Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 302 z 355    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 355  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Nemůžou, pak by to z konce Žebětína na zastávku bylo dál než odpovídá pravidlům o základní dopravní obslužnosti...


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
d.p.m.b. píše:
Už je postavena, ale v provozu má být až příští rok. Je v místě nové výstavby Za kostelem (odbočení z ul. Dlážděné).Ještě není rozhodnuto jestli tam bude zajíždět 52 nebo 54. Každopádně není moc vhodně umístěná přímo pod okny dvou bytových domů a pár metrů od rodinných domků. Ale žádné instituci to údajně nevadilo tak je tam.

Nemůžou obě?


Offline
Uživatelský avatar

265
28 úno 2006 23:24
A ještě jadna fotka z listopadu...


Offline
Uživatelský avatar

265
28 úno 2006 23:24
VS píše:
Kde se má v Žebětíně stavět nová smyčka pro busy??

Už je postavena, ale v provozu má být až příští rok. Je v místě nové výstavby Za kostelem (odbočení z ul. Dlážděné).Ještě není rozhodnuto jestli tam bude zajíždět 52 nebo 54. Každopádně není moc vhodně umístěná přímo pod okny dvou bytových domů a pár metrů od rodinných domků. Ale žádné instituci to údajně nevadilo tak je tam.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
VS píše:
Kde se má v Žebětíně stavět nová smyčka pro busy??
No ona už v podstatě stojí. Směrem ze Žebětína na Popůvky (ul. Dlážděná) a za hřbitovem první odbočka vlevo. Vypadá to spíš jako kruhová křižovatka. Info místní starosta + ŽŽije
pro představu je tady odkaz http://www.zebetin.cz/obcasnik.html je to ta číslo "č. 1/2006" a na třetí stránce je to obrázek vpravo dole. A je to jediná kruhová křižovatka. Když se trochu začtete do těch otázek tak ve druhým sloupečku jsou i otázky a odpovědi na téma MHD
Na Mapy.cz hledat nemusíte, protože tato oblast tam ještě není.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Kde se má v Žebětíně stavět nová smyčka pro busy??


Hlavně ale ty náhradní díly je povinen zajistit výrobce ještě nějakou dobu po ukončení výroby (teď nevím, jestli to není po dobu plánované životnosti výrobku), takže rozhodně nehrozí, že by příští rok nebyly (originální) náhradní díly. Jiná věc je ale cenová politika Karosy... A beztak se řada B9xx bude příští rok vesele vyrábět dál..


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ale vždyť přece z Osové jezdí t-x25 do Kohoutovic a na Osovou a-79 od hřbitova, takže proč je ta a-50 pořád plná možná upravit interval s t-x25(snad 29).


Offline
Uživatelský avatar

9298
10 čer 2004 11:19
LADA píše:
Ale asi to pravda bude protože když Karosa koncí s modelovou řadou B9xx a budou jen Citelisi a Link.autobusy.To znamená že neboudou nahradní díly aji.Zdraví LADA


Hehe, to bylo dobry . dily na motory do B7xx jsou podobny nebo shodmy s dily na motory TEDOM , bodejt by ne kdyz jsou to stejny motory. Napravy dela jinej vyrobce a jejich vyroba nekonci. Svetla, okna a dalsi veci jsou taky od jinych vyrobcu. Karosa jedine svarila skrin a poskladala to do podoby (vetsinou) funkcniho abusu. A u rady 9xx je to jeste jednodussi podil dilu z produkce CR/SR je jeste mensi. Karosa dily nevyrabi, pouze je distribuuje, tedy pokud si provozovatel nesezene jakykoliv jiny (a levnejsi) zdroj. Hromada dilu je shodna i s vozy 14/15Tr ...


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Ještě k té a-50 jel sem s ní jen párkrát z UH, a to bývala hodně plná jen po zastávku Oblá potom už to taky tak hrozný nebylo, tak by možná neškodilo jen nějaká posila v úseku UH - Kamenný vrch (příp. Kohoutovice) a nebo protažení a-79 na Kamenný vrch (příp. Kohoutovice)


Offline
232
23 bře 2005 20:48
ds píše:
Vs : 52 a 67 mají do kloubů daleko. Zeptej se někoho kdo tím jezdí pravidelně - poznatek typu "teď jsem viděl plnej autobus, je to potřeba řešit", je naprd.

na a-52 je opravdu zbytečný dávat klouby. Před uzavřením Pisárek jsem s ní jezdíval denně a stačily bohatě sóla. "Plnější" bývala jen v úseku Výletní - Pisárky a v opačným směru se mě snad nikdy nestalo že bych musel stát na schodech. Teď je plnější jen proto že jezdí přes Lískovec, a tak (ruku na srdce) kdo by jí nevyužil jak při jízdě na Kamenný vrch nebo Kohoutovic (oblast konečné).
V Kohoutovicích žádná novostavba ani rozšiřování není, tak se domnívám že po otevření Pisárek budou bohatě stačit opět sóla.
Ovšem zajímavý to bude po nastěhování všech do novostaveb v Žebětíně a zprovoznění tamní smyčky. (Nevím jestli už se tady řešilo kterej autobus tam bude jezdit jestli a-52 nebo a-54) Pak by se asi zvýšil počet lidí, ale potom by stačilo stejně asi jen zkrácení intervalu ze Žebětína.

a k té a-47 v sedlech tam stejně jezdí sóla a jsou tam snad jen 3 klouby který jezdí ve špičce. A posily z FN jsou taky jen sóla. Takže tam asi moc neušetříte


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Co jse týče ubíraní kloubů tak by jse dali vzít buď z a-45 co jse mě moc nelíbí,ale ta a-47 by byla zajímavá.Chodím na Charbulku a největší problém je např v pondelí končí v 14:15 5 tříd a autobusy jezdí prazdný zato v úterý končí 20 a doprava kolabuje.Linka 47 je určena hlavně pro školu Chrabulova.Nejlepší by bylo upravit jízdní řád podle rozvrhu a na a 47 nechat přejezd 2 kloubu v nejkitičtejší době na trvalo.A zbytek udelat operativně sol je dost.Nechat trěba v pondělí 1 přejezd kloubu a za 5 min solo a v uterý jeden přejezd kloubu a např 3 solá v intervalu 2 min.
Tím by se ušetrily 3 kouby je to proti nočním se mě zdá.A nebo udela spešl např školní linku jízdní řad který by byl jen ve škole zrušit školní spoje na a 47.Toto je samozdřejme příklad.
Tímto příspěvkem chci říc že a-47 není v teto podobě nejšťstněji udělana.Je to potrěba udělat operativně po domluvě se skolou.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Eda píše:
reko maji pouze 2301-2304 a 2329-2330

a zatim se vyradily 2305-2310, 2321, 2323, 2326 a 2328 a ani jeden z nich nemel reko! ....tzn krom 2321(praskly ram) se vsechny mohly zachovat(ale asi by se zase vyradila 2318, bo by nebyly dily z 2328)

Pokud vím tak 2306 byl odstaven při průběřném vyrazovaní ale rám mu v posledních dnech prask taky
2308-prasklý rám
2321-prasklý rám
2323-prasklý rám
2326-nevím,ale zdá jse mě že měl už rám zavařen a buď se to nevyplácelo zpravovat,ale mám takové tušení že rám mu praskl taky.
2328-prasklý rám
2305,2307,2309,2310-odstaveny při průbžném odstavování.
Z toho plyne že vozy 2308,2321,2323,2326 a 2328 nás opustily předčasně.
Jinak co vím tak v medlánkách praskají rámy ve slatině zase strašně B741 chlastají motory olej.
Jinak klouby se negenerálkujou z toho důvodu že GO k ceně nového vozu je neúměrně vysoká(u sól to není tak hrozny), a novej vůz je novej vůz.Jinak GO by měli brzo skončit i u sól ještě jse jich dočkají zbylé B731 a B 732 jen pár.B931 by do generálky chodit neměli nebo to alespon nechcou urcití zam.které tady nemohu jmenovat(lidi kterí odstavují vozy a do generálek vozy posílají..Je to težký to vysvetlovat psaním.Kdyby měl nekdo zájem tak bych mu to vysvělil co vím od zaměstnanců.Ale asi to pravda bude protože když Karosa koncí s modelovou řadou B9xx a budou jen Citelisi a Link.autobusy.To znamená že neboudou nahradní díly aji.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
ds píše:
Izzy : 5 minut se sóly rozhodně dává větší kapacitu než 10 min. v kloubech.

Samozrejme ale bohuzel jaksi finance toto zrejme neumoznuji...stejny problem je na a-50 kdy ve spicce uz na Vhlidalove coz je treti zastavka od hrbitova je autobus totalne precpanej...podil kloubaku je holt v Brne tristni a nedovolim si rypnuti ze ve vozovem parku neni ani jeden kloubovy NP autobus...hlavne ze je tu 45 solovych citaku...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Přes Běloruskou jede d-7, která rozhodně přeplněná není. A k tomu dvousměrnost dopravních proudů - ráno je směr do Bohunic vcelku OK, odpoledne do města taky. Rozhodně lepší než rvát další autobusy do centra (na Zvonařku se stejně nevejdou).


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Vs : 52 a 67 mají do kloubů daleko. Zeptej se někoho kdo tím jezdí pravidelně - poznatek typu "teď jsem viděl plnej autobus, je to potřeba řešit", je naprd.
Kampus se otevírá průběžně, část je využívaná už teď . Kloubové autobusy v intervalu 5 minut v kloubech až do centra už se doufám zavádět nebudou, tenhle dopravní proud by měl být řešen smysluplněji - pár metrů odsud jsou 2 kapacitní tramvajové tratě.


Jo, takže ty spousty študáků( až 6000 lidí) a dalších od Kampusu přesednou na d-5,8, který jsou už teď přeplněný. To sem zásadně proti tomu :!: Navíc žádná posila d-5,8 se čekat nedá. Navíc a-60 jede kolem Kauflandu, Hřbitoa a oblastí Heršpické, která se taky rozvíjí. Jedině snad protáhnout a-69 od Nem.Bohunice po trase a-60 na Zvonařku. Tramvaje z Lískovce taky nejsou nekonečný a všechno nepoberou a výstavba tramvaje ke kampusu rozhodně nehrozí. Když už dnes jsou a-60 v kloubech někdy plný, tak se interval prostě bude muset zkrátit, ať se to někomu líbí nebo ne. Nejsem zastánce autobusů v centru, ale zde to jinak nejde.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
ta a-45: nevím, jak je to v úseku stará osada - lesná, ale z líšně a osadu to bývá ráno vytížený docela dost (vidím to na novolíšeňské, kde bývá už někdy dost plná) a z osady do líšně zase odpoledne (jezdím tím v 7 večer a bývá to taky docela plný)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Vs : 52 a 67 mají do kloubů daleko. Zeptej se někoho kdo tím jezdí pravidelně - poznatek typu "teď jsem viděl plnej autobus, je to potřeba řešit", je naprd.
Kampus se otevírá průběžně, část je využívaná už teď . Kloubové autobusy v intervalu 5 minut v kloubech až do centra už se doufám zavádět nebudou, tenhle dopravní proud by měl být řešen smysluplněji - pár metrů odsud jsou 2 kapacitní tramvajové tratě.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
podle mých zkušeností je jednoznačně nejlepším adeptem na odebrání kloubáků ve prospěch potřebnějších linek linka a-45
sice ji nevyužívám v celém úseku, ale kromě letních víkendů, kdy je pěkně a lidi jezdí do mariánského údolí, tak:
ze staré osady ať již v sedle či ve špišce odjíždí směr juliánov vytížena cca 50% - sídliště Juliánov zas tak velké proti jiným není - na špičkový interval 5 min (proloženě a-45 kloub a a-75 sólo) by sóla stačila a v úseku Juliánov-Novolíšeňská-Jírova to není ani těch 50%
na opačný směr - Merhautova vhledem k tomu že jezdí linky 3 (44,45,72) tak stejně není možné díky dalším vazbám dosáhnout rovnoměrného proložení intervalu (každá z linek jezdí 10 min) a opět tak kloubák na a-45 nejezdí vytížený (odjezdy ve špičkách jsou u těchto linek stejně díky jízdě po "zasekaném" velkém městském okruhu velmi nevyvážené a kloub je i zde je zbytečný (věšinou plná a-44 a pak "odlehčené" a-72 a a-45 či naopak)
kloub je opodstatněný možná ve ranních špičkách (ty tak moc odsledovaný nemám) ale to moc spojů nebude
a úsek Merhautova-Lesná neznám, ale předpokládám, že když po druhé straně Lesné stačí proloženě s a-46 a a-66 linka a-57 což jsou sóla, tak by mohla stačit tato varinata i pro druhou stranu Lesné...
toť můj názor kde vzít nejméně bolestně kloubáky pro vytíženější linky


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Po otevření kampusu budou potřeba kloubáky po 5 min., aby to všechno pojmuly ane sóla, tedy aspoň ve špičce. Na linky a-40,44/84 se šáhnout nedá, jedině snad ta a-47, ale pokud si pamatuju, jakože tam moc nejezdím, tak byly ty kloubáče, kvůli učilišti plný jako na a-40 do Sokolnic. Stálo se až na schodech. Možná snad něco na a-45 by se dalo dát do sól, ta jezdí přece jen volnější i když ne o moc. Naopak tady, ale máme plný a-50,52,67 a pro ty kloubáky zdaleka nebudou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Izzy : 5 minut se sóly rozhodně dává větší kapacitu než 10 min. v kloubech.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ives píše:
Já bych zkrátil interval na a-60. Tam zas tolik vozů není potřeba, ppřípadně by šly dát sóla ještě na a-47.


Na a-60 by sola znamenaly smrt...od otevreni casti kampusu pocet cestujicich neumerne narostl a a-60 se vyhybam co muzu...protoze kombinace hromady duchodcu (kaufland) a studentu (kampus) je opravdu smrtici...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
RIS (původně Richard S..) píše:
Ano, to je pravda, přitom ji bylo ,,pouze´´ 9 let

Svatá pravda!!!


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Asi nejjednodušší řešení nedostatku kloubáků je změna intervalu a náhrada sóly na linkách x35 a 47. Co se dá dělat, ty nejhorší šroty budou muset vydržet do otevření Pisárek, pak snad bude dostatek sól a dá se uvažovat o obsazení linky 60 sóly (se zkrácením intervalu na 5 minut). Kromě toho, že by si to areály kampusu a nemocnice zasloužily, mohly by se tam objevovat nízkopodlažní vozy i v pracovní dny.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
pepola píše:
2323 měla právě prasklý rám,jinak by se nevyřazovala!


Ano, to je pravda, přitom ji bylo ,,pouze´´ 9 let


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8870 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 299, 300, 301, 302, 303, 304, 305 ... 355  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 říj 2024 00:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]