Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 41 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak právě pokud platím hodně za jízdenku, tak 3 € už jsou mi teda fuk. Jestli je někomu za těžko si připlatit třeba 5-10 % hodnoty jízdenky za násobně větší pohodlí, tak to je pak těžké.
Jízdenka a místenka jsou dvě různé věci. Kdykoliv, kdy nemám místenku, tak prostě počítám s tím, že nemusím sedět.

Pak je tu ta druhá stránka - poddimenzovaná kapacita. Ta prostě v určité časy a dny je. Ne každý může jet jindy. A ta se dlouhodobě neřeší a všichni zodpovědní se tváří, jak se dělají průzkumy a vše se sleduje, ale výsledky toho všeho se někde ztrácí... Páteční odpolední R13 jsem se pokoušel řešit několikrát. Jenže to v podstatě řešení nemá, protože se nakoupilo málo panterů (ty co jsou, musí jezdit kvůli podmínkám financování, není je s čím dalším spojit, výměna aspoň jednoho spoje za klasiku je neprůchozí, nákup dalších taky nic). A že by se třeba někam mezi dva nejvytíženější spoje vložila posilová klasika v půlce intervalu, tak to je asi moc sci-fi. Obecně je snaha dostat lidi do vlaků třeba zlepšením kvality vozů, což je třeba případ R13, ale při tom se snížila celková kapacita. Super... takže více lidí na méně míst.
Sláva, že aspoň v neděli večer na nejvytíženějším spoji jezdí panter 5+3. I tak jezdí plný, ale aspoň téměř všichni sedí.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
xxx píše:
Mimochodem v e-shopu si můžeš zakliknout rezervaci, abys do té Bratislavy nemusel stát.

Můžeš. Za 3 € k ne zrovna nejlevnější mezinárodce. Za takové rady ti cestující fakt poděkuji.
xxx píše:
Mimochodem Bd, vzniklá z B, centrální zavírání z výroby měla

Bd centrální zavírání stále mají, nemají jen blokování.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
nydros píše:
xxx: pravda, jedná se o Ex3 a R9. Slepě jsem to opsal, pardon. Nic to ale nemění na tom, že páteční zaplněnost třeba vlaků EC 279 (odj. 14:24) a R 811 (odj.13:36) se vůbec nedá srovnat. Zatímco do EC se lidi tlačí, aby se tam dostali, v R je dostatek míst k sezení a u dveří stojí obyčejně 5 lidí. Takže o přecpaném R bych V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ nemluvil. Navíc v Šakvicích se to uvolní. Věřím tomu, že ráno do Brna je situace horší. Ale pořád žádná krize. Vůbec nevím, co s tím všichni mají. Žádný dobytčák (narozdíl od toho EC) to není. A aktuálně nelze řešit časovou polohu těchto dvou linek, když Ex3 je vázaná na zahraničí a R13 zase na přípoje v nácestných stanicích.

V pátek odpoledne je narvané úplně všechno, takže to takhle nemůžeš brát. Je mi milejší, že nějaké EC je mezi dvěma stanicemi plné po uličku, než účelové přelévání cestujících do pomalejších spojů pomocí nějakých superakčních jízdenek, rychlíkových či expresních příplatků nebo dokonce neuznávání určitých jízdenek v některých kategoriích vlaků, což je právě tento případ. Takové řešení považuji za omezující a protizákaznické.

Mimochodem v e-shopu si můžeš zakliknout rezervaci, abys do té Bratislavy nemusel stát.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zrovna ráno dost pomáhá, že R 816 jede v klasice a dost posílený. Ale Sp 1770 umí být občas dost plný, hlavně pokud jede pětivozový panter místo dvou třívozových. A totéž v bleděmodrém platí i pro R 811. Pravda, poslední dobou se to už neděje tak často, ale když se to přece jenom stane, je to rozhodně poznat. Z odpoledních vlaků je jednoznačně nejhorší R 813. To je dlouhodobý problém, který nikdo nechce řešit, dost možná proto, že ani neví jak to v současné situaci řešit.

xxx píše:
Stejně tak R19 nejezdí přes Tišnov. To samé doporučuji Penovi.

No tak jsem se překlepl a udělal z R9 R19. Ty jsi asi pan neomylný, co? Ostatně, ta ministerská čísla linek jsou stále poměrně nová a po hříchu přiznávám, že se je stále učím. Tak se mnou mějte trpělivost, když občas něco popletu. Nikdo z nás není neomylný.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
151
07 říj 2009 23:14
xxx: pravda, jedná se o Ex3 a R9. Slepě jsem to opsal, pardon. Nic to ale nemění na tom, že páteční zaplněnost třeba vlaků EC 279 (odj. 14:24) a R 811 (odj.13:36) se vůbec nedá srovnat. Zatímco do EC se lidi tlačí, aby se tam dostali, v R je dostatek míst k sezení a u dveří stojí obyčejně 5 lidí. Takže o přecpaném R bych V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ nemluvil. Navíc v Šakvicích se to uvolní. Věřím tomu, že ráno do Brna je situace horší. Ale pořád žádná krize. Vůbec nevím, co s tím všichni mají. Žádný dobytčák (narozdíl od toho EC) to není. A aktuálně nelze řešit časovou polohu těchto dvou linek, když Ex3 je vázaná na zahraničí a R13 zase na přípoje v nácestných stanicích.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
nydros píše:
Upozornil bych rád na to, že Ex1 Brno - Břeclav jezdí v pátky, kdy jezdí Slováci domů, nacpaná k prasknutí. Takže představa, že už do tak zcela zaplněných uliček přijdou desítky lidí jedoucí na IDS do Břeclavi, je zcela mimo mísu. Samozřejmě jsou pak časy, kdy je tam míst spousta.
peno: Jinak stran Tišnovů.. těch IDS cestujících jezdí ve vlaku R19 tak 20-30 obyčejně. Samozřejmě nikdo nečeká dvě hodiny na rychlík, ale zvláště ráno není problém si naplánovat začátek pracovní doby tak, aby jezdil rychlíkem, a tedy o 7 minut rychleji. Mimo to, že obsazenost R a Os je někde úplně jinde. A odpoledne je zase fajn, že se těch 20-30 míst uvolní v dosti zaplněném Os odjíždějícím 3 minuty po něm z HLN (před výlukou). Podle toho počtu cestujících by se také měla odvíjet kompenzace - proto se také dělají/dělaly průzkumy pro Kordis. Ale kdyby někdo byl schopen zjistit konkrétnější čísla (pokud to vůbec jde), tak by to bylo jistě zajímavé srovnání s jinými R linkami IDS.

Zatímco R13 ve stejnou dobu jede do Břeclavi poloprázdná, že? To zrovna. Jak jsem již řekl, dá se to řešit vhodnou časovou polohou spojů těchto dvou linek.

Měl by sis aspoň trochu nastudovat trasy vlakových linek. Ex1 přes Brno ani Břeclav nejezdí. Stejně tak R19 nejezdí přes Tišnov. To samé doporučuji Penovi.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
K tématu zaintegrování RegioJetu do IDS JMK již vznikl článek na Zdopravy.cz.

Zajímavé je i toto:

„Po vzájemné dohodě jsme proto upravili rozhraní naší mobilní aplikace pro prodej jízdenek IDS JMK POSEIDON a umožnili prodej jízdenek IDS JMK přímo prostřednictvím e-shopu RegioJetu pro trasy Brno hl. n. – Brno – Židenice a pro trasu Boskovice – Skalice nad Svitavou. Druhá z tras byla zavedena kvůli návaznostem vlaků S21 od Boskovic na vlaky RegioJet ve směru do Prahy a z Prahy. Cestující obě jízdenky obdrží současně na jednom jízdním dokladu,“ dodal Havlík.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
439
16 led 2015 11:18
peno píše:
A ano, neintegrování R19 myslím smrtelně vážně. Z Tišnova do Brna jezdí osobáky, které nejsou zas o tolik pomalejší, než ty rychlíky, ve špičkách co čtvrt hodiny, mimo šičky co půl hodiny. Neumím si představit, že by někdo zcela vážně a záměrně kvůli pár ušetřeným minutám jízdní doby čekal na rychlík jedoucí jednou za dvě hodiny. To mi přijde prostě absurdní. A proto říkám, že integrace R19 jsou jen vyhozené peníze a trvám si na tom.

To selektivní odintegrovávání některých vlaků z jedné kategorie by akorát zkomplikovalo systém. Kraj by možná ušetřil, ale ty vypadlé peníze by pak drahám muselo dorovnat ministerstvo. Popřípadě zmatení cestující na pokutách. sarcastic Co čtu v plánu dopravní obslužnosti, tak rychlíky objednává ministerstvo a kraj se kvůli zaintegrování určitou měrou podílí na kompenzacích. Každopádně ať to platí kraj nebo ministerstvo, primárním zdrojem je státní rozpočet, kterému může být jedno, jestli tu sumu určenou na rychlík Praha - Havlíčkův Brod - Brno pošle celou na ministerstvo, nebo něco na ministerstvo a zbytek na kraj.

Konkrétně se tam píše:
Plán dopravní obslužnosti píše:
Objednatelem dálkové dopravy je Ministerstvo dopravy ČR, které hradí kompenzaci spojenou s provozem těchto vlaků. Rychlíkům je přiřazen příslušný podíl výnosů z IDS JMK.

Takže jestli to dobře chápu, tak kdyby rychlíkem z/do Tišnova nejel nikdo, pak taky kraj nic neplatí a je to stejné, jako by nebyl zaintegrovaný.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Upozornil bych rád na to, že Ex1 Brno - Břeclav jezdí v pátky, kdy jezdí Slováci domů, nacpaná k prasknutí. Takže představa, že už do tak zcela zaplněných uliček přijdou desítky lidí jedoucí na IDS do Břeclavi, je zcela mimo mísu. Samozřejmě jsou pak časy, kdy je tam míst spousta.
peno: Jinak stran Tišnovů.. těch IDS cestujících jezdí ve vlaku R19 tak 20-30 obyčejně. Samozřejmě nikdo nečeká dvě hodiny na rychlík, ale zvláště ráno není problém si naplánovat začátek pracovní doby tak, aby jezdil rychlíkem, a tedy o 7 minut rychleji. Mimo to, že obsazenost R a Os je někde úplně jinde. A odpoledne je zase fajn, že se těch 20-30 míst uvolní v dosti zaplněném Os odjíždějícím 3 minuty po něm z HLN (před výlukou). Podle toho počtu cestujících by se také měla odvíjet kompenzace - proto se také dělají/dělaly průzkumy pro Kordis. Ale kdyby někdo byl schopen zjistit konkrétnější čísla (pokud to vůbec jde), tak by to bylo jistě zajímavé srovnání s jinými R linkami IDS.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
xxx píše:
Změnou legislativy.

Jojo, hoďme jim pod nohy další klacky.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
To ne, ale když už přijede, tak je za něj člověk rád. Přece se na něj nebude dívat, jak zavírá dveře a ujíždí mu přímo před nosem, když na daný úsek má předplacenou jízdenku.

Ve Švýcarsku platí na všechny vlaky národní tarif a všichni jsou spokojení. Jak cestující, tak dopravci. V podstatě se tam jiná jízdenka zakoupit ani nedá, pokud vím. Že u nás něco nejde, jsou jen hloupé výmluvy.

Za komunistů byla striktně oddělená MHD, příměstská a meziměstská doprava a vlaková doprava. Neexistovalo žádné vzájemné uznávání jízdenek, nebyly žádné jednotné či zónové jízdenky, nefungovaly návaznosti a podobně. Každý segment zajišťoval jeden, státní (či městský), dopravce, který zpravidla stál s prominutím za hovno. Takže s tím přirovnávám k minulému režimu bych byl opatrný.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
XXX: Špatně jsi mě pochopil. IDS nejsou komunistické. Komunistické by bylo, kdyby někdo nařizoval, že vše co jezdí po integrovaném území musí být integrováno, což je přesně to co chceš ty.

A ano, neintegrování R19 myslím smrtelně vážně. Z Tišnova do Brna jezdí osobáky, které nejsou zas o tolik pomalejší, než ty rychlíky, ve špičkách co čtvrt hodiny, mimo šičky co půl hodiny. Neumím si představit, že by někdo zcela vážně a záměrně kvůli pár ušetřeným minutám jízdní doby čekal na rychlík jedoucí jednou za dvě hodiny. To mi přijde prostě absurdní. A proto říkám, že integrace R19 jsou jen vyhozené peníze a trvám si na tom.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Změnou legislativy.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
A jak chceš donutit dopravce jezdícího na svoje triko, jehož linku ani JM krajský úřad neschvaloval, aby se přidal?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Tak to už asi záleží na konkrétních podmínkách, které ten který IDS dopravcům nabídne.

peno píše:
Nařizovat, že všechno co jede po nějaké trati musí být integrováno, je právě ten návrat před listopad 1989, kam bych se opravdu nerad vracel.
Ostatně, já bych možná zvážil i integraci R9 mezi Brnem a Tišnovem. Podle mě nemá racionální opodstatnění a peníze, které by kraj ušetřil na její doplácení, by mohl lépe a užitečněji investovat jinde v kraji, třeba právě na posílení R13. A to je mimochodem i další argument proti integraci Ex linek. On by to totiž někdo musel zaplatit a ten někdo by byl samozřejmě kraj, kterému by pak ty peníze mohly chybět jinde. A o tom to taky je.

To už snad ani nemůžeš myslet vážně. Kdybys bydlel v Tišnově a pracoval v Brně, věřím, že bys mluvil jinak.

Co je na integrovaných dopravních systémech komunistického, prosím tě?


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Mouka píše:
V Ústeckém kraji jsou nostalgické vlaky zaintegrované. Všechno jde, když se chce.

Vím, Byl jsem v létě v Zubrnicích.
xxx píše:
Proč bych je ničil? Dopravci můžou být rádi, že integrací získají nové cestující.

Nezískají. Resp. to, co za ně dostanou, jim rozhodně nepomůže a přinese náklady.. Zkušenosti z Ireda,


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Čímž zničíš i ten zbytek mezikrajských a dálkových autobusových linek, co ještě zbyly.

Proč bych je ničil? Dopravci můžou být rádi, že integrací získají nové cestující.

Zlaťák píše:
Spíš si občas říkám, proč nemá RG třeba dva vagony bez nutných místenek, kde by měl člověk vždycky jistotu, že se třeba i na stojáka vleze. Prostě třeba 6 vagonů místenkových a dva, kde se vejdou i lidi navíc. Toto by mohlo fungovat i s integrací. Že by normálně platil tarif IDS JMK, ale třeba jen ve dvou posledních vagónech.

On to tak v podstatě má (pokud teda tím RG myslíš RegioJet). V Low costu můžeš cestovat i na stojáka, když si koupíš lístek u průvodčího, který je teda o něco dražší než ty internetové. Jestli jde koupit jízdenka na stojáka i u pokladny, nevím, ale věřím, že při vyprodané kapacitě určitě ano.

peno píše:
XXX: No vidíš, a já bych nejradši znovu viděl zavedení příplatků na vlaky Ex a vyšší. Jak napsal Zlaťák, byla to opravdu užitečná věc, která měla své opodstatnění a dnes prostě chybí a ty vlaky už prostě nejsou vlaky vyšší kvality, když se vám do nich mezi Pardubicemi a Prahou narve hromada študáků a dalších denně dojíždějících. Kdyby takové příplatky existovaly, nemusely by ČD vymýšlet kraviny s povinněmístenkovými buzeracemi u vlaků do Ostravy, které jen přelijí další cestující do už tak plných vlaků na Brno a Vsetín. Pak by ty vlaky mohly jezdit kratší, čímž by se ušetřilo, protože dnes jsou ty vlaky předimenzovány právě kvůli cestujícím mezi Pardubicemi a Prahou a ve zbytku trasy už tak plné prostě nejezdí. No a to je jednoznačně špatně. A ze stejného důvodu jsem i proti integraci těchto vlaků do IDS. To jsou prostě vlaky, které mají sloužit jiným cestujícím, než dojížděčům z Pardubic do Prahy nebo z Břeclavi do Brna. Problém R13 je třeba řešit komplexně a systémově, (kdy asi nejvíc by pomohlo zavedení expresních přímých autobusů z Hustopečí do Brna a více expresních autobusů do Mikulova, protože právě tito cestující nejvíce zaplňují R13) ne nesystémově přelévat lidi do vlaků, které pro ně určeny nejsou.
Nařizovat, že všechno co jede po nějaké trati musí být integrováno, je právě ten návrat před listopad 1989, kam bych se opravdu nerad vracel.
Ostatně, já bych možná zvážil i integraci R9 mezi Brnem a Tišnovem. Podle mě nemá racionální opodstatnění a peníze, které by kraj ušetřil na její doplácení, by mohl lépe a užitečněji investovat jinde v kraji, třeba právě na posílení R13. A to je mimochodem i další argument proti integraci Ex linek. On by to totiž někdo musel zaplatit a ten někdo by byl samozřejmě kraj, kterému by pak ty peníze mohly chybět jinde. A o tom to taky je.

Ono je potřeba si uvědomit, že průměrné náklady na cestujícího jsou v rychlejším vlaku nižší než ve vlaku pomalejším. (Mám kratší jízdní dobu, tudíž to obrátím víckrát s menším počtem vlaků.) Už toho principu mi nějaké příplatky za rychlejší vlak přijdou absurdní. Nepochopím, proč ČD teďka zavedly superakční jízdenky na R19, která už předtím jezdila přeplněná k prasknutí, a naopak na Ex3 je zrušily. Ve čtvrtek nebo v pátek dopoledne jedu z Pardubic do Brna poloprázdným Metropolitanem, kde sedím sám v kupé, kdežto kdybych jel v podobnou dobu R19 (což bych já osobně při dnešní nabídce vlaků EC, rj a RJ nejel), tak bych stál na jedné noze a ještě ne na své. A ano, mám to vyzkoušené. Jednou, ještě před RJ, jsem tak jel (asi mi ujela Ex3 nebo co) a už nikdy více. A oni tam chcou nacpat ještě další lidi jenom proto, aby vyprázdnili Ex3.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
XXX: No vidíš, a já bych nejradši znovu viděl zavedení příplatků na vlaky Ex a vyšší. Jak napsal Zlaťák, byla to opravdu užitečná věc, která měla své opodstatnění a dnes prostě chybí a ty vlaky už prostě nejsou vlaky vyšší kvality, když se vám do nich mezi Pardubicemi a Prahou narve hromada študáků a dalších denně dojíždějících. Kdyby takové příplatky existovaly, nemusely by ČD vymýšlet kraviny s povinněmístenkovými buzeracemi u vlaků do Ostravy, které jen přelijí další cestující do už tak plných vlaků na Brno a Vsetín. Pak by ty vlaky mohly jezdit kratší, čímž by se ušetřilo, protože dnes jsou ty vlaky předimenzovány právě kvůli cestujícím mezi Pardubicemi a Prahou a ve zbytku trasy už tak plné prostě nejezdí. No a to je jednoznačně špatně. A ze stejného důvodu jsem i proti integraci těchto vlaků do IDS. To jsou prostě vlaky, které mají sloužit jiným cestujícím, než dojížděčům z Pardubic do Prahy nebo z Břeclavi do Brna. Problém R13 je třeba řešit komplexně a systémově, (kdy asi nejvíc by pomohlo zavedení expresních přímých autobusů z Hustopečí do Brna a více expresních autobusů do Mikulova, protože právě tito cestující nejvíce zaplňují R13) ne nesystémově přelévat lidi do vlaků, které pro ně určeny nejsou.
Nařizovat, že všechno co jede po nějaké trati musí být integrováno, je právě ten návrat před listopad 1989, kam bych se opravdu nerad vracel.
Ostatně, já bych možná zvážil i integraci R9 mezi Brnem a Tišnovem. Podle mě nemá racionální opodstatnění a peníze, které by kraj ušetřil na její doplácení, by mohl lépe a užitečněji investovat jinde v kraji, třeba právě na posílení R13. A to je mimochodem i další argument proti integraci Ex linek. On by to totiž někdo musel zaplatit a ten někdo by byl samozřejmě kraj, kterému by pak ty peníze mohly chybět jinde. A o tom to taky je.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V Ústeckém kraji jsou nostalgické vlaky zaintegrované. Všechno jde, když se chce.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Já si myslím, že například zrušení vnitrostátního poplatku za IC/EC byla chyba. Od té doby se mi často stává, že si koupím lístek třeba z Brna do Bratislavy (drahej jako kráva) a musím stát v uličce, dokud v Břeclavi nevystoupí lidi, co to používají jako lokálku.

Spíš si občas říkám, proč nemá RG třeba dva vagony bez nutných místenek, kde by měl člověk vždycky jistotu, že se třeba i na stojáka vleze. Prostě třeba 6 vagonů místenkových a dva, kde se vejdou i lidi navíc. Toto by mohlo fungovat i s integrací. Že by normálně platil tarif IDS JMK, ale třeba jen ve dvou posledních vagónech.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Čímž zničíš i ten zbytek mezikrajských a dálkových autobusových linek, co ještě zbyly.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Historické a mimořádné jízdy jsou něco jiného, na ty bych udělal výjimku. (I když DPMB ukázal, že i takové linky se dají zaintegrovat...) Jinak jsem ale pro, aby všechny linky pro veřejnost mající v daném IDS více než jednu zastávku, byly povinně zaintegrovány. Stejně tak, aby ve všech vlacích byl uznáván dosud neexistující národní tarif.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Pokud nejde koupit jízdenka jinak než s místenkou, tak ten vlak povinně místenkový je, ať se to nazve jakkoli jinak.
Obecně by se každá integrace dálkových vlaků do lokálních IDS měla zvážit. Osobně si však myslím, že pokud je linka Ex3 dimenzovaná na přepravu Praha - Brno, tak lokální frekvenci Brno - Břeclav zvládne bez problémů taky. Ostatně, ty 2/3 volné kapacity na dnešek u Regiojetu to jen potvrzují. Jiné by to bylo, kdyby Ex3 systémově zastavovala např. v Blansku, či u Ex4, tam kapacity nazbyt není. (Ale tohle téma tady bylo již mnohokrát propíráno a ke shodě se překvapivě nedošlo, bo co člověk, to jiný názor.)

xxx: Odpověď je jednoduchá: Peníze. Kdo objednává, ten rozhoduje, co tam bude platit za tarif. Není to (z pohledu cestujícího) dobře, ale bohužel je to fakt, se kterým se musíme smířit, bo celostátní tarif zatím nemáme a až ho budeme mít, bude drahý, takže nepoužitelný. Navíc na R13 i Ex3 (a dokonce i S3) existuje společná jízdenka, jen ta pak zas neplatí třeba v MHD.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
A proč není zaintegrována v úseku Brno-Nezamyslice třeba linka 770430, když už tam jede? Proč nejsou zaintegrovány historické vlaky BV-Lednice? Když chceš jezdit, tak budeš respektovat daná pravidla, ne?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Nechápu, proč by vlak nemohl být zaintegrován, když už tamtudy jede. Když to vezme z pohledu cestujícího z Břeclavi, tak proč bych se měl proboha dívat na to, jak mi ujíždí vlak před nosem, a musel čekat půl hodiny na další, který jede o půl hodiny dýl (obrazně řečeno)? Přesně tímto se dostáváme do doby minulého století, kdy byly rychlíkové příplatky a podobné nesmysly. Navíc jsi sám uznal, že R13 je přeplněná. Tak proč by jí Ex3 nemohla pomoct? Část lidí z Vídně a Bratislavy v Břeclavi vystupuje, čímž uvolní místo právě lidem, kteří potřebují z Břeclavi do Brna. A i kdyby jeli na stojáka, tak co? Je to jenom jedna zastávka. Navíc vhodným prokladem těchto dvou linek se dá docílit toho, aby co nejvíce lidí skutečně jezdilo tou R13 a nezabírali místo v Ex3. Řešit to ale tak, že v jedné lince nepovolím jeden typ jízdenek, který ve druhé normálně platí, považuji za špatné. Je to nepříjemná buzerace cestujícího.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 10 lis 2024 20:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]