Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 34 z 230    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 230  Další
Autor Zpráva
Offline
52
16 lis 2018 09:17
Jakub S. píše:
Očekávám, že omezený počet trolejbusů může být i jedním z důvodů pro anketu "Chcete linku 27 nebo x27 po ukončení výluky Zábrdovický most?", která proběhla v tomto týdnu na fb DPMB. Pokud bude zachována x27 na úkor t27, domnívám se, že následně by se nějaký vůz na t35 už našel..


Tím se myslí možnost přetrasování a-78 z Líšně přes Vinohrady v souvislosti se změnami v Líšni.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Janatak má pravdu, tentýž rozsah provozu zajistí 4 autobusy se 5 službami jako 6 parciálů s 8/9 službami. Průšvihy jsou doby nabíjení, kde na obou koncích linky by byly potřeba delší dobíjecí časy (a bohužel na obou koncích linky zavazí při nabíjení jiné linky). Dokud nebudou lidi, bude linka 35 autobusová. Navíc linka 35 nemá příznivé vyhlídky na budoucnost, existuje pouze díky politické (z)vůli Oříšků pro Lískovec, které ji prostřednictvím paní Drápalové prosazují bezmyšlenkovitě. (mch. řidiči použití na lince 35 chybějí právě na linkách 25+26..., ale to paní Drápalové už jaksi "nevadí".)


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Já jsem teda slyšel o tom, že potíž je v provozu drážního vozidla (trolejbusu) v tunelu...


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já bych prozatimní nenasazování parciálů na t-35 via tunely viděl právě v silnici pro motorová vozidla versus dynamika jízdy vozu na baterky do kopce = nízká rychlost. Plus samozřejmě nepříznivý poměr zatrolejovaný úsek/jízda na baterky/potřeba to někde nabíjet.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Já osobně si dávám nenasazení parciálních trolejbusů na t35 do souvislosti s rozhodnutím o zastavením GO na vozech řady 21Tr. Pokud tu máme vydržet cca 1,5 roku bez nového/generálkovaného trolejbusu a současný vozový park samozřejmě dojíždí kilometry do periodických oprav (i s přihlédnutím k zařazení rozšířených SO atp.), tak se tu nemůžeme bavit o rozšiřování trolejbusového provozu, ale spíš o postupném osekávání.
Očekávám, že omezený počet trolejbusů může být i jedním z důvodů pro anketu "Chcete linku 27 nebo x27 po ukončení výluky Zábrdovický most?", která proběhla v tomto týdnu na fb DPMB. Pokud bude zachována x27 na úkor t27, domnívám se, že následně by se nějaký vůz na t35 už našel.

Celkem uvěřitelná je i varianta "chybí razítko", nicméně neznám v této oblasti předpisy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6931
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: může to být dáno tou silnicí pro MV, možná i tím tunelem (jak psal Alanis).

Prototyp401: no kdyby tam alespoň byly ty plynové, ale jezdí tam klasická záloha za trolejbusy, tedy nafťáky.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
MartinV: média toho napovídají. Je třeba stát nohama na zemi. Ona i délka bez troleje a s trolejí je dost na hraně a navíc do kopce a nevím, jestli trolejbus jako drážní vozidlo může na silnic pro motorová vozidla.
Miropio: myslím, že tu stavbu stihnou, teď už to i na oko vypadá, že to valí a na ty trolejbusy se tam docela těším. I na konečné má být dost drátu pro předjíždění, objíždění, snad to vše bude tak jak bylo plánované. Určitě se tam ty trolejbusy naskládají lépe než na Novolíšeňské. Škoda, že se na tu trať čekalo tak strašně dlouho.
prototyp401: neočekávám tam trolejbusy dřív, než dojdou nové vozy, rád bych se pletl.
Alanis: pamatuješ linku 140? Trolejbusová a co tam jezdilo? Ikarusy spoustu let.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
M: Tak tady nejde ani o to co by si kdo přál, ale o to, že člověk tak nějak očekává trolejbus na trolejbusové lince, zvlášť když víc jak půlka z 8,5km trasy vede pod drátama a máme parciální trolejbusy.

Na jedné straně DPMB sklízí všemožná ocenění za 1 urban jezdící na sračky, mraky CNG autobusů co šetří ovzduší a pak na trolejbusové lince jezdí naftovej autobus.

Aneb absurdita dnešní doby v celé své kráse.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tisková zpráva k prodloužení 35 MČ Nový Lískovec: https://www.novy-liskovec.cz/linka-c-35/d-4187 - z počátku budou tuto linku zajišťovat plynové autobusy, později hybridní trolejbusy.
Smlouva mezi MMB a DPMB: https://www.brno.cz/fileadmin/user_uplo ... a_DPMB.pdf - trolejbusy (do 30.6. i od 1.7.).
Z počátku prázdnin se někdo ptal na facebooku DPMB, proč tam nejezdí parciální vozy, a odpovědí bylo, že jde jen o dočasně řešení, protože parciální vozy jsou potřeba na jiných linkách kvůli výlukám.

Naopak, od počátku to bylo komunikované jako možnost využití parciálních vozů (alespoň směrem k cestujícím)... jestli to podnik od počátku zamýšlel čistě autobusově trvale, tak je to smutné (teda od chvíle kdy se rozhodlo, že "expresní spojení" na Kameňák bude spojeno s linkou 35).


Offline
Uživatelský avatar

2571
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Janatak píše:
Prodloužení trolejbusové trasy z Novolíšeňské na Jírovu aktuálně pár obrázky...

https://www.k-report.net/presmerovani/? ... ek=4118505

No sláva, jen ať se to stihne do změny grafikonu. Jízda trolejbusem bude přeci jen plynulejší do toho kopce, tedy pokud nebude sněžit :mrgreen:

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6931
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
M: myslím, že to tak bylo podáno v médiích, min. ze strany zastupitelů MČ. A pokud je plánována natrvalo v autobusech, tak bych čekal změnu čísla linky.
Její evidování stále mezi trolejbusovými linkami (č. 35) napovídá o dočasnosti řešení.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
MartinV: od počátku tam jezdí autobusy a nevím, že by to někdo plánoval jinak. Takže budou jezdit i nadále. Proto nikde nebyly ani nainstalovány natrolejovací stříšky. Ani na školení se nic o parciálech na této lince neříkalo. To že si pár lidí a šoutošů tam přálo parciální Solarisy je věc druhá.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Podle mě se flikuje nedostatek řidičů trolejbusů a nebo se s prodloužením 35 narazilo na nějakým ouřadě, třeba vadí vedení tunelem...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6931
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nevíte někdo, na co se čeká u linky 35 a jejího obsazení parciálními trolejbusy?


Offline
Uživatelský avatar

765
21 lis 2010 09:08
chat-maniac: DP se na prodloužení trolejbusové trati podílí pouze subdodávkou, tzn. není vyloučena přítomnost cizích věžek.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
A jako zajímavost jsem viděl při pracích novější věžku Renault odněkud ze Slovenska. To DP nestačí jejich počet? Zdvihací nůžky a zadní dílenská nástavba v barvě zelené, dvojkabina červená.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Prodloužení trolejbusové trasy z Novolíšeňské na Jírovu aktuálně pár obrázky...

https://www.k-report.net/presmerovani/? ... ek=4118505

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
796
25 led 2006 09:46
Přesně tak. Pokud by snad jednou mělo být v Husovicích muzeum, tak pouze "retro" vozy DPMB je nenaplní. Tím spíše, že jsou určeny k příležitostnému provozu. Navíc Technické muzeum může při budování expozice v mnohém pomoci i personálně. Ono nezanedbatelnou roli hraje zástupce muzea i v oblasti restaurování vozů DPMB, ať si to někdo chce připustit nebo ne.
A samozřejmě naopak, právě třeba zejména u trolejbusů a autobusů, ale letos i poměrně hodně u tramvají, pomáhá DPMB s údržbou a restaurováním vozidel Technického muzea.
Holt jsou si obě instituce vzájemně souzeny, ale je třeba jejich vztah dostat na úroveň oboustranně vyhovující spolupráce.

Ono přístup "co by tam dělaly vozy TMB" je právě příklad jisté rivality, která do určité míry opravdu existuje, ale věci rozhodně neprospívá.


Offline
Uživatelský avatar

1894
01 srp 2006 14:13
Bezkov
ad Muzeum Husovice:
Všechno je jen o domluvě a ochotě se domluvit. Záleží, zda to bude opravdové muzeum, nebo jen (prosklené) depo pro historické vozy, či zda vůbec nějaké muzeum bude.
Pokud tam bude místo, tak nevidím problém, proč by se tam nemohly umístit i vozy TMB. Ovšem silně pochybuji, že by se tam bez větších stavebních úprav na konstrukci haly daly deponovat tramvaje ČKD.


Offline
7195
27 úno 2010 07:40
M píše:
Dokonce nové muzeum co má být v Husovicích se plánuje asi jen s vozidly DPMB, protože se tam nemají šanci vejít všechny vozy z Líšně a to nemluvím o trolejbusech a autobusech TMB. Je to škoda.

Pokud má být v Husovicích muzeum budované dopravním podnikem, co by tam dělaly exponáty TMB?


Offline
796
25 led 2006 09:46
Ono je to pouze otázka komunikace. Když chci smlouvu prodloužit, je vcelku vhodné dát vědět včas. Zamysli se, pokud by sbírka nebyla celostátní, jen kolik trolejbusů (ale i dalších vozidel) by se vůbec nezachovalo.


Offline
2818
01 úno 2006 10:39
To je škoda, ale to je ten nekonečný problém co v Brně máme a nikde jinde se asi nevyskytuje. Co znám města tak všude mají historické vozy nebo muzeum dopravy patřící k dopravnímu podniku, my ne, naše muzeum nám vůbec nepatří, je státní, rozhoduje o něm Praha, přesněji ministerstvo kultury, ne Brno, ne DPMB. Proto je tam i vše z celého česka. Proto je to jen depozit. Vůbec se nedivím, že DPMB si začlo dělat svoji sbírku retro vozů. Dokonce nové muzeum co má být v Husovicích se plánuje asi jen s vozidly DPMB, protože se tam nemají šanci vejít všechny vozy z Líšně a to nemluvím o trolejbusech a autobusech TMB. Je to škoda.


Offline
796
25 led 2006 09:46
OndraS píše:
No, já třeba nevím nic; kolega co ty vozy "vypravuje" tzn chystá, taky ne.


Tak, jelikož smlouva na trolejbusy TMB skončila a DPMB o nějakém prodloužení nejednal, tak je to asi jasné. Nic jiného, než 3502 tam není.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Janatak píše:
Během září se má předělávat křižovatka na Přívratě z podvěsného systému na tahový. Toliko pozdrav do drátařů :applause: . Snad k tomu i skutečně dojde...


No, září je téměř v troubě a avizovaná překopávka křižovatky Přívrat zatím nic. Asi nahodím na drátařské oddělení dotaz, kteréže září létapáně měli chlapci skutečně na mysli... ](*,)

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1471
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No, já třeba nevím nic; kolega co ty vozy "vypravuje" tzn chystá, taky ne.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 230  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 čer 2024 07:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]