Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 127 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No dobrá, ale to ta jízda tunelem opravdu přinese cennou úsporu? Nestojí se tam ve špičce náhodou taky?


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Emperror píše:
.... Z vlastní zkušenosti (jezdím denně ze zastávky Oblá, okolo 7:00, tedy v hlavní špičce) musím říct, že trolejbusy přeplněné nejsou a od doby co je postavená MÚK v Pisárkách se ani netvoří kolony na ulici Pisárecká, takže jízdní doba 13 min je i ve špičce s přehledem dodržena.....


Já zase z pozice občasného vodiče trolejbusu linky 25/26 konstatuji, že Pisárecká sem tam bývá ucpaná tak, že se stojí až nahoru k zast. Lesní. Nerozlišuju ranní a odpolední špičku. A jinak souhlas, trolejbusy ráno přecpané všechny nebývají, nárazově se samozřejmě stát může...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Tak pokud tam nebude stát na silnici nic, je to stejné, jako když tam u jednosměrky budou stát auta v jedné řadě... A že by tam jednosměrka ničemu nevadila.
Čtvrtou linkou je vlak, pardon.:-)
Pravda, taková Viniční v Brně je případ, u kterého nikdy nepochopím, jak může být obousměrná...


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Na letecké možná, ale autobus tam fakt neprojede, je to prostě nezkolaudovaná obousměrka široká tak akorát na jednosměrku. A 3 linky při tomto rozmístění obyvatelstva jsou v této "zádeli" ideální. Mimochodem tato zádel má skoro 4000 obyvatel ;)


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Šebelova mi aspoň na letecké mapě nijak úzká nepřijde, spíš bych viděl problém v porušování dopravních předpisů ze strany parkujících, což je i na tom snímku evidentní. Viz neprůjezdný Obilní trh v poslední době, kde je od Údolní zákaz zastavení, sídlí tam PČR (nebo nějaká součást MVČR), s stojí se v celé průjezdné délce...
Nemůžu si pomoct, ale tři linky na takovou zádel, mi prostě přijdou zbytečné. Když nebude a-75, nebudu říkat ani slovo... Když bude jen v sedle a Polanku v této době obslouží a-210, tak taky.

Je pravda, že kolem 6.00-6.30, kdy po Rybnické jezdím, se občas kolony vyskytnou. Ale nikdy to nejedu od Čtvrtí do Pisárek déle jak 5 minut.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě taky připadá expresní autobusová linka z nového Lískovce na Mendlák zcela zbytečná. Úspora 3 min jízdy je zcela zanedbatelná. Z vlastní zkušenosti (jezdím denně ze zastávky Oblá, okolo 7:00, tedy v hlavní špičce) musím říct, že trolejbusy přeplněné nejsou a od doby co je postavená MÚK v Pisárkách se ani netvoří kolony na ulici Pisárecká, takže jízdní doba 13 min je i ve špičce s přehledem dodržena.

Bohužel je v Novém Lískovci pár blbců, kteří si nepřejí novou výstavbu nad ulicí Petra Křivky a ti co bydlí na Rybnické pořád křičí už teď, že jim tam toho jezdí moc (hlavně troljebusů) a ať to jede tunelem a nové výstavby se bojí taky. Nikdo z nich si neuvědomuje, že provoz v Rybnické se sníží teprve po výstavbě VMO Žabovřeská, až nebude důvod po Rybnické objíždět ucpaný tunel a trolejbusy ulici zas tak moc nezatěžují. Nehledě na to, že k poklesu provozu trolejbusů bohužel došlo se zavedením kloubových vozidel, kdy ve špicce vzrostl interval z 3 min na 5-6 min. Výsledkem však je snaha paní starostky se jim aspoň takto před volbami zavděčit (aspoň že paní starostka na rozdíl od jiných třasořitek tu novou výstavbu podporuje).

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Na polance by se standard bus určitě nevymotal, šebelova je hodně úzká, navíc obousměrka.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Na "75" se kór ve špičce bohužel spolehnout opravdu nedá, a i z tohoto důvodu Bílovicím tu vlastní linku přeju - aby opravdu ta vazba autobus vlak fungovala 100%. Nějaké propojení lokalit tam "75" a "210" podle mě není reálné, páč pochybuji, že se celá trasa (a nově vzniklé zastávky na ní) dá "velkým autobusem" obsloužit, ne všude by se našel dostatečný prostor. Plus dávat do trasy "75" další zastávky ještě v Bílovicích, když už tam přijede běžně s 20-ti minutovou sekerou - mluvím za Obřany - ne, děkujeme.
Robert... Jinak příspěvek k tomu jsem dával do jiného tématu...


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Já neříkám, že na Polanku je zbytečné jezdit. Mně jen přijde zbytečné provozovat tuto linku spolu s a-75 a možná i a-210. Jestli to má jet jednou za hodinu, tak cca 66 % prostátého času mi vychází dost neekonomicky, zvláště při cenách DPMB. A že to tam po a-75 asi najíždět nebude...


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
MHD v Bílovicích blbost není - když se chce člověk dostat na Polanku tak je to horolezecký výkon, a to říkám jako zdravý mladý člověk. Chudáci starší lidé, co jdou třeba na poštu nebo nakoupit a jdou s dvěma taškama ten kopec až nahoru. Podle mě si z Polanky cestující bus velmi rychle najde. O soběšické bych radši pomlčel, ovšem i tady je to lepší spojení k vlaku než s náhodně jezdící 75.

Co se týče té expresní linky, to opravdu nepochopím...


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
To je snad ještě větší nesmysl než ta MHD Bílovice, pokud současně zůstane zachována linka 75 do této obce. Spíš bych si uměl představit využití velkých pauz vozů linky 210, které by buď během ní otočily Polanku, nebo by tam zajely závlekem cestou na Kakanice a z nich. I když, co si pamatuju, tam jsem býval rád, že jsem to ve špičce pobral... Nevím, jak je to tam teď. Druhá konečná je kousek od zastávky linky 75, tu bych neřešil, popř. ji vyřešil zajížďkou linky 75.
Případně nechat tu MHD jen ve špičkách jako trhačku a zavlek 210 udělat jen v sedle, kdy to ničemu nebude vadit. A obsluha by mohla být zajištěna o hodinu dřív (5.30-8.30, 13.30-18.30).


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Možná by se Ander mohl nějaké ráno zkusit nacpat do "25"/"26" na některé ze zastávek v úseku Tomkovo náměstí - Konečného náměstí... Někdo z Lesné chce - pro mne - nesmyslné spojení "46" s centrem, ale možná by většina lidí spíš uvítala, když by aspoň část spojů této linky ze Zemědělské pokračovala po Černopolní, Erbenove a Drobného a dále po trase t-busových linek právě třeba až na Mendlák... ale to už je zas jiné téma...


Offline
113
08 led 2016 19:16
K čomu to bude? Je tam interval na t-26 okolo 5 minút, a rozdiel jazdných dôb 3 min. Nepríde mi to ako ideál. Keď chcú busy, tak poslať po trase t-26...


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Grafika k již zmíněné nové expresní lince...
Příloha:
upraveny_180918_dpmb_kamenny_vrch.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Z Nového Lískovce do centra pojede od příštího roku autobusový expres
Zdroj: https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 80918.html


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno nakoupí dalších 15 autobusů Iveco. Budou mít klimatizaci i USB
Citace:
„Nové autobusy budou přiděleny do garáže Medlánky, která obsluhuje severo-západní část města Brna. Až na výjimky by se měly autobusy primárně objevit na linkách 41, 52, 54, 71, a E56,“ řekl provozní ředitel DPMB Jan Seitl. Podle něj jde o obnovu vozového parku, nahradí staré vysokopodlažní autobusy Karosa řady 900, které DPMB zcela vyřadí.

https://zdopravy.cz/brno-nakoupi-dalsich-15-autobusu-od-iveco-budou-mit-klimatizaci-i-usb-16186/


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
P. Haluza, xxx, MKzB:
Pánové. Vážně? Nebo mě jen trolíte? Protože si myslím, že tohle je trolling jakožto odpověď na můj trolling. Klobouk dolů. :-)
Kdyby ale náhodou ne, čemuž se mi nechce moc věřit, tak: https://forum.bmhd.cz/viewtopic.php?p=256162#p256162 . Reagoval jsem na zcela očividný překlep stylem braní ho vážně a ad absurdum.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3980
25 led 2006 16:11
všudezdejší
xxx píše:
Co je na T3R.EV zastaralého?


To se ptáš vážně?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Omluva za 53, mělo byt d5, na tabletu se nepíše úplně komfortně.Navysovani kapacity většími vozy misto hustsiho intervalu jde proti smyslu MHD. To je přesně případ d4.Resit tim pseudoproblem na pěší zóně je krátkozrake.Navic delší vozy nekde znemožňují současné odbavení dvou vlaku,bo nástupní hrany bývají krátké.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Golde, jak nám naznačuje současná výluka, tak d-4 v kačenách po sedmi minutách stačí bohatě a mimo špičku si dokonce umím představit i interval deset minut. Vzhledem k tomu, že jezdí po pěší zóně, tak by to bylo i žádoucí. Opravdu si nemyslím, že musíme mít na pěší zóně tramvaj v průměru každé dvě minuty. Jen by v takovém případě zjevně ztratila smysl smyčka Maloměřický most.
S d-10 v K2 také nesouhlasím. Vzhledem k tomu že plán je na d-10 v K2 v desetiminutových intervalech, jestli se tedy nepletu, tak to buď bude solidní maso, nebo ji lidé budou ignorovat a dál budou jezdit na d-8. Ani jedno není správně. Ta d-10 má potenciál stát se alternativou pro dnes už nestíhající d-8, minimálně tedy pro velkou část staré Líšně. A pro to se musí nabídnout dostatečná kapacita. A to K2 opravdu nejsou.
Pokud jde o d-5 a d-11 (alespoň tedy předpokládám, že ona 53 má být d-5), tak na obou linkách už dnes z části jezdí 13T a já si je klidně dokážu představit komplet v 13T ekvivalentních vozech.
Pokud jde o d-2, tak ta už dávno měla být ve dvojicích komplet a co vím tak tam nejsou hlavně proto, že jsou obavy, že by to nezvládla 1. a 2. kolej na hlaváku, což je bohužel rozumná obava, nicméně i toto se bude muset v budoucnosti (a čím bližší budoucnosti, tím lépe) také nějak vyřešit, protože současný stav 1. a 2. koleje na hlaváku je dlouhodobě nepřijatelný.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Co je na T3R.EV zastaralého?


Offline
324
21 dub 2009 20:30
Vedle smlouvy na montáž tramvají byly zveřejněny i smlouvy na nákup naftových busů.

15 nízkopodlažních krátkých kousků v ceně necelých 6 MCZK/kus dodá Zliner nejpozději do začátku května 2019.

5 částečně nízkopodlažních krátkých kousků v ceně necelých 5 MCZK/kus dodá Zliner nejpozději do začátku dubna 2019.

A pro zajímavost, běží soutěž s názvem „Úprava (modernizace) trakční výzbroje 4 vozidel T3R.EV“; tedy zřejmě další krok na cestě k eliminaci magického čísla čtyři ze struktur DPMB:-)


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
P. Haluza píše:
Můžu se zeptat, co má společného K2 s trolejbusovými a autobusovými linkami? Nebo mi něco uniklo? :mrgreen:

Naxashi asi počítá s mohutnou výstavbou tramvajových tratí.
Nicméně na 31/33 by se časem hodily klouby, ideální pro dlosloužení 25Tr.


Offline
Uživatelský avatar

2626
13 črc 2009 13:42
Taky jsem to nepochopil.


Offline
2824
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Můžu se zeptat, co má společného K2 s trolejbusovými a autobusovými linkami? Nebo mi něco uniklo? :mrgreen:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 zář 2024 01:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]