Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 19 z 25    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
M píše:
miropiro: Tuší někdo, jestli budou mít draci automatické zavírání dveří?
xxx: Já myslím, že jo. Ono by to dost zdržovalo, kdyby dveře musel v každé zastávce chodit zavírat řidič ručně.
sarcastic

Měl jsem samozřejmě na mysli výbavu dveří a lá sarančata, aby bylo jasno pripitek

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
miropiro: Tuší někdo, jestli budou mít draci automatické zavírání dveří?
xxx: Já myslím, že jo. Ono by to dost zdržovalo, kdyby dveře musel v každé zastávce chodit zavírat řidič ručně.
sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
miropiro píše:
Tuší někdo, jestli budou mít draci automatické zavírání dveří?

Já myslím, že jo. Ono by to dost zdržovalo, kdyby dveře musel v každé zastávce chodit zavírat řidič ručně.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
miropiro: fakt tomu budeš říkat Drak? Pro mě je to furt jen Evo2.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tuší někdo, jestli budou mít draci automatické zavírání dveří?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Nadbytek určitě ne, ale nejhorší krize už naštěstí pominula. A ještě nedávno tam byl i náborový letáček na dělnické profese..


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: podle vlastních kariérních stránek ale hledá DP pouze řidiče, takže mechaniků a dalších profesí má asi nadbytek.


Offline
Uživatelský avatar

378
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
Jenom k nátěru, co je v evidenci u 1822 - dá se tomu opravdu říkat unifik, když to nerespektuje dosud zažité černo/šedo-bílo-červené schéma? Nebylo by lepší spíš červeno-bílá?

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
102
13 zář 2007 19:58
ds píše:
No tak to je pravda pouze částečně. Zcela srovnatelné tramvaje Stadler nOVA koupil v Ostravě za 28,5 mil. ks už rovnou smontované :)


Pravda to není ani omylem. Plzeň dostane tu stejnou smontovanou tramvaj v tříkusové sérii (s opcí na dalších 7) za 32,75 mil. Kč.

https://zdopravy.cz/v-plzni-vyjizdi-prvni-tri-nove-tramvaje-do-provozu-s-cestujicimi-32557/


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jméno bych vůbec neřešil, každý si stejně najde svoji přezdívku. S hodnocením laku bych počkal na dokončení prvního vozu až bude zřejmé jak to bude působit vcelku naživo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
xxx píše:
Já nechápu, jak mohl projít tak hnusnej nátěr a tak debilní jméno.

Pokud je jediný problém na těchto vozech toto, tak jsem klidný.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To já pevně věřím, že tento lak bude na prvních dvou kusech a pak to všem docvakne, že unifik je unifik a ostatní už budou normální.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Já nechápu, jak mohl projít tak hnusnej nátěr a tak debilní jméno.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
TMB píše:
Podstatné je, že lze takto pořídit 40 tramvají za cenu, za kterou byste normální cestou pořídili možná polovinu


No tak to je pravda pouze částečně. Zcela srovnatelné tramvaje Stadler nOVA koupil v Ostravě za 28,5 mil. ks už rovnou smontované :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
OndraK : to je určitě pravda, to znamená, že pokud potřebuju pojezd pro menší oblouk, musím podvozky více natočit=užší ulička. Mě ale ulička přijde stejná jak v Plzni tak v Olomouci a hádám, že stejná bude i v Brně. Prototypy to měli jinak. To jsem chtěl říci.


Offline
821
25 led 2006 09:46
Ono je hlavně nedostatek jak řidičů, tak mechaniků (resp. řemeslníků, protože stolaře, lakýrníky, čalouníky, ale třeba i zámečníky bych za mechaniky nepovažoval). Navíc - bez urážky- řidiče může dělat kdokoli trochu schopný, toho řemeslníka ne.
Navíc formulace o zajištění práce pro ÚD tak akorát pěkně vypadá v novinách jako "píár". V reálu ty dílny vždy budou mít práce až dost. Podstatné je, že lze takto pořídit 40 tramvají za cenu, za kterou byste normální cestou pořídili možná polovinu. A pak by tu zbylo cca 20 K2, které by ÚD na další léta spolehlivě zaměstnaly. Takže co je lepší - 40 vozů EVO2 nebo v nejlepším případě 20 Škoda a 20 K2P.
A ty úvahy o započtení ceny práce ÚD do celkové ceny jsou taky liché. DPMB ty lidi v ÚD platí úplně stejně, ať dělají EVO2 nebo K2. Jistě, ušetřil by, pokud by je vyhodil a ÚD zrušil, ale ono i ty EVO2 jednou najedou km do prohlídky, stejně jako dnes KT8, Varia, Anitry i Poršata. Žádná tramvaj není bezúdržbová.
Nakonec tento přístup si DPMB už na dílnách (i ve vozovnách) vyzkoušel celoplošně, a teď si asi personalisté rvou vlasy. V Komíně není jediný lakýrník, a těch pár v ÚD v super nové lakovně taky neví, co dřív. A nikdo mě nevymluví, že natažení km proběhů mezi GO u 21Tr se na dnešním technickém stavu těchto vozů taky dost negativně podepsalo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
M píše:
Byl jsem na DOD v Olmiku a tam jsem si důkladně prohlédl EVO1 které se silně liší od prototypu, to samé plzeňská EVO2 je uplně něco jiného než EVO2 v Liberci, nižší podesty, nikde nic na zakopnutí, žádné výklenky. Vozidlo je velice vzdušné a prostorné a má široké uličky atd, takže je jasné, že toto provedení bude i v Brně a myslím si, že to bude ok. Já byl velice příjemně překvapen. Jen ten lak, na to se bude špatně zvykat.

Olomoucká EVO1 jsou částečně odlišná od všech ostatních tramvají EVO, neb mají upravený pojezd pro průjezd směrových oblouků o poloměru tuším 17 m.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MartinV píše:
Asi nebude nejjednodušší udělat z mechanika řidiče, ale přijde mi to v kontrastu s nedostatkem lidí této profese.

To možná je, ale je mnoho mechaniků, kteří řidiče dělat nepůjdou a pokud by je vedení postavilo před rozhodnutí jít dělat řidiče nebo dostat výpověď, protože pro ně podnik nemá práci, mnozí si v době, kdy pro mechaniky a další podobné profese není problém sehnat práci, vyberou radši tu výpověď. Takže tím DP stejně problém nedostatku řidičů nevyřeší a ještě navrch bude mít i nedostatek mechaniků ve chvíli, kdy je potřebovat znovu bude. Takže v tomto směru DPMB rozhodně chápu, že si chce mechaniky zachovat i takto uměle, protože v dnešní době nejsou vzácní jenom řidiči, ale i ti mechanici a podniky se jich drží zuby-nehty. Jiná otázka ale je, jestli by se na takovýto sociální experiment měly využívat veřejné peníze, protože DPMB ve výsledku platíme my všichni, ať už z jízdného nebo z daní. Ale to je na zcela jinou debatu, která sem tak úplně nepatří.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Byl jsem na DOD v Olmiku a tam jsem si důkladně prohlédl EVO1 které se silně liší od prototypu, to samé plzeňská EVO2 je uplně něco jiného než EVO2 v Liberci, nižší podesty, nikde nic na zakopnutí, žádné výklenky. Vozidlo je velice vzdušné a prostorné a má široké uličky atd, takže je jasné, že toto provedení bude i v Brně a myslím si, že to bude ok. Já byl velice příjemně překvapen. Jen ten lak, na to se bude špatně zvykat.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Cracatit: Nemyslel jsem vertikálně rovnou (bez šikmých plošin), ale ve směru chůze. Dle fotek lze usuzovat, že ulička je vedena šikmo z jedné strany vozu na druhou, nicméně to je bez "meandrů" jako u prvních vyrobených vozů EVO v ČR.

MKzB: Požadavek na spřahování se stejným vozem byl v zadávací dokumentaci. Požadavek na spřahovatelnost s kratšími vozy celkem logicky stanoven být nemohl - jejich dodání nebylo předmětem zakázky a DPMB je ani neprovozuje. Požadavek by patrně mohl být napadnut jako diskriminující.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Citace:
Dopravní podnik k takovému způsobu obměny vozového parku sáhl mimo jiné i proto, aby měl pro své zaměstnance dost práce.

Asi nebude nejjednodušší udělat z mechanika řidiče, ale přijde mi to v kontrastu s nedostatkem lidí této profese.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Čtu, že EVO2 budou mít výzbroj Europulse.

Bude u nich i mnohočlen? Počítá se s možností spřahování 2x EVO2, příp. EVO2+EVO1, EVO2+VarioLF??


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ona ani v 31Tr nad přední nápravou není rovná, nebo v oblasti kloubu, prostě některé věci pod tou podlahou zřejmě být musí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Česká televize přináší první fotky brněnských Eviček - holé kastle, stolařské práce na podlaze, jeden zadní článek po laku. Na jedné z fotek je patrné řešení uličky v oblasti podvozků - zcela rovná není.
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/2 ... nedgallery

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Sarkasmus je v tom, že se tu evidují vozy, které tu už dávno nejsou, ale přitom se eviduje i to co je tu i třeba jen z poloviny.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 01:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]