fixi píše:
1470 nemohla být vyřazena 1999, když je ve fotogalerii fotka z roku 2000.
Poslední jízda byla v prosinci 1998 (jako poslední T2), potom byl vůz odstaven s výhledem na předání do muzea. Ta fotka u Výstaviště z roku 2000 je z přehlídky historických vozidel (100 let el. dráhy), které se 1470 účastnil už asi jako vyřazený vůz.
V některých případech je s rokem vyřazení problém - jestli brát vyřazení z osobní dopravy (1998) nebo administrativní vyřazení (1999) nebo až fyzickou likvidaci. V evidenci je ve sloupci vyř. většinou rok vyřazení z osobní dopravy. Pokud ale vůz sloužil dál třeba jako služební, pak je tam rok vyřazení služebního vozu. To ale neplatí 100%, prameny se někdy bohužel rozcházejí.
V tomhle kokrétním případě by tam teda místo 1999 mělo být 1998.
fixi píše:
Jak se liší GO u T3 a rekonstrukce u B732?
Prakticky se liší dost, takže předpokládám, že jde o terminologický problém. No, nevím... Původně byla jedna GO u tramvají součástí plánované údržby doporučené výrobcem, zhruba v polovině životnosti. Naopak rekonstrukce je prodloužení životnosti - původně se s ničím takovým nepočítalo a autobusy měly jít po 10 letech do šrotu. To, že se dělají druhé nebo třetí GO u tramvají je vlastně taky prodloužení životnosti, takže by se to asi taky mohlo jmenovat rekonstrukce. Pak je tu ještě věc, že rozsah prací se u různých GO liší. No a nakonec, myslím, že termín GO se u dpmb už nepoužívá - teď se to jmenuje snad těžká prohlídka... Jestli se v tom někdo vyzná, tak by to mohl upřesnit.