Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 36 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Myslíš 25 na Jírovu, 26 na Pálavák, 25 z Pálaváku a 26 z Jírovy? :mrgreen:
Samozřejmě odpoledne naopak.


Online
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Možná by bylo úplně nejlepší, aby pro zachování přímého spojení na Starou osadu byla na Jírovu prodloužena jedna z linek 25/26 a k tomu i 27, zatímco ta druhá z linek 25/26 byla ukončena na Vinohradech. Jsme zvědav, co s tím udělají za čáry a co z toho vyleze za paskvil.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
M: Ještě řekni, že nejlepší spojení Lesné a centra byla linka 46 k Janáčkovu divadlu. Tato linka v průběhu svého provozu měnila svůj název, a to dokonce i několikrát za den. To byl aspoň paskvil!


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
ds: ano dnes by to tak nefungovalo protože zácpy atd adt, tenkrát se tak nedržely jízdní doby jak dnes, žádný Ris a podobně nebyl, jezdilo se to za 13-15 minut jak který řidič. Jezdil jsem s tím každej den dokud byly sólo Karosy jezdilo se rychleji, jak později se změnila trasa a přišly klouby tak se jízdní doba natáhla, klouby tak dobře nejely. Pořád to ale bylo pohodlnější a rychlejší než šalina která ještě na Jírovu nejela. Tehdy. Dnes je to vše jinak, jsou jiné priority atd atd a dnes vede auto. Doba tehdy a dnes vůbec nejde srovnávat.


Naposledy upravil M dne 29 říj 2019 15:59, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
M: v roce 1989 (=bez zácp) byla na lince 83 jízdní doba Jírova-Nádraží 19 minut, v opačném směru 21 minut. Linkou 8 to trvá 19 minut obousměrně. Nemluvě o intervalech mimo špičku (12 min. v sedle, 15 min. o víkendech).

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
miropiro: to máš těžký, nikdy se nezavděčíš všem. Já bydlel v Líšni 25 let a nejlepší spojení s centrem, které existovalo, byla autobusová linka 83 nic rychlejšího a lepšího do dnes nikdo nevymyslel.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Když tak vidím tu diskusi zde i jiných lidí z Líšně, tak mi tak začíná připadat, že:

1. Trolejbus na Novolíšeňské má nevhodné zakončení - málo prostoru, nedostatečné zázemí. Fajn, protáhněme ho na Jírovu.

2. Lidi jsou z Jírovy a okolí zvyklí na rychlé spojení na Starou osadu a k vlaku. To jim teď vezmeme, protože je nesmysl proklad 55 s trajfy. Současný stav nám vyhovuje, linkové uspořádání je ideální a jsme tak nějak spokojeni a máme i linku 202 na Jírovu. Tak proč se tedy sahá do fungujícího systému? To už spíš bych tedy trolejoval Lesnou :D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Online
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak s tím jsem tak nějak počítal, že by se to netočilo ve vozovně -- tam to nikomu nepomůže. A nebo rovnou až do sídliště. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
P. Haluza píše:
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:


Já bych to jednosměrně protáhl ještě přes Vlárskou... (Černovičky - Řípská - Vlárská - Vozovna Slatina - Černovičky) :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:

Tak přímé spojení Vinohrad / Líšně s Černovickou terasou by se stále hodilo ;-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že Podstránská je dlouhodobě chtěný přestup/terminál Idsky od východu, ne? Takže by to s trajflem dávalo smysl. Otágka je, jak dlouhé čekání na Godota v tom bude.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Tak to by bylo ideální udělat přestupní uzel Podstránská a ukončit tam i regionálky.


Online
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Staník: Díky za upřesnění, kdysi jsem s tím jezdil z Provazníkovy na fakultu na Konečného náměstí tak jednou do týdne, teď už mám jiné trasy, tak jsem si myslel, že je to zrušené.
K Líšni: Pěkné veletoče. Slatinu tam očividně vedení mč neřeší. Takže nejspíš jet 78 a přestup někde u nádraží na 75/77. Pokud by jel člověk 58, tak se dá na osmičku na Novolíšeňskou ze Zetoru, ale dvojitě ještě s Bělohorskou, no prostě bizár. Autem to člověk jede chvilku a MHD se tam člověk drápe přes půl hodiny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
A jak se bude jezdit z velké části Líšně na Slatinu? To nemyslím ten kraj Slatiny, co obsluhuje 78. A ze středu Líšně na Dělnický dům? Na Novolíšeň a pěšky Vlkova? Kde bude přestup trajf x bus? Nahoru na Jírovu a zpátky obloukem Líšní na Dělňák, tam zase přestup a jsem konečně na Slatině? Nebo dvojí přestup Novolíšeňská na šalinu, pěšky kus Bělohorská a čekat, až někdy něco přijede?
Moooc závidím šoférům z Líšně jezdícím na Slatinu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zrušené? Ta trojice 57 mezi sedmou a osmou hodinou ranní tak stále jezdí...


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už se tu probírají trasy linek v souvislosti s trajflama, tak se zeptám na oblast Pionýrské. Před pár lety jezdila v ranní špičce trojice kurzů z 57 na Mendlák jako posila trajflů 26, ví se, proč to bylo zrušené? Vycházelo to na Crossy z nočních.
Počítá se pořád ještě s tím, že se při stavbě VMO Tomkovo náměstí budou točit trajfly na Štefánikově čtvrti, nebo tahle myšlenka padla?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen takový přípodotek k 58, Novolíšeňská je z ní dostupná už teď, Zetor, silnice není tak daleko, pokud člověk potřebuje třeba na osmičku ze staré Líšně, tak je to docela dobrá varianta přestupu s podchodem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Byla, samozřejmě Mifkova by byla ideálnějším přestupním uzlem, ale tam na to jaksi není infrastruktura.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
P. Haluza píše:
Právě že nedá. Ta linka je dostupná na nám. Karla IV., ale tam je přestup na prd, nahoře ve smyčce by to bylo bez problémů. A navíc by se otevřelo i spojení staré Líšně okolo hřbitova k trolejbusu. Když mohla 55 dělat závlek na Jírovu, proč by nemohla závlek dělat 58? Třeba jen do chvíle, než se zprovozní spojka s Trnkovou, aby mohla zastavovat na Novolíšeňské?

Vždyť by to byla strašná zajížďka.


Online
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já jsem hlavně zvědav, jak zprasí ty trajfy. Představa, že zůstane ta současná šílenost, kdy jedna linka nemá do Líšně žádný příjezd a druhá nemá odtud žádný odjezd, mě poněkud děsí. Navíc současný interval asi stačit nebude.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
V podstatě taky nechápu proč 55 nepojede přes Strnadovu, ale je to tak.
58 se plánuje přes Novolíšeňskou, ale spojovací silnic stále chybí. Pak by se i vyřešilo chybějící spojení novolíšeňská - Dělňák.

Kdyby bylo po mém, tak 78 nechám, 55 tak jak je naplánované, jen přes Strnadovu, 27 na Novolíšeňskou, 25 jen na Pálavák a 26 až na Jírovu.

Ale rozhodují jiní jak už jsem psal níže.


Online
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Můj návrh: modře 78, zeleně 55, červeně 27 (a nebo klidně protáhnout na Jírovu a máme novou smysluplnější 202).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Online
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, viděl jsem. Tím totálně pohřbili veškeré možnosti, které se tam nabízely. Tohle je nesystémová kravina, aby měly ty linky společnou trasu ze Židenic až na nám. Karla IV... Nyní jezdí ve špičce 55 z Jírovy do Židenic po 10 minutách, tak jaképak zlepšení, když budou jezdit obě po 15 minutách? Strnadova bez obsluhy, protože 202 po půl hodině je o ničem. Ach jo.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
https://www.facebook.com/udalostibrno/v ... =2&theater


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5825 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: makosinus, P. Haluza a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 17:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]