Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 137 z 723    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 723  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Z mého pohledu je dobře, že centrum města obsluhují 2 linky, tzn. spojení do centra je ze 4 různých směrů. Jasně, zastavování před Tomáškem je trochu kočkopes, ale u d-9 není asi žádné vedení ideální. V této situaci je dobře, že zastavuje na klasických nástupištích před hlavasem.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Osobně vidím jako pravděpodobnější, že než by se posunovaly ty už poměrně velké platany, posunou se spíš koleje i za cenu oblouků o menších poloměrech. Buď jen kolej Moravské náměstí > Náměstí Svobody (odbočka později a sjížděčka dříve, nástupiště pravděpodobně v oblouku, https://mapy.cz/s/2F1Al) nebo obě koleje pro směr Námestí Svobody <> Česká (zvětšení prostoru pro pěší před NSS, ve směru z České se koleje lámou později, https://mapy.cz/s/2F1GQ). V obou případech lze vytvořit vyvýšené nástupiště o délce až 40 m (záleží na obloucích).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
No já bych naopak zastávku d-9 směr Svoboďák udělal radši tak, že odbočení d-4 by se posunulo blíže k NSS, posunuly by se i ty dva stromečky tak, aby zastávka d-9 včetně ostrůvku byla celá ještě v trojúhelníku, aby to nebylo daleko, už dnes by se tam skoro vešla a zároveň by stanicující d-9 nebránila v průjezdu d-4. Auta to můžou objet víc prostředkem trojúhelníku, stejně je tam všude pěší zóna.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nejrozumnější řešení by bylo žádné bezbariérové zastávky před Tomáškem vůbec nevyrábět a vrátit linkové vedení do podoby kdy žádná stálá linka nevedla ze Svoboďáku přímo na Moravák.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, mě napadla ještě jedna šílenost. Co takhle zastávku u Jošta úplně zrušit a místo toho přesunout zastávku Moravské náměstí ještě před křižovatku směr Milady Horákové? Já vím, bylo by to moc blízko České, ale zase, nebylo by to logičtější řešení, než zastávka u Jošta?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6966
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Udělat bezberiérovou zastávku před sv. Tomášem směr Moravák nebude problém, ta protější by mě zajímala. Teoreticky by to nemusel být problém, kdyby se upravilo vedení spojky Rašínovy a Joštovy (kudy jezdí d-4; směrem k parku) a zastávka směr Svoboďák by se posunula směrem do Rašínovy ulice (čímž by se vzdálila přestupnímu uzlu).


Offline
2807
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, jenže by to chtělo i nástupiště pro druhý směr od Stopařa směrem ke Svoboďáku, kde ho není ehm kam nacpat.
A až se jednou bude opravovat Veveří, tak by to chtělo vymyslet pořádně bezbariérovost zastávek, třeba na Konečného náměstí směr Česká není vůbec bezbariérový přístup natož nějaký slušný bod pro přecházení, člověk musí prolízat mezi zaparkovanýma kárama, nebo před Fakultou stavební VUT, kam by to chtělo vídeňský typ nástupu se zvýšením, i když tam není tolik místa na rozdíl od Kořískovy. Totéž by potřebovala pak při rekonstrukci Jugoslávská spolu s Lesnickou až po zastávku Zemědělská. Zrovna u Veveří jde o jednu z páteřních tříd.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
mnadenicek píše:
ale napadlo mě, jestli se v rámci rekonstrukce nepokusí vybudovat alespoň ve směru z centra nějaké nástupiště nebo něco mu podobnýho, aby se do šaliny nelezlo ze silnice. Bojím se, ale to nebude součástí projektu.

Dle této citace z Brněnského deníku:
Citace:
V létě bude obtížná i jízda přes Moravské náměstí. Kromě oprav kolejového trojúhelníku mezi náměstím, Joštovou a Rašínovou a tratí mezi Kolištěm a Rooseveltovou opraví dělníci i zastávky. „Vzniknou tam bezbariérové zastávky a snažíme se také o pilotní projekt chytrých zastávek, kde by si lidé mohli třeba naplánovat trasu či zjistit více informací o dopravě ve městě,“ řekl Havránek.

by tam nástupiště vzniknout mělo.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Rekonstrukce trianglu - akce souvisí s rekonstrukcí horkovodu v ulici Rašínově, který provadí teplárny, a navazující rekonstrukci dlažby, kterou provádí BKOM. No a tak koleje se s tím tak nějak svezou, když už se tam "vrtá".
Takže v tomto případě určitě nejde o nejhorší místo v Brně, ale to neznamená, že nepotřebuje rekonstrukci. Ne vždy jsou defekty vidět na první pohled...


Offline
450
24 lis 2017 11:40
Není úplně v tragickým stavu, ale napadlo mě, jestli se v rámci rekonstrukce nepokusí vybudovat alespoň ve směru z centra nějaké nástupiště nebo něco mu podobnýho, aby se do šaliny nelezlo ze silnice. Bojím se, ale to nebude součástí projektu. QA je fakt, že v Brně hoří jiná místa.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Ještě k letní výluce na Moraváku. Připojuji se k názoru, že triangl u Tomáška není aspoň na první pohled v nějakém zoufalém stavu a jsou viditelně horší místa, třeba u Semilassa.

Sloučení d5 a d3 na jejich severovýchodním kraji by bylo dobré i proto, aby se zachovalo jakž takž spojení Starky a Merhautovy, které obstarává d3. Spousta lidí jezdí do Kaufu, někteří do vojenského špitálu a takhle by zbyl akorát přestup na Tkalcovské plus nutnost posílit d2 aspoň v úseku Starka - Maliňák.

Od zdravky po Koliště by pak mohla jezdit buď NAD nebo kachní pendl,


Naposledy upravil xcav8 dne 18 kvě 2018 10:45, celkově upraveno 1
Na první pohled, je v zoufalém stavu tvoje gramatika. Zase dvě f.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Městská policie Brno píše:
Při kontrole jízdenky napadl mladík revizory, strážníci ho museli spoutat

Hlídku městské policie přivolali dnes ráno na zastávku Gruzínská v Bohunicích dispečeři dopravního podniku. Osmnáctiletý mladík tam údajně napadl dva revizory, kteří s ním chtěli řešit neplatnou předplatní jízdenku. Strážníci po příjezdu na místo uviděli dva muže, kteří černého pasažéra drželi na lavičce, aby neutekl a protože byl agresivní, hlídka ho musela spoutat. Strážníci od revizorů zjistili, že kontrola jízdenky se vyostřila ve chvíli, kdy mladíka vyzvali k zaplacení pokuty, ten však na zastávce vystoupil a chtěl odejít. Kontroloři ve věku 59 a 62 let se snažili muže zastavit, ten ale proti nim nečekaně použil pepřový sprej. I přesto se zaměstnancům dopravního podniku podařilo mladíka na místě udržet až do příjezdu strážníků. Ti poskytli sprejem zasaženým revizorům první pomoc a zavolali záchranáře. Jeden z nich měl totiž poraněný nos. Případ následně hlídka předala státním policistům.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
MtM: Prodloužení a-65 ke Globusu je zajímavý nápad, ale asi k němu nikdy nedojde ze stejného důvodu, jako asi nikdy nebudou jezdit všechny spoje a-67 k Avionu, Globus to nezaplatí a město to ze svého platit nebude :-( Jedině že by to platila městská část, ale to nikdy v Brně moc funkční model nebyl, takže pochybuji, že by na to některá ze zúčastněných městských částí kývla.


Právě linku 65 nejvíce dotuje naše MČ Řečkovice (nebo alespoň dříve dotovaly), takže kdyby se objevily názory, že by nebylo špatné linku 65 prodloužit ke Globusu, možná by to Řečkovice zaplatily.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Do zahájení letních výluk stále zbývá měsíc a půl, takže bych informace o organizaci provozu bral jako hodně předběžné a orientační. Spousta věcí se ještě může změnit.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Gold: No, ideálnější by možná bylo prodloužení x4 přes Českou a M. Horákové. Jen nevím, co by na takové protažení říkali řidiči. Pokud by totiž zůstala provázanost na a-68, tak by to byla hodně dlouhá štreka, prakticky bez možnosti nějaké rozumné vyrovnávačky.

MtM: Prodloužení a-65 ke Globusu je zajímavý nápad, ale asi k němu nikdy nedojde ze stejného důvodu, jako asi nikdy nebudou jezdit všechny spoje a-67 k Avionu, Globus to nezaplatí a město to ze svého platit nebude :-( Jedině že by to platila městská část, ale to nikdy v Brně moc funkční model nebyl, takže pochybuji, že by na to některá ze zúčastněných městských částí kývla.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
To by asi bylo nejelegantnější. Zřídit NAD od Jugoslávské po Joštovu a siamská dvojčata 3/5.


Offline
1363
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno píše:
Právě a-65 je skvělým příkladem linky, která už odrostla minibusům, ale na běžný 12 m bus ještě nedorostla. Proto je pro mne zarážející, že DPMB nakoupí další minibusy, pro které nemá úplně využití, místo aby pořídil normální midibusy, které by se už dnes daly využít nejen na a-65, ale i na a-68 ve špičkách

Pamatuji na dobu, kdy byla 65 čerstvě prodloužena k TP a na 65 jezdily sóla (z důvodu neschopných sanitek). A i ty sóla jezdila ráno dost přeplněná směrem na TP (pamatuji i třeba 15-20 stojících). Pravda, od té doby se interval mnohonásobně zlepšil, ale i tak. Kdyby se to dohodlo třeba s MČ a protáhla se 65 třeba ke Globusu někdy v budoucnu, tak si dokážu ty sóla na ní i dost představit. Už i o víkendech tím začalo jezdit dost lidí (třeba i 10-15 v dopoledních a odpoledních hodinách), což je na víkend opravdu dost u takové linky (tím chci říct, že poptávka po této lince již je). :-)


Naposledy upravil MtM dne 17 kvě 2018 14:46, celkově upraveno 1

Offline
450
24 lis 2017 11:40
Když by mohli spřáhnout 5 s 3 i na této straně a po Milady poslat nakrásno busy až na Českou a někam před hnusnou křižovatku.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
MKzB píše:
Bude to úplně jinak:

Z Bystrce vyjede souprava po d-3 směr Česká. Na České zahlásí? Pozor, vůz pokračuje po trase linky d-5 směr Lískovec, na tablech se přehodí cíl a je to.
Přesněji tabla budou dvouřádková, stejně jako u vyjíždějících/zatahujících vozů.

Úplně jednoduché, zvláště v dobách post-cedulových.


Mlho, tady se řeší výlukové uspořádání na druhém konci d3 a d5, tedy od Štefánky a Starky. Takže odpověď je rozflákáme nový asfalt a zřídíme úvrať.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
MtM píše:
Tohle jsem již zde nedávno psal, rozhodně s tímto souhlasím. Ovšem se bojím, že to zaplní 65 ještě víc než teď a to už by minibusy nemusely stačit, již teď je to ve špičkách dosti na hraně některé spoje (proto se poslední dobou značně posilovala, hlavně v ranních hodinách).

Právě a-65 je skvělým příkladem linky, která už odrostla minibusům, ale na běžný 12 m bus ještě nedorostla. Proto je pro mne zarážející, že DPMB nakoupí další minibusy, pro které nemá úplně využití, místo aby pořídil normální midibusy, které by se už dnes daly využít nejen na a-65, ale i na a-68 ve špičkách (myslím tím samozřejmě normální trasu a-68, ne tu současnou výlukovou, napojenou na x4, tam bych samozřejmě midibusy nedával ani mimo špičku, natožpak ve špičce) nebo třeba vnitroměstské spoje a-202. Navíc by se pro midibusy daly jistě vymyslet i nové trasy, na které dnes nikdo nepomyslel, protože minibus by na nich nestačil a normální bus by už byl moc. Jenže to by musel taky někdo zodpovědný občas trochu logicky a rozumně přemýšlet a takový člověk bohužel ve vedení DPMB a/nebo na magistrátu jednoduše není.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Bude to úplně jinak:

Z Bystrce vyjede souprava po d-3 směr Česká. Na České zahlásí? Pozor, vůz pokračuje po trase linky d-5 směr Lískovec, na tablech se přehodí cíl a je to.
Přesněji tabla budou dvouřádková, stejně jako u vyjíždějících/zatahujících vozů.

Úplně jednoduché, zvláště v dobách post-cedulových.


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Úvrať pro šaliny od Starky a Merhautky, před křižovatkou s Kolištěm. Na druhé straně spojeny do trasy Bastr - Hřbitov


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Takže budou dvě d5 a dvě d3? V drbně píšou, že šaliny od Dětské budou končit na křižovatce s Kolištěm. Takže tam bude pendlovat mezi Legionářskou a Jugoslávskou kačenka po nesprávné, nebo se kvůli kaliforňanu rozdrbe nový asfalt? Zrovna v těch místech zůstal neporušený, jestli si dobře vybavuju. Nebo co vlastně bude jezdit do Štefánky a na Starku?


Offline
116
27 čer 2017 19:11
Bílovice
9 a 10 zrušeny


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
https://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/dop ... v-mhd.html

Zde uvádí, že o prázdninách bude 9 mimo provoz (náhradou posílí 11 a do Juliánova pojede 8) a 3 bude provozně propojena s 5.
Akorát se nikde nepíše o 10.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18062 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 723  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 23:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]