Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 96    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 96  Další
Autor Zpráva
Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Ad výjimka: To jsou trošku nesrovnatelné případy, ne?
Tady je to jasné, jinak by se z Ostopovic k ústřednímu hřbitovu museli platit 3 zóny, což je nesmysl. Ten autobus během 5 minut projede přes 3 zóny, protože jen lízne Ostopovice, které jsou v jiné zóně než Moravany.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Jako že by z Vyškova lidi jezdili vlakem do Brna za 20 Kč, když vyjedou ze zóny 740 a vylezou až v zóně 100? biggrin


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč přímo do Bosonoh? Kdo chce, může vystoupit na Veselce u kruháče. Jinak ta výjimka je vtipná, proč třeba podobně neosvobodit lidi, co jen projíždí zónou 410 z Rosic, když v ní nelze nastoupit, ani vystoupit, pokud jedete A-405/406?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Doufal jsem v nějaké spoje ze Žebětína přímo do Bosonoh.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Tohle je zajímavá informace (z webu brno.cz):

ZAVEDENÍ TARIFNÍ VÝJIMKY PRO CESTU Z MORAVAN DO BRNA PŘES OSTOPOVICE
Kvůli chystanému prodloužení linky 51 z Bystrce přes Veselku, Starý Lískovec, Ostopovice až do Moravan se zavádí tarifní výjimka umožňující mezi Moravany a Starým Lískovcem průjezd Ostopovicemi bez nutnosti dokupovat jízdenku pro projížděnou zónu 410. Obdobně se umožní i průjezd z Ostopovic přes Moravany k Ústřednímu hřbitovu v Brně. Cena jízdného odpovídá ujeté vzdálenosti na obou trasách.


Offline
285
03 zář 2012 18:05
Aha, ale v JŘ na webu je zastávka Renčova a prodloužená jízdní doba o 1'. Nějakej kaštan by mohl být zmatenej. Takže politici nemaj koule to prosadit!


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Jak moc na poslední chvíli? Přece jen existuje něco jako licence s popisem trasy.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Změna byla plánována, ale na poslední chvíli se to skrečovalo... na schématu na webu to není, ale v tištěné mapě bohužel ta změna zanesená je... proč k tomu ale došlo, to už nevím.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Jde o změnu o které se mluví cca poslední rok, aktuálně ale pidle iRISu projel autobus klasickou trasou. V elektronické verzi na Idosu je také původní trasa.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
285
03 zář 2012 18:05
V JŘ a-65 od pondělí jsem objevil, že za zastávkou Olšanského následuje Renčova, namísto původní V Újezdech. A je to nápodobně i v opačném směru. Zkoukl jsem to na mapě, a po Renčově ulici by šlo teoreticky busama obousměrně jezdit až na Nadační.
Nevíte někdo, jestli je to pravda?
Na druhou stranu na webu DP není o tom ani slůvko a na nových mapách od pondělí v Schémata sítě MHD taky beze změny. Že by před místními (pochopitelně :wink: ) vše dopředu tajili a postavili je až před "hotovou věc"?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, to je přesně to, co pomůže. Linka 58 přes Novolíšeňskou (a tím pádem bez závleku) spojí tuto část Líšně s poliklinikou (to je poměrně důležitý bod) i s Juliánovem a tím pádem i Slatinou. :applause: K tomu ta a-55 po trase dnešní 202 na Strnadovu a přes Růženin dvůr dále směr Bílá hora. Pak už zbývá vyřešit jen nárazovou poptávku do Mariánského údolí v letních měsících, ale to můžou zajistit posily jen z údolí na Jírovu, kde bude už dostatečná nabídka přípojů. :mrgreen:


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Mezi Novolíšeňskou a Trnkovou má vzniknout nová spojovací silnice a tedy a-58 by mohla v budoucnu jezdit přes Novolíšeňskou.
https://m.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/13598-brno-chce-v-lisni-ulehcit-doprave-propojenim-dvou-silnic.html


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Organizaci dopravy v Líšni celkově by mohla jedna větší investice, a to přesun zastávky d-8 "Líšeňská" do tunelu pod ulici Křtinskou. Při vybudování zastávek autobusu a trolejbusu nahoře na mostě by šlo přestupovat mezi všemi linkami v oblasti, a to přímo a bez přecházení silnice. To je ale bohužel sci-fi...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Ještě si můžeme poručit, aby lítali pečení holubi přímou trasou do huby...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Jediný přijatelný a celkem logický řešení by bylo prohození a-202 s a-55 mezi Jírovou a Židenicemi, s tím že by nově trasovaná a-55 byla celotýdenně v kloubech po 15 minutách, sedlo a víkend 20 minut a na jižní části by byly přejezdy regionálek z a-151 + posilové spoje Jírova - Židence (v době velmi nízkého intervalu na a-151 a ve špičkách PD), v úseku Šlapanice (Sokolnice) - Brno možno přečíslovat např. na a-79.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A nenapadlo nikoho, že a-55 by mohla z Jírovy na Starou Osadu jezdit kompletně po současné trase a-202? Oblast okolo juliánovského Tesca se dá obsloužit závlekem a-58.
Přímé spojení Novolíšeňské a Dělnického domu? Na co. Pokud by se na Jírovu prodloužila t-27 (a klidně místo jedné z linek 25/26), tak by lidé z této části líšně měli zajištěný přestup na všechno, na co ho mají dnes, kromě d-12 a tu si myslím, že snad nikdo z této oblasti až tak nutně nepotřebuje. Myslím, že je to to nejlogičtější řašení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tady bych klidně viděl využití nové trati po Jedovnické pro vznik nějaké linky Jírova - Jedovnická - Černovičky - někam.. Jinak samozřejmě, jih teď bude muset na černovičky dvakrát přestupovat, což je špatně když autem je to do pěti minut


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
xxx: To sice ano, ale oblast a-78 může využít přestup na Dělnickém domě, po přetrasování a-55 však spojení jižní části ze Slatinou zcela zanikne. A tři přestupy, to na tak krátkou vzdálenost nemůže být myšleno vážně, pamatuji doby, kdy bylo spojení s Černovičkami zcela bez přestupu a-79.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Axer píše:
(...) závlek samozřejmě není od věci už kvůli přestupům z trolejbusu směrem do slatiny

Nechápu.

Vy si tu stěžujete, že odpadne spojení jižní části sídliště s Bělohorskou. Ale uvědomujete si, že teď nemají přímé spojení s Bělohorskou obyvatelé severní části sídliště? Takže po změně to bude akorát naopak. Jedněm ubude, druhým přibude.


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Za mě nevidím jediný důvod, proč by měla být a-55 vedena severovýchodní částí sídliště Líšeň, ta je nyní po většinu dne obsloužena prokladem a-78 s a-202. Pokud by se a-202 měla zrušit, nevím jak by bylo zajištěno spojení severovýchodní části Líšně a Vinohrad. Navíc pokud má být v jižní části jen trolejbus, přinese to nejenže problémové spojení Líšně se Slatinou, ale také se nesmí zapomínat na nově vzniklou absenci spojení k Dělnickému domu a zejména k nádraží Židenice, a také na výrazné prodloužení jízdní doby do terminálu Stará osada.


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Tak zrovna spojení Novolíšeňská - Bělohorská zajišťuje docela kvalitně osmička, ale závlek samozřejmě není od věci už kvůli přestupům z trolejbusu směrem do slatiny


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Já nevidím důvod, proč by muselo existovat přímé spojení mezi Novolíšeňskou a Dělnickým domem. A mezi Novolíšeňskou a Bělohorskou přímé spojení je.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No tak uvažujme, že Dělnický dům i Novolíšeňská jsou docela významné přestupní uzly, přesto po změně trasy a-55 nebude mezi nimi existovat použitelné spojení. Proto mi nepřijde až tak od věci, když by a-55 mezi zastávkami Bílá hora a Růženin dvůr (předpokládám, že pak pojede přes Strnadovu náhradou za a-202) jela závlekem přes smyčku Novolíšeňská. A nebo to může udělat a-58 mezi zastávkami Malá Klajdovka a Zetor, silnice. Ten závlek zas tak moc času a km navíc nezabere. Výhoda řešení se závlekem a-55 je v rychlém spojení Novolíšeňské a Bělohorské (a-75), u a-58 by to bylo s přestupem u Dělnického domu, ale to už je skoro jedno.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Co? :D


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
chat-maniac píše:
A může mi někdo kloudně vysvětlit, jak teď lidi z oblasti zastávek Bartákova, možná ještě Rotreklova, budou mít zajištěné spojení na Slatinu, tudíž na 75? Z Bartákove linkou 25 na Čejkovickou, přejít na Malou Klajdovku, dojet na Vlkovu, tam přestoupit na 55 a dojet na Bělohorskou, bo jak? :-D ](*,) A z Jírove a MÚ vyhlídkovou jízdou přes Elplovu?


Tohle by mohl vyřešit zavlek 55 nebo 58 přes Novolíšeňskou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2383 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 96  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 lis 2024 20:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]