Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já teda nemám pocit, že ty zastávky dopravu tolik zpomalovaly a právě hustotu zastávek vidím jako velkou přednost Brněnské MHD. To co je jinde občas za docházkové vzdálenosti to je děs a kolikrát ještě do kopce... Zrovna třeba vstup G2 navíc není nijak blízko ani u Lipové ani u Hlavního vstupu. Zastávka u MZK by se vyloženě hodila protože tam je to moc dlouhá cesta bez zastávky, když máte chodit denně taový kus do MZK nebo PrF, a vyloženě bych uvítal i zřídit zastávku Komenského náměstí pro linky jedoucí po Husově zúžením silnice na jeden pruh (stejně je jinak celá Husova jednopruhová) před Červeným kostelem. Díky tomu, že zastávka Česká směr Dětská nemocnice je odsunutá dál, nebylo by to ani tady zbytečně blízko u sebe.

Takže za mě raděj nějaká minuta navíc, ale menší docházková vzdálenost. Ona ta průměrná brněnská docházková vzdálenost, která činí 500 m je pro komfort opravdu hraniční, pokud Vám zorvna vyjde, že máte chodit celých těch 500 m každý den.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: tak mě napadá, že G2 by mohla být v provozu jen v době konání veletrhů. Plynulosti dopravy by to většinu času pomohlo, na druhou stranu jsou akce v areálu BVV, které mají vstup přes G2, nikoliv hlavní. Pak má tato zastávka opodstatnění.

Mch. jak to vypadá se zastávkou před MZ knihovnou? Pokud je to u ledu, tak je to dobře.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Warcz: Ohledně těch zastávek: souhlasím. Zrušit zbytečnosti jako výstaviště G2 a zejména Janáčkovo divadlo. Ale těch úseků je více. Jako například linky 25/26 mezi Lesní a čtvrtěmi.
Na druhou stranu zase zavést Moravské náměstí pro 67. Já vím, já vím, je to mimo ruky DPMB, problém je jinde. Jasně. Nicméně, tuhle zastávku by bylo dobré obnovit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Kdyby stavební a územní řízení nemohl napadat každý lojza a byla předem jasně odhadnutelná doba pro vyřízení územního a stavebního řízení, pak by se daly stavby jasně plánovat a vzájemně koordinovat. Současný stav je pouze důsledkem toho, že lhůta pro vyřízení územního a stavebního řízení je prakticky neodhadnutelná a investor tak neví kdy může počítat s realizací.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
10
23 pro 2011 10:27
https://www.brno.cz/brno-aktualne/co-se ... R-Iw1KnFSI


Offline
10
23 pro 2011 10:27
Ono to vypadá takhle hrozně jednoduše, ale není. Příprava stavby je hodně složitá. EIA komplikovaná. Spolky jako Wilsonův les, nebo obyvatele Veslařské tomu taky nepomáhají. Lidé z ulice Bráfovy nechtějí ani slyšet o nějaké stavbě a náklaďácích na ulici. Dělám ten web už rok a musím říct, že klobouk dolů před ŘSD co všechno musí ve městě řešit. Kdyby to bylo na zelené louce tak hromada věci odpadne.

Jinak co mě překvapilo, měl jsem tady kamarády z Ostravy a říkali, že Brno má zastávku na každém metru a cesta MHD je hrozně pomalá. Jak jsem byl teď na Colours, tak jim musím dát za pravdu, spoje tam jezdili mnohem větší úseky.

Třeba kacířská myšlenka zrušit zastávku Grohova a mít pořádně pouze Konečného náměstí posunutou trochu dolu...


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Já nevím, toto beru jako totální fiasko a špatně naplánovanou stavbu. První se měl razit tunel, to se mohlo už dávno dělat, pak, přepojit tramvaj na novou trať a pak teprve dělat čtyřproudovou silnici, takto v podstatě tramvaj jde na vedlejší kolej a ustoupí stavbě silnice a pak někdy se dodělá tramvaj, doufám, že během stavby peníze nedojdou, nebo se nevyskytne nějaký problém s tunelem.


Offline
10
23 pro 2011 10:27
https://www.ceskatelevize.cz/porady/103 ... nech-plus/

Ad rychlost. Kolik máme tramvajových tunelu v ČR ?


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Warcz píše:
Bude zajímavé to sledovat. Jinak na webu je i žádost o stavební povolení: https://zabovreska.webnode.cz/l/stavebn ... iho-uradu/

Jsou tam technické parametry tunelu.


Ta rychlost na 50 km/h je docela špatný vtip. To ať mně nikdo neříká, že to nešlo trasovat líp a rychlost zvýšit (právě mezi vzdálenými zastávkami má vyšší rychlost trochu smysl)


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Mě trochu zaráží ta X1, 3 zastávková linka. Do teď jsem si představoval, že třeba 11 (jezdila by míň ale i o víkendech a X11/X14 dostatečně často nebo by 3 jezdila až na Ečerovu) odbočí na trianglu ještě před vozovnou a umožní bezpřestupovou obsluhu Bráfovy a Stránského (jako kompenzaci za výluku)...


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Zhruba ve 14.40 u zastávky Bráfova stálo auto dispečinku a dvě auta České televize. A pokud jsem dobře viděl(?), před kamerou jsem zahlédl Jana Seitla. Takže v nějakých zprávách ČT se třeba dočkáme reportáže. Mimochodem, v dnešních Zprávách ve 12 už informace zazněla včetně schématu návrhu (mj. zaznělo, že k realizaci bude třeba prodloužit ostrůvky na Konečného nám. a změnit signální plán), redaktorka citovala právě Jana Seitla.

Následující jsou už jen mé domněnky:
x11 vs. (x)14: Označení x11 je patrně preferováno před x14, protože vedení obou linek 11 i x11 je tentokrát navrhováno až na Ečerovu, tzn. v úseku (Malinovského nám.) - Česká - Ečerova jsou ve stejné trase. Narozdíl od minulých výluk z návrhu trochu cítím, že s x11 se počítá jen ve standardním intervalovém schématu (10 minut v PD i ND, 15 minut večer), proto v PD prodloužení 11 až na Ečerovu (rozumně se asi počítá s tím, že část frekvence (Bystrc) - Komín - Pisárky se přelije do 44/84). Bývalá x14 jezdila na Ečerovu sama a proto v PD v polovičních intervalech.

Směr jízdy x11 centrem: V návrhu patrně po směru po směru hodinových ručiček, aby se eliminovala levá odbočení (z Masarykovy do Nádražní a na Moravském nám.).


Offline
10
23 pro 2011 10:27
ŘSD tlačí čas. A to hodně. Musí to celé dokončit a vyfakturovat do roku 2023 jinak v tom ujedou přes 1 miliardu z EU. ŘSD přišlo za Brnem, že jim teče časově do bot a potřebují pracovat rychleji, tedy že chtějí dělat tunel i cestu současně a tím ušetřit jednu stavební sezonu. Co se skutečně bude realizovat je otázkou, ale Brno nechce aby ŘSD řeklo. "Brno je problematické použijeme ty peníze na jinou cestu a Žabovřeskou budeme dělat po roce 2023."

Jak bude vypadat Veslařská a tramvajová trať je otázkou, ale zase až bude Žabovřeská I tak to dopravě pomůže protože zmiznou ty dva pitomé přechody a zvětší se průjezdnost mým odhadem o 20%. To by mohlo pomoct Veveří a trochu zkratkám přes Kravák.

EDIT: Jak to bude ve skutečnosti bude jasné až budou všechny stavební povolení a hlavně až se vyhlásí soutěž na zhotovitele.


Online
Uživatelský avatar

2652
13 črc 2009 13:42
Tu x11 bych městem vedl opačně. Kvůli jednotné odjezdové zastávce linek 11 a x11 na Malinovského náměstí pro směr Bystrc.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Zdeněk píše:
Rok dopředu snad nemusí být číslování linek definitivní a třeba se linky 14 dočkáme...

Pokud by slo o 2 roky, tak 14 dava smysl. Podle zadosti o stavebni povoleni ale bude spise vyrazne kratsi dobu.

Citace:
Vprůběhu realizace stavby je navrženo zřízení dvou jednokolejných úseků na stávající tramvajové trati. Cílem návrhu je zachování stávajícího tramvajového provozu a zároveň uvolnění prostoru staveniště pro realizaci co možná největšího rozsahu prací za provozu.Navržen je 1. úsek (jižní) délky 385m a 2. úsek (severní) délky 371m. Zhlediska výstavby je významnější úsek jižní, sohledem na stísněné prostorové podmínky vtéto lokalitě. Tento úsek by měl být zřízen přednostně a prakticky po celou dobu výstavby, které se týká tramvajové trati. Zřízení severního úseku pak závisí na skutečném postupu výstavby, předpokládá se až vzávěru výstavby tramvajové trati. Souběžné fungování obou jednokolejných úseků by mělo být omezeno na co nejkratší období.Předmětem objektu je zřízení provizorních kolejových konstrukcí –výhybek. Potřebná úprava trolejového vedení je předmětem objektu C682.Zjednokolejnění bude realizováno v prvním úseku vložením výhybek N1 a N2 a ve druhém úseku vložením výhybek N3 a N4. Výhybky N1 a N2 budou vloženy do koleje K1 (směr Pisárky). Délka prvního jednokolejného úseku je 385m. Výhybky N3 a N4 budou vloženy rovněž do koleje K1 (směr Pisárky). Délka druhého jednokolejného úseku je 371m. Výhybky N2 a N4 jsou zrcadlovým obrazem výhybky N1. Situování výhybek je dáno návazností na stávající trolejové převěsy. Směrové a výškové geometrické uspořádání provizorních kolejí a jejich napojení na stávající trať předpokládá provozní rychlost max.15km/hod.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Tahle výluka akorát zdůrazňuje neschopnost města slušně plánovat. Nejprve měl být tunel a nová trať, pak noční výluka na přepojení kolejí a tradá, jezdíme. Tak nějak to taky předpokládá stavební povolení (kapitola C653) výše nalinkované. Jenže to bychom nesměli být v Brně. Na dva roky to zavřít je neomluvitelná prasárna.
Mimochodem, jsem zvědavý, jak se podaří protáhnout cca 55 spojů ve špičce v jednom směru po Veveří. (Je mi to jasné, nepodaří. Z Bystrce se bude cestovat opět na jedné noze a ještě ne na své.)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Divím se že se ještě nikdo nepozastavil nad zvýšením počtu velkokapacitních souprav 3x T6. Teď už ten nákup ojetin z práglu a zkušební provoz přes léto dává smysl.

Jedinou otázkou zůstává, kolik se podaří seskládat trojčat.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
10
23 pro 2011 10:27
Bude zajímavé to sledovat. Jinak na webu je i žádost o stavební povolení: https://zabovreska.webnode.cz/l/stavebn ... iho-uradu/

Jsou tam technické parametry tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
goldfinger: na Maliňáku se točit nebude, pojede od České Rooseveltovou a přes Svoboďák zpět.
Rok dopředu snad nemusí být číslování linek definitivní a třeba se linky 14 dočkáme...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kde se x11 bude točit - na Maliňáku? Z provozního hlediska by asi bylo nejlepší ji vést přes Husovu (reminiscence na někdejší d10) a po Rooseveltově zpět. Nezatížila by se tak 1. kolej na roli.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Přečíslování linky x11 na x14 by myslím udělalo situaci přehlednější. Aspoň já vnímám linku 14 jako výlukovou, párkrát již takto byla využita.

Jinak v podmínkách řešení je oprava TT v ulici Veveří - tak snad to včas stihnou. :mrgreen:


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A nebylo by lepší na tu dobu zřídit linku 14, než x11, když je to dlouhodobější výluka? Protože když bude jezdit x11 a 11 po jedné strase, bude to tak trochu matoucí, zvlášť, když na takovou dobu, kór když to není tak dlouho a 14 do Bystrca fakt jezdila. Pak se třeba udělá výluka někde na Táboře a linka se bude značit jak? XX11? sarcastic


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Tato výluka by se dala označit jako návrat ke kořenům. Nejvíc si ji budou asi pochvalovat obyvatelé Žabin a Veveří, kteří díky ní získají přímé spojení na rolu. Trošku asi zapláče kapacita tratě na Veveří (zejména křižovatka na Tivoli, s uzlem Česká to asi taky trošku zamává.V této souvislosti mne napadá trošku kacířská otázka: co prohodit konce d1 a D8, tedy že by d1 jezdila z Řečkovic do Starého Lískovce a d8 z Lösch do Šrajbecu?


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Další výluka v Brně. Tentokrát v MHD. Na dva roky se zkrátí trasa tramvaje č.1. Od září 2020 by měla přestat obsluhovat obyvatele Komína a Bystrce. A to kvůli stavbě VMO. Kvůli výluce jsou potřeba rozsáhlé změny na objízdných trasách. Zásadní změnu dnes schválili brněnští radní.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
19
21 říj 2016 16:29
Souhlasím, z hlediska přednosti to nic neznamená, ale tady je to tak specifický případ, že jsem to popsal takto. Pokud si není jistý, jaká výzva následuje, měla by d-5/6 najet tak, aby d-1 do profilu nenajela, z toho by právě vznikalo zbytečné zdržování. Přesně tak, d-1 popojíždí k návěstidlu, aby se načetla.
Ano, o řidičské kolegialitě, je to tam však vše v obloucích a výhybkách, takže max. 15 km/h


Offline
821
25 led 2006 09:46
To, že pro d-5/6 bliká "návěst" z hlediska přednosti nic neznamená. Řidič prostě musí odhadnout, jestli jednička už odbavila cestující nebo ne. Mnohdy prostě při poloze čoček na stuj najede do profilu jedničky a tím si přednost zajistí. Pokud se nepletu, často i jednička po odbavení v zastávce popojede až těsně k návěstidlu.
Je to tam jen o řidičské kolegialitě a odhadu situace. I když uznávám, že určité riziku střetu tam je - pak ovšem bude viník jasný. Ale podobná nehoda se tam ještě nestala. Vzpomínám si, že tam v roce 1997 měla nehodu s protijedoucí tramvají linky č. 1 K2R 1039 tehdy ještě ve zkušebním provozu. Jednička ji trefila přímo do kloubu, ale bez větších následků. Bylo to krátce po daleho horší nehodě K2R 1066 s KT8 č. 1708 na výhybce pod Juliánovem.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10313 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: xxx a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 23:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]