Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 59    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 59  Další
Autor Zpráva
Offline
335
21 dub 2009 20:30
Čistě laický dotaz: nemůže být ta lenost CNG kloubů způsobena podmínkami EURO 6 a tomu odpovídajícímu nastavení motoru a/nebo převodovky?


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Ondra K. píše:
Ad srovnání Karosa vs. Ciťák: Kdyby Karosy neprošly kompletní GO, tak se rozpadly po podobné době provozu jako Ciťáky. Viz. třeba popraskané rámy kloubáků po 10 letech provozu.

Akorát, že rozdíl najetých kilometrů u některých vozů dělá i 150 tis. kilometrů (ne-li víc).


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Jízdu do kopce vem čert, ale odjezdy ze zastávek, křižovatek atd. to mi přijde nebezpečné, když kloubový Urban prostě jede jak šnek. Dnes v jednom buse řidič na kazdém i sebemenším stoupání vypínal klimatizaci. Hodně se o tom lidé v buse bavili, hlavně když jsme jeli do kopce 13 km/h a předjel nás trolejbus plný lidí :D
Doufám, že se s tím něco udělá, vždyť to není možné takto...

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
187
21 kvě 2017 18:40
Nevoní vám Urban, tak „Sratos“ na vás! Jednoho krásného dne vás přeřadí z pozice Řidič autobusu na pozici Řidič hnusné dodávky sarcastic sarcastic sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Nemyslím si.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Nesouvisí ta brzdová světla s aktivací zastávkové brzdy? Že vůz prostě bere, že je nějaká brzda aktivní, a proto svítí brzdová světla?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Sou to krámy a bez úplatku tady ty mr*ky určitě sami od sebe nepřišly!

Jinak klima, když se zapne, se automaticky reguluje a zavřou se automaticky ty stropáky, jsou elektrický. Takže nevím, co Jenda zažil za situaci.

Už několik z té poslední dodávky stojí odstaveno na place! Nepočítám ty první klouby.

Rozjezdy s těma krámama jsou neskutečný, ohrožuje to provoz a lidi, než se to vůbec pohne a začne plazit, uplyne několik sekund!!!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
P.Haluza: joo tak toto jsme taky už zjišťovaly, napřed jsem si myslel, že je to porucha, ale ne, to je vlastnost, nejdou jednoduše zhasnout, jde to jen tak, že uplně vypneš autobus, ale tak, že odpojíš i baterky. Jinak pořád svítíš sarcastic proč, to netuším.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Stejně tak mě už dlouho nejde do hlavy, proč všechny Urbanwaye při stání na konečné mají rozsvícená brzdová světla, i když řidič není v kabině. Co to je proboha za výmysl?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
xxx: ne to tam není, měly to i devítistovky některý. Zde je jen D N R nic víc, dokonce u karosy si mohu regulací otáček a sešlapáváním plynu řadit, prošlápnutím plynu podřadit, zde mohu velký kulový.
Mě by zajímalo, jestli existuje v Brně aspoň jeden kloubový Urban, kterému během služby nesvítí oranžový trojůhelník pozor, při tom porucha motoru, diagnostika a zajímavý symbol naslouchátka jak u doktora - ten není v návodu k použití, takže se jen domnívám, že to může znamenat navštiv doktora = servis.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
A něco jako manuální režim tam není? Pokud vím, tak u některých citelisů jsou tlačítka 1, 2, 3, aby to dál nepřeřazovalo. To už urbanwaye nemají? I ešemka to měla. Skoro všechny dnešní automaty mají možnost manuálního sekvenčního režimu a jsou tak vlastně zároveň i poloautomatem. A je jedno, jestli se jedná o převodovku robotickou, nebo hydrodynamickou. Urbanwaye mají jenom D, N, R?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
OndraS píše:
Není možné v dnešní době výběrek atd., že by se DP pustil do nějakého ostřejšího souboje s výrobcem? Myslím trochu loketního. Prodali jste nám krámy s konstrukční vadou, nejsou schopny realného provozu, takže buď tu vadu odstraníte, nebo vám ty šmejdy traktorem dotlačíme zpátky do fabriky a vraťte love. Beztak jsou všechny z dotací.
Přece není možné, že v dnešní době plné moderní techniky jel autobus tak, že do kopce by valilo rychleji i naložený ROčko s vlekem. Jestliže výrobce nabízí nějaký engine s!abší a nějaký silnější, a nabízí klimatizaci, tak by neměl dopustit, aby se potkala klimatizace se slabým moterem.
Teď v Ivecu sedí za stolem někdo, a chláme se, jak nám prodali konstrukčně 30 let starou Agoru, která nejede.
Dokonce ve stěžovníku nějaký řidič chválil mechaniky, že mohl jeden den jezdit s devítikilem a konecně zase jezdit normálně.

Podle mě pláčeš na špatném hrobě. Za vzniklou situaci si může DPMB sám tím jak si nastavil technické požadavky výběrového řízení a hodnotící kritéria. Jak minimální výkon motoru, tak výkon klimatizace byl uveden v technických podmínkách a hlavním hodnotícím kritériem je pořizovací cena, takže výrobce je v podstatě nucen dodat pouze požadované minimum. Iveco prostě dodalo to, co DPMB požadoval.

P. Haluza píše:
Ano, jenže u těch Ciťáku ta GO ani nepřipadá v úvahu, protože tam není co generálkovat. :mrgreen:

Spíš není důvod generálkovat, když díky dotacím koupíš nový auta za pár šupů. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, jenže u těch Ciťáku ta GO ani nepřipadá v úvahu, protože tam není co generálkovat. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad srovnání Karosa vs. Ciťák: Kdyby Karosy neprošly kompletní GO, tak se rozpadly po podobné době provozu jako Ciťáky. Viz. třeba popraskané rámy kloubáků po 10 letech provozu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Agent s teplou vodou: bohužel to dělají všechny kloubové Urbany, jedeš do kopce jak hlemýžď a stále řadí 1 2 1 2 1 2 jsi u toho jako pako a nic nenaděláš.
Jenda: máš jen dvě možnosti, jedním tlačítkem zapneš, nebo vypneš. Když zapneš v zimě - topí, když zapneš v létě - klimuje. To je vše, nastavit si teplotu méně či více můžeš jen ofuk na sklo a do kabiny řidiče.
Ondras.To já taky nechápu, proč prostě v Brně nemůže vyhrát výběrko nějaký normální stroj, pořád se tlačí ty stejný zgarby, Citelisy se neosvědčily, vyřazují se dřív než staré karosy, přesto ty krámy koupíme znova? Tím, že tomu dám nový xicht a jméno, tím z toho nový vozidlo neudělám. A to podle návodu k použití se u CNG vyrábí 4 druhy motorů, my máme ten třetí nejsilnější, dělá se 154, 200, 213 a 180kW , my máme ten 213 kW, nedovedu si představit ten nejslabší, pravda ovšem je, že to řadí uplně mimo reralitu. Uvidíme, až se povede s výrobcem vyladit převodovka, ( a další problémy ) zda se to zlepší.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Není možné v dnešní době výběrek atd., že by se DP pustil do nějakého ostřejšího souboje s výrobcem? Myslím trochu loketního. Prodali jste nám krámy s konstrukční vadou, nejsou schopny realného provozu, takže buď tu vadu odstraníte, nebo vám ty šmejdy traktorem dotlačíme zpátky do fabriky a vraťte love. Beztak jsou všechny z dotací.
Přece není možné, že v dnešní době plné moderní techniky jel autobus tak, že do kopce by valilo rychleji i naložený ROčko s vlekem. Jestliže výrobce nabízí nějaký engine s!abší a nějaký silnější, a nabízí klimatizaci, tak by neměl dopustit, aby se potkala klimatizace se slabým moterem.
Teď v Ivecu sedí za stolem někdo, a chláme se, jak nám prodali konstrukčně 30 let starou Agoru, která nejede.
Dokonce ve stěžovníku nějaký řidič chválil mechaniky, že mohl jeden den jezdit s devítikilem a konecně zase jezdit normálně.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Dnes jsem v kloubovým Urbanu zažil poněkud extrém - okénka zamknutá, otevřený přední vikýř, klima zapnutá na úplné minimum, že to nešlo vůbec poznat. Vějíře dvou babek mluví za vše. Já myslel, že maji automatickou regulaci teploty. Za řidičem jsem nestihl zajít. Ale vypadalo to, jako by měl klimu na nejnižší výkon.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Kolik to má kvaltů? 6?


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Jenda píše:
Dnes jsem jel kloubovým plyňákem z Kamenného vrchu směr Kohoutovice a v kopci jsme nepřekonali rychlost 20 km/h. Klima byla zapnutá, celou dobu na první rychlostní stupeň. Řidič klimu pak vypnul, nicméně na rychlosti nebyl poznat rozdíl...

Na Líšeňské (stoupání nad Dělnickým domem) ty krámy neustále přeřazují nahoru/dolů, rychlost 20km/h i s poloprázdným vozem. Převodovka mě přijde špatně odstupňovaná, jako by se vůbec nepočítalo s kopcovitým terénem...


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
7090 = klimatizováno

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
7663 obdržel stojan na pokladnu, nejspíše nahradil na noci 7821.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Karosa B732 píše:
Dnes jsem měl to "štěstí" jet s 2615. Musim tedy uznat, že něčím tak strašným jsem dlouho nejel, pokud vůbec. Je otázka času, kdy se ten krám rozpadne v prach. Po výmolech na Lesné skákal jak Alík a každá díra měla za následek ohlusujici rany jako kdybychom byli ostřelováni. Tohle je opravdu na hozeni ze skály. Jak dlouho tu tyhle příšerný plečky ještě budou strašit?


Tak 2615 na a-55 kolem 12:30 od zastávky Špačkova začala divně syčet. Za Podlomní se do toho přidal intenzivní smrad jako když se pálí elektřina a na zastávce Dělnický dům začal autobus z prostoru motoru a levé části zadní nápravy dmout. Řidič po mém upozornění (co jsme cítil) vypnul motor a běžel se podívat dozadu, co se děje. Nakonec "vyklopil" všechny cestující a za neustálého syčení odjel na ulici Gajdošova a tam tu rachotinu odstavil


Offline
Uživatelský avatar

220
19 led 2011 14:26
Kloubový Urbanway jsem dostal na směnu zatím dvakrát. Pokaždé jiný vůz a ani v jednom voze klička na zamčení oken nechyběla. Na konečných jsem uzamčení oken zkoušel a potvrzuji, že klička pasovala bez problémů.

_________________________________
http://www.smpd.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Byla tu diskuze o zamykání oken u Urbanu 18, dnes jsem ho měl v noci, nedalo mě to a zjišťoval jsem co s tím, pravda je, že tam na to žádná klička není, dokonce nic neni ani v návodu k použití, takže jsem vyzkoušel všechny klíče, přiložené kolíky a kličky každopádně jsem zjistil, že klička co je od kabiny řidiče, pasuje na zámky oken a tyto lze takto zamčít, takže pokud je tu nějaký řidič Urbanů, tak tímto způsobem lze ty okna zamknout při spuštěné klimě.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Děkuji za objasnění a omlouvám se za špatné označení podlahy. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1451 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 59  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 00:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]