Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 58 z 130    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 130  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
001MRY píše:
Z vedení na školení zaznělo cosi o tom, že se aktuálně řeší právě správní řízení ohledně odstranění cernych staveb. Prý původně podnik podal vstricnou ruku, trat o kousek posunout a vybudovat jim tam navíc pristupovou cestu, čehož hned zneužili a proto se tam zatim nic neděje. Ale doufejme, že ne navždy.



no jediný čeho se tím dosáhlo, tak toho, že na tom rozestavěným domě hned u trati na Drčkove se začlo ve velkým pracovat... zatímco předtím několik let stál jak ještě před pár rokama kasíno nad dálnicí, tak teď už má okna a každej den na něm někdo dělá


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Z vedení na školení zaznělo cosi o tom, že se aktuálně řeší právě správní řízení ohledně odstranění cernych staveb. Prý původně podnik podal vstricnou ruku, trat o kousek posunout a vybudovat jim tam navíc pristupovou cestu, čehož hned zneužili a proto se tam zatim nic neděje. Ale doufejme, že ne navždy.


Offline
2728
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Přesně, buldozer na Procházku i tyhle místní kretény, co si myslí, že vydrbou s každým, kdo jim šáhne na černou stavbu. Mimochodem asi nejlepší ukázka černé stavby je ta nepovolenka v Líšni, co pořád jeden týpek staví a staví a město i přes příkaz odstranit stavbu není schopné mu ty věci zabavit. Myslím, že v Líšni všichni vědí, o koho jde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
luda_612 píše:
Upřímně mi stav kdy DP nebo Město zaplatí jedné firmě za projekt a druhé za odstranění na letových dřevin v oblasti TT je asi že nějaký kamarád potřeboval si potřeboval vydělat když vidím ten současný nezájem.

Pochopil bych námitky s úrovňovým křížením TT a čtyřproudové silnice protože to nebylo úplně ideální řešení
Ale i toto se změnilo na mimoúrovňové křížení (jestli se nepletu ale někde jsem to četl).
I když by se s podobnými teroristy nemělo vyjednávat nemělo tak tak nechápu proč se provizorně neuvažovalo o jednokolejné trati za ulicí Holzova i když by to asi nic nevyřešilo.

Co mě ale vadí asi nejvíc je že jim Město trpí ty černé stavby! Za to jaký dělají problémy bych jim to tam dávno srovnal se zemí protože šanci na legalizaci dostali ale asi neměli zájem


Přesně tak. Černí stavitelé si z města dělají dobrý den a není vůbec dobrý signál, že jim to prochází. V tomto případě mělo nastoupit důsledné vymáhání práva, jako se jím prsí konšelé v kauze "staveb" pana Procházky na Ponavě. A dvojí metr je to úplně nejhorší.


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
luda_612 píše:
Upřímně mi stav kdy DP nebo Město zaplatí jedné firmě za projekt a druhé za odstranění na letových dřevin v oblasti TT je asi že nějaký kamarád potřeboval si potřeboval vydělat když vidím ten současný nezájem...


Je potřeba to dát do časových souvislostí. Práce na vyčištění tělesa tratě byly nasmlouvány dříve, než do toho začali šlapat místní. Práce pak byly provedeny v době, když pomalu realizace obnovy trati šla do útumu.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Upřímně mi stav kdy DP nebo Město zaplatí jedné firmě za projekt a druhé za odstranění na letových dřevin v oblasti TT je asi že nějaký kamarád potřeboval si potřeboval vydělat když vidím ten současný nezájem.

Pochopil bych námitky s úrovňovým křížením TT a čtyřproudové silnice protože to nebylo úplně ideální řešení
Ale i toto se změnilo na mimoúrovňové křížení (jestli se nepletu ale někde jsem to četl).
I když by se s podobnými teroristy nemělo vyjednávat nemělo tak tak nechápu proč se provizorně neuvažovalo o jednokolejné trati za ulicí Holzova i když by to asi nic nevyřešilo.

Co mě ale vadí asi nejvíc je že jim Město trpí ty černé stavby! Za to jaký dělají problémy bych jim to tam dávno srovnal se zemí protože šanci na legalizaci dostali ale asi neměli zájem


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
OPRAVA! "Jen se do projektu nikdo moc nemá biggrin " , takže předce jen pohřbenej není, ale k oživení ani pohřbení se nikdo nemá biggrin takže jen tak leží vedle díry v zemi a čeká co bude


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Osobně, bych řekl, že prostě dostala přednost příprava jiných potřebných a snáze projednatelných staveb, než je TT Líšeň. Viz. TT Osová - Kampus, TT Ečerova - Kamechy, TT Štefánikova čtvrť - Halasovo náměstí, dostavba vozovny Pisárky, hokejový stadion, atletická hala a další.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
info mám od člena líšeňský dopravní komise...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
Nemám sice informace přímo z Lösch, ale pochybuju, že by se tento projekt pohřbil, daleko pravděpodobnější mi připadá verze, že se akorát někdo snaží zviditelnit. Na druhé straně je pravdou, že nikdo z městské Rady o obnovu tratě vehementně nebojuje, takže řízení pokud vůbec běží, tak maximálně samospádem. Ale s každým postaveným bytem na východním kraji se zvýší tlak na komfortní spojení s centrem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Maulincio píše:
Trať do staré Líšně podle zdroje z líšeňské radnice definitivně pohřbena...

"-Nevyplatí se to vzhledem k tomu kolik tam žije lidi
-Stavba je moc nákladná bla bla bla
-Moc složitá bla bla bla"

Nevim jestli to tady někdo psal, ale já se to dozvěděl až dneska...


Toto je zbožné přání jednoho blbce z Líšeňské radnice, ale opak je pravdou, nic pohřbené není.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Trať do staré Líšně podle zdroje z líšeňské radnice definitivně pohřbena...

"-Nevyplatí se to vzhledem k tomu kolik tam žije lidi
-Stavba je moc nákladná bla bla bla
-Moc složitá bla bla bla"

Nevim jestli to tady někdo psal, ale já se to dozvěděl až dneska...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přehled investic do TT na rok 2020

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Jaké bude kolejové schéma po dokončení prací v Pisárkách?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2491
28 lis 2007 23:00
Brno
Do odbočky 40 a rovně se dá i 50.
Docela dobře je to popsané tady: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2013041401

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Někde na FB u fotky výhybky jsem četl, že rychlostní výhybka nebude po otevření "funkční" a bude se projíždět jako klasická.

Zprovoznit by se měla ještě letos a po zprovoznění by měla být rychlost 40km/h, ale už nevím jestli to bylo proti hrotu i do odbočky, nebo jen přímo... Znalejší jistě doplní.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6929
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zkrátila se nějak jízdní doba linek 8/10 v souvislosti s instalací výhybky Líšeň/Stránská skála?


Offline
Uživatelský avatar

533
28 črc 2013 14:13
Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 17.8.2019)


Offline
Uživatelský avatar

3090
29 srp 2009 19:30
Oprava probíhá postupně a druhá kolej se používá k návozu/odvozu materiálu. Jiný přístup tam není.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
5
20 dub 2018 11:29
kazlik píše:
Vidím dobře, že bude odpojena smyčka Novolíšeňská nebo se bude ještě dodatečně napojovat?

Smyčka odpojena nebude, jen má dodavatel výhybek zpoždění a musela projet podbíječka. Z toho důvodu není ani dané pole zaštěrkované a podbité.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6168
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Předpokládám, že se smyčka napojí až při pokládce kolejového roštu pro kolej směr Líšeň.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Vidím dobře, že bude odpojena smyčka Novolíšeňská nebo se bude ještě dodatečně napojovat?


Offline
Uživatelský avatar

533
28 črc 2013 14:13
Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 26.7.2019)


Offline
Uživatelský avatar

533
28 črc 2013 14:13
Tak tu mám další várku foteček z rekonstrukce tratě do Líšně. Doufám, že se to bude líbit biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 10.7.2019)


Offline
Uživatelský avatar

533
28 črc 2013 14:13
Podobně jako minulý rok, tak i ten letošní bych vám všem rád zprostředkoval fotoreport rekonstrukce tratě do Líšně - respektive její část od výhybky na Líšeň a Stránskou skálu po Novolíšeňskou. Promiňte prosím místy horší kvalitu fotek, nejsem profesionální fotograf biggrin

Reko tramvajové tratě Výhybka Líšeň / Stránská skála - Novolíšeňská (stav k 28.6.2019)

Samozřejmě, jakmile stavební práce postoupí, tak něco opět nafotím


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3241 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 130  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 17 čer 2024 20:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]