Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 55 z 413    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 413  Další
Autor Zpráva
Offline
77
29 lis 2017 11:29
No jo, ale díky tomu by na nádraží měly d-12 a d-13 jinou nástupní zastávku směr Technopark. Což je docela zásadní vada, lidi by ze zvyku čekali jen na d-12, která by jezdila přeplněná a d-13 poloprázdná. Za mě nejlepší řešení by bylo nekopat zbytečně do linek, kterých se žádná výluka netýká (d-9) a pořešit to spíš v mezích linek už dotčených. Takže d-12 na nádraží převlíkat za d-4 a naopak a z úvratě z Úvozu posílat KT8 buď na zmíněnou Úzkou (dvě úvratě jednou linkou, navíc krátká trasa) a nebo kamkoli jinam (Maliňák, Nové Sady, případně až začne Zábrdovický most tak do Juliánova). Tím by se i vyřešilo číslo pro tuhle linku, mohla by to být 13ka.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A co nechat devítku devítkou a polookružně otáčet dvanáctky? A aby se nepřehustila jedna kolej u nádraží, tak půlku spojů převést na třináctku, která by od České jezdila polookružně proti dvanáctce?


Offline
117
27 čer 2017 19:11
Bílovice
To na Husovu nenacpeš a navíc je potřeba kačena na Tomkáči


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
a co třeba linku 4 ukončit na Mendlově náměstí a x4 alias 68 prodloužit až na Českou a zrušit KT8 z linky 4 a vrátit na linku K2.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Stanik: Protože d-12 se někde bude muset ukončit a na Zvonařce to už nepůjde.
Jak píše Ondra, ukončit d-9 objížďkou přes Rooseveltovu, Maliňák a Svoboďák a do Juliánova místo ní poslat do Juliánova d-12, s tím, že do zahájení výluky Zabrdovické bude část d-12 končit na Geislerově, je rozhodně to nejrozumnější a nejlogičtější, co se může vymyslet. Mít na Křenové d-8, 9, 10 a 12 zároveň, k tomu ještě trolejbusy a autobusy (na které také nesmíme zapomínat a kterých je teď na Křenové také víc, než by bylo zdrávo a bylo by fajn, kdyby alespoň ta a-67 konečně z Křenové vypadla, protože je tam absolutně k ničemu a jen tam překáží, ale to je na jinou debatu), bylo by to tak akorát na vytvoření permanentní zácpy.
Jediný problém by nastal, kdyby se nestihla Rašínova. Otáčení d-9 na Nových sadech je zajímavý nápad, ale ta smyčka na to prostě není stavěná. Nebyla právě malá kapacita smyčky Nové sady důvodem pro vedení každé druhé P6 při té krátké výluce na Moraváku až na Mendlák?
Karlosův nápad s úvratí na Úzké má hned několik háčků. Tím prvním je nedostatek kačen. Jak správně poznamenal Stanik, kačeny budou na d-4 potřeba minimálně do konce května, přičemž ale od listopadu se už bude jezdit až do Obřan, čímž potřeba kačen na d-4 naroste. Další problém je, že by to znamenalo dlouhodobé vedení d-9 přes Rooseveltovu, což by se také mnoha lidem nemuselo líbit. Spojení centra s Vaňkovkou a Zvonařkou je aktuálně zajištěno autobusy, v tom problém nevidím. A samotné úvraťové ukončení na Úzké je také docela problematické. Spolu se současným provozem autobusů po tramvajových kolejích si ho neumím úplně představit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
.. a jakej by to mělo na ten měsíc smysl..?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A co takhle některé d-12 posílat rovnou na Novolíšeňskou jako posila už tak přecpané d-8?


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
A ty obousměrné šaliny v dostatečným počtu seženeš kde?? ;-) "4" je po skončení reko Valchařská bude kvůli úvrati na Úvoze potřebovat i nadále (+ "8").


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Mě by se víc než polookružní d-9 líbila celá d-9 celá v KT8 s úvratí na Úzké, aspoň by se obnovilo chybějící spojení centra s Vaňkovkou potažmo Zvonařkou

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
A proč se tu řeší případné zpoždění na Rašínove ulici, atd., když opravy zábrdovického mostu dle předpokladů začnou nejdříve zkraje listopadu (až se zprůjezdní Valchařská)?? Na vše času dost...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Odklon d-12 na Geislerovu při zachování normálního provozu linek d-8, 9 a 10 by znamenal dost kilometrů navíc, přebytečnou a nevyužitelnou přepravní kapacitu a hlavně solidní zahuštění provozu na Křenové. Dost bych se divil, kdyby DP na tohle přistoupil a nesnažil by se to optimalizovat. Přece jen zrušení d-9 a protažení každého druhého spoje d-12 do Juliánova se přímo nabízí a polookružní obrat d-9 je taky mnohokrát vyzkoušené řešení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
A hlavně jsem zapomněl napsat, že minimálně ve špičce by vznikaly nepravidelnost. Není problém udělat okolo dělnického domu 5 minut zpoždění, což při intervalu 3/3/4 minuty by nebylo moc fajn na pravidelnost

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Nemyslím si že DP bude měnit už teď i devítku kvůli dvanáctce. Třeba se před rekonstrukcí v Zábrdovixích odvolá nějaká voda z Tetčic a co pak?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zdeněk: protože devítka by do Juliánova nejela.

Jinak kdyby se nestíhala Rašínova, devítku lze otočit na Nových Sadech.


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ještě na začátku srpna byla informace, že vše běží podle plánu ☺️ a tu 12 spíš všechny na Geislerovu, proč každý druhý spoj do Julianova?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2845
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud by se nestíhala Rašínova, jde to udělat tak, že by jela devítka na Rooseveltovu, Hlavní nádraží a po otočení na Nových sadech zpátky na Lesnou. Jinak to asi vymyslet nejde, pokud ji nechcete hnát na otočení na Švermovu, ukončení devítky už na Maliňáku by byla úplná kravina a pak by šlo teda ještě končit na České/Komenského náměstí s dispečerským provozem, což mi taky připadá jako pitomost, ale možné to je.
No a dvanáctka by jezdila celou dobu střídavě Juliánov/Geislerova, no a desítka by v tomhle režimu jezdila normálně jako před prázdninama na Švermovu a ráno na Novolíšeňskou, prostě posily.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1654
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Zatím není žádná oficiální informace, že by se Rašínova neměla stihnout.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Nezapomněli jste ovšem v těchto plánech na něco, pánové? Jak tu bylo naznačeno, zcela reálně hrozí, že se Rašínova nestihne do září dokončit, což by mohlo veškeré plány na polookružní d-9 změnit, protože kroužit s ní přes Husovu by byla docela solidní zajížďka. Předpokládám, že v takovém případě by byla d-9 vedena po Rooseveltově a rovnou pod viadukt a na Křenovou. Otázka ovšem je, co v takovém případě s d-12, protože ta by se už na Křenovou nevešla. Jediné, co mě v takovém případě napadá, je právě ten objezd přes Maliňák, jenže tam se taky nevejde. No, nezávidím to tomu, kdo takovou případnou výluku bude muset vymýšlet.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak už se tu kdysi probíralo, varianta pro souběh výluk Zábrdovické a Zvonařky je d-9 polookružně Lesná - centrum - Lesná a d-12 TP - Česká - Hlavas - Juliánov, přičemž kratší interval má sloužit jako náhradní doprava za zrušené tram linky jezdící na Starou Osadu.

Co se týče přechodného období do zahájení výluky Zábrdovická, čekal bych, že bude řešeno stejně pouze každá druhá d-12 by mohla končit už na Geislerce. Vedení linky d-12 po 1. a 2. koleji u Hlavasu není v PD možné z hlediska kapacity dopravní cesty.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Nevíte někdo, začne se už na podzim opravovat ten most v Zábrdkách? Pokud ano, tak můžou do Juliánova jezdit všechny 12ky a 9ka Lesná - Nádraží polookružně, jak psal kazlik.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P. Haluza: problém může být v propustnosti 1. a 2. koleje (1 a 2 v 5minutovém intervalu, 4 a 9 v 8-10minutovém intervalu).

Buď tedy na Geislerovu, nebo v PD by mohlo být řešitelné:
A: Technopark - Česká - Hlavní nádraží - Jugoslávská - Čertova Rokle (+ ve špičkách kratší interval),
B: Technopark - Česká - Hlavní nádraží - Juliánov (po trase bývalé 13).

Předpokládám ale, že touto dobou už má DP na stole definitivní variantu.

Edit: kazlikova varianta též nevypadá špatně.


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Osobně mě napadá vedení:
9: Jezdila by v "expresní" polookružní variantě
- Lesná - Moravák - Maliňák - Hlavas - Svoboďák - Česká - Moravák - Lesná
12: Pokračovala by z nádraží dále do Juliánova místo linky 9 a kvůli tomu, že 9 má +- dvojnásobný interval oproti 12, tak by každý druhý spoj byl veden z nádraží po lince 10 na Životského/Geislerova či na Stránskou skálu
Jedinou nevýhodu to má zrušení linky 10 v úseku Nové sady - Švermova


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tipl bych to na otočku přes Maliňák nebo Geislerku.


Offline
19
21 říj 2016 16:29
Ví někdo, jak budou od září jezdit tramvajové linky? Linky 1-10 nejspíš ve svých klasických trasách? 11 nejspíš opět z Lesné přes Cejl na Rakoveckou, ale co bude s 12? Napadá mě polookružní zakončení přes Šilingrovo nám-Nové Sady-Hl.nádraží-Malin. nám.-Rooseveltova-Česká a zpět TP. Nemáte někdo bližší info? Děkuji :wink:


Offline
19
21 říj 2016 16:29
[quote="prototyp401"]1704 viděna asi ve dvanáct hodin u zast. Zelný trh směr Hl. n., kurz 40002 Nevím, zda to byla zkušební jízda a rekonstrukce trati spěje ke konci (u Tomáška jsem teď pár týdnů nebyl), nebo prezentační jízda jen na Svoboďák a zpět k informaci, kterou zveřejnil DPMB na facebooku:

Jednalo se o akci na Svoboďáku ke 150 let MHD v Brně v roce 2019, proto to byla právě 1704. ;-)
U Tomáška jsem v pátek zrovna byl a na konec rekonstrukce to zatím bohužel ani zdaleka nevypadá :-?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10314 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 413  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 04:12
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]