Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jo, čelník středního středního článku Satry 3 na druhé fotce vypadá stejně jako u zadního článku K2, takže MKzB má pravdu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
821
25 led 2006 09:46
Nicméně to řešení kloubů vypada na fotkách rozdílně. Takže asi máš pravdu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
821
25 led 2006 09:46
To si nejsem tak jistý. Ono v K2 se kloub hýbe logicky ve svislé ose (do oblouků), v podélné ose vozové skříně (výkyv skříní vůči sobě), ale NE v příčné ose (změna nivelity tratě). Což se u tramvají větší délky už musí řešit (KT8, 13T a určitě i K3). U 13T se směrem nahoru / dolů láme kloub za středním článkem.
Dost tedy pochybuji, že u Satry 3 ponechali kloubové spojení z K2. Ale v Sarajevu to asi neřeší a jsou rádí, že jim něco vůbec jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pozor, mezi brněnskou K3R.N a Satrou3 je rozdíl. U brněnských K3 se klouby nějak upravovaly, aby se tam vešly trakční podvozky. Satra3 má oba vnitřní podvozky běžně, takže tam se nic neupravovalo.


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
V Sarajevu jich mají 6 a asi to jezdí kloudně.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Je to přesně tak. Problém K3RN je v excentrickém uložení středního článku do hlavního čepu podvozku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
821
25 led 2006 09:46
Tak nějak tuším, že ten mezimost je prvotní příčina problémů u brněnských K3. Co je evidentně posunuté u plzeňských K3 je otočný čep vnitřních podvozků pod konec vozové skříně krajních článků - není tedy ve svislé ose kloubů. Prostě skříně T3 ufikli až za příčníkem s otočným čepem a mezi ně zavěsili střední článek - což je zřejmě v tomto případě rozumnější řešení. Ovšem pokud tvoříte K3 z K2 tak nerealizovatelné - otočný čep je v kloubu. A pak si Pars pomohl tím mezimostem, na který je zavěšený střední díl, ovšem zase mimo osu otočného čepu podvozku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To bude tím, že K3RN mají mezi středem podvozku a uložením středního článku mezimost.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Na fotkách to působí posunuté.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
74
25 kvě 2016 18:43
Brněnské mají podvozky pod kloubem jako K2, protože z nich pocházejí. Plzeňské jsou bývalé T3, takže jsou podvozky součástí krajních dílů, nejsou přesně uprostřed kloubu.


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Jsou vlastně u brněnských K3 Jacobsonovy podvozky uprostřed jako u K2 nebo jsou taky posunuté jako u plzeňských K3?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Jan Martinkovič píše:
Nevíte někdo, kdy by se K3 mohli vrátit do provozu? Ještě nemám ani jednu fotku

Příští rok ;)


Offline
100
09 lis 2017 15:24
Brno
Nevíte někdo, kdy by se K3 mohli vrátit do provozu? Ještě nemám ani jednu fotku


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Ta už tam je docela dlouho, společně se 1754..


Offline
28
02 lis 2018 22:27
25.10. Uz jsem 1752 videl v medlankach


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ještě pořád se na nich pracuje, ale podle posledních informací by to už nemuselo trvat tak dlouho. Snad cca do měsíce by mohly být v Brně.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Dobrý den, nemáte nějaké zprávy o průběhu opravy K3R-N? je to už celkem dlouho, co je odvezli do Parsu.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Já jsem si na fotkách všiml, že 1751 má zpočátku měchy jako K2 v 60. letech.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Samotná konstrukce kloubů (dve čepy s mezimostem) je shodná s 1751 a 1752. Mají ale jinou točnu/měch.


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Ještě jeden dotaz - u vozů 1753 a 1754 je napsáno, že mají odlišný kloub. V čem je odlišný od 1751 a 1752?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
A průchod u těch plzeňských K3 je užší.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
O kloubech brněnských K3 se traduje, že jsou řešeny tak, aby se nemuselo platit za použití patentů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
sominus: jj je to tak, je to tím, že u našcih K3 z K2, se K2 jen rozpojila a vložil se tam nízkopodlažní díl, kdežto u rozřezaných T3 se tam ten čep kloubu nevešel, ale také díky jinému rámu K2 a T3, proto je čep kloubu mimo osu podvozku, vypadá to trošku divně, ale je to tak.


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Teprve nedávno jsem zjistil, že všechny K3 dělané z T3 mají divný atypický kloub, zatímco ty dělané z K2 mají klasický kloub.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Ne, budou se delat ve spolupraci s Parsem..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 23:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]