Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 408 z 412    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412  Další
Autor Zpráva
Dneska mi k nádraží přijela 1706, ještě uvnitř voněla novotou, moc pěkná, snad nebude jezdit na d8, to by hnedka skla a stěny vzaly za své. Zastávku před námi jela vymazlená 1064 na posílené d6, ale bohužel jsme ji nechytili, takže jsem ji zevnitř ještě neviděl. Mimochodem, přimlouvám se za aktualizaci vozového parku, chtěl jsem zjistit, kolik je nízkopodlažních kačen a jestli se po rekonstrukci vložením nízkopodlažního dílu mění a doplňuje původní označení, ale měl jsem peška. Takže kolik je vlastně nízkopodlažních kačenek a které se budou takhle modernizovat? V rubrice K2 taky není 1064 uvedená.


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
mno konecne zmizely 1659+1660


VS píše:
Jo 1064 je moc pěkná,včera na d-12.Má žlutý částečně i sedačky,určitě to bude CVR pro Eurotel.

Ad 1632+33:V tom případě se asi fakt nedá nic dělat,jedině že by byla po ruce nějaká železná či lať,ale 8 je moc.Jedině mobilem zavolat policii a dispečnik.Nepatřily náhodou do námi údajně diskriminované menšiny?
Jistý je jedno! 1632+33 je zralá na GO, jako dobytčák vypadala už aspoň rok(rez,poškrabaný okna,omšelý lak,špína).Jelikož je ale na GO 1620, tak třeba DP jen opravý škody po vandalech a vrátí ji ještě do provozu.


Ta 1064 je fakt moc hezká.A s tou 1632+33 más pravdu,ale ty Pisárky
si těch šalin vůbec neváží za plotem poříd stojí 1131 a nic s ní nedělají a
doufám,že 1097 je už na opravě. :lol: ](*,)


Jo 1064 je moc pěkná,včera na d-12.Má žlutý částečně i sedačky,určitě to bude CVR pro Eurotel.

Ad 1632+33:V tom případě se asi fakt nedá nic dělat,jedině že by byla po ruce nějaká železná či lať,ale 8 je moc.Jedině mobilem zavolat policii a dispečnik.Nepatřily náhodou do námi údajně diskriminované menšiny?
Jistý je jedno! 1632+33 je zralá na GO, jako dobytčák vypadala už aspoň rok(rez,poškrabaný okna,omšelý lak,špína).Jelikož je ale na GO 1620, tak třeba DP jen opravý škody po vandalech a vrátí ji ještě do provozu.


Jo, 1064 je pěkná...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Nenávidím vandaly!

Už jste viděli 1064, jak je krásně žlutá, s klimatizací, modrožlutými sedadly...


Pátek, 6.30, linka 1, prázdná souprava 1632+33 z Mendláku (resp. z Pisár. voz.): Na Výstavišti přistoupila banda osmi asi 18-ti letých podnapilých výrostků. Osazenstvo B vozu - já, žena okolo 50, mladík 17 a oni. Nejdřív začali hulit, načež žena radši vystoupila, a taky dobře udělala. Pak mi kolem hlavy začaly lítat nejrůznější věci: vyrvali sedadlo, pozohýbali madla, rozmlátily světla, dveřní pohony, atd.. Takže 1632+33 už opravu opravdu potřebuje. Radši jsem nic nehlásil - nerad bych dostal po tlamě... Holt chtělo by to změnit právní legislativu a zabezpečení B vozů - když už jsem to nakous, tak ani nechci vidět soupravu MV+VV+MV. Ten druhej motor bude takovej humáč...

Teď příjemnější věc: 1732 je po opravě (novej lak, obložení, potahy atp.)


Linka 7 pořád hlásí,že jede jen do Švermovy,a když jsem dneska jel v šalině 7 tak řidič zajel do Švermovy a začal psát SMSky a neotevřel dveře tak jsem na něj zaklepal. To jsou ty Pisárky - s těma vrakama


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Nejlepší vozy (spíš sedadla :-) ): d-3 (T6A5 a T3R)


Mně se nejvíc líbí 5, zvlášť její severní část, Starý Lískovec moc nemusím, tu bych dal na 1. místo jak v kritériu spojení mezi čtvtěmi (jedna ze 3 linek obsluhující Lesnou, jede přes Českou, tak podle vytíženosti a intervalu. a koneckonců i podle typu vozidel. Jezdí na ní Anitra a K2 (K3 se asi nedočkáme). Nejhezčí trasu má asi 3 - od Merhautovy až do Komína. Čtverce to kazí průjezd Bronxem.


Nejvíc mě štve 12,protože je furt přeplněná,ve špičce je to někdy, lahůdka to horko,ten smarádek co de z 12 nebo 13 při jizdě do Kr.Pole.Blbá je taky 9,protože jezdí z tý blbý zastávky na Hl.nádraží. Dobrá je 3,částečně 9,10-do lískovce či ujdou 5,67, nebo 2.Nejhorší(kromě 12) je ale 8.ten kachní dobytčák,kde větinou nenajdete,ani jedno pořádný místo k sezení mě opravdu štve,zvlášť večer ty hvízdavý zvuky co KT8 vydávaj.Bydlím v blízkosti 8 a někdy je to až moc,proto když můžu,tak jezdím 10(aspoň není tak plná).


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, myslím že by nebylo na škodu stanovit kritéria podle kterých chceš hodnotit.... U nejlepšího vozidla je to celkem jasný, ale u linky?
Mě by napadala následující :
a) podle trasy (rychlé, přímé spojení mezi čtvrtěmi nebo uzly)
b) podle vytíženosti a intervalu
c) jak moc se mi líbí okolí trasy kudy linka projíždí....
d) podle typu vozidel na linku nasazovaných....

Když řeknu podle sebe :
a) trasa - linka 12 - tu jedinou by asi nikdo neměnil, ani Tajemný ve svém prapodivném návrhu, jen by mohla jezdit až k Technickému muzeu
b) vytíženost, interval - 7 nebo 10
c) okolí trasy.... 11
d) typ nasazovaných vozidel ....8 (mám rád kačeny :-))

Co vy na to?


Zdar lidi, je tady anketa o nejoblíbenější vůz. Napadlo me, ze zajímavy by bylo se zeptat, jaká je vaše nejoblíbenější tramvajová linka. Já jezdím nejčastěj 1, 3 nebo 11 do Komína, kde bydlím. A možná i kvůli tomu to u mě vyhrává 11. Je to ale taky tím, ze jeji cela trasa vede pres zdravější casti mesta - Bystrc, Komin, Zabiny, Lesná.
Pak bych taky vyzdvihl 4 (hlavně posledních pár zastávek na obou stranách).

Naopak zrovna nemusim 12 nebo 7 (asi kvuli tomu, ze jedou pres ty nejvetsi aglomerace).

A co vy na to?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Thaavi píše:
Je to možná hloupá otázka, ale zajímalo by mě, jestli je u nás v jiných městech s MHD nebo ve světě běžný, aby tramvaje přes noc stály venku. :?: Hlavně v zimě na mrazech, v dešti, když taje apod. musí dostat holky pořádně zabrat.
....


Ono daleko vic, nez tim, ze jsou vozy odstaveny venku dostavaji zabrat tim, ze jezdi po prosolenych silnicich. A to nespravis tim, ze vozy na noc uklidis do vozovny.

Vyhoda haly je hlavne v tom, ze se v zime rano lepe vyjizdi (neni nutnost odsnezovat okna, teplota v souprave je na vyssi urovni nez venku, ...)


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
DNES se uvolnila trolej na Bystrcké, proto tam zůstalo cca 10 šalin (možná víc), tramvaje končily v Komíně a 1 T6A5 si o uvolněný držák troleje rozmr... pantograf. Nejezdily ani trolejáky kvůli vypnutí proudu.


Honza píše:
fixi píše:
Minulou sobotu byly na d-1 T3R! 1663+1664.
Ona tam jezdí už od prázdnin..... Šetří se T3 a protože nic jinýho nemaj, tak ji tam pošlou. Už jsem ji tam viděl... A o víkendech kvůli těm dveřím, jinak jen T3RF.

Dnes na jedničce 1661-2.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
fixi píše:
Minulou sobotu byly na d-1 T3R! 1663+1664.
Ona tam jezdí už od prázdnin..... Šetří se T3 a protože nic jinýho nemaj, tak ji tam pošlou. Už jsem ji tam viděl... A o víkendech kvůli těm dveřím, jinak jen T3RF.


Našly by se vozovny, kde se část vozů odstavuje pod širým nebem, ale že by to bylo u nás běžné, bych neřekl. Běžné je to směrem na východ..


Je to možná hloupá otázka, ale zajímalo by mě, jestli je u nás v jiných městech s MHD nebo ve světě běžný, aby tramvaje přes noc stály venku. :?: Hlavně v zimě na mrazech, v dešti, když taje apod. musí dostat holky pořádně zabrat. Když jedu 1 kolem vozovny Pisárky je mi jich docela líto... :cry: Třeba 1623 je tak prožraná rzí už teď, že několik dní jezdí s celkem hrůzostrašnou dírou na druhym nastupnim schodku u zadních dveří, celkem hrůza :shock: , brzo se tam nějakej tlusťoch (nebo matka s kočárem) proboří až na trať...


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Minulou sobotu byly na d-1 T3R! 1663+1664.


Kousek satry, asi zadní díl, jsem dnes viděl zatáčet od Medlánek ke Kr. Poli nádr. S tím bočním nouzovým východem u K3RN to prý byla docela komedie, nejdřív jej DU požadoval a když ho udělali, tak zase zakázal. Takovej amt patří rozprášit.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
M píše:
A satra taky nema ten silenej nouzovy vychod na strane bez dveri.


Na dalsich K3N taky nebude, a na 1751 jsou z nej odstraneny kliky, takze jeho otevreni neni mozne (bez nejakych podstatnejsich domlouvatek). Duvodem je, ze DU dal jako podminku schvaleni ten vychod zaslepit (nesoulad s draznim zakonem).

Jinak prave v tuto chvili je predni a zadni clanek SATRY na nadrazi v Kr. Poli a probiha nakladani na vagony.
Stredni clanek jsem nevidel. Pravdepodobne byla rozpojena uz v Medlankach, nebot clanky byly otoceny k sobe nekompatibilne


A satra taky nema ten silenej nouzovy vychod na strane bez dveri.


A ještě Satra má asynchronní výzbroj Siemens, K3RN stejnosměrnou Progress.


Hlavně má Satra III. hnací jenom dva podvozky, K3RN všechny čtyři. Pak už jenom detaily jako dveře (Satra výklopné, K3 skládací), rozdíly dané místem určení...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10297 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 lis 2024 21:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]