Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
pospi11 píše:
Spíš mě napadá...jaké T3 se budou těmi T6 nahrazovat, když se T3P vesele generálkují a Gčka chodí do prohlídek? Aby to nedopadlo jako posledně, že do kopru půjdou nakonec T3R :pray:

T3R a VARky bych nejradši viděl jako motorové vleky v soupravě za kloubovým Variem. Jenže do výměny výzbroje asi už nikdo nepůjde.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na T3G se sice VP dělají, ale jen na těch s ručním řadičem. Pedálovky se už pár let souvisle vyřazují, a vyjetí km na nejstarších vozech se postupně blíží.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

98
10 zář 2012 17:19
ráj Crossů
Spíš mě napadá...jaké T3 se budou těmi T6 nahrazovat, když se T3P vesele generálkují a Gčka chodí do prohlídek? Aby to nedopadlo jako posledně, že do kopru půjdou nakonec T3R :pray:


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Toto je prostě jenom další důsledek nesmyslné hurá akce zvané EVO2. Nacpali se do toho milióny, které teď budou dlouhá léta chybět a pak se zjistí, že díky tomu není čím nahradit nejstarší T3, protože už nejsou prachy pomalu ani na jejich GO, ne to ještě na nákup něčeho nového o dostatečné kapacitě. A je to opět o tom, o čem jsem psal před pár týdny jinde, chybějící koncepce obnovy vozového parku, resp. koncepce měnící se podle toho, na co zrovna (ne)přijdou dotace a kdo zrovna sedí u koryta… ehm, pardon, u kormidla na magistrátu. A to je prostě špatně. Takto to dlouhodobě fungovat nemůže a nesmí. Ale někdo si prostě nedá říct. A pak se diví, že se z Brna stává taková malá Ukrajina, kam se svážejí ojetiny z celého Česka.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
No, a já tvrdím, že kdyby byl DP nucen obnovovat jen NP vozy, byl by v mých očích úplně jinde.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ano, mám. I když vyhlídky se můžou hodně rychle měnit, stejně jako se změnily s přesunem B931 do Slatiny, ty nakonec asi zůstanou ve vM. Ale ve výsledku i ty T3, co se vyřadí teď, musí být něčím, alespoň alternativním, nahrazeny. A na nákupy nějakých 30m nejsou asi peníze, tak nákup mnohem levnějších T6 beru jako dobrá alternativa, než aby začaly dvojičky nahrazovat vozy délky K2. Já jsem nikde nepsal, že by se mělo dít tak na dalších 10-15 let, ale jako alternativa, na pár let dopředu, je to dobré řešení a to schvaluji.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Tak jinak, bez toho se nehneme.

Ty máš nějaké zprávy, že T6, co tu nejsou, nahradí K2 na záloze? Mně přijde logické, že půjdou na trať místo čehokoliv, čímž tvá spekulace je na úrovni té mé.
Resp. že půjdou na služby místo T3, které se posunou na zalohyt, a zmíněné 12 spasí stejnou kapacitou svět.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Když stroj A, o kapacitě 220 lidí, nahradí stroj B o kapacitě 220 lidí, místo stroje C o kapacitě 150 lidí, je to úplně v pořádku. A když stroj A o kapacitě 150 lidí lidí, nahradí stroj B o kapacitě 220 lidí, je to také v pořádku a to dokonce posílení kapacity. Šotouství do toho fakt neaspektuji, řídím se fakty a čísly v rámci kapacity. Nebo snad vidíte blízké vyhlídky na pořízení vozů delších než 25m?


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Aha, takže podle tebe, když stroj A nahradí stroj B, který je de facto jeho předchůdcem a přidaná hodnota je maximálně u šotoušů, tak to vyřeší tebou zmíněné problémy. Krásná víra, přeji ti ji

A zbytek nekomentuji, komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí...


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ano budou. Protože, kdyby tu nebyla ta dvojice 2xT6, tak se pošle rovnou K2. A jde taky o další pořadí těch linek, kde doteď se posílají K2, protože dvojiček je nedostatek. Jinak s tou 70 sis začal ty, sám víš, že jsem na to oprávněně alergický, tak nechápu, proč si to sem tahal. Já jsem ti poté odpověděl, přirovnáním vozu k vozu, proč je moje mínění takové. Ale mám pocit, že ti jde úplně o něco jiného.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
A na 1 vypadne velka souprava, za ni se narychlo pošle z Pisárek 2xT3. Nově 2x T6. A lidi budou nadšeni. Nebo v Pisárkách bude stát záložní velká souprava? A místo tebou zmíněné chcíplé soupravy pojede na 6 narychlo 2xT6? Tvou víru bych chtěl při vědomí Anitry na 1 mít.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Robert: Už jsem se ti to snažil vysvětlit tolikrát, ale ty si furt jedeš to svoje, tak čemu se divíš. Teď vypadne na 12 dvojička ráno, tak se tam alternativně pošle ta, co měla jet na 6 a na 6 se pošle K2. A ta K2 pak pobírá každou druhou jízdu 150 lidí, co tam jede naňahňaných jako sardinka, protože v záloze není žádná dvojička. A to nemluvím o spojích, kde jezdí K2 stále stejně trvale, bez ohledu na nedostatek vozů apod.(bavím se furt o těch stejných linkách).


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Jakub S. píše:
MtM, sedíš si na uších?

Ne, MtM uviděl v mém příspěvku číslo 70 a veškerá rozumná diskuze s ním tímto skončila.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Jakub S. Nevím, kde bereš to info, já jsem slyšel úplně jiné informace a to, které jsem zde napsal. T6 by měly nahradit K2 tam, kde K2 již nemají co dělat a jezdí tam hlavně kvůli tomu, že půlka T3 přešla do Varií a na linku 1, v minulých letech.
Edit: Robert: To si stěžuj na DP, proč nepořídil i 30m vozy. Dokud je nepořídí, je T6 dobrá alternativa, aby K2 vozy nadále nemusely brouzdat zmíněné linky, jako 2,3,6.


Naposledy upravil MtM dne 18 kvě 2019 00:57, celkově upraveno 2

Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Já jsem nearguementoval, já jsem se ptal. 961 jsi do toho (po vysvětlení pro blbé) zatáhl ty. A jestli je pravda, že T6 půjdou místo T3, tak mi, prosím pěkně, sežeň reprezentativní vzorek lidí, co budou schopni tento kvalitativní skok ocenit. Naopak, místo naděje, že by se na linkách místo T3 objevily NP stroje, se VP agónie prodlouží, protože nové" vozy přece musí jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
MtM, sedíš si na uších? Nepůjde o žádné zkapacitnění voz. parku, ale výměnu kus za kus. Jinými slovy, kde dojezdí T3, začnou jezdit T6. T6 budou alternativa za K2 zhruba tak jako dneska.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Nechápu, proč argumetujes s RTO, když 2xT6 jsou na úrovni zmíněné B961, DP snad nekupuje vozy typu T1, když jdeš potom tak doslovně. A ano, kdybych si měl vybrat mezi anitrou a 2xT6, vyberu si rozhodně 2xT6. Možná ti to mohlo dojít z toho mého uváděného příkladu, že podobně si to vybere víc lidí, nízkopodlažnost neznamená 100% zlepšení kvality. A když není schopen DP sehnat nové vozy o délce větší jak 25m, je to více než dobrá alternativa.
Jakub S. T6 by měly být alternativa za K2, které jezdí na linkách, jenž již rozhodně nepatří mezi ty, kde by měly K2 jezdit (zmiňované 2/3, pak třeba 6, kde doteď jezdily také K2 a anitry i v PD (ano půjde o T3, které sem přijdou z linek, kde nově budou jezdit ty koupené T6).


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Třikrát hurá. Z kraksny do kraksny.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
O náhradě K2 dvojičkami T6 nemůže být řeč. T6 mají sloužit jako náhrada vysloužilých T3. Za K2 tu budou Evičky. Žádné zkapacitnění.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Bože. Ptal jsem se, zda navýšení kapacity na úkor komfortu je dle tvého názoru rozumné, a ani po dvou doplněních nechápeš. Zato místo RTO začneš argumentovat 961, na kterou jsem se neptal.
Zajímavé, že tu pár dní zpátky trpěl Staník traumatem z nasazení jedné 931 na linku 75, a teď je tu nadšeně veleben nákup šalin s milionem kilometrů na kontě. Skvělé, taková 2xT6 místo negarantované Anitry nebo Varia je vskutku pokrok.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Akceptoval. Kdybych si měl vybrat mezi B961 a třeba Crossem, beru B961, v místě které znám. A nejsem zde sám, nedávno jsem podrobnou větu slyšel i od místních důchodců (i když v méně odbornější verzi). A teď, co to má společného s tramvajovou sekcí? Není snad rozdíl, když na 2/3 přijede stará K2 nebo kapacitnejší 2xT6?


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Hádej, fešáku. Třeba v tom, že jsem se zeptal, jestli v místě, které znáš, a kapacitu jeho spojů kritizuješ, bys akceptoval její navýšení v podobě vysloužilého, avšak kapacitního stroje. Analogie s tebou velebeného nákupu starých vysokopodlažních T6. Pac a pusu.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Osel je leda ten, kdo někam háže úplně jiný téma tam, kde se o něm nic nepíše. Děkuji, právě ses v tom utvrdil. Jaký význam má tvoje nesmyslná otázka?


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Děkuji za potvrzení domněnky, že jsi osel. Nicméně bych prosil o odpověď na položenou otázku, velkoměšťane.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tvoje ubohý kecy o 70 si nech, člověk kdesi z venkova mě bude poučovat o lince 70, kterou viděl leda tak z fotek. :wink: O 70 zde nepadlo ani slovo.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 18:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]