimochodem, Siemens se se vůbec neúčastnil, neměl kapacitu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3613 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 21 čer 2024 22:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]