Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 49 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A nejezdila náhodou pod tímto označením linka při výluce Horovy a Minské? 140 už to bohužel být nemůže.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Stejný případ jako zamýšlená x11. :-)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
x30, když na 30 není žádná výluka. Ať žije logika, konzistentnost a vše, co nám je drahé. Nebo by alespoň mělo být.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Hodně se obávám, že zejména kolej č. 1, ale i uzel Česká a Tivoli nebudou kapacitně stíhat. Částečně by tyhle trvale mohlo řešit vedení x11 proti směru hodinových ručiček, kolej č. 2 je přece jen o něco méně zatížená díky jednosměrnému vedené d9. Levého odbočení na Moraváku bych se nebál - od Muzejky toho zase tolik nejezdí a šalináři se vždy domluví.
V případě neúnosné situace existuje prezerva v podobě trolejbusové x30 ZOO-Česká.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
mnadenicek píše:
pokuď je příjemné prostředí pro docházku - třeba přes park, nemám problém.

Přes který ti ve tmě půlka lidí nepůjde, aby nedostali po palici. A já tedy radši pojedu o 5 minut déle, než bych o stejnou dobu déle šel na vzdálenější zastávku rychlejší linky.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To vše člověk chápe, to je jasné, ale ten tramvajový tunel mohl být už dávno proražen, je to uvnitř skály na místě kde by ta práce nikomu nevadila. Navíc slibovaly jestli se nepletu, že tramvaj nebude vůbec omezena.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Warcz píše:
https://www.brno.cz/brno-aktualne/co-se-deje-v-brne/a/zabovreska-bude-dokoncena-drive-stavbu-urychli-uplna-vyluka-jednicky/?fbclid=IwAR1NyVMW8cZkmY2Zj0Q7D0vAqUp70ukUay5iYVufHeP8PeghyR-Iw1KnFSI

V tom textu od magistrátu se nakonec uvádí toto:

Zástupci města se rozhodovali mezi dvěma variantami – omezit tramvajovou dopravu vždy jen na období prázdnin a stavět výrazně déle, nebo přistoupit na dlouhodobou úplnou výluku a stihnout práce ve výrazně kratším čase. „Ta první přinášela obrovské riziko dalšího zpoždění řešení komplikované dopravní situace v Žabovřeské ulici.
No, tak budiž ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Já , když už by se zastávka před MZK měla dělat, tak bych ji posunul před rohlík a zrušil bych Nerudovu, ale to by se určitě někdo ozval, je tam poliklinika a "hraničních" bude i 50m..
Ale jinak jsem spíš pro menší hustotu zastávek a větší rychlost, pokuď je příjemné prostředí pro docházku - třeba přes park, nemám problém.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
MartinV: Jo, ale trolejbusy tu zastávku například nemají. Takže…
Ale budiž, horší je stejně ten zločin proti lidskosti a urážka všeho, co je dobré, Janáčkovo divadlo. Tahle zastávka nikdy neměla existovat. Zbytečnost nad zbytečnosti.

A když už debata postoupila tím směrem:
Tylova, proč busy zastavují jinde, než šalina? Jen tam. Ať žije konzistentnost.
Linka 67: díky tomu, že teď má jednu výluku, se stala ve skutečnosti použitelnou. Aneb z KP se dostanu na NCKP.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Víš o tom, že šalina má před chodcem přednost?


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S tím nezastavováním šaliny před MZK nesouhlasím z jednoho důvodu, když bude stát trajfl v zastávce, šofc šaliny přes něj neuvidí na začátek Hrnčířské a jako chodci se mi zrovna tu už několikrát stalo, že auta stojí, šaliny jedou (vedle sebe různou rychlostí v jednom směru).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Cracatit: Zastávka by tam nebyla špatná, ale pouze pro trolejbus, nikoliv pro šalinu. Rozbilo by to ten kilometrový úsek mezi Sušilovou a Klusáčkovou. Těch 250 metrů nikoho z šaliny z Nerudovy nezabije a komu se nechce chodit, přestoupí na České/Klusáčkové na trolejbus. Mimochodem 250 metrů na zastávku nemám ani já, a to bydlím skoro v centru. Nejbližší zastávka 310 metrů od bydliště, nejpoužitelnější skoro půl kilometru, a to bydlím v oblasti, kde jsou zavedeny modré zóny, takže žádný zapadákov.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kousek od MZK je velká budova magistrátu, kde jsou řidičáky, životní prostředí a další agendy. Klusáčkova je daleko, Rybkova je taky daleko (díky pohodlnému parku subjektivně nejblíž), Nerudova zrovnatak. A když je akademický rok, tak jsem dostkrát zažil zástupy lidí, co jdou od práv dolů na jedničku na Hrnčířskou a opačně z informatiky MU třeba na stavárnu VUT nebo na práva.
Takže tahle lokalita si zastávku zaslouží, ideálně nešpuntového typu, spíš něco jako je nově opravená Vlhká směrem
k nádraží, trajfl a šalina staví na jednom místě a čelem k sobě, takže nehrozí přebíhání u zádi vozu, jak jsem párkrát zaznamenal i na Konečného náměstí nebo kdekoli jinde, kde staví šaliny zádí k sobě.
Myslím si, že by to pomohlo často přecházejícím chodcům na křižovatce Kounicovy a Hrnčířské u Rohlíku/MZK, oslabilo by to frekvenci na Klusáčkové a pomohlo by to dost trajflu, vzdálenost od pošty "Sušilova" po Klusáčkovu je příliš velká,
u šaliny (dvanáctky) to tolik nevadí, přecejen poliklinika je o pár set metrů blíž, než Sušilova.
Jasně, kdo chce opravdu na trajfl na Čáru, může dojít na Botanickou, sám jsem to tak občas dělal kvůli klimatizovanému prostoru v busu, který na jiných linkách nejezdí, ale ani tahle zastávka není zrovna nějak extra blízko.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já teda nemám pocit, že ty zastávky dopravu tolik zpomalovaly a právě hustotu zastávek vidím jako velkou přednost Brněnské MHD. To co je jinde občas za docházkové vzdálenosti to je děs a kolikrát ještě do kopce... Zrovna třeba vstup G2 navíc není nijak blízko ani u Lipové ani u Hlavního vstupu. Zastávka u MZK by se vyloženě hodila protože tam je to moc dlouhá cesta bez zastávky, když máte chodit denně taový kus do MZK nebo PrF, a vyloženě bych uvítal i zřídit zastávku Komenského náměstí pro linky jedoucí po Husově zúžením silnice na jeden pruh (stejně je jinak celá Husova jednopruhová) před Červeným kostelem. Díky tomu, že zastávka Česká směr Dětská nemocnice je odsunutá dál, nebylo by to ani tady zbytečně blízko u sebe.

Takže za mě raděj nějaká minuta navíc, ale menší docházková vzdálenost. Ona ta průměrná brněnská docházková vzdálenost, která činí 500 m je pro komfort opravdu hraniční, pokud Vám zorvna vyjde, že máte chodit celých těch 500 m každý den.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: tak mě napadá, že G2 by mohla být v provozu jen v době konání veletrhů. Plynulosti dopravy by to většinu času pomohlo, na druhou stranu jsou akce v areálu BVV, které mají vstup přes G2, nikoliv hlavní. Pak má tato zastávka opodstatnění.

Mch. jak to vypadá se zastávkou před MZ knihovnou? Pokud je to u ledu, tak je to dobře.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Warcz: Ohledně těch zastávek: souhlasím. Zrušit zbytečnosti jako výstaviště G2 a zejména Janáčkovo divadlo. Ale těch úseků je více. Jako například linky 25/26 mezi Lesní a čtvrtěmi.
Na druhou stranu zase zavést Moravské náměstí pro 67. Já vím, já vím, je to mimo ruky DPMB, problém je jinde. Jasně. Nicméně, tuhle zastávku by bylo dobré obnovit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdyby stavební a územní řízení nemohl napadat každý lojza a byla předem jasně odhadnutelná doba pro vyřízení územního a stavebního řízení, pak by se daly stavby jasně plánovat a vzájemně koordinovat. Současný stav je pouze důsledkem toho, že lhůta pro vyřízení územního a stavebního řízení je prakticky neodhadnutelná a investor tak neví kdy může počítat s realizací.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
10
23 pro 2011 10:27
https://www.brno.cz/brno-aktualne/co-se ... R-Iw1KnFSI


Offline
10
23 pro 2011 10:27
Ono to vypadá takhle hrozně jednoduše, ale není. Příprava stavby je hodně složitá. EIA komplikovaná. Spolky jako Wilsonův les, nebo obyvatele Veslařské tomu taky nepomáhají. Lidé z ulice Bráfovy nechtějí ani slyšet o nějaké stavbě a náklaďácích na ulici. Dělám ten web už rok a musím říct, že klobouk dolů před ŘSD co všechno musí ve městě řešit. Kdyby to bylo na zelené louce tak hromada věci odpadne.

Jinak co mě překvapilo, měl jsem tady kamarády z Ostravy a říkali, že Brno má zastávku na každém metru a cesta MHD je hrozně pomalá. Jak jsem byl teď na Colours, tak jim musím dát za pravdu, spoje tam jezdili mnohem větší úseky.

Třeba kacířská myšlenka zrušit zastávku Grohova a mít pořádně pouze Konečného náměstí posunutou trochu dolu...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Já nevím, toto beru jako totální fiasko a špatně naplánovanou stavbu. První se měl razit tunel, to se mohlo už dávno dělat, pak, přepojit tramvaj na novou trať a pak teprve dělat čtyřproudovou silnici, takto v podstatě tramvaj jde na vedlejší kolej a ustoupí stavbě silnice a pak někdy se dodělá tramvaj, doufám, že během stavby peníze nedojdou, nebo se nevyskytne nějaký problém s tunelem.


Offline
10
23 pro 2011 10:27
https://www.ceskatelevize.cz/porady/103 ... nech-plus/

Ad rychlost. Kolik máme tramvajových tunelu v ČR ?


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Warcz píše:
Bude zajímavé to sledovat. Jinak na webu je i žádost o stavební povolení: https://zabovreska.webnode.cz/l/stavebn ... iho-uradu/

Jsou tam technické parametry tunelu.


Ta rychlost na 50 km/h je docela špatný vtip. To ať mně nikdo neříká, že to nešlo trasovat líp a rychlost zvýšit (právě mezi vzdálenými zastávkami má vyšší rychlost trochu smysl)


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Mě trochu zaráží ta X1, 3 zastávková linka. Do teď jsem si představoval, že třeba 11 (jezdila by míň ale i o víkendech a X11/X14 dostatečně často nebo by 3 jezdila až na Ečerovu) odbočí na trianglu ještě před vozovnou a umožní bezpřestupovou obsluhu Bráfovy a Stránského (jako kompenzaci za výluku)...


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Zhruba ve 14.40 u zastávky Bráfova stálo auto dispečinku a dvě auta České televize. A pokud jsem dobře viděl(?), před kamerou jsem zahlédl Jana Seitla. Takže v nějakých zprávách ČT se třeba dočkáme reportáže. Mimochodem, v dnešních Zprávách ve 12 už informace zazněla včetně schématu návrhu (mj. zaznělo, že k realizaci bude třeba prodloužit ostrůvky na Konečného nám. a změnit signální plán), redaktorka citovala právě Jana Seitla.

Následující jsou už jen mé domněnky:
x11 vs. (x)14: Označení x11 je patrně preferováno před x14, protože vedení obou linek 11 i x11 je tentokrát navrhováno až na Ečerovu, tzn. v úseku (Malinovského nám.) - Česká - Ečerova jsou ve stejné trase. Narozdíl od minulých výluk z návrhu trochu cítím, že s x11 se počítá jen ve standardním intervalovém schématu (10 minut v PD i ND, 15 minut večer), proto v PD prodloužení 11 až na Ečerovu (rozumně se asi počítá s tím, že část frekvence (Bystrc) - Komín - Pisárky se přelije do 44/84). Bývalá x14 jezdila na Ečerovu sama a proto v PD v polovičních intervalech.

Směr jízdy x11 centrem: V návrhu patrně po směru po směru hodinových ručiček, aby se eliminovala levá odbočení (z Masarykovy do Nádražní a na Moravském nám.).


Offline
10
23 pro 2011 10:27
ŘSD tlačí čas. A to hodně. Musí to celé dokončit a vyfakturovat do roku 2023 jinak v tom ujedou přes 1 miliardu z EU. ŘSD přišlo za Brnem, že jim teče časově do bot a potřebují pracovat rychleji, tedy že chtějí dělat tunel i cestu současně a tím ušetřit jednu stavební sezonu. Co se skutečně bude realizovat je otázkou, ale Brno nechce aby ŘSD řeklo. "Brno je problematické použijeme ty peníze na jinou cestu a Žabovřeskou budeme dělat po roce 2023."

Jak bude vypadat Veslařská a tramvajová trať je otázkou, ale zase až bude Žabovřeská I tak to dopravě pomůže protože zmiznou ty dva pitomé přechody a zvětší se průjezdnost mým odhadem o 20%. To by mohlo pomoct Veveří a trochu zkratkám přes Kravák.

EDIT: Jak to bude ve skutečnosti bude jasné až budou všechny stavební povolení a hlavně až se vyhlásí soutěž na zhotovitele.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 05:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]