Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 255    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 255  Další

Co bude dřív ?
kloubové šráky 45%  45%  [ 81 ]
tramvajová trať ke kampusu 34%  34%  [ 62 ]
metro 17%  17%  [ 30 ]
odsunuté nádraží 4%  4%  [ 7 ]
Celkem hlasů : 180
Autor Zpráva
Offline
3
23 říj 2016 12:28
Předběžně by měl bus 40 jezdit dále do Bohunic přes Plotní, 48 pojede po Dornychu, aby se mohla otočit na Úzké.
Bus 50 pojede z Komárova do Židenic a 63 s 64 se sloučí.

Vše se ještě za ty víceméně dva roky může změnit, ale zatím to je takhle...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No nevím, do dostavby nějakého rozumného terminálu v Komárově bych takovéto šílenosti raději neaplikoval. Opravdu nejjednodušší řešení je ukončit a-40, 48 a 63 (a případně i a-50) na ÚAN. Totéž 701 a 702. Pak protáhnout a-64 do Přízřenic a Modřic a a-49 zrušit. Následně posílit a-47 a část protáhnout k Avionu.
Na Úzké bych pak ukončoval jenom 47 a 67, případně 77, i když i ty by bylo možné poslat na ÚAN, resp. v případě a-77 ukončit na hlaváku. Tam bych v ideálním případě končil i a-60 a 61. Pokud by to ale neprošlo, tak asi opět s nimi na ÚAN přes Úzkou. Ideální řešení to není, ale asi jediné možné.
Vyžaduje to ale, aby se vedení města a DPMB byli schopní domluvit s majitelem ÚAN, což se zatím jaksi moc nedařilo. A v tom bych viděl největší kámen úrazu mého řešení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Emperror: těch 5 minut navíc při průjezdu Heršpicemi je hřebíček do rakve MHD. Tenhle pokus už tu byl a dobře, že od toho bylo upuštěno.
Řešením by mohlo být převlíkání 40 na 50 a 49 na 63 v Komárově s tím, že přes Černovice by místo 49 jela 67. Byl by pohodlný přestup bez navýšení jízdní doby, rizikem je jen přenášení zpoždění na superdlouhé lince 40/50.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ono by nejlogičtější bylo tu trojici linek 40, 48, 63 ukončit v Komárově blokovou smyčkou Hněvkovského - Komárov - Kšírova. Klidně tam rozšířit zastávku na víc busů, ale aby byl dobrý přestup na tramvaj - žádný podchod. Maximálně pro odlehčení by něco pokračovalo místo linky 49 do Modřic a tato linka by končila ve směru z Černovic už v Komárově v současné smyčcce spolu s linkou 64 a 50 a nepokračovala zbytečně dál.
Linky 60 a 61 se můžou klidně nějak točit kolem Vaňkovky - stejně to bude provizorium a budou končit u Nového nádraží až bude hotové (když mohly některé provizoria trvat i 30 let např. dopravní obsluha Zvonařky, smyčka Novolíšeňská...).

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
7384
27 úno 2010 07:40
A čtyřicítka pojede odnaproti? A naopak do Komarova pojedou 48 a 63 od Tesca a 40 od Vaňkovky?


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak já to ani nenavrhuju, jen jsem tak pochopil poznámku od Zdeňka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A pak objíždění celé Vaňkovky? To snad opravdu ne. Zbytečné kilometry a zbytečné vedení po ucpané Opuštěné. Toto jako trvalé řešení fakt ne.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ukončení A-61 na Úzké = konec u Vaňkovky, nebo ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a ještě k A-50 po výluce Plotní se nejspíš vrátí do Komárova, což mi nepřipadá nejšťastnější. Proto se nabízí buď ohnutí do Černovic, nebo někam na jih, těžko říct.
Ještě mě napadlo ji ukončit na Nemocnice Bohunice, akorát by se tím ztratilo propojení Komárova, Heršpic a Bohunic, případně jihu se západem a přehradou, takže tohle bych spíš zavrhl jako nežádoucí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zdeněk: Jak jsem napsal, já stále, možná naivně, doufám, že nakonec zvítězí zdravý rozum, a-60 obnovena bude a ta současná výuková šílenost zůstane přesně jen tím, tedy výkulovou šíleností, které se do pravidelného provozu nakonec nepromítne.
A jak si pán přesně představuje ukončení a-61 na Úzké? Mně totiž žádné rozumné a bezkonfliktní řešení takového ukončení nenapadá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vidím, že nápad s šalinou Plotní - Komárov - D1 x D2 - Olympia se sem po čase vrací. Osobně jsem pro, protože i jih včetně Přízřenic a Modřic se rozvíjí a šalina na samostatném tělese by téhle straně města významně pomohla.
Zároveň si nemyslím, že by se tím odlehčila A-78, protože je od trati už hodně daleko a Slatinu potažmo Černovické terasy plus západ Líšně je potřeba obsloužit i tak.
Můj nápad se Zvonařkou byl hlavně pro regionálky, aby jich u Vaňkovky nezaclánělo tolik, když k ní chceme mít mhd z jihu, A-47, A-49 a A-77, pokud by poslední linka z téhle trojice nebyla vedená mojí variantou na Křenku a Maliňák.
Současný předvýlukový stav prostě není udržitelný.
K lince A-40 a A-67, pravděpodobné je vedení po Plotní, což vytváří přestup k šalině, který by byl do budoucna žádoucí a pokud by došlo na stavbu šaliny až k dálnici, stal by se tenhle přestup možná docela vytíženým.
Ještě poslední věc, A-63 bych ořezával postupně. Na cestu do centra mají Chrlice vlak, tak ať jedou s ním, zvlášť jestli bude brzo s nízkopodlažníma Panterama, nechtějí Komárov, tak bych je nechal jezdit na Zvonařku a na zbytek trasy, ať přestoupí do šalin. Až by spadla kapacita, přestalo by je to bavit a vystupovali by třeba v Komárově nebo už někde u dálniční křižovatky D1 x D2, pak by šlo spojení nějak rozumně proškrtat.
S autobusákem u Grandu nemůžeme počítat, dálkovka v autobusech je taky potřeba a s přesunem na UAN Zvonařka to moc nadějně nevypadá, zvlášť v situaci kdy se určité typy dálkařů nevlezou pod železniční viadukt na kterékoli křižovatce a najíždí přes Pisárky a Brno-západ.
Ještě reakce na ostatní nápady: propojení A-64 a 63 mi připadá jako nesmysl, ale garantovaný přestup na Komárově nebo Plotní mě v zásadě neuráží.
S úpravou A-67, Avion busů a Černovic bych počkal do další fáze vývoje.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ukončení linky 60 není potřeba řešit, jelikož tato linka už nebude obnovena. 61 na Úzkou.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Představa vedení jakékoliv další autobusové linky po Masné a Křenové je mi přímo odporná, stejně jako představa zachování současné mega-40, byť DPMB už bohužel anoncoval její zachování i po výluce, ale já stále doufám, že zvítězí zdravý rozum a bude opět roztržena jako před výlukou.
Docela se mi líbí ten nápad s vedením a-64 na Přízřenice, čímž by se lidé z Masné logicky naváželi na tramvaj do Komárova. Je to asi to nejlepší řešení, které se nabízí. Jen místo a-63 přes Černovíce, bych obsluhu Černovic řešil výhradně posílenou a-47, případně protaženou někam do Komárova, nebo místo a-67 k Avionu, ale myslím, že to není nezbytně nutné.
V případě vedení a-47 k Avionu bych pak a-67 ukončil buď na Úzké nebo na ÚAN. V opačném případě bych ji vedl přes Plotní, což je sice šílený souběh s tramvají (od hlaváku až do Komárova), ale jiné řešení prakticky nevidím. Vedení přes Dornych by lidem umožnilo přestup na tramvaj prakticky až na hlaváku a to není moc vhodné řešení. Takto alespoň na Plotní vznikne přestup hrana-hrana.
Jinak se mi moc líbí právě ten Cracatitův nápad ukončit a-40, 48 a 63 na ÚAN s tím, že na Plotní by vznikl přestup hrana-hrana, který jaksi v Komárově nezajistíte.
Největší bolehlav bude právě ukončení a-60 a 61. Podle mě nejelegantnější řešení se nabízí polookružně přes Nádražní a Úzkou, ale v takovém případě by se veškerá zpoždění přenášela i na opačný směr, což u takto často zpožděných linek není ideální. Další možností je jejich odstavování a ukončení u Grandu, jenže to by musel mít DP koule, protože to by vyžadovalo vyhnat odtamtud alespoň část těch dálkařů, které si tam DP v minulých letech nahnal.
Bude každopádně docela oříšek vyřešit autobusové linkové vedení na jihu Brna po dokončení Plotní a prakticky žádné řešení asi nebude úplně ideální.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
79
29 lis 2017 11:29
No, ono málokteré výlukové opatření je pro cestující ideální. A pokud se ideálním stane, má z toho zase pro změnu vrásky na čele DPMB, protože to pak lidi chtějí zachovat, viz 46 do centra. V případě akce Tramvaj Plotní mám ale obavy, že i po jejím dokončení zůstane řada těžko řešitelných problémů. Na Dornychu nejsou plánované žádné autobusové zastávky, takže se buď počítá s tím, že a-40,63 a 67 budou jezdit po Plotní - za mě naprosto zbytečný souběh, navíc třeba počítat s tím, že nově se do Komárova zvýší kapacita tím, že tam budou jezdit i 12ky, které se před výlukou točily na Zvonařce, takže by nastalo vožení vzduchu. A nebo budou jezdit bez zastavení po Dornychu, což by mnoha lidem jistě vyhovovalo, ale pak se nabízí otázka, na co tak velká investice do šaliny, když tam nechám jezdit expresní bus, kterým to bude na Úzkou možná i rychlejší. K a-67 a Masné, s ohledem na fabriky mezi Dornychem a Masnou a opět absenci zastávek na Dornychu prostě bude muset něco po Masné jezdit a a-64 je jaksi málo. Zkoušel jsem si to počítat a na Plotní je to odtud už celkem daleko, takže zrušenou Kovářskou nahradí Škrobárenská a Hladíkova asi fakt nejlíp. Současná zpoždění jsou celkem logická, protože po Masné se naučilo díky zavřenému Dornychu jezdit řada lidí autem, což doufejme po jeho otevření pomine. No jak jsem psal na začátku, ideálních řešení je pramálo, ale třeba spojení 63+64 by mohlo být do budoucna celkem schůdným řešením. Nebo mě napadá ještě: zrušit a-49, do Přízřenic místo ní posílat a-64, zrušenou 49 by v úseku přes Černovice nahradila a-63, a-40 po Masné a do dostavby šaliyn do kampusu nechat jezdit přes nádraží jako malou úlitbu cestujícím k nemocnici Bohunice. a-67 jako jedinou nechat jezdit po Dornychu s lehkým nádechem expresu k nákupákům u D2. Tím by se nabízelo i její možné prodloužení až k Olympii, čímž by se mohly omezit zdarma busy do Olympie. Jestli mi někdo napíše, že jsem magor a je to blbost, tak se mu ani nebudu divit, ale rozumná řešení se fakt budou hledat těžko.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ten chybějící terminál na jihu je taky jeden z velkých dluhů. Osobně si myslím, že za určitých vhodných okolností by jeho realizace nemusela být zas tak složitá. Pokud se podaří realizovat VMO tak jak je navržen v úseku Rokytova - křižovatka D1 x D2 a jižní segment VMO se dočasně nahradil D1, dala by se vypakovat většina aut z Hněvkovského a část tělesa toho čtyřpruhu by se dala pohodlně využít pro TT, přičemž terminál by se dal umístit někde kolem křižovatky Hněvkovského x Kaštanová. Osobně, si myslím, že by se bohatě využila TT přes Avion až do Olympie. :-)

Jasný, celý je to poměrně odvážný nápad, ale v situaci kdy se na v celé oblasti chystá zásadní přestavba několika podstatných míst (zaústění VMO na Hněvkovského, rozšíření D1 na šestipruh a tím kompletní novostavba křižovatky D1 x D2) mi přijde jako hloupost tuhle variantu alespoň neprověřit, případně alespoň přizpůsobit ty stavby tak, aby stavba TT byla do budoucna možná. Přece jen úspora času a autobusů a řidičů by byla nemalá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ojin: A Chrličtí pak DPMB sežerou i s chlupama :lol: Pamatujete co se stalo naposledy, když jim někdo sebral a-63, ne? Bylo z toho pomalu celochrlické povstání sarcastic Navíc, neplatí část té linky Chrlice, právě proto, aby jezdila až na Úzkou?

Cracatit: Jenže tím bys prakticky celý jih Brna odřízl od nějakého rozumného a kulturního spojení s centrem Brna. Nejde jenom o Komárov. Jde i o Černovice, Dolní Heršpice, Přízřenice, Tuřany atd. Ať se nám to líbí nebo ne, za současné situace je potřeba brát autobusy z jihu jako nutné zlo. Nicméně jako návrh povýlukových opatření po zprovoznění tramvaje na Plotní se mi ten tvůj návrh líbí, to zas ano ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nabízí se třeba propojit linky 63 a 64 s přestupem z Chrlic do města na zastávce Konopná - není sice ideální, že směrem do centra se musí přes semafor, ale je to dost podobné jako na Halasově nám.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Jakub S. Změny jakým směrem?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Osobně si myslím, že s otevřením Dornychu dojde k přetrasování spousty linek - problémy typu plná Křenová/zpožďující se a67 budou tu tam. Samozřejmě počítám se zprovoznění Dornychu v plném profilu a nikoliv jen 1+1 (doufám, že se s tím ani nepočítá, maximálně dočasně na jednotky týdnů a dokončovací práce).
Naopak jsem zvědav na úpravu linkového vedení po zprovoznění TT v Plotní. Cítím jistý prostor pro menší změny i přes chyvějící "Terminál Jih".

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Peno: Osobně si myslím, že je tenhle odklon dočasný mezistav, než půjde busy vrátit nějak elegantněji k Vaňkovce. Já se bavím spíš o A-47, 49, 50 a 77. Co jsem slyšel a párkrát i osobně zažil, tak dost velké zpoždění nabírá i padesátka, což se umí krásně ukázat jak na Hlavním nádraží, tak i na druhé straně v Bystrci.
Takže kdybych to dělal já, tak se úplně vykašlu na Vaňkovku a udělám to asi takhle:
1. Do šalin nesahat, jednou už to nějak funguje. Určitě bych čekal, že se vrátí kombinace dvanáctky na Červinkovu a Technopark v prokladu, kdyby do toho přišla kombinace jednou na Úzkou, jednou do Julcu a jednou na Novolíšeňskou, už by v těch trasách byl moc velký bordel, nechal bych ranní špičku 2x Novolíšeňská 4x Juliánov (jestli se jezdí po deseti minutách rámcová představa), nebo eventuelně návrat ke staršímu řešení s posilovou desítkou ráno na Novolíšeňskou, což dává větší smysl v podobě oddělené linky.
Eventuelně by tu byla možnost ranních posilových výjezdů, jak se najíždělo na desítku před výlukou Plotní, tj. z Technoparku na Nové Sady jako 12 a převlíkačka na 10, dojet na Novolíšeňskou a totéž zpět. Myslím si, že otočit takhle čtyřikrát nějaký dopolední kurz nebo trhačku, co by kolem osmé zatáhla zpátky na Technopark, by mohlo dávat smysl. Hlavní bonus by byl ve sloučení tras tam, kde už se moc dalších nevleze a zároveň by se nemuselo šachovat s licencí, která už takhle byla a možná pořád je.
2. Máme problém s kapacitou stání u Vaňkovky a stejně tam budou zpátky linky od jihu včetně 700 příměsta od Vyškova, celkově mi to připadá jako blbý nápad, se na tyhle pozice vracet.
Vyčlenil bych pro ně jeden celý ostrov na Zvonařce někde na kraji tak, aby z jedné řady pozic jezdily 104 - 109 a další řady pozic 509, 61x a 701, 702 a až by nebyla prodloužená 509, 611 a spol. tak by 701 a 702 zůstaly do doby výstavby nějakého jižního terminálu pro IDS. = jeden furt
3. Busy A-47, 49 a 50 bych jako jediné nechal u Vaňkovky, je to mhd, u kterého je cíl se vyhnout nádraží s kolonama všude okolo a zároveň k tomu stejnému nádraží být blízko.
A-50 bych nejradši zkrátil ještě víc, ale chápu, že má spojovat Komárov s centrem, osobně mi to připadalo už dřív jako blbý nápad, ale už to tak nějaký rok je, tak s tím do konce akce Plotní nějak přežijeme.
A-77 bych jako jedinou nechal na Křence s tím, že posiluje trajfl ze a do Slatiny, takže bych nedělil spoje na A-77 k Vaňkovce a k Hlavnímu nádraží (pod viaduktem), ale kompletně bych poslal A-77 na trasu xx - Olomoucká, u školy - Masná - Vlhká - spojka pod Grandem - autobusák před Grandem. A pokud by ani tohle z kapacitních důvodů nešlo, tak s otočkou okolo magistrátu, protože z Křenky i nádraží odbočuje vpravo a jen jednou vlevo z Koliště zpátky na Křenku.
A-67 by se měla vrátit na trasu Maliňák - spojka u Grandu - Úzká a dál do Komárova. Otázkou je, kam v tomhle výlukovém stavu dát zastávku Úzká, jestli xkrát objíždět Vaňkovku, stavět někde bokem, nebo jak jinak.
Ze současné objížďky téhle linky mám dojem, že cílem bylo právě tohle, vyhnout se zastavování na staveništi a zároveň nevynechat úplně Komárov, tohle asi nemá úplně jednoduché řešení.
A teď do mě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Cracatit píše:
Mně připadá mezistav s úvratí na Úzké jako pěkná blbost a cpaní x busů zpátky k Vaňkovce taky.

Mě zase připadá jako blbost mít na Křenové těch x busů, když je možné je elegantně uklidit jinam. A minimálně a-67 by se na Úzkou vrátit měla, protože ta nabírá mezi hlavákem a Komárovem tak šílené sekyry, že to v brněnském provozu snese srovnání snad jenom s okružkama. Linky přes Úzkou a Plotní sice také nabírají zpoždění, ale ani zdaleka ne tak extrémní, jako a-67 na této podivně, nepochopitelné a nesmyslné trasy. Ale zodpovědní to pořád ne a ne pochopit. A nebo je to možná ještě horší, možná to už i pochopili, ale přetrasováním na Plotní by museli přiznat, že udělali chybu a to se prostě nikomu nechce.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ještě k úvrati Úzká, ono se to možná zdá jako jednoduchý řešení, jenže je potřeba si uvědomit, že zastávky Úzká a vůbec TT Dornych v úseku Úzká - Křenová je pořád součástí stavby TT Plotní. Ta stavba je nějak rozplánovaná s ohledem i na technologickou proveditelnost a je otázka nakolik je možnost do toho zasáhnout. Pokud se nic nezměnilo tak úsek Úzká - Křenová by se měl realizovat až úplně nakonec.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
když už jsem tu debatu rozpoutal, tak jen vysvětlení jak jsem myslel tu 12 na Úzkou:

Úsek od hl.nádraží po Červinkovu se skládá v podstatě ze 3 linek v základním intervalu, které by se daly poskládat takto (číslování ignorujte):
12A: CDCT 10 min - TP-Juliánov (nahrazuje 9)
12B: PD 6-20 10 min - TP-Úzká, aby se odlehčilo Křenové a zároveň zůstala stejná nástupiště na Nádražní
12C: PD špičky 10 min - Červinkova-Geislerova, nebo klidně až na Novolíšeňskou, pokud na to ovšem je dost řidičů, kilometrů atd.

protože teď se sice využívá toho,že v Juliánově se kapacitně nahrazuje trať na Starou osadu, ale od prosince se bude po Křenové prohánět hromada šalin do nikam, tak jsem jen uvažoval nahlas, jak tomu zabránit.
Ještě by se teoreticky místo šturcu na Úzké dala ta navýšená kapacita Křenové využít a místo vedení až do centra ukončit 47/49, případně i 77 na Masné, ale to by asi neprošlo :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Smazáno


Naposledy upravil Zlaťák dne 03 srp 2019 15:55, celkově upraveno 2

Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dobrý nápad, jen to zas naráží na drážní licence.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6361 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 255  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 14:42
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]