Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
1787
04 bře 2012 23:26
„Tak když může být velkokapacitní Škodovka pro Ostravu tak proč ne toto, je to jen slovíčkaření.“ Jo, slovíčkaření a zavádějící reklama.Asi mám nějakou úchylku na nazývání věcmi pravými jmény.
Co se týče délky, ode mně to bude znít překvapivě, ale neměl jsem na mysli nic delšího, než 40 m, spíš okolo 37,5. Tzn. to, co je dneska na 1.
Protože pokud tu budeme mít 29 až 31 m, což předpokládám, že je externí délka, tak ta efektivní bude tak 25 až 27 m. A tohle má být na lince, jako je 8? Trochu málo. A ta kapacita při 5 lidech na m^2, to je taky pěkně zcestný. Lidi tam narveš tak maximálně 3, a i to je v podstatě cestování na úrovni vlaků do koncentračních táborů.
Já vím, já vím. Dílny, vozovny, zastávky… Ale místo řešení se tu bude chodit v kruhu. Nemáme dlouhé šaliny, protože nemáme zázemí a nemáme zázemí, protože není vůle ho udělat, stejně tak jako motivace, které by výrazně pomohlo vlastnění decentní flotily „dlouhých“ vozů. A jasně, asi by bylo dobré mít to zázemí před vozy, ale… :-D To by znamenalo stavět novou vozovnu. Asi dřív začnu věřit v boha, než že se to doopravdy jako stane. Není tlak, není důvod. Však ono se to vždycky nějak „líně“ vyřeší, úpravou současného stavu. Viz upgrade Pisárek.
Je mi jasný, že to je velký a ultra drahý projekt. Ale zároveň to je taky skvělá cesta ze současné situace k lepšímu zítřku. A překvapivě, pro velkou dobrou věc je nutné vyvinout velké úsilí. Šokující…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vozovna a dílny jsou problém každopádně. Co se týče zastávek, by záleželo o jak dlouhých tramvajích by byla řeč. Domnívám se, že do cca 45 m by zásadní problémy být neměly. Jako potenciálně nejsložitější ale řešitelnou úpravu bych viděl Masnou ZC a Geislerovu ZC. Úpravu Mifkovy pro obrat tramvají do délky cca 45 m by to chtělo prověřit nějakou seriózní stavebně-technickou studií, ale myslím si, že ani zde by nemusel být žádný zásadní problém. Nabízí se třeba úprava uspořádání výhybek jejich posun směrem k městu tak, aby bylo možné prodloužit obratové koleje, nástupiště i odstavnou kolej.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Tak ono je to celkem jasný, nic delšího než 31m v Brně být nemůže, protože na to není zázemí, do dílen se to nevleze.
Tak když může být velkokapacitní Škodovka pro Ostravu tak proč ne toto, je to jen slovíčkaření.
Navíc na delší vozy než 31m neni udělaná ani trať pro linku 8. Konečná na Mifkove byla už takto malá postavena a na delší neni místo. Až na pár vyjímek byly všechny zastávky na lince 8 zkráceny na polovinu díky úrovňovým přechodům uprostřed zastávek, kam se nevlezou dvě soupravy za sebe tak jak tam chcete nacpat něco delšího? Delší tramvaje tu budou až na to bude nová vozovna, nové díllny a uzpůsobené zastávky. Dřív bohužel ne. A nic z toho se pokud vím nechystá.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Je škoda, že DP plánuje pořídit tramvaje standardní kapacity a nazývá je velkokapacitními.

Jinak mi uniká důvod vypravování kapacitních souprav na d-11. Na linkách 2/4/5 by se uživily více.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
29 až 31 m. Hmmm. Takže…ne. Tole není velkokapacitní. Tohle je normální kapacita.
Zklamání dle očekávání. 8 bude stále narvaná.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Tak se zřejmě začíná přemýšlet jak nahradit KTcka.
https://profily.proebiz.com/verejne-zakazky/1692


Offline
1086
09 lis 2006 18:16
https://m.brnenskadrbna.cz/zpravy/dopra ... jedna.html


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
KDU je nejslabší stranou koalice, takže to nemusí vůbec projít. Jinak se s tím furt šachuje a šachuje hlavně v nejužším centru. Takže se bude šachovat, až se centrum úplně vylidní (nejen od stálých obyvatel, i od nakupujících a večer od lidí v hospodách a to určitě chceme, že.)

Teď je otázkou, co znamená jejich formulace "Dohodli jsme se na Radě." Jestli to Rada schválila, lze předpokládat, že tak učiní i Zastupitelstvo, pokud to musí schválit i oni. Zápis z Rady ze dne 14.9. na webu MČ ještě nevisí, tak uvidíme, jestli to nebylo třeba myšleno jako předběžná dohoda radních, o které se bude teprve jednat.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Subjektivně mi to k Brno autem moc nepasuje, tak mě zajímalo zda je ověřená informace, že to pochází od nich.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2806
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
KDU je nejslabší stranou koalice, takže to nemusí vůbec projít. Jinak se s tím furt šachuje a šachuje hlavně v nejužším centru. Takže se bude šachovat, až se centrum úplně vylidní (nejen od stálých obyvatel, i od nakupujících a večer od lidí v hospodách a to určitě chceme, že.)

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Autysti se zase snaží.
Já je fakt nemám rád. Čím dál víc.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Dala, ale soukromou konverzaci nemohu zveřejnit.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Kterou myslíš? Tu, že šalina do centra patří, nebo tu, že návrh přišel od spolku? Obávám se, že ta druhá bude lépe ověřitelná než ta první. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
xcav8 píše:
Taky souhlasím, šalina do centra prostě patří.
Jenom pro zajímavost návrh nevzešel od Lidovců, ale od předsedy spolku Brno autem.

Lze tuto informaci nějak podložit?

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Teď už to dává daleko větší smysl...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Taky souhlasím, šalina do centra prostě patří.
Jenom pro zajímavost návrh nevzešel od Lidovců, ale od předsedy spolku Brno autem.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
52
16 lis 2018 09:17
Není to tak dávno, co chtěli hnít brno zklidnit Veveří. Pěší zóna, kavárny, lavičky, židličky, stromečky, zeleň, pohoda, klid..... to je furt od zdi ke zdi. Šalina do centra patří, auta ne.


Offline
Uživatelský avatar

6964
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Morgul: Masaryčka je dost široká na to, aby po kolejích jezdily tramvaje a korzující pěší prohlíželi výlohy z krajní části ulice (ta jednak sousedí s výlohami, které se z kolejí dost blbě pozorují).
Pokud bychom chtěli omezit provoz na této ulici, tak aut zde jezdí více, než tramvají. Ty druhé navíc převáží poměrně více lidí.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
morgul píše:
Jedna z nejhorších věcí, co se centru Brna staly, tak bylo znovuzavedení tramvají do nejrušnější pěší zóny. Korzující a výlohy prohlížející člověk uskakující před zvonící tramvají je tak nepříjemná věc, že spousta lidí jede raději po nákupech do nějakého obchoďáku, než si v klidu projít centrum. Centrum je tak malinké, že dojít pár kroků na šilingrák, českou, maliňák nebo hlava opravdu není problém. Jediná rozumná nákupní třída v celém Brně by si zasloužila klid... konečně to někoho napadlo:)
já ti nevím, ale se šalinou jsem tam nikdy neměl problém (s tou člověk tak nějak počítá), zato tam celkem pravidelně uskakuju před autem nebo šíleným cyklistou.

Což neznamená, že bych tam auta nebo cyklisty zakázal, pouze je považuju za výrazně větší problém, než šaliny ;)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1646
10 čer 2006 20:45
Brno
Nevím, ale že by nějak lidi uskakovali před zvonící tramvají, naprostou většinu cest tudy projedu bez toho, abych se dotknum zvonku...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

185
19 zář 2007 19:46
Jedna z nejhorších věcí, co se centru Brna staly, tak bylo znovuzavedení tramvají do nejrušnější pěší zóny. Korzující a výlohy prohlížející člověk uskakující před zvonící tramvají je tak nepříjemná věc, že spousta lidí jede raději po nákupech do nějakého obchoďáku, než si v klidu projít centrum. Centrum je tak malinké, že dojít pár kroků na šilingrák, českou, maliňák nebo hlava opravdu není problém. Jediná rozumná nákupní třída v celém Brně by si zasloužila klid... konečně to někoho napadlo:)

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Bezvýlukový provoz ...ten bývá zrovna v létě málokdy. Doufám, že to mj. z provozních důvodů neprojde.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Onen požadavek politiků KDU-ČSL je samozřejmě pitomý. Nicméně, dalo by se diskutovat o tom jak intenzivní provoz tramvají je pro pěší zónu vhodný. Myslím si, že bezvýlukový provoz linek 4 a 9, který čítá 18 spojů za hodinu v jednom směru je až dost. Osobně, bych šel cestou kompromisu a ponechal tam pouze linku 4.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Spíše se Brno-střed snaží úplně vylidnit centrum.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Takže o prázdninách, nejen je JŘ budou totálně na (vložte si sem libovolné nadávky), jako obvykle (i když obvykle našlo nové dno tyhle prázdniny), k tomu jistě nadprůměrné množstvé výluk, tak ještě přidáme další, zcela nesmyslnou, nepotřebnou a zbytečnou výluku.
Znova se ptám. To se DPMB snaží vyhnat lidi do aut, nebo co? Protože přesně takhle se vyhání lidi do aut.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 16:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]