Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 25    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Soutěž na barevné schéma pro EVO2:

http://www.projekt150.cz/akce/11


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Což o to, náhrada za K2 u mne dobrý, ale aby to mělo na čem jezdit. Lesnická a Merhautova po poločasu rozpadu, oprava v nedohlednu a o svoje se za hodně krátkou dobu přihlásí Veveří a Štefánikova. Ani Benešova není v ideálním stavu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak, ten nákres EVO2 jen takové co by kdyby. Oficiální vizualizace zatím zveřejněny nebyly. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
31
03 úno 2017 07:44
ten nátěr je děs. Vypadá to hůř jak Vario, takový nakopnutý Vario


Offline
100
09 lis 2017 15:24
Brno
Vypadají krásně, akorát, já už téma na EVO2 zakládal...


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ono bude potřeba držet zálohu 18 vozů ve vozovně, když budeme mít linku s uvraťí na obou konečných? Mimo tuším Husové před lety nepamatuju, jiný případ, kdy se musely stáhnout Kačeny z osmičky. T3G a spol samozřejmě, jen se obávám že místo nich nikoho nenapadne pořizovat něco obousměrnýeho, ale možná se pletu a bude to něco jiného než EVO1

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Zdeněk píše:
Doufám že víte, že v současné době není na obzoru žádné pořizování obousměrných vozů, zatím ani ve stádiu úvah. A ani případné otevření trati ke Kampusu nepřinese navýšení potřeby KT8... Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny jsou, navíc se dokola opakuje argument zainteresovaných, že jsou nízkopodlažní, takže s nějakou obnovou si budeme muaet ještě počkat.

Jak se to vezme. Samotná trať do kampusu další obousměrné vozy vyžadovat nebude, ale díky druhé úvrati víceméně odpadne možnost uvolňování obousměrných vozů z linky 8 pro účely výlukových linek. Pokud má být do budoucna zachována praxe využívání obousměrných tramvají při výlukách, navýšení počtu obousměrných tramvají bude nutné a nemyslím si, že by si toho odpovědní lidé v DP nebyli vědomi.

Ano, KT8 jsou nízkopodlažní na naše poměry relativně mladé tramvaje a je rozumné, že tu i nadále zůstanou. Pořízení nových obousměrných tramvají nutně nemusí znamenat vyřazování KT8. Jaké jsou, nebo nejsou plány s pořizováním nových tramvají nevím, a ani to vědět nemůžu, nicméně si nemyslím, že by někdo chtěl prodlužovat život pedálovým T3G, které v příštích pár letech dožijí a následně T3P, které cca ve stejné době začnou dojíždět do další generálky. Z tohoto usuzuji, že se stejně bude muset něco pořídit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Fantomas: OK, asi jsem podcenil, co jde a co ne. Resp. co jsou výrobci ochotní udělat a kupující ochotni koupit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Naxashi píše:
A i mně přijde výroba něčeho takového, i když technicky možná, tak příliš úzce specializovaná na to, aby to někdo udělal.

Jako třeba VarioLF plus/o pro Olomouc? Nebo T5C5 pro Budapešť?

Pokud výrobce nabízí jedno i obousměrnou verzi nějakého vozu, pak přidat dveře na druhou stranu, ale nepřidávat kabinu, pro něj určitě není problém.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Na linkách 8 a 12 by se hodilo to, co teď je na 1. Jen v případě 8 by to teda musely být oboustranné, PX. Dveře na obou stranách, ale kabiny jen na jedné, jinak by to neskutečně plýtvalo místem. A i mně přijde výroba něčeho takového, i když technicky možná, tak příliš úzce specializovaná na to, aby to někdo udělal.
Rád bych se zasmál několika tvrzením. „i případné otevření trati ke Kampusu“ :-D Jo, v roce 245 988 201 020. Jestli… „argument zainteresovaných, že jsou [KT8] nízkopodlažní“ 14%. :-D A stále ti to budou dávat před oči. :-D
A jen povzdech nad „Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny“
Zdenku, to není nic proti tobě. Reaguji na myšlenky tebou vyjádřené, ne spjaté s tebou. Tzn. není nutno se cítit jakkoliv negativně.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Doufám že víte, že v současné době není na obzoru žádné pořizování obousměrných vozů, zatím ani ve stádiu úvah. A ani případné otevření trati ke Kampusu nepřinese navýšení potřeby KT8... Zatím se stále udržují starší vozy než Kačeny jsou, navíc se dokola opakuje argument zainteresovaných, že jsou nízkopodlažní, takže s nějakou obnovou si budeme muaet ještě počkat.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Prodloužení obratových kolejí o nějakých 10 až 15 m by určitě neměl být problém realizovat posunem výhybek směrem k městu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Na lince 8 je teda jeden dost zásadní problém, a sice, že se ty dlouhé soupravy nebudou mít v Líšni kde otočit.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
Naxashi: V zadávací dokumentaci byl požadavek na spřahatelnost dvou vozů do soupravy, tj. technicky možné to musí být. V současnosti se s vozy počítá jako s náhradou za K2, změna provozního schématu minimálně dnes v plánu není a také soupravy délky 2×LF2/2×EVO2 nejsou do Brna provozně vhodné (kapacita zastávek, TT v uličním profilu).

Jo, jedním z argumentů pro ukončení provozu 2xLF2 a zavedení LF2+LF byla nepřipravenost infrastruktury. Nicméně v současné době jsou adepty na dlouhé soupravy linky 8 a 12 a tam tolik problémů není. Obě linky mají značnou část své trasy samostatnou bez souběhu s dalšími linkami, takže by neměly být takové problémy se sjížděním více vlaků a navíc na Hlavním nádraží jsou obě linky vedeny přes méně vytíženou 3. a 4. kolej. Osobně, bych v nasazení tramvají délky 2xEVO2 neviděl nijaký zásadní problém.

mechoš píše:
A pánové uvažoval někdo z vás i variantu EVO2+EVO1 ?

Ano chápu že asi v tuto chvilku to může znít jako sci-fi ale nikdo z nás neví co bude za rok - za dva ....
Když se v ulicích ukázala první LF1 a následne LF2 nikdo nepředpokládal že jednou bude jezdit LF2+LF1 v soupravě ....
A dnes je to realita která nikoho nepřekvapí ......

Vzhledem k tomu, že se je pravděpodobná realizace některých nových tratí a taky lze očekávat větší investice do vozového parku (potřeba náhrady T3 a navýšení počtu obousměrných tramvají kvůli úvrati v kampusu) může být budoucnost značně rozmanitá a těžko ji přesně predikovat. Nicméně, si osobně myslím, že na typ EVO 1 v budoucnu nedojde.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
A pánové uvažoval někdo z vás i variantu EVO2+EVO1 ?

Ano chápu že asi v tuto chvilku to může znít jako sci-fi ale nikdo z nás neví co bude za rok - za dva ....
Když se v ulicích ukázala první LF1 a následne LF2 nikdo nepředpokládal že jednou bude jezdit LF2+LF1 v soupravě ....
A dnes je to realita která nikoho nepřekvapí ......


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
S investicí do infrastruktury souhlasím. Hodně. Tohle je něco, co by se mělo dělat víc a častěji.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Za tvrzením si stojím. Infrastruktura zejména v centru města z kapacitních důvodů neumožňuje provoz takto dlouhých souprav/vozů. Pokud mají být provozovány delší soupravy, musí přijít i investice do infrastruktury.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jakub S.: To, že je něco technicky možné nic neznamená. Mnohočlen by myla být dneska už snad povinnost, když nejsme schopní mít 45 m v jednom vozu.
2×LF2/2×EVO2 nejsou do Brna provozně vhodné? No, souhlasil bych s tím, ale asi tak na 50%. Nepředělávala se kupa zastávek náhodou, přesně kvůli tomuhle? Protože původně to tak mělo na 1 být.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Naxashi: V zadávací dokumentaci byl požadavek na spřahatelnost dvou vozů do soupravy, tj. technicky možné to musí být. V současnosti se s vozy počítá jako s náhradou za K2, změna provozního schématu minimálně dnes v plánu není a také soupravy délky 2×LF2/2×EVO2 nejsou do Brna provozně vhodné (kapacita zastávek, TT v uličním profilu).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jsem rád, že nejsem jediný, kdo v tom vidí bus na proud jezdící na kolejích.
Ne, že by na tom bylo něco špatného, ale…však se na to podívejte. :-D
Ostatním opět doporučuji koňskou dávku skepticismu. Až na ulici uvidíme 2×EVO2, tak budeme vědět, že tahle cesta je reálná. Do té doby nic.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Mokré sny?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
xxx píše:
Takže by na lince 1 mohla být občas k vidění souprava EVO2 + Vario LF?


co jsem slyšel tak spíš 2 x EVO2 ;)


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Ondra K. píše:
V zadání výběrového řízení byl požadavek na dvoučlenné řízení.

Takže by na lince 1 mohla být občas k vidění souprava EVO2 + Vario LF?


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
prototyp401 píše:
A rád bych dodal, že vysoutěžená cena za vůz EVO2 vychází cca na 26,5 milionu. K tomu připočíst cenu práce zaměstnanců podniku a to, že místo aby tito dělali na pravidelných prohlídkách, VP, GO a kde co jiného, tak budou x let vytížení bastlením nových vozů.

Stejně jako posledních 12 let.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
K ceně za ostravské Stadlery je potřeba dodat, že Stadler šel ve výběrovém řízení pod náklady, aby pronikl na český trh.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 609 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 15:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]