Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 261 z 266    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 266  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Rekapitulace novinek:

1064: klimatizace
3225: klimatizace
3244: nemá BS170 a nikdy neměl
1535: GO: BS120, Topení dle T6, EPIS, POD
2310: část podlahy ALTRO
7388: sedadla 2+1, tedy normálně
1523: BS120
6129: Peugeot Boxer
1570: POD pouze r. 1999
3501: 15TrM ( jako 3502,3508)
2336: čelo dle B961E


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Kdy bude evidence opravena a doplněna? :wink: :?:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Taky ta podlaha hrozně vypadá.


No tak to asi budou vyřazené, nějakým nedopatřením nám utekly... Ta podlaha teda musí vypadat :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1526 a 1527 jsem v životě neviděl, nejsou náhodou vyřazené, mám dojem že je to i v katalogu dodatek 1. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Část podlahy znamená, že je podlaha složena s plátu gumy a z plátů ALTRO, v poměru guma x altro asi 60% x 40%.

3225 má nově klimatizaci.

6121 Peugeot Boxer


Tady toho zase přibylo :-D
Co to znamená - část podlahy?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Když dali 1570 POD r. 1999, asi jí ho nedali znovu 2004 :?: :wink:

3244 nemá BS170 :-(

6129 Peugeot Boxer :-D :wink: :arrow:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
7388 už sedadla 2+2 nemá, dnes jsem jí jel.

:wink:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1535 má i Topení dle T6

1523 má i BS 120

2310 má část podlahy ALTRO


Naposledy upravil Fixi dne 29 říj 2004 19:19, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
1535 je po GO - BS 120, EPIS, POD....


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
3501 ---------------- 15TrM, stejně jako 3502,3508


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1064 má nově žlutý nátěr, modrožluté čalounění sedadel, modrá madla, KLIMATIZACI ... skvělé, ne?

:wink: :oops:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
LADA píše:
Hola!2336 má taky nový čelo podle B961E(nehoda).7443 nemá sedadla 2+2.Z výroby je má 7438 (není místo ani pro kočárek)a né 7443.7388 nevím jistě,ale říkal mě kamoš co dělá mechoša ve Slatině že 7388 vůbec sedadla 2+2 neměla.7307 jo byla speciálně upravena proto když jezdily chlapi ze z vozoven na školení a děcka zaměstnanců na tábor do Heroltic.Do konce roku má jít do Zlineru 7367,7373,7378,7380,7381,7398.Asi ne všechno,ale druhá půlka na začátku novýho roku. 8-) :-D :-o :!: :arrow:


Proč posíláš po 4 dnech totožný příspěvek? A s tou 7388 se mýlíš, opravdu měla 2+2 sedadla (nevím jestli ještě má).


VS je vrchní stavba, kdysi to byla součást dopravního podniku. Měli na starosti údržbu tramvajových tratí, dnes to dělá externí firma.

Právě že Altro mají všechny reka B732, tak je myslím zbytečné to v evidenci zmiňovat. V evidenci jsou jenom odlišnosti.
Zatím tady chybí články o rekonstrukcích autobusů a trolejbusů, kde by byly ty rekonstrukce popsané podobně jako u tramvají - tj. věci společné pro jednotlivé typy. Evidence je potom takový doplněk, kde jsou popsané odlišnosti (nebo naopak řečeno ty články jsou doplněk evidence, aby se v evidenci nemusely pořád opisovat stejné věci...).

Lada: poprvé jsem to nepřehlédl, za opravy a připomínky děkuju, při nejbližší příležitosti bude evidence aktualizovaná. Ještě prosím o strpení, teď to má v kompetenci kolega, já do toho nechci vrtat (to se potom těžko dává dohromady :wink: ).
Ale ta 7388 určitě měla sedadla 2+2, já sice ev. čísla normálně nesleduju, ale takový bus mě hned padl do oka, takže tohle numero si zcela výjimečně pamatuju.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Co to je vozovna VS? Je to napsáno u 1502.

Taky jsem začal mít to tušení, že ALTRO mají všechny B732 po rekonstrukci či GO. Dokonce i všechny K2R03! Nešlo by to u těch autobusů nějak zmínit?

:wink: :wink:


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Hola!2336 má taky nový čelo podle B961E(nehoda).7443 nemá sedadla 2+2.Z výroby je má 7438 (není místo ani pro kočárek)a né 7443.7388 nevím jistě,ale říkal mě kamoš co dělá mechoša ve Slatině že 7388 vůbec sedadla 2+2 neměla.7307 jo byla speciálně upravena proto když jezdily chlapi ze z vozoven na školení a děcka zaměstnanců na tábor do Heroltic.Do konce roku má jít do Zlineru 7367,7373,7378,7380,7381,7398.Asi ne všechno,ale druhá půlka na začátku novýho roku. 8-) :-D :-o :!: :arrow:


fixi píše:
7264,7268,7629: tyto 3 busy mají podlahu ALTRO.

7264 má nějaké nové pohony dveří: téměř nesyčí, dveře se zavírají krásně plynule a obě křídla zároveň.

:wink: :oops:


Pokud vím, tak všechny reko B732 okolo r. 98 a dále mají podlahu ALTRO.


pd píše:
Jestli se v tom někdo vyzná, tak by to mohl upřesnit.


No já se obávám že se v tom už nevyzná nikdo :lol:


fixi píše:
1470 nemohla být vyřazena 1999, když je ve fotogalerii fotka z roku 2000.

Poslední jízda byla v prosinci 1998 (jako poslední T2), potom byl vůz odstaven s výhledem na předání do muzea. Ta fotka u Výstaviště z roku 2000 je z přehlídky historických vozidel (100 let el. dráhy), které se 1470 účastnil už asi jako vyřazený vůz.
V některých případech je s rokem vyřazení problém - jestli brát vyřazení z osobní dopravy (1998) nebo administrativní vyřazení (1999) nebo až fyzickou likvidaci. V evidenci je ve sloupci vyř. většinou rok vyřazení z osobní dopravy. Pokud ale vůz sloužil dál třeba jako služební, pak je tam rok vyřazení služebního vozu. To ale neplatí 100%, prameny se někdy bohužel rozcházejí.
V tomhle kokrétním případě by tam teda místo 1999 mělo být 1998.

fixi píše:
Jak se liší GO u T3 a rekonstrukce u B732?

Prakticky se liší dost, takže předpokládám, že jde o terminologický problém. No, nevím... Původně byla jedna GO u tramvají součástí plánované údržby doporučené výrobcem, zhruba v polovině životnosti. Naopak rekonstrukce je prodloužení životnosti - původně se s ničím takovým nepočítalo a autobusy měly jít po 10 letech do šrotu. To, že se dělají druhé nebo třetí GO u tramvají je vlastně taky prodloužení životnosti, takže by se to asi taky mohlo jmenovat rekonstrukce. Pak je tu ještě věc, že rozsah prací se u různých GO liší. No a nakonec, myslím, že termín GO se u dpmb už nepoužívá - teď se to jmenuje snad těžká prohlídka... Jestli se v tom někdo vyzná, tak by to mohl upřesnit.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
fixi píše:
Na fotce T2 SV 4120 je nějaká vrakoidní T3. Nevíte, která to je?
1502


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
U 1470 a 1462 chybí v evidenci odkaz na foto.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Na fotce T2 SV 4120 je nějaká vrakoidní T3. Nevíte, která to je?


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Co se stalo s 1589, nejezdí už aspoň roky!!!

:!: :?:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1470 nemohla být vyřazena 1999, když je ve fotogalerii fotka z roku 2000.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6646 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 258, 259, 260, 261, 262, 263, 264 ... 266  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 15:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]