Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 110  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
S3, S33 nebo S31 jedu do Židenic a tam přestupuju na Ex3 nebo RJ, nebo zcela výjimečně R19. Na zastávku Brno-Lesná to mám 10 minut chůze. Stejně jako na autobusovou zastávku.

Než začal Jančura zastavovat v Židenicích, tak to bylo příšerné. Musel jsem jet S3 až na hl. n. a tam přesně 30 minut čekat. No a kdybych jel 46 a 9, tak bych musel vyjet v úplně stejnou dobu, jako jsem vyjížděl tou S3, abych ten Railjet nebo Metropolitan stihl, vzhledem k tomu, jaká je to nekonečná okružní jízda přes celé město. Plus by mě cesta stála o 20 korun víc.

Pak přišel Jančura. Z Lesné vyjedu ve stejnou dobu, jako jsem vyjížděl předtím a v Židenicích stíhám vlak, který je v Pardubicích o půl hodiny dřív. Teď sice mám ze Židenic velkou nabídku spojů, takže je pro mě použitelnej i modrej, ale jak skončí výluka, zbude mi už zase jenom Jančura, nebo půlhodinové čekání na hl. n.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: To vypadá, že bydlíme kousek od sebe. Jakou cestou jedeš do Pardubic, když devítkou je to na hlavní na jeden přestup, kdežto do Židenic minimálně na dva? Vlakem z dolního okraje Lesné? Já se přiznám, že do Prahy většinou jedu z jiné části města, ale devítka rovnou až na dolní okraj Lesné se mi mockrát hodila, že je přímá.
Goldovu poznámku s jedenáctkou a jízdou na Jugoslávskou jsem v kontextu Židenic vůbec nepochopil.
Na přestupu na Jugoslávské z trojky, když je průjezdný Zábrdovický most, nevidím nic špatného, dá se libovolně přejít na pětku za roh, na devítku jen o přechod dál a nebo čekat na jedenáctku, která teda trojce záměrně trošku ujíždí, ale tak jasně, kdo nechce přecházet, tak si počká a jede nahoru do sídliště o pár minut dýl. A-46 bych do toho nemotal.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
JaNevjemUs píše:
Z Lesné do Židenic se dá cestovat za pár minut pomocí S3. Je to mnohem rychlejší než cestovat jakoukoliv MHD přes město, zvlášť teď přes Tomkovo nám.

Cracatit píše:
Po tomhle menším přesunu ta lokalita bude něco jako v Praze Smíchov, nádraží, které dává smysl severní části města, aniž by bylo potřeba jezdit nutně na hlavas.
Možná začne dávat smysl i lidem z Lesné. I když z ní je to teď na hlavní nádraží s devítkou na jeden nebo žádný přestup...

Dává už teď. Pravidelně cestuju z Lesné do Pardubic, případně tak jednou do roka do Prahy, s přestupem v Židenicích. V bezvýlukovém stavu má pro mě žlutý dopravce obrovskou konkurenční výhodu. Zkracuje mi cestování až o půl hodiny.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jistě, ale chápal jsem to tak, že nejde o přímé spojení. Vlak Lesnou jen olizuje.


Offline
58
21 říj 2016 18:34
Z Lesné do Židenic se dá cestovat za pár minut pomocí S3. Je to mnohem rychlejší než cestovat jakoukoliv MHD přes město, zvlášť teď přes Tomkovo nám.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Prodloužení 46 do Šimic?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Bezvýhradný souhlas. Jakmile budou Šimice přímo na šalině, tak z toho může profitovat dost velká část města. Akorát teda na Lesnou dost nešťastný přestup na Jugoslávské, čekat na d11 nemusí být ideální, takže možná nutnost změny vedení linek. Že by třeba první tangenciální šalinová?


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Po tomhle menším přesunu ta lokalita bude něco jako v Praze Smíchov, nádraží, které dává smysl severní části města, aniž by bylo potřeba jezdit nutně na hlavas.
Možná začne dávat smysl i lidem z Lesné. I když z ní je to teď na hlavní nádraží s devítkou na jeden nebo žádný přestup...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Pro Líšňáky, Vinohradské a samozřejmě Šimičáky je tahle nácestná stanice atraktivní už teď, souhlasím, ale teprve s vazbou na šalinu bude mít správný potenciál.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Goldfinger: Není aktuální? Ono tam těch autobusů z Líšně končí málo? Proč tolik lidí má jezdit zajížďkou přes hl. n., když by mohli v Židenicích nasednout z busu rovnou na vlak a jet třeba do Prahy?


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Celkově by se mohlo zapracovat na těchdle zastávkách, třeba i na tom Lískovci (Leskava), klidně zatím bez trajflu, aby byl následně důvod pro město s tím hnout. Přece T-240/244 na Střelice zůstane tam, kde je, i po přesunech/vybombardování hbf...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Žluťák bude v Šimicích zastavovat určitě, má u nich parkoviště. Po přesunutí nástupišť k Bubeníčkově to může být téma k diskusi, do té doby to asi kvůli nedostatečně vazbě na MHD není moc aktuální.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
A jak to vypadá se zastávkou v Obřanech? Jednu dobu se o tom furt mluvilo.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
xxx píše:
By mě zajímalo, jestli tam mají v plánu nechat zastavovat vlaky vyšších kategorií, jak je to teď.

Až skončí rekonstrukce a dolní nádraží se nebude používat, tak očekávám návrat do starých kolejí.
Židenice mají potenciál, ale až po celkové rekonstrukci.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
By mě zajímalo, jestli tam mají v plánu nechat zastavovat vlaky vyšších kategorií, jak je to teď.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Začátek stavby příští rok - to už mají v Rovnosti Silvestra?
Asi nejpřínosnější pro železnici v Brně bude sktuečně reko Šimic s vazbou na šalinu, zejména když se při ní nějak připraví přístup do Zbrojovky. Pak by se tato staice mohla stát atraktivní třeba i pro část blekfildu.
A snad se taky podaří dát do civilizovaného stavu nádraží v Kéniku, ož bude mít další velejší bonus v podobě prodloužení podchodu na Myslínovu a tím i lepší dostupnosti královopolského hřbitova, kam se dnes bez auta nedá pořádně dostat.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Jak se píše v článku, priorita jsou teď Židenice a ty potřebují rekonstrukci jako sůl.
Plus přesunutí k mostu a přímá návaznost na šalinu.
Co bude dál to ukáže čas.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Další překážka pro stavbu odsunutého nádraží v Brně padla. Soud odmítl žalobu Dětí Země

Už vidím, jak zde bude mít spoustu diskutujících obrovskou radost. Ale je to jen malý krok, stejně nevěřím, že se odsunutého nádraží dožijeme.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ono nic nebrání tomu tam nějaký koridor udělat, jen někdo rozhodl, že je snáz projednatelné obnovit cancoury místo propojení přímé trati. Klidně na čtyřkolejku, ať se dá předjíždět. Odpověď zní jasně, love ve šrajtofli nésó, more!

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
No kdyby tama vedl koridor, tak by se tam teď nic neprodlužovalo...


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Nemusí. Jen nějaká pomazaná hlava vymyslela, že je to dobrý nápad.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Můj nebožtík děda, rodilý Židlochovičan, říkal, že starosta Židlochovic byl proti trati na Vídeň. Proto teď vede oklikou. No a kvůli tomu se teď musí obnovovat lokálky do Židlochovic a Hustopečí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
P. Haluza: Třeba Ivančice údajně "protestovaly", tak se jim tehdy hlavní trať vyhnula, až o několik desítek let později se tam nakonec postavila odbočná trať. Myslím, že tohle nebude jediný příklad.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Vypořádání s hlukem navíc ztěžuje fakt, že trať vede v obloucích, na kterých je hluk (daleko) větší, než na přímé. A čím menší poloměr, tím horší randál. A vzhledem k tomu, že v těch místech má být Vmax jen 60 km/h, tak to vypadá na pořádný problém.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Proč mám někdy pocit, že kdyby všichni ti protestanti existovali před 100 lety, neměli bychom co přesouvat, protože by žádné nádraží vzniknout nemohlo?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 14:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]