Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 54 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ráno jsem jel vozem 1048. Vzadu byl otevřený zadní pult, otevřené pohony zadních dveří a na dveřích cedule "mimo provoz". Nevzali jste ten krám mechanikům z dílny? :mrgreen:


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Kterápak zlá šalina dnes u Milošů udělala z Volva XC hromádku vlnitého plechu?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Zítra (v sobotu 25. 8.) bude mezi 12. a 14. hodinu na H4 vůz 107 nahrazen vozem T2 1435.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je jedině dobře, protože podobně jako na Jugoslávské tam Poršetry jezdí pěkně ve skrutu a pořádně se houpou, jak je trať křivá, tím víc je poznat relativně hladký úsek mezi Radlasem a Kolištěm.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na úřední desce magistrátu se objevila veřejná vyhláška o opravě trati na Cejlu - očividně se jedná o úsek mezi Radlasem a Tkalcovskou. Uzavírka má trvat od 1. 9. do 30. 11., tedy tři metry, takže se nejspíš bude opravovat jak trať, tak i předjízdné pruhy. Co si matně vzpomínám, tak sítě pod ulicí se opravovaly relativně nedávno, měly by být v cajku, ale nevím, jak je to s výměnou parovodu za horkovod. Takže návrat k bezvýlukovému stavu po prázdninách zůstává iluzí.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nehrabe se do glajz, ale jenom do dlažby. Štípaná žula má větší mezery a při strojním čištění se výplň postupně vymete, proto byla spousta dlaždic uvolněných. Na provoz by to ale vliv mít nemělo.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Tam už se do toho hrabalo delší dobu, akorát se to nedávno přesunulo z jedné strany na druhou.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Na druhou stranu se ale zase začalo hrabat do kolejí na Masaryčce. Tak uvidíme, jestli tam to stihnou dokončit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Ještě se vrátím k Rašínově - ve čtvrtek jsem z toho měl podobný pocit jako ostatní, že se to nestíhá, ale dnes jsem viděl, že mákli. Ráno tam svařovali poslední kusy kolejí, teď už jsou všechny koleje komplet položené, většina trianglu zadlážděná a chybí dodláždit jen pár metrů na konci Rašínovy. Tramvaje by tama prakticky mohly jezdit už dnes, kdyby se odstranily ploty. Zůstávají tam ještě nějaké výkopy kolem křižovatky se Solniční, ale ty by se daly v nejhorším dodělat i za provozu a i tak si myslím, že je za dva týdny zakrýt s přehledem stihnou.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
102
23 bře 2014 19:59
MtM: Ono v pravidelném provozu stačí přidat linku P6 na 1. a 2. kolej a již kapacitně nestíhá, takže jakékoliv přidání další linky (byť v dvojnásobném intervalu), by mělo negativní vliv na provoz. Nehledě na to, že by odjížděly dvě linky jedním směrem ze dvou zastávek (= zmatky)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A co takhle 12 rozdělit na 2 linky, na 12 a 13? 12, by měla interval 10 minut, včetně špičkových posilových spojů a pokračovala by z HLN jen na Malinovské nám., kde by se otáčela. A linka 13 by měla interval 10 minut (bez posil. spojů) a jezdila by z HLN na Novolíšeňskou, jako posila linky 8. Tím by se rozdělila zatíženost obou peronů rovnoměrnou touhle "dvojlinkou" a k tomu by se posílila i 8 do Líšně a nedošlo by ke změně vedení dalších linek. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Já bych oprášil linku číslo sedm. :wink:

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
77
29 lis 2017 11:29
No jo, ale díky tomu by na nádraží měly d-12 a d-13 jinou nástupní zastávku směr Technopark. Což je docela zásadní vada, lidi by ze zvyku čekali jen na d-12, která by jezdila přeplněná a d-13 poloprázdná. Za mě nejlepší řešení by bylo nekopat zbytečně do linek, kterých se žádná výluka netýká (d-9) a pořešit to spíš v mezích linek už dotčených. Takže d-12 na nádraží převlíkat za d-4 a naopak a z úvratě z Úvozu posílat KT8 buď na zmíněnou Úzkou (dvě úvratě jednou linkou, navíc krátká trasa) a nebo kamkoli jinam (Maliňák, Nové Sady, případně až začne Zábrdovický most tak do Juliánova). Tím by se i vyřešilo číslo pro tuhle linku, mohla by to být 13ka.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A co nechat devítku devítkou a polookružně otáčet dvanáctky? A aby se nepřehustila jedna kolej u nádraží, tak půlku spojů převést na třináctku, která by od České jezdila polookružně proti dvanáctce?


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
To na Husovu nenacpeš a navíc je potřeba kačena na Tomkáči


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
a co třeba linku 4 ukončit na Mendlově náměstí a x4 alias 68 prodloužit až na Českou a zrušit KT8 z linky 4 a vrátit na linku K2.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Stanik: Protože d-12 se někde bude muset ukončit a na Zvonařce to už nepůjde.
Jak píše Ondra, ukončit d-9 objížďkou přes Rooseveltovu, Maliňák a Svoboďák a do Juliánova místo ní poslat do Juliánova d-12, s tím, že do zahájení výluky Zabrdovické bude část d-12 končit na Geislerově, je rozhodně to nejrozumnější a nejlogičtější, co se může vymyslet. Mít na Křenové d-8, 9, 10 a 12 zároveň, k tomu ještě trolejbusy a autobusy (na které také nesmíme zapomínat a kterých je teď na Křenové také víc, než by bylo zdrávo a bylo by fajn, kdyby alespoň ta a-67 konečně z Křenové vypadla, protože je tam absolutně k ničemu a jen tam překáží, ale to je na jinou debatu), bylo by to tak akorát na vytvoření permanentní zácpy.
Jediný problém by nastal, kdyby se nestihla Rašínova. Otáčení d-9 na Nových sadech je zajímavý nápad, ale ta smyčka na to prostě není stavěná. Nebyla právě malá kapacita smyčky Nové sady důvodem pro vedení každé druhé P6 při té krátké výluce na Moraváku až na Mendlák?
Karlosův nápad s úvratí na Úzké má hned několik háčků. Tím prvním je nedostatek kačen. Jak správně poznamenal Stanik, kačeny budou na d-4 potřeba minimálně do konce května, přičemž ale od listopadu se už bude jezdit až do Obřan, čímž potřeba kačen na d-4 naroste. Další problém je, že by to znamenalo dlouhodobé vedení d-9 přes Rooseveltovu, což by se také mnoha lidem nemuselo líbit. Spojení centra s Vaňkovkou a Zvonařkou je aktuálně zajištěno autobusy, v tom problém nevidím. A samotné úvraťové ukončení na Úzké je také docela problematické. Spolu se současným provozem autobusů po tramvajových kolejích si ho neumím úplně představit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
.. a jakej by to mělo na ten měsíc smysl..?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A co takhle některé d-12 posílat rovnou na Novolíšeňskou jako posila už tak přecpané d-8?


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
A ty obousměrné šaliny v dostatečným počtu seženeš kde?? ;-) "4" je po skončení reko Valchařská bude kvůli úvrati na Úvoze potřebovat i nadále (+ "8").


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mě by se víc než polookružní d-9 líbila celá d-9 celá v KT8 s úvratí na Úzké, aspoň by se obnovilo chybějící spojení centra s Vaňkovkou potažmo Zvonařkou

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
A proč se tu řeší případné zpoždění na Rašínove ulici, atd., když opravy zábrdovického mostu dle předpokladů začnou nejdříve zkraje listopadu (až se zprůjezdní Valchařská)?? Na vše času dost...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Odklon d-12 na Geislerovu při zachování normálního provozu linek d-8, 9 a 10 by znamenal dost kilometrů navíc, přebytečnou a nevyužitelnou přepravní kapacitu a hlavně solidní zahuštění provozu na Křenové. Dost bych se divil, kdyby DP na tohle přistoupil a nesnažil by se to optimalizovat. Přece jen zrušení d-9 a protažení každého druhého spoje d-12 do Juliánova se přímo nabízí a polookružní obrat d-9 je taky mnohokrát vyzkoušené řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
A hlavně jsem zapomněl napsat, že minimálně ve špičce by vznikaly nepravidelnost. Není problém udělat okolo dělnického domu 5 minut zpoždění, což při intervalu 3/3/4 minuty by nebylo moc fajn na pravidelnost

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Nemyslím si že DP bude měnit už teď i devítku kvůli dvanáctce. Třeba se před rekonstrukcí v Zábrdovixích odvolá nějaká voda z Tetčic a co pak?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10301 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 11:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]