Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 300 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
pepola píše:
Definitivně je odstaven kloubák 2324.Zůstal jen 2325 bez tuningu(katastrofa s ním jet),a po tuningu je 2322 a 2327.Teď po majálesu asi kloubáků moc nezbyde-poté,co se s nimi svezou parchanti do MÚ!!!


Tím tuningem je myšleno co?


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Když sem ním jel, tak ten řidič říkal, že píše tady na fóru. Nevíte někdo, jakej má nick?


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
dnes jsem si konecne prohledl a vyzkousel SOR, je z usteckehe dopravni spolecnosti, ma to na bohu napsany, zvuky co vydaval pri startovani, jako by se mel co chvila rozpadnout, v motoru porad neco mlatilo ci nepravidelne klepalo, pri rozjezdu jako by se mu vubec nechtelo, pak az se mu to povedlo to jelo slusne, interier katastrofa,uvnitr hluk, hruza des a utrpeni, jedine plus je snad jen zabudovane autoradio v kabine ridice....


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Definitivně je odstaven kloubák 2324.Zůstal jen 2325 bez tuningu(katastrofa s ním jet),a po tuningu je 2322 a 2327.Teď po majálesu asi kloubáků moc nezbyde-poté,co se s nimi svezou parchanti do MÚ!!!


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
VS: Ve Štefánikově čtvrti by se možná autobus mohl otáčet na Kohoutově. Vznikl tam takový menší kruhový objezd. Pro sólo by to stačilo.


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
prvni serie ji nemela vubec, druha ma system ktery po 5 vterinach zavre dvere, a u citelisu je tusim stejny system


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
A nevíte někdo proč vůbec se u nás nepoužívá poptávka u busů? Asi to tady padlo, ale pokud někdo máte trpělivost, tak mi prosím odpovězte :-) Díky


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Na citelisech se objevuji nalepky "dvere autobusu otevira ridic atd..." takze poptavka zrejme byla nadobro pohrbena...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Dnes opet pouzita poptavka na citelihnusu 7640...linka a-50, dvere bez nalepek, lidi zmateni...navic nechapu proc se vnejsi tlacitka od vozu 7616-7630 presunula az na bile oblozeni a nemohla zustat na miste u okennich sloupku-takto sou moc nizko...


Offline
Uživatelský avatar

105
24 čer 2005 19:12
Ještě jsem nemohl odolat a podělím se s vámi hned B951E 7485 http://b961.wz.cz/7485.html :-P


Offline
Uživatelský avatar

105
24 čer 2005 19:12
2386 už má nové okno (to co jej rozbili chuligáni) a tak byl již včera na noční. Dnes jsem fotil dost v Medlánkách, zatím posílám odkaz na fotky Citelisu :arrow: http://b961.wz.cz/citelis7632.html .Pokud myslíte že fotky za něco stojí, tak udělám další stránky ihned a pak to vše do galerie na bmhd.Zatím


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ds: ano samozrejme zkraceni intervalu je zadouci a kloubaky az v krajnim pripade ale na a-50 by byly zbytecny luxus...jen si myslim ze by se zde uzivily 15m busy...


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
ds píše:
Spy : to není pravda. Naopak jsou spoje, kdy jezdí a-53 na Palačák úplně plná (např. ráno na osmou). Jinak prodloužení na Palačák moc nestojí, při otáčení přes VMO najezdily autobusy zbytečné jalové kilometry, takhle aspoň někoho občas svezou. Kdyby ta linka z Palačáku jela aspoň někam a ne jen na Skácelovu, divil by ses co by tím jezdilo lidí.

No, tak kolem té 8.-9.hod.se tam pár lidí sveze, že by byla "úplně plná",bych zrovna netvrdil, ale souhlasím s Tebou v tom, že je to jedno, jestli jezdí na Palačák nebo na Skácelku, protože kilometry najedou skoro stejný... Stejně vím, že někteří řidiči celou smyčku na Skácelce neobjíždí po VMO, ale objedou to nahoře kolem benzínky OMV.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Izzy : vždy by mělo napřed jít zkrácení intervalu a pak teprve kloubáky. Kopcovitá a-50 by profilem B741 a 941 odrovnala.

Spy : to není pravda. Naopak jsou spoje, kdy jezdí a-53 na Palačák úplně plná (např. ráno na osmou). Jinak prodloužení na Palačák moc nestojí, při otáčení přes VMO najezdily autobusy zbytečné jalové kilometry, takhle aspoň někoho občas svezou. Kdyby ta linka z Palačáku jela aspoň někam a ne jen na Skácelovu, divil by ses co by tím jezdilo lidí.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
manil píše:
Pokud je stále v kurzu otázka, odkud odebrat kloubáky, možná by se dalo uvažovat o lince a-53. Při nasazení sól při intervalu 5 minut by se zvýšila převozní kapacita již tak vytížené studentské linky.

Pořád jsem nepochopil, proč tato linka jezdí v úseku Skácelova - Palackého Vrch ve špičkách i sedlech po 10 minutách, když tam vůbec nikdo nejezdí!!! A navíc kloubáky! To je jako pěst na oko... Když už jsme u té 53: dřív byla zastávka Skácelova označena jako občasná do 20:00 hod. Takže večerní spoje jezdily až z Červinkovy. Bylo to prý kvůli tomu, že studenti na zastávce Skácelova byli příliš hluční a rušilo to obyvatele okolní zástavby. To už se uklidnili nebo je to jinak? :-D


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ds a-50 by si posileni ve spickach vylozene zaslouzila...jezdim s ni kazdy den a minimalne 15m busy by se tu uzivily protoze nepocitam se zkracenim intervalu na 7/8min...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pokud je stále v kurzu otázka, odkud odebrat kloubáky, možná by se dalo uvažovat o lince a-53. Při nasazení sól při intervalu 5 minut by se zvýšila převozní kapacita již tak vytížené studentské linky.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ad kloubáky na mnoha dalších linkách : 50 a 52 určitě ne, výjezd přes Farinovu zatáčku do Kohoutovic je pro kloubáky vyloženě týrání. Nová výstavba v Žebětíně MHD moc neovlivní, protože lidé co se do novostaveb stěhují nebývají zrovna horliví uživatelé MHD - už by vám to (některým) mohlo konečně dojít. Jinak třeba počítat s nepříliš nadějnou budoucností vozů 2301-2330, takže kloubáků bude málo tak jako tak.

ad 72 : možné ukončení by bylo u zastávky Poliklinika Lesná (na kruhovém objezdu). Nejdůležitější je relace Halasovo nám. - Kr.Pole nádraží. Tady nejde ani tak o navýšení kapacity jako spíš o to, že pro poměrně významný přepravní vztah je 10 min. interval dost dlouhý. Jinak původní význam 72 (ještě za totáče, když se zaváděla) byl spojení velkých sídlišť s fabrikami, kde pracovala hromada lidí - KSB, Zbrojovka, MEZ, Zetor, Sigma Slatina atd. Tenhle důvod už dávno pominul a 72 slouží hlavně jako posila 44/84 ve špičce.

ad Červený kopec : ano, stále tam jezdí 82 v přibližně hodinovém intervalu - jednu hodinu z Celní a druhou z Polní. Myslím, že vzhledem k poměrně řídkému zalidnění této oblastní a ne nijak velké vzdálenosti od tramvaje je to vyhovující, možná by se hodilo něco o víkendech.


Offline
Uživatelský avatar

1442
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
VS: A nejezdí na Červenej kopec a-82? Myslím, že tam kdysi zajížděla, ale jestli to pořád platí, tak to nevím..


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
VS píše:
Dobrej nápad. Já bych viděl a-72 v sedlech v trase Řečkovice, hřbitov-Stará osada s pokračováním ve špičce do Přízřenic(Faměrovo nám.).
Já si myslím, že původní trasa 72 do Líšně byla mnohem lepší, byl to i její původní účel - spojit Řečkovice, Kr.Pole, Lesnou,... s Líšní (Zetorem). Dnešní vedení této linky kamsi do Černovic a 4x za hodinu do Přízřenic... No co... Ale její provoz v sedlech, to je asi přehnaný optimismus. U řečkovického hřbitova je sice nová výstavba, ale zase tak horký to není a na Palackého nám. to není daleko. Odtud jezdí 2 linky, jedna s kapacitní rezervou (70) a od Semilassa do Štefanikovy čtvrti taky myslím 44/84 v sedlech stačí. No a vést 72 ještě až na Starou osadu, protože se nemá kde otáčet...Nevím...


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
VS píše:
Když sme opět u vhodnosti kloubáku na linky, tak co a-50?

V pátek jsem jel v 16 hodin a-50 ze ZOO do Bohunic. Celou cestu nebylo v autobuse víc jak 10 lidí. Jiná situace je ale v sedle a před 14. hodinou. To jede plno děcek ze školy. Takže na a-50 bych zkrátil interval už od 12. hod.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
VS : myslim ze na tu osadu by to bylo uz zbytecny, tam je 45, ktera ma v tomhle useku celkem rezervu


To možná jo, ale kde by se ta a-72 v Štefanikově čtvrti otáčela?? Nejbližší možná je až St.Osada. Smyčka u Kohoutove ul. už nexistuje, ještě v r.1995 ji využívala a-64 o prázdninách, ale po výstavbě tunelu byla zrušena. JHedině snad režijně na nám.SNP.

Nebylo by lepší vést a-72 ze St.Osady po trase a-58 přes Židenice na Geislerovu a dále přes Životského, Tržní a do Černovic než a-58 ze St.Osady až na Životského. Od Semilassa po Starou osadu by zůstalo provázání s a-44/84 a dál po Gajdošové už jezdí dost linek, takže tam už by ta a-72 nechyběla.

Když sme opět u vhodnosti kloubáku na linky, tak co a-50? Plná jezdí dost i přesto že z Osové na bellovu jede x25 a vzájemnej interval je 5 min. ve špičce.
Co se týče a-52: Až se osídlí domky v Žebětíně, tak už se možná rovněž vyplatí, pokud teda pojede a-52 do nové smyčky. Spíš bych zavedl posilový spoje Mendlák-Hájenka aspoň v ranní špičce, ty by mohly pokračovat po trase t-26 na Starou osadu, jak to dříve bývalo.
Ostatní linky už na klouby nejsou, snad ve špičce pár spojů na a-76, kvůli průmyslové zóně. Kloubáky se určitě nakoupí nový, i když to nakonec nebudou ty plyňáky. Vždyť se vyhlašuje výběrový řízení na 30 sólo a 20 kloubových busů, ale neni tam stanoveno, jestli plynových nebo naftových.

Ještě se tady mluvilo o potřbebné určité docházkové vzdálenosti na MHD, proto v musí v Žebětíně na Ríšovu jezdit busy. Na Červenej kopec nejezdí nic a nikomu to nevadí.


"Nevadilo" = protestovat může kdo chce, ale lidi si spíš než složitě remcat na patřičných místech na danou situaci zvyknou.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
ds píše:
Spy : ono se nejednalo ani tak o náhradu linky 140, jako o náhradu někdejší linky 77, která jezdila z Lesné kolem Královopolské strojírny v poměrně hustých intervalech...

Jo, máš pravdu, vlastně 140 jezdila někdy jen k Semilassu, někdy na Haškovu, někdy do Štefánikovy čtvrti... No a to je taky zajímavý, že ta 42 tak jezdila jen pár metrů, pak byla zkrácena jen k Semilassu (přes Královo Pole, nádraží) a nikomu to nějak nevadilo, že není přímý spojení mezi Kr.Polem (KSB) a severem Lesné...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Spy : ono se nejednalo ani tak o náhradu linky 140, jako o náhradu někdejší linky 77, která jezdila z Lesné kolem Královopolské strojírny v poměrně hustých intervalech...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 297, 298, 299, 300, 301, 302, 303 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 06 říj 2024 22:29
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]