Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 47 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 412  Další
Autor Zpráva
Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Žabovřeská má zpoždění určitě víc, než 8 let, myslím, že se o ní mluvilo už v souvislosti s výstavbou dvoupatrové křižovatky u vodárny, která se dělala v letech 2004-2007. Může to být i víc než dvanáct let. Pamatuju si, že se v roce 2007 řešila podoba estakády, jestli šalina v druhým patře nad silnicí a la německý s.bahn, nebo v tunelu...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na to, jak je nebo by projekt přeložení šaliny do Plotní měl být sledovanou prioritní stavbou, považuji dosavadní průběh za ostudný.Zatímco část od oblouku u Škrobáren Plotní byla zvládnuta relativně slušně, kolem Lidlu a zejména na Zvonařce dlouho nebyl žádný viditelný progres vidět. Teprve nespokojenost občanů přinesl větší tlak na zhotovitele a částečnou úlevu v podobě otevření dvou pruhů aspoň v jednom směru.
Termíny jsou hodně velkorysé - vybavuju si reko Erbenovy - táhla se nekonečně. Lužánecká by se asi taky dala stihnout rychleji - je tam minimum přípojek a ještě jenom po jedné straně.
Uvidíme, jak se podaří zvládnout Veveří.
Nakonec nejúčinnější se ukázala hrozba ztráty dotací, takže Žabovřeskou musí uspíšit (i tak má zpoždění 8 let).


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
goldfinger píše:
No když porovnám Cejl s Dornychem, tak mám přece jen lepší pocit, že stavba aspoň neskončí ve skluzu, což je na šalingradské poměry poměrně velkým úspěchem.
A Zábrdovický most možná otevřou s předstihem, což by jednak pomohlo dostupnosti celé východní části města a jednak umožnilo zahájení stavby VMO na Tomkáči. Samozřejmě vím, že výběrko na zhotovitele je ještě hodně daleko, problém se Sokoly, nevykoupenými pozemky, nicméně i s tím, co je teď vyřízeno, by se snad začít dalo.

Dornych nedokážu posoudit, neb tou oblastí prakticky nejezdím. Co se týká letních výluk, nějak si už úplně nevzpomínám, že by nějaká letní oprava se zdržela. Spíše mi přijde, že ty termíny jsou hodně natažené a to už je takový náš kolorit, že se odpoledne prostě nedělá, ráno taky "lojzíci" než se pustí do práce (letos na jaře jsem třeba viděl poklidné tempo opravy jedné ulice v Tišnově, večer samozřejmě ani noha - proti tomu jak se maká na kostele na Lesné). Taková Pionýrská se podle mne dělala hodně dlouho, naproti tomu Česká poprvé (tedy bez výsadby stromů) se stihla dříve.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
No když porovnám Cejl s Dornychem, tak mám přece jen lepší pocit, že stavba aspoň neskončí ve skluzu, což je na šalingradské poměry poměrně velkým úspěchem.
A Zábrdovický most možná otevřou s předstihem, což by jednak pomohlo dostupnosti celé východní části města a jednak umožnilo zahájení stavby VMO na Tomkáči. Samozřejmě vím, že výběrko na zhotovitele je ještě hodně daleko, problém se Sokoly, nevykoupenými pozemky, nicméně i s tím, co je teď vyřízeno, by se snad začít dalo.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
goldfinger píše:
Na Cejlu se maká fest - glajze už jsou v celé délce přišroubovány, mezi Soudní a Tkalcovskou a mezi Jugoslávskou a Zábrdovickou dokonce až na poslední vrstvu vyasfaltovány. Nástupní ostrůvky na Tkalcovské zatím jako po bombardování, ale to se rychle změní. Potvrdí někdo povolanější, zda se v oblouku u Romsparu a na Zábrdovické použily přechodnice?
Silnice je vyfrézovaná až na úsek mezi Francouzskou a Tkalcovskou.
Zábrdovická se taky dost pohnula - most je opravený, předmostí na pravém břehu vykazuje jeden výkop - na levém břehu začala onbova vozovky, byť ještě nejsou osazené obruby.

Tak maká se, že, aby se to do konce srpna stihlo. Ale asi se to neukončí dříve, že...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na Cejlu se maká fest - glajze už jsou v celé délce přišroubovány, mezi Soudní a Tkalcovskou a mezi Jugoslávskou a Zábrdovickou dokonce až na poslední vrstvu vyasfaltovány. Nástupní ostrůvky na Tkalcovské zatím jako po bombardování, ale to se rychle změní. Potvrdí někdo povolanější, zda se v oblouku u Romsparu a na Zábrdovické použily přechodnice?
Silnice je vyfrézovaná až na úsek mezi Francouzskou a Tkalcovskou.
Zábrdovická se taky dost pohnula - most je opravený, předmostí na pravém břehu vykazuje jeden výkop - na levém břehu začala onbova vozovky, byť ještě nejsou osazené obruby.


Naposledy upravil xcav8 dne 12 srp 2019 06:59, celkově upraveno 1
Odpraseno, vůl zůstane volem.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Navíc nějaké fotky už prosákly na Facebook.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Fotky vozu 134 zveřejníme až po oficiální prezentaci, která proběhne v příštích dnech. Je to přání DPMB, které v rámci zachování vzájemných vztahů respektujeme.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Škoda, že tu neni žádné info o opraveném voze 134 a žádná fotka, a jak je na tom vlek?


Offline
3
31 črc 2019 18:27
Třeba "Dnešní Benešova ulice na počátku 20. století." :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
A jaký popisek tam tedy mám dát? :-)


Offline
3
31 črc 2019 18:27
Měl bych takový dotaz na znalce starých tramvají... když jsem vymýšlel popisky k historickým pohlednicím, tak k této jsem napsal jakousi "pohádku" o retušování motorového vozu. Což o to, různé retušování a dokreslování se v té době na pohlednicích běžně provádělo a ten vůz vlevo vypadá vysloveně jako vlečňák ze série 60 - 71.

Jenže náhodou jsem objevil tuhle fotku v lepší kvalitě. A tady ten "vlečňák" má najednou i sběrač. Otázka teda zní, co je to za tramvaj? Podle mých dostupných informací takto žádný brněnský motorový vůz nikdy nevypadal (4 okna a otevřené plošiny).
Napadá mě několik možnosti:
1. některé z vlečných vozů ze série 60 - 71 byly původně dodány jako motorové?
2. některé z motorových vozů 8 - 48 byly dodány s kratší čtyřokenní skříní namísto standardní pětiokenní?
3. nebo snad nějaká zkušební jízda cizího vozu, např. z produkce KPS pro jiného zákazníka?

Věděl by někdo?

Zároveň bych poprosil Edu o úpravu popisku u zmíněné hist. pohlednice.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Ondra K. píše:
Ad Žabovřeská:
Konkrétní podoba výlukových opatření bude určitě záviset i na tom jaké dlouhodobé výluky budou zrovna v souběhu. Například v případě souběhu Žabovřeská a Plotní (což velmi pravděpodobně nastane) by se dala 12 a x11 provozně spojit na Nádraží do trasy TP - Česká - Husova - NS - Nádraží - Rooseveltova - Česká - Ečerova. Stálo by to nějaké velkokapacitní soupravy navíc, ale zase by se dal prodloužit interval na 12, čímž by se částečně redukoval počet spojů na Veveří.

x11 by byla v pětiminutě, nebo půlka 12 na x11 a půlka do Julcu? I tak by bylo dost zajímavé, jak by to 1. a 2. kolej zvládaly.
Ondra K. píše:
Ad zastávka MZK:
V dané oblasti jsem několik let studoval i žil a nikdy mi ta zastávka nechyběla. Domnívám se, že nějaká obousměrně "nešpuntová" varianta tram zastávek je těžko projednatelná. Muselo by dojít k rozšíření vozovky, likvidaci vzrostlých stromů, přeložkám sloupů VO a TV... Za rozumný kompromis bych považoval zastávku pouze pro trolejbus. Kdo by chtěl vystoupit u MZK ze směru od Krpole může pohodlně přestoupit z tram na trolejbus na Klusáčkové, a ve směru od České se dá přestoupit na České.

Taky jsem tam studoval a mi by se tehdy hodila, samozřejmě namísto Nerdovy, která je nesmyslně blízko Konečňáku. Při lehce esíčkovité přeložce trati směrem k rohlíku by stačilo pokácet jen čtyři sloupy VO/TV, pokud by se ten chybějící metr nedal získat jinde.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Mě v článku pobavilo, že novinář použil u šesti fotek z vizualizace, které patří k již postaveným tunelům v Králově poli.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
10
23 pro 2011 10:27
Dneska jsem byl zase projít Žabovřeskou a cestou jsem vyfotil i pěknou kukaň v Pisárkách.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Miropiro: Díky, článek jsem původně nečetl, ale ta citace mě zaujala, tak se podívám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Cracatit píše:
@Miropiro: Kde to píšou, co cituješ v dnešním příspěvku (odeslaném v 9:39)? Dík za zdroj, jinak je to jen potvrzení toho, co jsem už říkal, že se o generální opravě Veveří furt jen pindá někde na zastupitelstvu a v jiných kruzích, ale skutek utek.

Je to z iDNESu a jejich článku Výstavba městského okruhu v Brně na dva roky zruší trať do Bystrce

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ondra K. píše:
Provádění KP bylo už před několika lety centralizováno do Medlánek, čemuž byl uzpůsoben systém vypravování tramvají kdy existují kurzy začínající v jedné vozovně a končící v druhé. Nemyslím si, že dostavba Pisárek by na tom měla něco měnit.
Na systému vypravování tramvají dostavba Pisárek asi nic moc nezmění, ale jde mi čistě o to zda by to technicky bylo možné (provádění KP apod.)? Výraznější přestavba vozovny, která navíc mění přinejmenším zčásti i technologické zázemí, je docela vhodná příležitost k odstranění omezení na typy tramvají, které by v té vozovně mohly být trvale deponovány... Proto se ptám zda k tomu dojde?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
king666 píše:
Dotaz z trochu jiného soudku - když se v Pisárkách staví nová hala (příjem a údržba), bude po úpravách možné deponovat v Pisárkách tramvaje delší než 20 m? (že to "na střídavé přespání" logisticky jde chápu, můj dotaz míří na to, jestli bude možné provádět KP vozů delších než 20 m apod. i v Pisárkách?)

Provádění KP bylo už před několika lety centralizováno do Medlánek, čemuž byl uzpůsoben systém vypravování tramvají kdy existují kurzy začínající v jedné vozovně a končící v druhé. Nemyslím si, že dostavba Pisárek by na tom měla něco měnit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Miropiro: Kde to píšou, co cituješ v dnešním příspěvku (odeslaném v 9:39)? Dík za zdroj, jinak je to jen potvrzení toho, co jsem už říkal, že se o generální opravě Veveří furt jen pindá někde na zastupitelstvu a v jiných kruzích, ale skutek utek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Zastávka u Janáčkova divadla má své opodstatnění.
Je sympatické, když někdo na koncert dojede šalinou a nechá auto doma.
Navíc zastávka bývala v provozu vždy od 18 - 23 hodin a to ještě na znamení.
Asi je fakt okurková sezóna, neboť se tady občas řeší hrozné kraviny.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tak ale tohle je fakt blbost těch ženských, že si vezmou boty ve kterých se nedá chodit (a ničí nohu) a pak ještě brblají... Kdy někdo chtěl něco namítat - ano, moje manželka tyhle boty skutečně nenosí 8-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: ať už oblečení, či obutí vhodné do divadla (nebo takové, jaké by se mělo nosit) není zároveň vhodné pro dlouhé procházky, a to především u žen. Právě proto slouží (v běžném stavu) zastávka JD.
Chlap je tu většinou už jenom oběť, která musí naslouchat svému doprovodu. Proto i on ocení blízkost zastávky, protože si tím málokdo chce kazit dojem z předešlého představení.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
tukator píše:
Pán asi nikdy nebyl v divadle, slušně oblečen a obut v doprovodu ženy…

Čekal jsem, kdy se ozve někdo z „nadřazené“ rasy lidí, co chodí do divadla.
Moravák nic? Nevěděl jsem, že být slušně oblečen a v doprovodu ženy znamená, že je nějak fyzikálně nemožné ujít nenulovou vzdálenost. V té situaci jsem již byl a nějak jsem na ten problém nenarazil. Můžeš ujít 20 m? Tak můžeš ujít i 200 m. Nebo 300. Stále to není 1 km a víc.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Ondra K. píše:
Ad zastávka MZK:
V dané oblasti jsem několik let studoval i žil a nikdy mi ta zastávka nechyběla. Domnívám se, že nějaká obousměrně "nešpuntová" varianta tram zastávek je těžko projednatelná. Muselo by dojít k rozšíření vozovky, likvidaci vzrostlých stromů, přeložkám sloupů VO a TV... Za rozumný kompromis bych považoval zastávku pouze pro trolejbus. Kdo by chtěl vystoupit u MZK ze směru od Krpole může pohodlně přestoupit z tram na trolejbus na Klusáčkové, a ve směru od České se dá přestoupit na České.


Na Kounicově by se zastávka dělala pravděpodobně v souběhu s rekonstrukcí ulice - tam by šlo jen o koleje a asfalt nebo tady hrozí kompletka? Pokuď by se tu dělali sítě a všechno, tak si myslím, že by nemusel být problém použít prostor před rohlíkem (mimo stromy). Zastávka mně tam taky nechybí nijak zvlášť, ale pokuď, tak náhradou za Nerudovu a společnou se sloučeným pruhem pro busy a tramvaje na Kouničce.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 12 lis 2024 20:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]