Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 32 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
xxx píše:
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Rychlíky jsou v pohodě, ale když bude chtít třeba na výlet do Popic, tak si musí koupit jízdenku, přestože Popice leží na trase Brno - Břeclav, na kterou má traťovou jízdenku.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Tak v tom případě v tom nevidím žádnou změnu k horšímu. Naopak se jedná o velké zjednodušení. Ještě aby to opravdu šlo kupovat přes ten Můj vlak.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
V R13 (a všech ostatních rychlících) bude platit i tarif dopravce. Takže odpověď je ano.


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
To není potřeba si představovat, já o něčem takovým před lety uvažoval. :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Ještě mě napadla jedna věc, kde by novinka mohla být pro někoho nevýhodná.

Představme si člověka, který bydlí v Břeclavi poblíž nádraží a pracuje v Brně poblíž nádraží. Jelikož jiné spoje než vlakové využívat nepotřebuje, pořídil si místo šalinkarty předplatní traťovou jízdenku, aby mohl pro své cesty do práce využívat všechny vlakové spoje, tedy linku R13 i Ex3 (všechno kromě R50). Otázka zní. Bude mu tato jízdenka nadále platit i ve vlacích linky R13, nebo tam bude platit jenom šalinkarta?


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
michalk píše:
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Roční šalinkarta na 3 zóny je za 6900.
IN 50 na rok je za 2990 a čtvrtletní traťovka na 20 km s IN 50 za 1443.
IDS v tomto případě vítězí, ale není možno využít EC.

FD píše:
[Ano, pro držitele IN karet nebo kupříkladu “letních” jízdenek velmi výhodné.


Platnost síťových jízdenek by měla zůstat.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
Ano, 10 minut směrem do HO je děsná doba. A do BV to jede o 7 minut dřív.
Já bych taky rád jezdil z Brna do Prahy mezinárodními autobusovými linkami a nemůžu, protože to není povoleno. A zblázním se? Ne, jedu jinými spoji, nabídka je dostatečná.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jo, nějaké čumákování na nádraží/v práci/kdovíkde při čekání na další vlak je přesně to, na co je denně dojíždějící zvědavý.
Navíc, cena roční IN50+roční traťovky+roční šalinkarty na domovskou/cílovou zónu < cena šalinkarty za všechny projížděné zóny, zvláště pokud šalinkartu nepotřebuji na obě zóny.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
michalk píše:
Jak vydáte časovou jízdenku, aby z Hodonína do Břeclavi platila na všechny vlaky jednoho dopravce? Taková jízdenka od prosince vydat nepůjde, což je neoddiskutovatelné zhoršení oproti současnosti. A takových dojíždějících nemusí být zas až tak málo.

Měsíční šalinkarta platící navíc i pro cestu autobusy a obě MHD. A místo IC/EC pojedou rychlíkem o pár minut dřív či později. Strašná tragédie.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
Ten autobus ovšem vymetl půl Brna, Slatinu, Černovičky, Tržní. Na Slatinu to bylo dokonce za 22. Ve spojení se šalinkartou na 100+101 to vycházelo pro dojíždění líp jak šalinkarta až do Vyškova.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jak vydáte časovou jízdenku, aby z Hodonína do Břeclavi platila na všechny vlaky jednoho dopravce? Taková jízdenka od prosince vydat nepůjde, což je neoddiskutovatelné zhoršení oproti současnosti. A takových dojíždějících nemusí být zas až tak málo.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Robert píše:
A co měli říkat lidi z Vyškova, když jezdili autobusem za 25 Kč a zaintegrováním je jedna cesta nově vyšla na 43 Kč. Vždyť je to totéž. Jen u drah to strašně vadí. Až bude výběrové řízení a vyhraje to dejme tomu Arriva, tak co?

Mají si připočíst tu jízdenku na MHD co si pak v brně kupujou (nebo šalinkartu) Málokdo pracuje v dosahu Zvonařky. A o tom, že si bezpochyby jednorázový jízdenky kupuje řada lidí, kterým by se vyplatila šalinakrta ani nemluvím.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
michalk píše:
Jenže vy řešíte jen jednorázové cesty. Co pravidelně dojíždějící? Pro časové jízdenky v některých relacích (viz Hodonín - Břeclav, Břeclav - Brno) se může dost hodit. A i pro jednorázové cesty s použitím Ex vrstvy v rámci kraje (namátkou třeba Tišnov - Břeclav, tam dokonce vychází vždy přestup z Os na EC/rj) nově nepůjde jet na jednu jízdenku.


Pokud budou Ceske drahy chtit, tak pokladni, pruvodci i eshop zvladne jizdenku na takoveto spojeni bez problemu vydat (realne to budou 2 jizdenky na jednom papire). Navic tech cest, kde to opravdu bude delat problemy je minimum.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
A co měli říkat lidi z Vyškova, když jezdili autobusem za 25 Kč a zaintegrováním je jedna cesta nově vyšla na 43 Kč. Vždyť je to totéž. Jen u drah to strašně vadí. Až bude výběrové řízení a vyhraje to dejme tomu Arriva, tak co?


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jenže vy řešíte jen jednorázové cesty. Co pravidelně dojíždějící? Pro časové jízdenky v některých relacích (viz Hodonín - Břeclav, Břeclav - Brno) se může dost hodit. A i pro jednorázové cesty s použitím Ex vrstvy v rámci kraje (namátkou třeba Tišnov - Břeclav, tam dokonce vychází vždy přestup z Os na EC/rj) nově nepůjde jet na jednu jízdenku.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Ale proč mít tarify dva, když může být jeden?


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
xxx píše:
Pokud IDS jízdenky půjdou koupit na pokladně či v aplikaci tak, jako dosud jízdenky dopravce, tak se vlastně pro nikoho nic nemění. Řeknu či zadám cílovou stanici a dostanu jízdenku. Easy. A nebudu muset porovnávat dva tarify jako teď.

No ideální by však bylo, kdyby byla jedna appka, která by mi následně ten tarif doporučila, vyhodnotila. Jinak očekávám, že i když půjde koupit jízdenku IDS přes Můj vlak, tak za to nedostanu věrnostní body.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Pokud IDS jízdenky půjdou koupit na pokladně či v aplikaci tak, jako dosud jízdenky dopravce, tak se vlastně pro nikoho nic nemění. Řeknu či zadám cílovou stanici a dostanu jízdenku. Easy. A nebudu muset porovnávat dva tarify jako teď.


Offline
7285
27 úno 2010 07:40
Kraj platí, kraj určuje. Dráhy jsou jen dopravce, stejně jako ti autobusoví, kteří svůj tarif museli také opustit.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Richie píše:
Tak nakonec se vracíme k původní variantě, kterou já osobně považuju za správnou - jenom ejden tarif na linkách řady S.

České dráhy se s jižní Moravou nedohodly. Lístky dopravce skončí

Ano, pro držitele IN karet nebo kupříkladu “letních” jízdenek velmi výhodné.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Ještě lepší! :applause:


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Z toho článku o výsledné domluvě je nicméně z hlediska UX asi nejdůležitější:

Lístky IDS bude nově možné od ledna 2020 koupit v e-shopu Českých drah a také v jejich mobilní aplikaci Můj vlak.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Však samozřejmě. Proč má cestující porovnávat dva tarify při jízdě s jedním dopravcem?


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tak nakonec se vracíme k původní variantě, kterou já osobně považuju za správnou - jenom ejden tarif na linkách řady S.

České dráhy se s jižní Moravou nedohodly. Lístky dopravce skončí

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Richie, Robert, Mouka: Ta diskuze o (ne)možnosti koupi IDS jízdenky s R8 nesouvisí, protože na té platí vždy primárně tarif dopravce (jak to požaduje objednatel - MD). Není možné pro tyto vnitrokrajské relace dálkové dopravy tarif dopravce zakázat.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 zář 2024 11:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]