Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Aspoň, že tak.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
xxx: tak to vůůůbec


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Myslíš 25 na Jírovu, 26 na Pálavák, 25 z Pálaváku a 26 z Jírovy? :mrgreen:
Samozřejmě odpoledne naopak.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Možná by bylo úplně nejlepší, aby pro zachování přímého spojení na Starou osadu byla na Jírovu prodloužena jedna z linek 25/26 a k tomu i 27, zatímco ta druhá z linek 25/26 byla ukončena na Vinohradech. Jsme zvědav, co s tím udělají za čáry a co z toho vyleze za paskvil.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
M: Ještě řekni, že nejlepší spojení Lesné a centra byla linka 46 k Janáčkovu divadlu. Tato linka v průběhu svého provozu měnila svůj název, a to dokonce i několikrát za den. To byl aspoň paskvil!


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
ds: ano dnes by to tak nefungovalo protože zácpy atd adt, tenkrát se tak nedržely jízdní doby jak dnes, žádný Ris a podobně nebyl, jezdilo se to za 13-15 minut jak který řidič. Jezdil jsem s tím každej den dokud byly sólo Karosy jezdilo se rychleji, jak později se změnila trasa a přišly klouby tak se jízdní doba natáhla, klouby tak dobře nejely. Pořád to ale bylo pohodlnější a rychlejší než šalina která ještě na Jírovu nejela. Tehdy. Dnes je to vše jinak, jsou jiné priority atd atd a dnes vede auto. Doba tehdy a dnes vůbec nejde srovnávat.


Naposledy upravil M dne 29 říj 2019 15:59, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
M: v roce 1989 (=bez zácp) byla na lince 83 jízdní doba Jírova-Nádraží 19 minut, v opačném směru 21 minut. Linkou 8 to trvá 19 minut obousměrně. Nemluvě o intervalech mimo špičku (12 min. v sedle, 15 min. o víkendech).

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
miropiro: to máš těžký, nikdy se nezavděčíš všem. Já bydlel v Líšni 25 let a nejlepší spojení s centrem, které existovalo, byla autobusová linka 83 nic rychlejšího a lepšího do dnes nikdo nevymyslel.


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Když tak vidím tu diskusi zde i jiných lidí z Líšně, tak mi tak začíná připadat, že:

1. Trolejbus na Novolíšeňské má nevhodné zakončení - málo prostoru, nedostatečné zázemí. Fajn, protáhněme ho na Jírovu.

2. Lidi jsou z Jírovy a okolí zvyklí na rychlé spojení na Starou osadu a k vlaku. To jim teď vezmeme, protože je nesmysl proklad 55 s trajfy. Současný stav nám vyhovuje, linkové uspořádání je ideální a jsme tak nějak spokojeni a máme i linku 202 na Jírovu. Tak proč se tedy sahá do fungujícího systému? To už spíš bych tedy trolejoval Lesnou :D

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak s tím jsem tak nějak počítal, že by se to netočilo ve vozovně -- tam to nikomu nepomůže. A nebo rovnou až do sídliště. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
P. Haluza píše:
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:


Já bych to jednosměrně protáhl ještě přes Vlárskou... (Černovičky - Řípská - Vlárská - Vozovna Slatina - Černovičky) :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2573
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:

Tak přímé spojení Vinohrad / Líšně s Černovickou terasou by se stále hodilo ;-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že Podstránská je dlouhodobě chtěný přestup/terminál Idsky od východu, ne? Takže by to s trajflem dávalo smysl. Otágka je, jak dlouhé čekání na Godota v tom bude.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9290
10 čer 2004 11:19
Tak to by bylo ideální udělat přestupní uzel Podstránská a ukončit tam i regionálky.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Spojení na Slatinu skutečně nic moc. Jako napadá mě jedno ultra šotouš řešení -- až bude zatrolejovaná spojka ze Slatinské maštale na Jedovnickou, tak zřídit linku Jírova--Novolíšeňská--Černovičky a teoreticky pak lze oběhově propojit 25/26/27/31/33 :mrgreen:


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Staník: Díky za upřesnění, kdysi jsem s tím jezdil z Provazníkovy na fakultu na Konečného náměstí tak jednou do týdne, teď už mám jiné trasy, tak jsem si myslel, že je to zrušené.
K Líšni: Pěkné veletoče. Slatinu tam očividně vedení mč neřeší. Takže nejspíš jet 78 a přestup někde u nádraží na 75/77. Pokud by jel člověk 58, tak se dá na osmičku na Novolíšeňskou ze Zetoru, ale dvojitě ještě s Bělohorskou, no prostě bizár. Autem to člověk jede chvilku a MHD se tam člověk drápe přes půl hodiny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
A jak se bude jezdit z velké části Líšně na Slatinu? To nemyslím ten kraj Slatiny, co obsluhuje 78. A ze středu Líšně na Dělnický dům? Na Novolíšeň a pěšky Vlkova? Kde bude přestup trajf x bus? Nahoru na Jírovu a zpátky obloukem Líšní na Dělňák, tam zase přestup a jsem konečně na Slatině? Nebo dvojí přestup Novolíšeňská na šalinu, pěšky kus Bělohorská a čekat, až někdy něco přijede?
Moooc závidím šoférům z Líšně jezdícím na Slatinu.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Zrušené? Ta trojice 57 mezi sedmou a osmou hodinou ranní tak stále jezdí...


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už se tu probírají trasy linek v souvislosti s trajflama, tak se zeptám na oblast Pionýrské. Před pár lety jezdila v ranní špičce trojice kurzů z 57 na Mendlák jako posila trajflů 26, ví se, proč to bylo zrušené? Vycházelo to na Crossy z nočních.
Počítá se pořád ještě s tím, že se při stavbě VMO Tomkovo náměstí budou točit trajfly na Štefánikově čtvrti, nebo tahle myšlenka padla?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen takový přípodotek k 58, Novolíšeňská je z ní dostupná už teď, Zetor, silnice není tak daleko, pokud člověk potřebuje třeba na osmičku ze staré Líšně, tak je to docela dobrá varianta přestupu s podchodem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Byla, samozřejmě Mifkova by byla ideálnějším přestupním uzlem, ale tam na to jaksi není infrastruktura.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
P. Haluza píše:
Právě že nedá. Ta linka je dostupná na nám. Karla IV., ale tam je přestup na prd, nahoře ve smyčce by to bylo bez problémů. A navíc by se otevřelo i spojení staré Líšně okolo hřbitova k trolejbusu. Když mohla 55 dělat závlek na Jírovu, proč by nemohla závlek dělat 58? Třeba jen do chvíle, než se zprovozní spojka s Trnkovou, aby mohla zastavovat na Novolíšeňské?

Vždyť by to byla strašná zajížďka.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já jsem hlavně zvědav, jak zprasí ty trajfy. Představa, že zůstane ta současná šílenost, kdy jedna linka nemá do Líšně žádný příjezd a druhá nemá odtud žádný odjezd, mě poněkud děsí. Navíc současný interval asi stačit nebude.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
V podstatě taky nechápu proč 55 nepojede přes Strnadovu, ale je to tak.
58 se plánuje přes Novolíšeňskou, ale spojovací silnic stále chybí. Pak by se i vyřešilo chybějící spojení novolíšeňská - Dělňák.

Kdyby bylo po mém, tak 78 nechám, 55 tak jak je naplánované, jen přes Strnadovu, 27 na Novolíšeňskou, 25 jen na Pálavák a 26 až na Jírovu.

Ale rozhodují jiní jak už jsem psal níže.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Můj návrh: modře 78, zeleně 55, červeně 27 (a nebo klidně protáhnout na Jírovu a máme novou smysluplnější 202).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5802 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 20:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]