Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
55
20 úno 2010 23:23
Vypadá to, že zkrácené spoje na 43 budou jezdit dodávky.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Největší překvapení je pro mě linka 43.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
ds píše:
nedivil bych se, kdyby na 75 byl nově interval 15 minut v prokladu s 55 a E75, pak by to celé dávalo smysl. Ráno mezi 7 a 8 hodinou jezdí přímé spoje Obřany-Lesná (57/75) a bývají kolem Tomkova nám. slušně vytížené.

Ano, na 75 bude nově ve špičce interval 15 minut. Mj. na webu DPMB jsou konečně k dispozici nové JŘ od 30. 11.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Četl jsem poslední aktualitu o trasování linek od 30. 11. 2019 a vedení 78 mi připadá jako naschvál vyhlídková jízda.
Chci se zeptat, jaké jsou nové zastávky na znamení, jestli by do aktuality nešel doplnit celkový přehled formou tabulky, u kterých zastávek se mění režim a třeba jestli se někde nemění název zastávky.
Díky za odpověď.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
nedivil bych se, kdyby na 75 byl nově interval 15 minut v prokladu s 55 a E75, pak by to celé dávalo smysl. Ráno mezi 7 a 8 hodinou jezdí přímé spoje Obřany-Lesná (57/75) a bývají kolem Tomkova nám. slušně vytížené.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
410
29 lis 2014 18:06
xxx píše:
A jaký má smysl špičkové vedení do Obřan?

to netuším, zřejmě osekání intervalu na lince 75, možná dále změna a proklad 75 s E75...? Uvidíme. Dále pěje labutí píseň linka 202, která zanikne brzy úplně. Spoje linky 202 budou řešeny prodloužením vybraných spojů linky 210 s přestupní návazností od linky 201.


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
A jaký má smysl špičkové vedení do Obřan?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
xxx píše:
Co je důvodem k této změně?

Třebaže 57kou dojede mezi Tomkovým náměstím a Maloměřickým mostem asi tak max 5 lidí (nikdy nevezl víc, nemám namysli teď období kdy se jezdilo až do Obřan) a celé to kolečko Valchařská - Karlova - Provazníkova má asi tak 1,4km a teď to pronásob počtem spojů v režimech provozu a spočítej kolik desítek tisíc zbytečných km je to ročně. Pro dva tři lidi na každém spoji, zpravidla zrovna se vyskytující na Tomkově nám., kteří se chtějí poposunout o zastávku...


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
A k čemu je dobré to protažení vybraných spojů? Radši ať jede všechno na Maloměřický most jako doteď. Ať každej ví, že tam může přestoupit.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Staník píše:
Klasika, zrušit něco, co funguje... Jsem dost zvědavej, jak obsáhlá bude alespoň ta "náplast" v podobě prodloužených spojů 57 až na obřanské sídliště v ranní a odpolední špičce...


Že by zase na 57 klouby?


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Klasika, zrušit něco, co funguje... Jsem dost zvědavej, jak obsáhlá bude alespoň ta "náplast" v podobě prodloužených spojů 57 až na obřanské sídliště v ranní a odpolední špičce...


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
To je škoda, tam přestupuje ze 75 dost lidí. Takhle zase 2 přestupy na ujetí pár zastávek... 75 -> Proškáč, 4-> Cacovická, 57-> Merhautova


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
Co je důvodem k této změně?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Jj, nástup opět v ústí ulice Valchařská tak, jak to bývalo.


Offline
Uživatelský avatar

2625
13 črc 2009 13:42
Takže 57 se bude zase otáčet v křižovatce?


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Nakonec k 30.11. bude komplet zrušeno vlakové spojení mezi Židenicemi a Hl. Nádr., proto těch změn bude od 30. víc. Pokud to ještě něco dalšího zase nezmění, tak by to mělo vypadat takto

vlaky
S33 - zrušeno, zbylé S,R zkráceno do Židenic

tram
2,3 - obnoveno
nová linka P3 - Stará osada - Konečného náměstí - Červinkova
12 - půlka spojů Geislerova

trol
25,26 - Jírova
27 - jen prac - SO - Vinohrady

bus
55 - v Líšni nahradí současnou 78
57 - zkrácena na Tomkovo nám.
58 - přes Gajdošovu na Kaufland
64 - přes Buzkovu návrat na bývalou trasu
68 - zpět přes Lerchovu
78 - mezi Klajdovkou a Elplovou přes Vinohrady a Strnadovu
82 - přes Vojenskou nemocnici
97+99 - návrat do původního
201 - návrat
202 - pouze regionální spoje, ruší se Podbělová-Jírova

Na webu DPmB i s plánkem.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Info o změnách regionálníc linek na jih od Brna na stránkách obce Ledce
https://www.ledceobec.cz/aktualne/aktua ... 122cs.html

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Nedávno tu byla diskuze jak 505 nebude zajíždět na ÚAN a lidé budou využívat k dopravě na Ústřední hřbitov 105ku.

Nebudou. (možná expres)

105 mi přirostla k srdci od doby co jí jezdí ČSAD Hodonín, znám nazpaměť snad vsechny ev.č a SPZ vozů, řidiče, vím kdo kdy pojede. Mám své oblíbence, jak vozy tak řidiče. Bohužel s tím je konec. Nikde se o tom nepsalo, nebylo to ani v dlouhodobým výhledu vedení linek v kraji (jako třeba ta 505), nikdo o tom nikde nemluvil a najednou bum, 105 v podobě jak jezdí dnes konec. Byla to zajimavá linka, umožnila vesnicím o 200 obyvatelích okolo Brna dostat se přímým spojem do Mikulova, byla to dlouhá trasa ale stálo to za to, ta příroda. Přestupy mimo Pohořelice byly možné i v Dunajovicích a skočit na 540 nebo 570 když se člověk trochu prošel nebo po výletu z Děvína.

Obrečím to, už to nebude jako dříve. Měl bych se ještě projet a rozloučit se s některými řidiči.

Tak a teď k té nové lince 504. Vážně? Jako fakt? Samozřejmě že jako fanouška mě štve že tohle všechno končí, ale kdyby to alespoň zůstalo nějak podobné nynější 105ce. Ale tohle je komplet nová linka a nový systém. Na lince se vystřídá 5 dopravců, ČSAD Hodonín toho moc nezbylo, takže nepočítám že se tam objeví někdo známý, nejlíp i s vozem který jezdí dnes na té lince.

Tohle všechno mě štve jako fanouška, ale teď to co bude štvát běžného cestujícího.

Jako fakt ta linka bude vyjíždět z Ústřední hřbitova? A jako schválně provokativně zrovna když konečně začala rekonstrukce Zvonařky a lidi na to čekali několik let. K čemu ta nová Zvonařka bude když od tam mizí jedna linka za druhou? Řidiči tam budou mít nové zázemí také, tam budou zajiždět bez lidí? Jakej to má smysl.

A ten kdo jel z Ústředního hřbitova nekěkdy busem, ví jaké to je. Už jen ty auta blízko jsou nepříjemné když tam jezdí jak hovada a nahodí vás každé druhé auto. Ted si představte chumelení, vítr... To je zastávka úplně na nic. To že od tam vyjíždí 501 je špatně, ale jednu linku vem čert. Jenže KORDIS si z toho dělá nádraží a v prosinci už to budou linky 3, není tam ani jedna stříška, tramvajové nepočítám. Lepší zastávka je i v horní dolní.

Jediný pozitivum je, že to bude jezdit po půl hodině, ale ve finále je to stejně miniaturní plus. Víkend zase po 2h jako dnes 105. Poslední bus z Brna stejně jako dnes, jenže teď to bude z Ústředního hřbitova, takže člověk aby se z centra vypakoval ještě dřív a dopravil se na hřbitov.

A co se týče Adosy na 504, doufám že tam budou jezdit Crossy a ne starý rezavý rozpadlý SOR C jako na 154, 512 nebo FUTurum busu. Ještě bez obrazovek a otřesnýma sedačkama. To už by byla fakt síla. Dobytčák.

Sranda to bude i v Ledcích kde budou některé spoje končit a začínat, takže na Brno pojedou z opačné zastávky než běžně na Brno a Ledce objedou okolo na Sobotovice.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
Ale debata vznikla kolem linky 82. Problémy na Purkyňce s tím nemají nic společného.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Je to marný. Skupina ZTP se nerovná skupině obyvatel přihlášených v Brně, kteří můžou využít Senior taxi.
Stran Dobrovského a Tererovy se bavím o šalinách, jak moc bezbariérová je třeba Skácelova? Taky bída. Je to páteřní doprava, trajfl 32 je jen doplněk pro pár ulic a pro Slovanské náměstí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
Já bych teda řekl, že Senior taxi odveze za den víc lidi jak obě ZTP linky dohromady. A to do jejich obsazenosti započítám i cestující na Červený kopec, což je jediná destinace, odkud/kam jezdí lidi v rozumném počtu. Na obou linkách jsem našel dohromady do pěti zastávek, kam by bylo problém při současném linkovém vedení převézt vozíčkáře.
Tebou zmíněná část Dobrovského je pohodlně dostupná zespoda z v podstatě zcela bezbarierové linky 32.


Offline
2804
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Robert: A-82 s trasou dvanáctky nesouvisí. Já jen na tvoje sarkastické připomínky a náběhy říkám, že jsou jiné priority, než rušení téhle linky. Uvědom si, že Senior taxi není pro všechny, odveze jen minimum lidí a ostatní ZTP mají na výběr, buď pojedou speciálem třeba na vyšetření do špitálu nebo rehabilitace a za podobným účelem, nebo s rizikem úrazu můžou použít normální mhd. Je tu skupina hůř pohyblivých (ne nutně vozíčkářů), kteří nemají takový výběr spojení. Prostě se smiř s tím, že ta linka existuje, s určitě lepším výkonem, než podobná linka v Praze a není aktuálně vůle ji zrušit.
Co se týká zastávek Tererova, Dobrovského a jim podobných, tam je právě problém s tím, že jejich současný stav nikoho netrápí, přitom třeba na Dobrovského je v dolní části poliklinika a v okolí několik zubařských ambulancí. Dá se jet jedničkou na Jungmannovu, ale ani ta není bezbariérová, přitom leží na trase jedničky, takže nejen s prodlužováním zastávek, nakupováním nízkopodlažních vozidel, ale taky se samotnou přístupností zastávek se musí něco dělat.
Mám zrovna s Dobrovského řadu zkušeností, kdy bych rád urychlil jako nevidomý se psem svůj nástup, ale nemůžu, protože stojím 5 metrů od šaliny a musím hledat dveře a dávat si bacha, kde je schod, což třeba na České nebo Pionýrské neřeším, protože mě tam navádí ostrůvek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
To nevím, ja jen čerpal ze dvou mini zpráv na strankách Moravan. Z nich usuzuji, že Moravany si chtěli zaplatit linku Moravany - Starý Lískovec, proto neřešili trasovani za kampusem a předpokládám, že bude stejné. Jde víceméně o spojení dvou linek. Předpoklad je trasování přes Jemelkovu kvůli ZŠ Bosonožská (zastávka U Hřiště). Ale opravdu jen hádám. Navíc ty zprávy z Moravan jsou starší a mohlo se něco změnit.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A z Kampusu do Zoo po stávající trase? To znamená přes Bosonohy do Troubksa? Tím pádem se pojede buď po Elišky Přemyslovny, nebo po Jemelkově se závlekem ke kampusu?


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
V červnu zastupitelstvo Moravan schvalovalo trasu autobusu Ústřední hřbitov - Moravany - Ostopovice - Starý Lískovec - Campus - Zoo a to včetně příspěvku na tuto linku. Je asi i důležité zmínit, že jsem i četl, že jedním z důvodů je plánovaná dohoda Moravan se ZŠ Bosonožská, že pro ně bude spádovou školou.
Edit: ZŠ Bosonožská je ve Starém Lískovci


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 zář 2024 05:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]